DumpStats voor RanzigeKachel 👶

1,261 +1538 -277

Kudos

#32548 (Top 10.1846%)

Kudos/dag 43.48
Kudos/reaguursel 17.04
Meeste kudos op 1 reaguursel 173
Minste kudos op 1 reaguursel -148

74

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.55
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 48.7
Reacties per reaguursel 1.22
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 26-05-2026
Eerste reactie op 26-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-24 08:04:45 door nlnoob op Geen zin om je tuin bij te houden?
@Kirchroatsjer | 23-06-26 | 20:38:
Ja, ook alles dat ze ziek maakt. Dit filmpje is heel leuk, maar een verkeerd plantje en al die beesten zijn dood.

4 kudos 2026-06-23 17:28:03 door Dizsaidup op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
Klinkt als "volgt blind de navigatie omdat er ergens een omleiding was" want dat is de afgelopen dagen al breed in het nieuws geweest.
Dat ding staat er trouwens al dik een week.

-1 kudos 2026-06-20 17:36:16 door SomeDuderr op Oudste café van Harlingen sluit de deuren
Nou ja, ik vermoed dat het deze mensen niet zozeer om de drank gaat, maar om de plek waar ze hun kennissen ontmoeten, een vaste plek in hun leven die hun dagelijkse ritme bepaalt, nu ze niet meer werken.

Is daar bier voor nodig? Denk het nie. Zou gemeente Harlingen sieren als ze deze mensen een oplossing boden, zoals een plek om samen te komen bij een gezelschapshuis of iets. Nu weet ik dat geen enkele gemeente meer geld heeft (mot allemaal naar asielzoekers), maar kom op, zorg voor je mensen...

-45 kudos 2026-06-16 22:09:32 door theRealDaniel op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
Oja joh? Libië en Algerije waren voor de Arabische lente ontzettend moeilijk om als gewone toerist te bezoeken. Er was toen, en nog steeds, ontzettend weinig toerisme. Je verhaal klinkt niet erg geloofwaardig. Zeker omdat er bijna tot geen toeristenshops zijn omdat er dus zo weinig toerisme is.

-9 kudos 2026-06-16 21:54:17 door powerpoes op How het gemaakt is
Op het vlees na zit er niks meer in plastic van wat je beschrijft. En zelf tasje meenemen voor losse mandarijnen/tomaten die niet in een kartonnen bakje liggen helpt voor de rest. Stop met deze GroenLinks/D66 onzin blijven verkopen

1 kudos 2026-06-16 20:52:15 door Tammo59 op How het gemaakt is
En daarom betaal je dus voor al dat wegwerpplastic een plasticheffing.

8 kudos 2026-06-16 20:48:16 door Zalfkoning op How het gemaakt is
@owikzegmaarwat | 16-06-26 | 21:14: je kan gewoon de plastic zakjes bij het broodpakken en daar je fruit in doen... want voor brood is het prima maar fruit niet ofzo

10 kudos 2026-06-16 19:21:10 door Greenhorn op How het gemaakt is
Inderdaad! Wordt eens tijd dat al die andere plastic tassen ook extra gaan kosten..

-4 kudos 2026-06-16 19:14:16 door owikzegmaarwat op How het gemaakt is
je moet niks, die tassen kan je zelf pakken als je wil, ik ken geen cassierre die zegt dat ik er een tas bij moet kopen en bij de fruitafdeling kun je vaak herbruikbare tasjes pakken (die netjes) en bij gehakt zit vaak geen bakje meer om plastic te sparen. en of het nou glas of plastic is, die pindakaas moet toch ergens in zitten of niet? wou je het in je hand meenemen?

3 kudos 2026-06-16 19:07:06 door RanzigeKachel op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
@VijfEuro | Correct. En ik heb nooit een paard gehad, nooit een slang gehad, nooit een kanarie gehad. Als je je hond op andere mensen af laat rennen, moet je niet raar kijken dat andere mensen niet weten dat je hond "lief" is en niet bijt maar zien als een groot gevaar, want al die andere honden bijten wel. Ik herken geen gedrag bij honden, paarden, kanaries, vissen etc. Als je hond op mensen afgaat, zorg je dat je een goede riem hebt om zeker te weten dat je hond niet op mensen af kan gaan. Hou je hond bij je en voed je dier op. Je bent het baasje, zorg dat je dan ook de baas bent.

