DumpStats voor RanzigeKachel 👶

1,255 +1532 -277

Kudos

#32548 (Top 10.1846%)

Kudos/dag 43.28
Kudos/reaguursel 16.96
Meeste kudos op 1 reaguursel 173
Minste kudos op 1 reaguursel -148

74

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.55
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 48.7
Reacties per reaguursel 1.22
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 26-05-2026
Eerste reactie op 26-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-148 kudos 2026-06-04 22:57:41 op Humor van de bovenste nerdplank
Ik kan Neil echt niet uit staan. Zegt onderzoeker te zijn maar gelooft niet dat er mannen en vrouwen bestaan. Totale idioot met het IQ van een badeend. Dan heb ik het nog niet eens over de waslijst aan beschuldigingen over verkrachtingen.

-39 kudos 2026-06-14 18:25:37 op Ondertussen bij het Witte Huis
Fantastisch. Dit is iemand die weet hoe je een feest geeft om het bestaan van je land te vieren.

-14 kudos 2026-06-23 19:26:16 op Debieltje in Polo
Ik vind die inhaal actie opzich best ok, maar de rest van de acties... Beide rijbewijs inleveren.

-14 kudos 2026-06-14 18:24:10 op Ondertussen bij het Witte Huis
@Cesare Lombroso Trump is niet verantwoordelijk voor hoge olieprijzen. Benzineprijs in nederland is nu onder de 1 euro de liter. De rest gaat naar onze overheid. Dat hij tegen corruptie aan het vechten is is een goed iets. Hij zet alleen medische hulp zonder spoed stop aan criminele illegalen, niet voor Amerikanen. Belastingverlagingen zijn goed voor iedereen. De overheid moet eens stoppen met zoveel uit te geven. Trump heeft niets te maken met een beursgang, dat heeft niets te maken met pensioenen en niets te maken met onze pensioenen. Als je dan dingen verzint, kom dan met echte argumenten.

-13 kudos 2026-06-20 14:44:05 op Goedemorgen Nederland kijken
Ik heb tijdens het rijden in de auto meestal youtube aanstaan op de autoradio. Zeker op lange ritten zet ik graag kill tony aan of andere comedy shows. ik swipe daarna wel het scherm weg zodat ik niet onbewust naar het filmpje kan kijken. Een tablet neerzetten vind ik wel heel brutaal.

-11 kudos 2026-06-06 18:29:26 op Straat van Monaco
@hennie287 In India en Bangladesh slopen word al decennia niet meer gedaan door westerse mensen en is verboden voor mensen uit de meeste landen, zoals de gehele EU, de VS, Canada etc. Daarnaast is dat meestal in Bangladesh, niet India.

-10 kudos 2026-06-08 21:44:44 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
Ondanks dat het dom is, technisch gezien klopt het nog ook. Speedelecs zijn snelle elektrische fietsen maar nog steeds volgen ze voor dat soort zaken fietsregels en ja, je mag zo hard fietsen als je kunt. Alleen de motor mag bij een speedelec tot 45kmh meehelpen. Er is jaren geleden een rechtzaak over geweest. Dat het niet verstandig is ben ik het volledig mee eens, maar het mag. Dom is het zeker, maar het mag wel.

-6 kudos 2026-06-11 22:09:59 op Samenvatting uit Belfast
Tja, de Engelse media hadden het over een incident met een mes. De VVD wil nu ook in ons land messen verbieden. Messen zijn kennelijk erg gevaarlijk zijn zonder aanlijding, zonder dat de bezitter het weet, ineens mensen aan het neersteken. Gek genoeg draag ik al meer dan 30 jaar een mes op zak en heb ik nog nooit iemand bedreigt, nooit iemand neergestoken. Het lijkt er op dat messen dus geen probleem zijn.

-6 kudos 2026-06-11 22:12:36 op Omar Artan weer thuis in Somalië
Heldenontvangst voor vermoed lidmaatschap van een terroristische organisatie. Goed dat ze hem terugsturen.

