3,299 +5467 -2168
Kudos
#18698 (Top 5.8508%)
| Kudos/dag | 1.55 |
| Kudos/reaguursel | 10.85 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 287 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -362 |
3,299 +5467 -2168
Kudos
#18698 (Top 5.8508%)
| Kudos/dag | 1.55 |
| Kudos/reaguursel | 10.85 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 287 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -362 |
304
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.14 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 16.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.64 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 10 |
| Geregistreerd op | 23-08-2020 |
| Eerste reactie op | 23-08-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
5 kudos 2026-06-18 10:36:07 door Buddystutta op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
En de politie...
Maar goed moeder geeft al toe harddrugs te gebruiken dus ik gok dat binnenkort de kinderen uit huis geplaatst gaan worden.
10 kudos 2026-06-14 16:53:42 door Onno_no op Autoinbraak Toyota aygo Haarlem
Woke-up eerder....
-1 kudos 2026-06-11 12:39:31 door Attelenooje op Amsterdam krijgt een AZC
@dominique hoe naïef kan je zijn, je hoop vestigingen op (alweer) een nieuw europees verdrag. We hebben er al één die al onze problemen zou oplossen. Het dublinverdrag, die "regelt" dat asielzoekers asiel moeten aanvragen in het land waar ze de eu binnen komen. Dat kan dus nooit Nederland zijn. Omdat je dan al door andere landen heen moet zijn gegaan voor als je dát zelfs nog niet snapt.....
1 kudos 2026-06-11 11:57:29 door Bumar op Amsterdam krijgt een AZC
Vaak zijn niet Nederlanders veel duidelijker in wat wel en wat niet kan benoemen, die zijn nog niet woke genoeg..
1 kudos 2026-06-11 08:38:58 door BertHoeMeinWille op Amsterdam krijgt een AZC
En achter die poort staan er 72 maagden op je te wachten. Da's pas de een hel.
24 kudos 2026-06-11 08:27:33 door LiberoHeinzKessler op Amsterdam krijgt een AZC
Uit welingelichte bron kan ik je melden dat Mustafa inderdaad een beetje uit de openbare ruimte op moest rotten en dat met racismegejank in Raalte de reet wordt afgeveegd.
0 kudos 2026-06-11 07:39:30 door DominiqueWeesie op Amsterdam krijgt een AZC
@HalalSpeklap | 11-06-26 | 09:09:
Nee, je vergist je. De spreiding en de instroom zijn verschillende dingen.
- Als de aanwezige statushouders verspreid zouden worden over álle gemeenten, zijn ze vrijwel onzichtbaar, zo laag is het aantal reeds aanwezige statushouders.
- Het tegengaan van de groei van dat aantal is iets anders. Dat kun je bereiken door a) de criteria voor toelating tot NL te verzwaren en tevens b) de criteria voor een verblijfstitel te verzwaren. Zowel aan a als aan b wordt gewerkt. Morgen (vrijdag 12/6) treedt het Europese Asiel- en Migratiepact in werking en Nederland voert ook nog een tweestatusstelsel in.
-1 kudos 2026-06-11 07:14:12 door nexus1712 op Amsterdam krijgt een AZC
Doei !
-2 kudos 2026-06-11 07:11:49 door SpaceVogel op Amsterdam krijgt een AZC
Wij juichen dat toe.. Kunnen we je uitzwaaien?
-4 kudos 2026-06-11 07:09:53 door HalalSpeklap op Amsterdam krijgt een AZC
@jemigwatverveelikme | 11-06-26 | 08:59: Juist niet, dan gebeurt op lange termijn juist het omgekeerde. Je zet het hele systeem open waardoor de toestroom ook toeneemt. Het is een beetje als een baan erbij maken op de snelweg, het helpt niks want meer mensen gaan ook gebruik maken van die weg. Je creëert dus zogeheten geinduceerde vraag. Wil je dat het minder wordt, zal je het systeem zo hard mogelijk moeten blijven stremmen.
-2 kudos 2026-06-11 06:59:34 door jemigwatverveelikme op Amsterdam krijgt een AZC
Je weet wel dat als iedere gemeente z'n aandeel zou doen dat er per gemeente bijna geen asielzoekers zouden wonen?
