30,854 +43713 -12859
Kudos
#2070 (Top 0.6477%)
| Kudos/dag | 9.08 |
| Kudos/reaguursel | 9.68 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3759 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1557 |
30,854 +43713 -12859
Kudos
#2070 (Top 0.6477%)
| Kudos/dag | 9.08 |
| Kudos/reaguursel | 9.68 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3759 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1557 |
3,189
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.94 |
| Topreaguursels | 5 |
| Woorden per reaguursel | 39.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.22 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 26 |
| Aantal x weggejorist | 33 |
| Geregistreerd op | 04-03-2017 |
| Eerste reactie op | 04-03-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-19 14:57:56 door Farthdater op Joep Schreuder bij FOX
@KnockKnockWhosthere | 19-06-26 | 16:35: Tip van Farth: Ignorant people mistake arrogance for confidence
-7 kudos 2026-06-19 14:35:22 door KnockKnockWhosthere op Joep Schreuder bij FOX
Ze zeggen wel eens dat we van onze grootste allergieen kunnen leren.
Zlatan gaf ook een tip: Ignorant people mistake confidence as arrogance. Intelligent people see the confidence.
Nu weet ik niet zo goed wat dat betekent. Maar je hebt het iig gelezen nu.
3 kudos 2026-06-08 18:37:56 door De_GBS op President Trump is boos.
Je haalt ze er zo uit. Even op hun profielnaam klikken en door hun oudere reaguursels sccrollen. Wanneer het type reaguursels allen in die richting wijzen en dit vrijwel hun enige reaguursels zijn weet je voldoende.
-1 kudos 2026-06-08 16:59:11 door Kn001erd op President Trump is boos.
@kutjekutjekutje | 08-06-26 | 18:54: grab 'm right in de kutjekutjekutje
11 kudos 2026-06-08 16:57:44 door Bierendbotje op President Trump is boos.
Op dit moment zijn er gigantisch veel ai gestuurde bots actief op alle sociale media, dus zou me niets verbazen dat ze hier ook actief zijn. Aan de andere kant geloof ik ook best dat er genoeg mensen echt zo denken.
13 kudos 2026-06-08 16:54:37 door kutjekutjekutje op President Trump is boos.
Je overschat de gemiddelde mens, en al helemaal de gemiddelde reaguurder
3 kudos 2026-03-30 17:01:09 door Wereldwonder12 op Tweede geel pakken
Wat hebben de kleuters langs de lijn met vuurwerk nou te maken met de kwaliteit van het voetbal, waardoor jij vrouwenvoetbal superieur aan mannenvoetbal vindt. Dit soort rode kaarten zie je nooit in mannenvoetbal. Dat het vrouwenvoetbal kwalitatief steeds beter wordt staat als een paal boven water, echter is het nu nog steeds inferieur wat kwaliteit betreft aan het mannenvoetbal. Het wordt beter, vooral in oranje, alleen is het clubvoetbal nogal zwak nog.
0 kudos 2026-03-13 14:18:09 door Erector_Magnificus op Telegraaf post fakenews met AI foto
Het ergste is, volgens mij, dat het nog veel erger zal worden. De komst van AI zal het namelijk alleen maar verergeren in de toekomst.
0 kudos 2026-03-13 12:48:23 door tweetosties op Telegraaf post fakenews met AI foto
Het is zorgelijk hoe snel men is afgegleden, met een stevige duw in de rug door social media; toppunt van oppervlakkigheid en onoprechtheid. Het is verbijsterend om te horen hoe de jeugd reels en andere bij elkaar geknipte filmpjes voor waar aanneemt - oftewel gemanipuleerd wordt - omdat ze totaal geen algemene kennis meer hebben. In de gezondheidszorg bijv. hebben ze constant te maken met mensen die keihard wetenschappelijk bewijs opzij zetten o.b.v. wat een influencer hun op insta, TikTok en facebook vertelt. Het is zowat sektarisch van aard.
-1 kudos 2026-03-12 23:51:21 door ILoveHawkTuahChicks op Daten voor reaguurders
mand.
0 kudos 2026-03-12 22:16:59 door Forza_Ruud_Krol op Papa, ik heb een foutje gemaakt
De tv is niet kapot.
14 kudos 2026-03-12 19:25:06 door OmeTheo op Jake Paul de politiek in?
Ok, ik zal de volgende keer dan niet meer op Trump stemmen.
4 kudos 2026-03-11 23:49:40 door Cromabuik op Meisje haar zonnebril doet het niet
Daar zit je dan met je werkkamp, vol met wijven die niets kunnen.
