DumpStats voor Sonnyknowsbest 👶

3,299 +5467 -2168

Kudos

#18698 (Top 5.8508%)

Kudos/dag 1.55
Kudos/reaguursel 10.85
Meeste kudos op 1 reaguursel 287
Minste kudos op 1 reaguursel -362

304

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.14
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 16.2
Reacties per reaguursel 0.64
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 23-08-2020
Eerste reactie op 23-08-2020

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

63 kudos 2026-06-11 10:07:58 op Amsterdam krijgt een AZC
Zet de poort naar de hel maar open. Geen Sinterklaas, maar suikerfeest. Geen kerst meer maar wel de Hadj. Geen bikini, maar burka. Zelfs de gezellige voetbalvereniging voor Kids kun je schrappen. Ik was laatst bij Rohda Raalte en ving een gesprek op. Musthafa was niet meer welkom in het team. de racisme kaart werd meteen getrokken. De trainer gaf aan dat zijn agressieve gedrag een groot probleem is. Dat de trainer/coach van Surinaamse afkomst was blijkbaar niet opgevallen.

-11 kudos 2026-06-11 08:47:28 op Amsterdam krijgt een AZC
Als iedere gemeente zich aan de spreidingswet houdt dan verkoop ik mn huis en vertrek ik.

-18 kudos 2026-05-24 17:44:36 op Wedkantoor gelooft er niks van
jazeker wel. en volgens en de officiële puntentelling stond Usyk na de 11e ronde zelf voor. check zelf maar. 100 % dat ie in de 12e ko was gegaan.

-211 kudos 2026-05-24 17:11:10 op Wedkantoor gelooft er niks van
Rico had sowieso verloren. Hij moet niet janken en mag blijf zijn dat ie niet k.o. is geslagen.

6 kudos 2026-05-05 11:51:15 op Bevrijdingsdag
ik zou het in ieder gevall een kans willen geven.....

60 kudos 2026-04-04 19:14:25 op Rob Jetten ontkent alles
Hij heeft ook al zo'n last van het Ruttensyndroom..... nooit antwoord geven op een vraag. Nederland heeft gekregen waarvoor ze hebben gestemd. nu maar hopen op nieuwe verkiezingen in 2026....

35 kudos 2026-02-06 21:41:23 op Politiechef pal achter de politieagent
We moeten het zweet in de bilnaad krijgen als we een politieagent zien. Respect krijg je niet dat moet je afdwingen. Agenten moeten niet onze beste vrienden zijn. In Italië en spanje is het altijd al zo geweest. En juist het hoofddoekjes volk heeft dit nodig.

8 kudos 2025-12-05 15:54:58 op Vrouwenvoetbal
Of een bestuurslid van de Spaanse bond......

26 kudos 2025-10-29 16:46:50 op Last minute gaychanger voor Gordon!
Rob Jetten... die zich hardop afvroeg hoe je huizen zou kunnnen verwarmen met kernenergie..... onze Drs Rob Jetten was onze minister van energie... En gaat de woningcrisis wel even oplossen met een paar slogans....

41 kudos 2025-10-29 16:29:48 op Lidewij krijgt vastloper
Lidewij verwoord zich gewoon heel erg goed. Ik wil helemaal geen asielzoekers meer. Laat alle omringende landen het maar oplossen. Ik snap ook niet waar die drang vandaan komt om alle ellende in de wereld te willen oplossen. Arme bejaarden in Roemenie of boeren in Tibet. Als je je eigen mensen (toeslagen en Groningen) al niet eens fatsoenlijk kunt helpen waar wel dit allemaal aanhalen.