4 kudos 2026-06-11 06:54:41 door Het Vragevuur op Amsterdam krijgt een AZC
Ga dan!
14 kudos 2026-06-10 01:04:43 door Niffio op Mestrekkertje krijgt karma
OK, ik ben wakker! Wat moet ik nu doen?
-26 kudos 2026-06-10 00:40:54 door 54trk op Mestrekkertje krijgt karma
Ga ga ga idioot. Het is 2.40 uur in de nacht. Ik word niet wakker omdat jij het wil.
0 kudos 2026-06-06 23:42:39 door Forza_Ruud_Krol op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Dat zegt meer over jou dan over de NOS en RTL, want dat zijn zeer betrouwbare en hoogst professionele nieuwsleveranciers.
1 kudos 2026-06-06 19:11:15 door Huckleberry-FinHater op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@Rest in privacy | 06-06-26 | 20:32: Dat komt omdat het tenenkrommend extreem links is hier en daar zitten echt heeeele domme mensen tussen, lol. Oja de nos, ook zo'n extreem links bolwerk.
2 kudos 2026-06-06 18:32:43 door Rest in privacy op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@Erikjan79 | 06-06-26 | 16:57: Ik verbaas mij überhaupt over het (snel dalende) niveau hier. Ik hoop echt dat mensen hier een geintje maken, als mensen echt denken wat ze zeggen dan zijn we als samenleving diep gezonken. Wat begon als een rechts georiënteerd hoger niveau humor clubje, lijken nu de meeste geradicaliseerd en niet meer in staat mooie top reaguursels te produceren.
-4 kudos 2026-06-06 16:09:25 door RW00 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@68crat68 | 06-06-26 | 17:45: De NOS is niet helemaal objectief, maar nog steeds de meest objectieve nieuwsbron uit Nederland. Lees maar eens artikelen over hetzelfde onderwerp uit verschillende bronnen, dan is het verschil echt heel duidelijk.
3 kudos 2026-06-06 15:45:59 door 68crat68 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Want NOS is inderdaad objectief over klimaathysterie, immigratie, Trump, Musk, Israel of belicht altijd maar 1 kant…Hmmmm
-22 kudos 2026-06-06 14:57:28 door Erikjan79 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Bizar dat je plusjes krijgt van de rest van de laagopgeleide tokkies. Je haalt je nieuws zeker van feestboek.
3 kudos 2026-05-28 10:59:42 door BoerkaLover op Influencers krijgen gratis verkansietripje om reclame te maken op Mykonos
Tegenwoordig gooien mensen rijen puntjes in hun zinnen. Ook zo infantiel.
4 kudos 2026-05-28 10:51:42 door Darm op Influencers krijgen gratis verkansietripje om reclame te maken op Mykonos
Ja man bro, ik ga eerlijk zeggen ik vind het echt oprecht letterlijk zo irritant.
-5 kudos 2026-05-24 18:32:07 door Sonnyknowsbest op Wedkantoor gelooft er niks van
en daarom zit jij voor de tv en die drie punten te tellen bij de ring....
-11 kudos 2026-05-24 16:21:47 door ditdusook op Wedkantoor gelooft er niks van
@dikke-vinger | 24-05-26 | 17:14:
Usyk had hoe dan ook gewonnen. Verhoeven was niet meer in staat om te vechten na de 11e ronde. 1-2 tikken van Usyk en hij was KO.
5 kudos 2026-05-24 16:00:21 door dikke-vinger op Wedkantoor gelooft er niks van
Als je de fight wel hebt gezien (en niet een totale debiel bent), heb je kunnen zien dat de officiële puntentelling niet klopte...
-12 kudos 2026-05-24 15:46:43 door Sonnyknowsbest op Wedkantoor gelooft er niks van
En Usyk was nooit echt in de problemen
-3 kudos 2026-05-24 15:46:05 door Sonnyknowsbest op Wedkantoor gelooft er niks van
punten van de 3 koppige jury was heel anders dan van de commentator
-18 kudos 2026-05-24 15:44:36 door Sonnyknowsbest op Wedkantoor gelooft er niks van
jazeker wel. en volgens en de officiële puntentelling stond Usyk na de 11e ronde zelf voor. check zelf maar. 100 % dat ie in de 12e ko was gegaan.