-4 kudos 2026-06-09 19:55:37 op Chinees maakt vliegend zwaard van drones
Ik wil niet vervelend doen maar ik doe het toch. Het is niet een zwaard gemaakt van drones maar een drone in de vorm van een zwaard, gemaakt van nieuwe onderdelen. Verder wel leuk gedaan.

-3 kudos 2026-06-20 14:09:53 op Neppe ChatGPT-website gebouwd
Volkomen normaal. Het is naast het niet knipperen ook dat hij strak blijft kijken. Omdat hij niet naar een mens kijkt maar naar een scherm, heb je niet de menselijke interactie. Beetje psychopatisch achtig.

-2 kudos 2026-06-14 22:57:05 op BDS!
Zeer plezant om te zien.

-2 kudos 2026-06-10 19:51:55 op Witte kerst in juni
Ik heb vorige week weer de winterjas uit de kast getrokken. Erg bijzondere zomer.

-2 kudos 2026-06-05 23:36:05 op Bochtje pakken
Ik film de hele straat en de politie is maar wat blij met mij. Ondanks dat ze mijn mail adres hebben staan ze meerdere keren per maand voor de deur om te vragen of ze de camera beelden mogen hebben, want ze mogen op de mail niet zeggen wat het signalement van de verdachte is zodat ik sneller kan zoeken.

-1 kudos 2026-06-06 00:43:51 op Bochtje pakken
@NatteKiwi Geef die vlag en ik hang hem op. Je kiwi is zeker nat van de azijn?

-1 kudos 2026-06-06 17:10:20 op Inspirerend lied
Dit is zo veel beter dan Yoko. Dit klinkt nog een klein beetje als muziek.

0 kudos 2026-06-08 21:49:43 op Even snel oversteken...
Bijna. Lijken allemaal op elkaar maar dit is een prerunner.

0 kudos 2026-06-04 19:16:30 op Stevige deurtjes in Vreewijk
Omdat het niet makkelijker is. Een echte kettingzaag is al beter dan een elektrische en een cirkelzaag op benzine is nog beter voor dit soort werk. Een elektrische kettingzaag gebruik je voor dunne takjes, niet voor echt werk

1 kudos 2026-06-09 20:53:34 op De buurman is er klaar mee
Nee hoor. Zoek maar op "iemand iets kwijt?" op dumpert. auto op volgen, ruiten ingeslagen en al. Stond er sinds oktober vorig jaar en 2 weken geleden pas weggehaald.

1 kudos 2026-06-04 21:52:35 op Ouderen discriminatie
Ik heb van mijn ouders geleerd, eerst het oude opmaken voor je aan het nieuwe begint. Dus die oudjes moeten maar eens gaan werken voor hun geld.

1 kudos 2026-06-06 15:00:14 op Onderweg naar het festival
@Kalegladjanus | Je hebt gelijk, je ziet de lijmresten nog zitten. Standaard procedure voor bussen en vrachtwagens. Michelin adverteert er mee.

1 kudos 2026-06-06 15:02:03 op Afrikaanse Michael Jackson
@RonaldDump | Ik zag gister ook al een passend stuk van Hans Teeuwen zwaar in de min. Af en toe is er geen touw aan vast te knopen.

1 kudos 2026-06-07 20:48:34 op Caravanongeluk
je word gemind maar je hebt wel gelijk. Zie ook "HowTo aanhanger laden" op Dumpert.

1 kudos 2026-06-08 21:55:05 op Privéjet crasht in Texas
@LurkyStrijk | Gelukkig is dat afgelopen maar het duurt nog even om 4 jaar schade in te halen.

1 kudos 2026-06-15 19:37:01 op Restauratietelevee
Ik wist het direct omdat ik hier lang naar op zoek was. Er is zowel een elektrische als handmatige versie. Beide zouden leuk zijn.

