DumpStats voor nexus1712

2,399 +4176 -1777

Kudos

#22950 (Top 7.1813%)

Kudos/dag 0.73
Kudos/reaguursel 7.34
Meeste kudos op 1 reaguursel 470
Minste kudos op 1 reaguursel -266

327

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.1
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 17.4
Reacties per reaguursel 0.41
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 25-06-2017
Eerste reactie op 09-07-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-20 08:11:21 op Ik eet geen vlees
Absoluut onwaar. dit is gewoon een halve tamme, die heb je overal.

14 kudos 2026-06-20 08:08:34 op Autorijden gaat fout
Wat een kansloze schijtvlekken. Ga eens wat nuttigs doen!

69 kudos 2026-06-11 09:15:53 op Mag ik even piano spelen?
Zoooo irritant dat gelijk iedereen hun telefoon erbij pakt.. leer eens gewoon te genieten van iets en laat dat ding weg

9 kudos 2026-05-19 20:02:56 op Dochterlief heeft dorst
Dit zou verboden moeten worden. Kindermishandeling. geloof is voor 18+

18 kudos 2026-05-19 20:01:58 op Übertokkies op Santorini
Smerige tokkies. Keihard aanpakken en paar duizend euro boete geven.

-1 kudos 2026-04-12 12:06:37 op Je moet ff oprotten
Totaal geen issues mee? werkt perfect hier.

54 kudos 2026-04-12 11:55:40 op Rotterdamse buschauffeur mishandeld
En we staan er allemaal bij en we kijken er naar. Ben je met meer dan 3 personen? sla deze strontvlek dan tegen de vlakte en bel 112.

29 kudos 2026-03-29 23:20:17 op Geen vriendin nemen
dit soort gastjes zijn mega onzeker, alleen weten ze het zelf nog niet.

0 kudos 2026-03-19 11:42:58 op Ziekmelden van werk
is het? ik geloof niet in "het lot" , dus vind m wel grappig.

23 kudos 2026-03-10 11:42:12 op Wat gaan wij doennnn?
Strontvlekken van het land. Knuppel in de nek en eruit

-17 kudos 2026-03-10 11:41:15 op Huil0n aan de pomp
Tijd om lekker electrisch te gaan rijden, dan heb je hier allemaal geen last van :)

-3 kudos 2026-02-07 10:20:19 op it's friday boys!
nep balonnen. doe mij maar puur natuur

-2 kudos 2026-02-01 11:36:20 op Zoetige streetfood
Goed he. eindelijk. Heel veel landen hebben dat al jaaaaaren.

0 kudos 2026-01-16 14:45:58 op Bassie bij Bassie
@davidaames22 | 16-01-26 | 13:53: En dat is allemaal ook bewezen ? staat zwart op wit? dat het daardoor kwam? onderzoek naar gedaan e.d? Nee? dacht ik ook .

15 kudos 2025-12-28 15:01:28 op Tesla? Wie ik?
Jij zit overal voor lul als je zo raar denkt.

2 kudos 2025-12-09 15:16:42 op Minihaan geeft alles
@LocoMotion | 09-12-25 | 13:23: Je moest eens weten. Youtube staat vol met pure dierenmishandeling , alleen maar voor views en likes. de wereld is gek, gestoord en ziek. Het zou mij in ieder geval NIETS verbazen.

23 kudos 2025-11-15 16:02:32 op Knallen door rood
En dan vooral ook doorrijden in plaats van hulp verlenen en 112 bellen. Wat een sneuneus ben je dan.

12 kudos 2025-11-15 16:00:48 op Ik bied jou het beste bed aan
Waar is het mis gegaan met dit figuur? het enige wat nog mist is een knotje... goeiendag zeg

0 kudos 2025-11-07 15:24:28 op Kudt, een ban
@TheCommenter | 07-11-25 | 09:28: 100% nep. de zinsopbouw klopt niet eens.

9 kudos 2025-11-07 15:23:10 op Kudt, een ban
Gezien de tekst opmaak van dit bericht is dit zeer duidelijk fake.