3,299 +5467 -2168
Kudos
#18698 (Top 5.8508%)
| Kudos/dag | 1.55 |
| Kudos/reaguursel | 10.85 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 287 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -362 |
3,299 +5467 -2168
Kudos
#18698 (Top 5.8508%)
| Kudos/dag | 1.55 |
| Kudos/reaguursel | 10.85 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 287 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -362 |
304
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.14 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 16.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.64 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 10 |
| Geregistreerd op | 23-08-2020 |
| Eerste reactie op | 23-08-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
13 kudos 2026-06-23 14:57:49 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
wake up Nederland!
-5 kudos 2026-06-20 07:19:33 op Bezorger gooit pakket over het hek
zo is kultur
14 kudos 2026-06-18 12:28:44 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
kinderbescherming kijken we mee?
1 kudos 2026-06-17 20:00:58 op Automobilist geeft geen fuck om peper
Wach auf, Deutschland!
34 kudos 2026-06-14 18:23:27 op Autoinbraak Toyota aygo Haarlem
Wake up Nederland!!
0 kudos 2026-06-13 09:50:02 op Gezellig ritje door de hoofdstad
-weggejorist-
63 kudos 2026-06-11 10:07:58 op Amsterdam krijgt een AZC
Zet de poort naar de hel maar open. Geen Sinterklaas, maar suikerfeest. Geen kerst meer maar wel de Hadj. Geen bikini, maar burka. Zelfs de gezellige voetbalvereniging voor Kids kun je schrappen. Ik was laatst bij Rohda Raalte en ving een gesprek op. Musthafa was niet meer welkom in het team. de racisme kaart werd meteen getrokken. De trainer gaf aan dat zijn agressieve gedrag een groot probleem is. Dat de trainer/coach van Surinaamse afkomst was blijkbaar niet opgevallen.
-11 kudos 2026-06-11 08:47:28 op Amsterdam krijgt een AZC
Als iedere gemeente zich aan de spreidingswet houdt dan verkoop ik mn huis en vertrek ik.
51 kudos 2026-06-10 10:24:59 op Mestrekkertje komt schade nog even showen
Wat een verrijking van onze kultur..... ik zeg het broer....
83 kudos 2026-06-09 23:08:36 op Mestrekkertje krijgt karma
Wake up Nederland!
1 kudos 2026-06-09 16:49:08 op Niet fokken met deze gast
Deze lijkt verdacht veel op Bert Hilbolling...
76 kudos 2026-06-08 22:37:52 op Kim Kardashian gapt handdoekje van Kimi Antonelli
Dat krijg je als iemand denkt dat de hele wereld om hen draait
28 kudos 2026-06-06 16:08:00 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
nos, rtl neem ik al jaren niet meer serieus.
2 kudos 2026-06-04 22:08:50 op Blote tetten bij ned-arg
kebabtettn
0 kudos 2026-05-28 12:49:42 op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
-weggejorist en opgerot-
16 kudos 2026-05-28 12:46:12 op Influencers krijgen gratis verkansietripje om reclame te maken op Mykonos
Tegenwoordig moet blijkbaar elke zin bestaan uit letterlijk, bro of oprecht..... en dan beginnen met Ik ga jou eerlijk zeggen....
8 kudos 2026-05-27 11:01:25 op Dat is pech, Fatbike weg
Wake up Nederland!
12 kudos 2026-05-26 13:52:39 op Gezellig naar het strand met de kids!
wake up Nederland!!
-3 kudos 2026-05-24 23:45:05 op John Stegeman moest huilon
Stegeman, daar houdt ie net iets teveel van....
-5 kudos 2026-05-24 20:32:07 op Wedkantoor gelooft er niks van
en daarom zit jij voor de tv en die drie punten te tellen bij de ring....
-12 kudos 2026-05-24 17:46:43 op Wedkantoor gelooft er niks van
En Usyk was nooit echt in de problemen
-3 kudos 2026-05-24 17:46:05 op Wedkantoor gelooft er niks van
punten van de 3 koppige jury was heel anders dan van de commentator
-18 kudos 2026-05-24 17:44:36 op Wedkantoor gelooft er niks van
jazeker wel. en volgens en de officiële puntentelling stond Usyk na de 11e ronde zelf voor. check zelf maar. 100 % dat ie in de 12e ko was gegaan.
-211 kudos 2026-05-24 17:11:10 op Wedkantoor gelooft er niks van
Rico had sowieso verloren. Hij moet niet janken en mag blijf zijn dat ie niet k.o. is geslagen.
7 kudos 2026-05-17 18:39:30 op Romeo inzet tijdens demonstratierecht
Nederland is helemaal verrot. Geef je kinderen maar het advies mee om zelf kinderloos te blijven.
0 kudos 2026-05-05 18:29:18 op Lekkere maaltijd in India
De Duitsers hadden hier vroeger een passend woord voor.....