2 kudos 2026-06-03 19:26:48 op Hoeveel brandstof heb ik nog?
Ik heb toevallig net een nieuwe brommer gekocht. benzine uiteraard. Een vergelijkbare elektrische kan ik 50km mee rijden om daarna 8 uur te laden, mits het niet te koud is want dan haal ik die 50 kilometer niet. Met deze kan ik op 1 tank zo'n 300 kilometer rijden. En die elektrische is na zo'n 10k afgeschreven, met deze Honda verwacht ik de ton wel te halen. Met een verbruik van 1:70 is het zelfs goedkoper dan elektrisch rijden. Dus niets primitief. Elektrisch is gewoon afzien om je ego te strelen.

3 kudos 2026-06-16 21:07:06 op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
@VijfEuro | Correct. En ik heb nooit een paard gehad, nooit een slang gehad, nooit een kanarie gehad. Als je je hond op andere mensen af laat rennen, moet je niet raar kijken dat andere mensen niet weten dat je hond "lief" is en niet bijt maar zien als een groot gevaar, want al die andere honden bijten wel. Ik herken geen gedrag bij honden, paarden, kanaries, vissen etc. Als je hond op mensen afgaat, zorg je dat je een goede riem hebt om zeker te weten dat je hond niet op mensen af kan gaan. Hou je hond bij je en voed je dier op. Je bent het baasje, zorg dat je dan ook de baas bent.

3 kudos 2026-06-09 20:57:10 op Nieuwe E-bike
Ik weet nog dat DeWalt met 54V accu's was begonnen. Toen hadden ze als reclamevoertuig een elektrische fiets met twee van die accu's er op. Ze gingen met dat ding langs dealers om de nieuwe accu's te promoten.

4 kudos 2026-06-09 19:42:03 op Muntjes rapen in de V.S
Alsof je ze kunt helpen zonder wetten te veranderen. Als er geen dwang achter zit veranderd er niets. Genoeg plekken waar ze heen kunnen maar ze kiezen ervoor om op straat te leven. Opvangplekken laten geen drugs toe en dus willen ze daar niet zitten. Afkicken mag niet onder dwang dus dat helpt ook niet. Al stop je ze in een afkickkliniek, lopen ze zo weer naar buiten en gaan ze weer op straat lopen. Probleem is dat mensen die junkies zielig vinden en menselijk willen behandelen. Bouw een mega gevangenis, geef ze direct 5 jaar cel zodat ze moeten afkicken en kunnen leren voor een baan. Dat werkt, maar dat doen ze niet. En ja, genoeg bewijs voor zware corruptie door mensen die beweren junks te helpen, zeker in Californie. 5 krotten neerzetten en 50 miljoen binnen harken.

5 kudos 2026-06-23 19:24:23 op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
Soartendijk. Dat is een voetpad. Zelfs fietsen word daar niet gewaardeerd. "slaap ik hier ergens in de buurt". Klinkt als iemand die probeert om illegaal in het wild te kamperen.

5 kudos 2026-06-11 22:18:26 op De enkelbreker
Toen ik 16 was kon ik dit ook. Ik was altijd op de inline skates. Naar school op de skates, daarna naar skatepark, pilonnetjes mee en lol hebben, Als het droog was de halfpipe op. Ik had ook de voorkant van een Solex. Stuur, voorvork en motorblok. Was echt geweldig. Caberateur opgeboord, inlaat opgeboord en grotere rol er op zodat je echt hard ging. Zonder frame dus extreem licht. Ging echt zo hard door de stad heen. Ik mis die tijd.

8 kudos 2026-06-04 21:29:57 op Nog één dag te gaan
Ik zou willen dat ik die tweede kon betalen. Man man man wat een plaatje.

9 kudos 2026-06-02 21:40:03 op Buurtbemiddeling 2.0
Het is ook echt een drama. Ik heb een uitrit en sinds een tijdje eindelijk een gele markering. Nog steeds zetten (vooral vrouwen) zo hun auto er voor en kan ik niet weg. Zo ongelofelijk asociaal.

9 kudos 2026-06-07 20:51:00 op Caravanongeluk
verkeerd beladen. Gewicht moet verder naar voren dan gebeurd dit niet. Voor je deze koppelt, moet je kunnen voelen dat er veel druk op het neuswiel staat. Is dat niet zo, kun je dit krijgen.