-17 kudos 2026-06-16 18:47:52 door Creatieloos op How het gemaakt is
Alles zit in plastic, zodat het sneller bederft, kan je weer naar de winkel.

-5 kudos 2026-06-16 18:19:35 door Okkie90 op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
jij bent echt een groter mafklapper of niet! De politie agenten zijn allemaal schiet geil! Als je nog nooit een hond hebt gehad en geen overduidelijk geen verstand ervan hebt, moet je gewoon je bek houden. Als een agent het verschil niet kan zien tussen een enthousiaste hond en een gevaarlijke hond is hij het bezitten en gebruiken van een wapen niet waard. Een huisdier is een familielid, ik vind het bewonderenswaardig dat deze vrouw zich niet agresief uit richting de agenten.

-4 kudos 2026-06-16 18:08:41 door prachtigmachtigmooi op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Of je voed je agent op... nee even serieus. zodra je al met 4 man tegen 1 hond optreed dan kan je elkaar beschermen. En ik vind dat eigenlijk met dit soort calls er ook een politie hond bij moet zijn die de hond kan opvangen. iedereen weet die een hond heeft gehad dat het een deel van je familie wordt en snap wel degelijk het verdriet die de vrouw op het filmpje ervaart

0 kudos 2026-06-16 05:56:44 door Peerke16 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
@Forza_Ruud_Krol | 16-06-26 | 01:19: ik weet het! Het gaat om Nationaal socialisme en socialisme is links! Ik geloof zelf niet in deze onzin, maar gok dat onze vriend ranzigekachel hier op doelt.

-9 kudos 2026-06-14 17:24:03 door grotgraver op Ondertussen bij het Witte Huis
@deoudebeer | 14-06-26 | 18:29: Nee. 14 juni is Flagday. Al sinds 1777.
Trump kan er weinig aan doen dat ie op 14 juni geboren is.

0 kudos 2026-06-12 04:36:42 door Klaagschuur op Samenvatting uit Belfast
@McGuyer | 11-06-26 | 22:13: de grootste fout in dat bericht is dat al heel erg lang een mes op zak heeft (dat hij associeert met wapens), terwijl dat kennelijk niet eens nodig is.

6 kudos 2026-06-11 21:40:17 door DAFLUP op De enkelbreker
Ik snap je minnetjes niet. Nostalgie komt voor iedereen soms onverwacht hard binnen.

2 kudos 2026-06-10 23:47:32 door prakkert op Witte kerst in juni
Ik ga morgen een t-shirt met lange mouwen aandoen denk ik. Met je winterjas.

2 kudos 2026-06-08 05:47:52 door PisFinger op Caravanongeluk
@Koekelille | 07-06-26 | 20:53:
Je krijgt minnetjes, maar je hebt wel gelijk. Met teveel kogeldruk kan dit ook gebeuren.

-4 kudos 2026-06-07 18:54:56 door Vinnyb78 op Caravanongeluk
En het gebeurt dan ook nog eens niet, wat je merkt bij het aankoppelen!

-11 kudos 2026-06-07 18:53:04 door Koekelille op Caravanongeluk
als je je gewicht te ver naar voren laad word het er niet veel beter op.

24 kudos 2026-06-06 16:52:21 door kamazoetra op Straat van Monaco
@RanzigeKachel vergeet de advocaten en fiscalisten niet die deze miljardairs helpen met het opzetten van brievenbusfirma's zodat ze hun belastingafdracht kunnen ontlopen

-11 kudos 2026-06-06 16:29:26 door RanzigeKachel op Straat van Monaco
@hennie287 In India en Bangladesh slopen word al decennia niet meer gedaan door westerse mensen en is verboden voor mensen uit de meeste landen, zoals de gehele EU, de VS, Canada etc. Daarnaast is dat meestal in Bangladesh, niet India.

33 kudos 2026-06-06 16:27:58 door mtar op Straat van Monaco
@hennie287 | 06-06-26 | 18:21: kijk. iedereen blij.