2 kudos 2026-02-24 20:45:22 door HSP op Nog een keer de medaillespiegel
Dat heet een conformation bias!
-1 kudos 2026-02-20 13:50:19 door bleached op Dubbelparkeerder vervelen
F*cking dom als je heel Rusland als 'de vijand' ziet...
1 kudos 2026-02-20 13:01:36 door MakeEarthGreatAgain op Dubbelparkeerder vervelen
@DominiqueWeesie | 20-02-26 | 01:51: burgeracties die Poetin's macht niet in gevaar brengen mogen gewoon. Ze houden graag de schijn op dat het een werkende democratie zou zijn.
-7 kudos 2026-02-20 09:07:09 door GaiusMuciusScaevola op Dubbelparkeerder vervelen
@DominiqueWeesie | 20-02-26 | 01:51: Ze waren hoe dan ook volkomen nep.
9 kudos 2026-02-20 00:51:04 door DominiqueWeesie op Dubbelparkeerder vervelen
@Y.A.V.I.S | 20-02-26 | 01:16:
Meen je dat? Dat verbaast me, omdat subversieve burgeracties over het algemeen op weinig welwillendheid van de Russische overheid kunnen rekenen.
Geweldige filmpjes!
-4 kudos 2026-02-20 00:16:02 door Y.A.V.I.S op Dubbelparkeerder vervelen
Was vermoedelijk altijd al wel een aan Poetin gelieerde organisatie. Wel toffe filmpjes.
22 kudos 2026-02-19 22:09:00 door RoccoG op Dubbelparkeerder vervelen
Ze zouden daar gewoon door moeten gaan maar dan bij die kleretanks van ze.
1 kudos 2026-02-07 22:43:22 door Lekker Bezig op Aftermovie F35s op Schiphol
Tja, als je het verschil niet begrijpt tussen een F35 en F22.....
-1 kudos 2026-02-07 22:41:39 door Lekker Bezig op Aftermovie F35s op Schiphol
Die F-35's zijn kansloos tegen de F-22 Raptor van de USAF.
1 kudos 2026-02-07 19:16:01 door NiezeVeger op Voetbal of vuurwerkshow?
Geld.
7 kudos 2026-02-07 19:15:37 door Lucky Suky op Aftermovie F35s op Schiphol
Die F-35's zijn kansloos tegen de F-22 Raptor van de USAF.
1 kudos 2026-01-21 20:21:19 door FartelierDesFromages op Confettiparty in Dumpertreeten met Bardo Ellens!
Niet mee eens. Kijk maar eens naar Gina en onze ginger. Twee prachtmensen om te zien, met beide een geil tintje.
2 kudos 2026-01-21 18:20:02 door kaalmetbaardentattoo op Confettiparty in Dumpertreeten met Bardo Ellens!
Maar hoe vond je het zelf gaan op het AJLO vandaag?
8 kudos 2026-01-21 17:32:56 door Zoepvogel op Confettiparty in Dumpertreeten met Bardo Ellens!
Famke Janssen is een voormalig model en al jaren een wereldwijd bekende Nederlandse actrice die in vele grote Amerikaanse films te was/is.
4 kudos 2025-12-15 20:55:26 door ijskauwt op Limerick du jour
Vind hem juist een van de weinigen met goed doordachte grappen die juist niet "ik ben leuk" speelt maar zichzelf is. Maar met dat laatste heb je wel een punt. Ik heb ook nooit begrepen waarom hij zijn kop kaal scheert terwijl hij volgens mij nog een goede bos haar heeft. Wellicht veel vijanden en een agressieve kop helpt daarbij.
9 kudos 2025-12-15 20:25:44 door Sierpaard op Limerick du jour
Ja, dat is jouw mening!
2 kudos 2025-12-14 09:04:22 door Vochtige.vaatdoek op Berkelland rally en tegendraadse wandelaars
@Anagel. Gewoon even omdraaien 30 seconden terug fietsen. Om vervolgens met volle vaart je stuur in iemands onderrug te parkeren.
24 kudos 2025-12-14 01:38:34 door A-nagel op Berkelland rally en tegendraadse wandelaars
Precies dit. Ik heb het ook steeds vaker op mijn plaatselijke MTB parcours (ja ja, ik ben een "renner") Daar kan je je dan volledig uitleven en ik neem het risico daar om volgas op mijn bek te gaan, want, anders is get niet leuk. Sommige stukken zijn niet heel overzichtelijk en dan lopen daar ineens voetgangers. Ik stop dan altijd even en probeer ze dan erop te wijzen dat het best gevaarlijk kan zijn en dat het beter is dat ze zsm het parcours verlaten. Dan vertel ik erbij dat bij een botsing ikzelf nog een fiets ertussen hebt zitten en een helm op, dus als voetganger ben je mi sneller de lul. Vaak krijg je een soortgelijke reactie als in dit filmpje. Ik probeer je gewoon te helpen, ik snap dat je een foutje kan maken maar doe niet zo bijdehand!