3 kudos 2026-05-05 18:27:14 op ’s Ochtends douchen
ik zou het een kans willen geven....
-1 kudos 2026-05-05 11:53:07 op Breek: nieuwe uitvinding Afrika
Je mag het niet zeggen......
6 kudos 2026-05-05 11:51:15 op Bevrijdingsdag
ik zou het in ieder gevall een kans willen geven.....
8 kudos 2026-04-16 19:15:12 op Vervelend kuchje
jabba the hut
9 kudos 2026-04-08 12:49:37 op Opsporing verzocht: Nog één slecht paasei niet gevonden
ik ben benieuwd naar de criminaliteitscijfers als je alle allochtonen hier niet in meeneemt.
13 kudos 2026-04-04 19:17:32 op Rob Jetten ontkent alles
wachten op de 1e motie van wantrouwen.....
60 kudos 2026-04-04 19:14:25 op Rob Jetten ontkent alles
Hij heeft ook al zo'n last van het Ruttensyndroom..... nooit antwoord geven op een vraag. Nederland heeft gekregen waarvoor ze hebben gestemd. nu maar hopen op nieuwe verkiezingen in 2026....
0 kudos 2026-03-14 20:28:35 op DENK komt flyeren in Duindorp
-weggejorist-
4 kudos 2026-02-14 14:16:33 op 1 jaar van je leven of 10k van Kaylee
Ik zou haar het hele jaar m'n huis schoon laten maken..... ben benieuwd of zij dan ook voor een dilemma staat.
20 kudos 2026-02-08 16:19:04 op Jutta toont olympisch schaatspakje
Ik hoop dat ze niks wint. Wat een nepwijf. Doe mij maar Francesca Lollobrigida.
35 kudos 2026-02-06 21:41:23 op Politiechef pal achter de politieagent
We moeten het zweet in de bilnaad krijgen als we een politieagent zien. Respect krijg je niet dat moet je afdwingen. Agenten moeten niet onze beste vrienden zijn. In Italië en spanje is het altijd al zo geweest. En juist het hoofddoekjes volk heeft dit nodig.
1 kudos 2026-01-31 20:22:52 op Meisjes kijken
Nr 6 is Brandi Love
1 kudos 2025-12-19 11:16:12 op Meisje voert kameleon
Ze heeft zelf ook een paar aardige crickets......
15 kudos 2025-12-16 15:08:14 op Weet je wat ik lijp vind?
Lekker vaag meid. Wie van de 100 bedoel je?
8 kudos 2025-12-05 15:54:58 op Vrouwenvoetbal
Of een bestuurslid van de Spaanse bond......
9 kudos 2025-11-28 23:13:01 op Kom maar bij mij
Ik wel, maar ik zag geen kudt....
7 kudos 2025-11-06 15:59:14 op 538 zocht uit wat zo'n VTWonen makeover nou kost
Zelf niet het vermogen hebben om je huis smaakvol in te richten met wel als een kleuter klagen op de tv.....
-1 kudos 2025-11-06 07:34:24 op Kees van der Spek doet huilie huilie.
Dat wil zeggen Kees dat hij dan goed is dat ze de oorlog hier naartoe nemen.....
-5 kudos 2025-11-06 07:24:47 op Jullie worden allemaal geneukt door Rob Jetten
Jutten is de 1e homofiele premier van Nederland
0 kudos 2025-11-06 07:23:52 op Jullie worden allemaal geneukt door Rob Jetten
Als hij woord kanker niet zou gebruiken dan was het filmpje 3 seconden lang geweest.....
2 kudos 2025-11-05 21:24:22 op Jullie worden allemaal geneukt door Rob Jetten
Sait heeft een hersentu... laat maar.... dan kan natuurlijk niet
26 kudos 2025-10-29 16:46:50 op Last minute gaychanger voor Gordon!
Rob Jetten... die zich hardop afvroeg hoe je huizen zou kunnnen verwarmen met kernenergie..... onze Drs Rob Jetten was onze minister van energie... En gaat de woningcrisis wel even oplossen met een paar slogans....
41 kudos 2025-10-29 16:29:48 op Lidewij krijgt vastloper
Lidewij verwoord zich gewoon heel erg goed. Ik wil helemaal geen asielzoekers meer. Laat alle omringende landen het maar oplossen. Ik snap ook niet waar die drang vandaan komt om alle ellende in de wereld te willen oplossen. Arme bejaarden in Roemenie of boeren in Tibet. Als je je eigen mensen (toeslagen en Groningen) al niet eens fatsoenlijk kunt helpen waar wel dit allemaal aanhalen.
33 kudos 2025-10-20 17:27:27 op Vrouw steekt jarig meisje met glas in gezicht
Dat klopt. Vrouwelijke asielzoekers mogen niet uitgaan...