12 kudos 2026-06-02 21:36:02 op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
Niets rechts aan het zijn tegen de ANC en Mandela. Het is gezond verstand en je inlezen. Het is tegenwoordig ineens hip om de racistische ANC en Mandela een soort van te verheerlijken. Maar ze pleegde en plegen aanslagen en zijn bezig met een genocide. Apartheid (zowel toen als de huidige) is afschuwelijk, dat zal niemand ontkennen, maar de ANC en Mandela zijn ook afschuwelijk. Mandela heeft MK opgericht, de militaire communistische beweging van de ANC en ze hebben ladingen mensen vermoord met bombardementen, aanslagen met geweren etc. Zoals de church street bombardement waarbij 19 burgers vermoord zijn, of de amanzimtoti bombardement op een winkelcentrum. Daarom werd Mandela internationaal gezocht, ook door westerse landen, voor de door hem gepleegde aanslagen. Waarom sommige mensen hem als goed zien weet ik oprecht niet. De meeste mensen die ik ken hebben een terechte afschuw voor Mandela maar sommige kijken alleen naar de goede dingen die hij deed. Beetje alsof je Osama Bin Laden goed vind omdat hij wegen heeft gebouwd. Het weegt niet op tegen het kwade. En het is niet dat apartheid niet meer bestaat. Zuid Afrika is racistischer dan ooit en er zijn meer apartheid wetten dan er ooit geweest zijn. Ik hoop dat het ooit goed komt met Zuid Afrika, maar dan moet eerst de ANC weg.

12 kudos 2026-06-09 19:50:50 op Muntjes rapen in de V.S
Nee, het is andersom. Ze hebben tijdelijk nergens last van. Het verstompt je problemen, zorgt ervoor dat je niets voelt, niets meer uitmaakt en je rust hebt. Net als heroine. Heroine is niet bijzonder, het is meer een soort jointje alleen dan veel verslavender en je hebt er steeds meer en meer van nodig om die innerlijke rust te krijgen, het gevoel van de eerste keer dat je het gebruikte. Fenty is dat alleen veel heftiger. Je bent zo een uurtje van je problemen af, een uurtje rust. Het zit daarnaast vaak verwerkt in andere drugs zoals heroine, crack cocaine, speed etc wat het nog verslavender maakt. Na dat uurtje, heb je meer nodig, en meer, en meer, tot je geen adem meer kunt halen en je stikt en iemand je lichaam vind. Het is afschuwelijk.

12 kudos 2026-06-08 22:35:30 op Beste maat pranken op z'n trouwdag
Het is heel normaal alleen geven ze het een engelse naam. De traditie om de bruid pas in jurk te zien op de bruiloft, komt uit de middeleeuwen en is een langlopende traditie door heel Europa die de meeste mensen nog steeds hanteren. De enige hype is de engelse benaming. Oorspronkelijk komt het door uithuwelijken en werd dit gedaan om de voorkomen dat de bruidegom afhaakte als hij een minder plezante bruid kreeg.

12 kudos 2026-06-03 19:20:46 op Voor weinig geld een kapotte droger repareren
Veel van dit soort producten zijn heel makkelijk te repareren, maar het uitbesteden is duur. Ophaal kosten, inspectie kosten, etc. Tegen de tijd dat je afrekent ben je een hoop geld kwijt als je het niet zelf kunt.

15 kudos 2026-06-15 19:47:03 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Is dit het niveau van de NOS? Ten eerste is een extreem rechtse nazi contradictio in terminis. Het handgebaar is niet van "extreemrechtse" groepen, het was een 4chan grapje om te kijken of journalisten er in zouden trappen en dat is gelukt, zie het artikel. Maar dat is het ok rechtop en niet dit. Dit is van de circle game van malcom in the middle, wat een meme is en totaal niets met het eerder genoemde te maken heeft. Dus nee, niet "extreemrechts" (wat is dat uberhaupt?), geen nazi, geen white power, geen oke-emoji.