25 kudos 2026-05-24 15:14:27 door dikke-vinger op Wedkantoor gelooft er niks van
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat je de fight niet hebt gezien
30 kudos 2026-05-24 15:14:04 door Luchtbakker op Wedkantoor gelooft er niks van
Ik denk dat hij liever k.o. was gegegaan dan dit.
40 kudos 2026-05-24 15:13:27 door ZxBiohazardZx op Wedkantoor gelooft er niks van
misschien wel. maar het gaat hier om de manier WAAROP die beslissing viel. alsof " iemand" een weddenschap had op die ronde via KO ipv op winst via punten
1 kudos 2026-05-17 21:17:49 door Clifdon op Romeo inzet tijdens demonstratierecht
Ik kies er gewoon zelf voor om kinderloos te blijven. Dan hoef ik niemand met mijn mening op te zadelen.
0 kudos 2026-05-05 17:51:48 door pietpvv op Breek: nieuwe uitvinding Afrika
Hebben meer tijd om te oefenen.
0 kudos 2026-04-08 11:05:24 door banditoz op Opsporing verzocht: Nog één slecht paasei niet gevonden
Worden wel kortere getallen. En als je kijkt naar procentueel per bevolkingsgroep schrik je.
10 kudos 2026-03-14 21:21:26 door Cognitief Dissonant op DENK komt flyeren in Duindorp
in opstand tegen die Tokkies uit Duindorp? Ik mag helaas niet stemmen daar
6 kudos 2025-11-06 15:23:05 door Rovig op 538 zocht uit wat zo'n VTWonen makeover nou kost
Die VT wonen miep had het anders ook niet smaakvol ingericht
0 kudos 2025-10-30 10:31:08 door Wateenaccountnaamzeg op Last minute gaychanger voor Gordon!
Je kan natuurlijk huizen opwarmen met vrijwel elke vorm van energie, dus ook kernenergie. Als je dan kritiek wil hebben moet je jezelf niet als nog dommer neerzetten. Verder was voor velen hier het alternatief Wilders, tja dan ben per definitie niet geinsterreseerd in oplossingen, feiten of anderen mensen in het algemeen.
3 kudos 2025-10-29 16:17:43 door Tochmaardan op Last minute gaychanger voor Gordon!
Die Jetten is echt te dom om te poepen. Hoewel ik me net bedenk dat er meerdere oorzaken zouden kunnen zijn waardoor boodschap 2 geblokkeerd zou kunnen worden.
-1 kudos 2025-10-19 13:57:16 door KindvandeDuivel op Denk logisch
@Lautjekrijgde | 19-10-25 | 12:48: stel je voor dat mensen het nut van stemmen begrijpen. Sterker nog stel dat de politiek begrijpt wat mensen willen. Zelfs die kut reclamebureaus hebben het telkens verkeerd met de reclames. Maar kennelijk wil ik dit zien.
-1 kudos 2025-10-19 10:48:56 door Lautjekrijgde op Denk logisch
@Wateenaccountnaamzeg | 19-10-25 | 10:30: Je hebt het over feiten checken terwijl je zelf blijft hangen in dezelfde uitgekauwde slogans die al jaren in elke opiniestuk-kopie rondzingen.
Je noemt het "kamp" omdat het je beter uitkomt om het weg te zetten dan om serieus te kijken waarom zoveel mensen zich afkeren van de oude partijen.
Misschien ligt het niet aan "hersentjes uit", maar aan het feit dat mensen het zat zijn om elke zorg weggezet te zien worden als populisme of dom rechts.
Een partij met één lid is blijkbaar alsnog overtuigender dan al die volle partijbureau's die wél leden hebben maar geen enkel draagvlak meer op straat.
Dat zegt misschien meer dan je lief is.