4 kudos 2025-12-13 19:56:20 door Schuurm op Berkelland rally en tegendraadse wandelaars
Weet je ook een oplossing?
Met name in dit geval, dus als je weet dat er een rally auto aankomt die liever geen stukjes hersen tussen z'n ruitenwissers wilt hebben.
Iets slims zeggen of meteen gaan schreeuwen, schelden, bedreigen, fysiek worden of maar helemaal niks doen en het laten gebeuren?
37 kudos 2025-12-13 19:46:53 door Globus op Berkelland rally en tegendraadse wandelaars
ken je mijn vrouw?
1 kudos 2025-11-15 10:23:22 door A. Tractie op Omgaan met afwijzing
überhaupt*
6 kudos 2025-11-14 17:56:22 door Janitor77 op Pannenverkoper legt het verschil uit tussen wokken, roerbakken en stir-fryen
Maar ik zou haar zeker doen, ik vind het een lekker wijf.
0 kudos 2025-11-09 20:58:17 door Houten_been op Beetje geluk hoort erbij
Nee.
-5 kudos 2025-11-09 13:01:35 door Prinses_Naomi op Een Uber met Tourette
Je snapt dat dit filmpje geknipt is en die mensen in de auto niet spontaan van uiterlijk veranderen?
-5 kudos 2025-10-29 20:20:06 door Hetisnooitgoed op Lidewij krijgt vastloper
Ik lees dat jij van politiek geen ruk verstand hebt!
0 kudos 2025-10-01 17:28:08 door ShakespeareanTragedy op Vreemdganger betrapt, crashende motoren en de teen van Gina in DumpertReeten
Een platform voor Gen-Z'ers. Jij hebt het helemaal door.
20 kudos 2025-10-01 17:21:54 door GoodspeeD op Karatemeisje sluit af
Dit is vrij gewoon bij knockouts bij dit soort Oosterse vechtsporten en is volgens mij juist een teken van respect. Buiten de ring knielen, zonder te juichen, en de officials hun werk laten doen.
0 kudos 2025-10-01 17:06:50 door Wakemeister op Vreemdganger betrapt, crashende motoren en de teen van Gina in DumpertReeten
@Poopulist Als het allemaal zo kut is, waarom blijf je hier dan hangen. Je vindt kennelijk alles dom, stom en vervelend, dan ga je toch lekker wat anders doen.
7 kudos 2025-10-01 16:16:28 door ik69jemoeder op Vreemdganger betrapt, crashende motoren en de teen van Gina in DumpertReeten
matige ragebait, geschreven alsof je nog nooit iets anders hebt gelezen dan boze ragebait-coded reddit threads
11 kudos 2025-10-01 15:49:39 door Dirk-teur op Vreemdganger betrapt, crashende motoren en de teen van Gina in DumpertReeten
Ragebait projectie 10/10
13 kudos 2025-10-01 15:46:49 door MikeMe op Vreemdganger betrapt, crashende motoren en de teen van Gina in DumpertReeten
Beter kunnen is uploaden.
12 kudos 2025-08-30 22:35:29 door ja, of niet op Waarom muziek vroeger beter was…
Omdat een volwassen vent geen jurk wil dragen is hij zielig? Koekoek..
14 kudos 2025-08-30 21:56:50 door inkypinkyroodwitblau op Waarom muziek vroeger beter was…
Lang verhaal om uit te leggen dat je niet begrijpt waar het over gaat zeg.
4 kudos 2025-07-24 18:07:57 door Wilcosplinter op Vraag aan het reaguurderspanel
Is dat de "mangina" aflevering?
0 kudos 2025-07-15 19:44:27 door KabbelendKontwater op Warm hé
Rustig maar Arie Boomsma
3 kudos 2025-07-15 17:20:44 door Smeerman op Ik doe dit altijd zo maar nu gaat het mis
Mijn vrouw gebruikt haar vibrator regelmatig, dan zingt ze wel een toontje hoger.
0 kudos 2025-07-11 17:52:41 door Rozemary op Man in bus is verliefd op verdrijvingsvlak
Nog meer ruimte