2 kudos 2025-10-19 08:30:47 door Wateenaccountnaamzeg op Denk logisch
Nee dat was Geert zelf door zaken aan te dragen die niet kunnen, de rest van ons land weet dat behalve dus de aanhang van Geert want die roepen gewoon na wat Geert zegt en dan kunnen de hersentjes weer uit de rest van de dag. Probeer nou eens wat feiten te checken, het is tegenwoordig zo enorm makkelijk dat dit soort simplistische dooddoeners werkelijk nog maar uit 1 hoek komen, kamp Wilders. Ik zeg kamp want een politieke partij is het natuurlijk niet met 1 lid en een programma van een a4-tje.
7 kudos 2025-10-19 05:36:20 door Sanjuro op Denk logisch
Zeker de NRC, ben blij dat dat clubje op 0 zetels staat.
4 kudos 2025-10-13 10:43:03 door kartoffeljungen op Die andere bonusaanbieding
Ik kan niet geloven hoeveel domheid ik lees en hoe populair dat dan ook nog is. Dumpert was altijd al een wat rechtser platform, helemaal prima natuurlijk, maar de hoeveelheid ongefilterd fascisme is de laatste tijd echt weerzinwekkend. En dat allemaal maar met verzonnen feiten en verzonnen dwarsverbanden rechtvaardigen. Heel zorgelijk.
16 kudos 2025-10-13 06:41:56 door JP8926 op Die andere bonusaanbieding
Wie zegt dan het asielzoekers zijn? Zeker gezien het feit dat er ook een Nederlandse auto is vermoed ik dat het om figuren gaat met dubbele nationaliteit die hier al heel lang, zo niet hun hele leven, wonen (zekr die rechter).
Nederlands paspoort afnemen en de grens over.
1 kudos 2025-10-12 21:59:40 door Jolly_Jolke op Die andere bonusaanbieding
Wauw, zoveel haat, afgunst, en juridische onwaarheden, als klap op de vuurpijl aftoppen met strafkampen, en niemand die dit vreemd vind. Wauw, geen woorden voor.
3 kudos 2025-10-12 20:58:09 door Athene_Noctua op Die andere bonusaanbieding
@Sonny, als je een beetje verdiept in de ICE-acties, dan begrijp je dat het hartstikke onrechtmatig is. Naast het onrechtmatige is het ook buitengewoon onethisch. Wat stuitend is, is dat een deskundige niet wordt geloofd, maar een politicus wel (terwijl vertrouwen in de politiek daalt…). Trump en ICE is niet goed en gaat in tegen de rechten van de mens. Wilders en zijn aanhangers, waarvan lang niet allemaal, hebben een soortgelijk idee over de aanpak van migratie. Het werkt echter niet. @BoerkaLover, ja dat kan. Het is alleen behoorlijk nutteloos aangezien ze met de zelfde snelheid weer terugkomen. Het sociale vangnet is hier beter en de cellen zijn luxer. Een arbeidsmigrant die na aankomst op straat belandt en gerepatrieerd wordt, komt met dezelfde bus van het uitzendbureau weer terug. @Alex7777, de Ukraine? Ja, het is een corrupte staat, maar dat betekent niet dat het bij Rusland hoort.
1 kudos 2025-10-12 19:18:38 door Alex7777 op Die andere bonusaanbieding
Wat heeft dit met deze mensen te maken, zoals ik het kan zien zijn het zigeuners en komen die uit Roemenië of Bulgarije. Zitten in de eu en kun je niets mee. Wacht maar totdat de Ukraine of Albanië in de eu komt, want dan is dit nog niets
5 kudos 2025-10-12 17:39:08 door BoerkaLover op Die andere bonusaanbieding
@DeheledagOnvoldoende | 12-10-25 | 17:55: Europese mensen kun je ook prima de toegang tot het land ontzeggen. Dit kan binnen de wetgeving.
13 kudos 2025-10-12 17:04:27 door permanent-marker op Die andere bonusaanbieding
Kijk! Dat is praat. Geen halve maatregelen.
-14 kudos 2025-10-12 16:38:06 door Neuth op Die andere bonusaanbieding
@Sanjuro | 12-10-25 | 17:25: Dat het niks met de opvang van vluchtelingen te maken heeft.