DumpStats voor ZolderStrijder 👶

8,527 +10585 -2058

Kudos

#8755 (Top 2.7395%)

Kudos/dag 9.21
Kudos/reaguursel 10.74
Meeste kudos op 1 reaguursel 1956
Minste kudos op 1 reaguursel -406

794

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.86
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 13.4
Reacties per reaguursel 0.25
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 16-11-2023
Eerste reactie op 12-12-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-25 10:39:34 op Even keren op de oprit N50
@John McClane | 25-06-26 | 10:28: Ironie is echt ontzettend moeilijk voor sommigen

5 kudos 2026-06-22 21:34:37 op Noren nemen Times Square over
Dat zeggen zij wellicht over links, rechts... trouwens, kunnen we daar misschien weer eens een keertje mee stoppen?

0 kudos 2026-06-19 17:45:14 op Tornado raast over huis
@Fapschwanz94 | 19-06-26 | 17:34: Is dit in het Engels dan wel een correcte zinsbouw? Volgens mij heb je daar ook gewoon een onderwerp nodig. En zeik niet zo.

0 kudos 2026-06-16 21:53:50 op Auto duwt door
Wedstrijdje wie de kleinste heeft

6 kudos 2026-06-12 23:32:18 op Buurvrouw vs buurvrouw
Jammer, was wel benieuwd of ze nou is overgestapt op Delta of niet?

3 kudos 2026-06-12 23:05:57 op Echte liefde is
Supersize it, don't criticize it

-6 kudos 2026-06-11 23:48:32 op Beste domino everooit
Volgende keer geen AI gebruiken maar echt de steentjes neerzetten, misschien dat het dan beter gaat.

29 kudos 2026-06-11 23:45:24 op Wheeliemannetje heeft slechte dag
Geen achterspatbord waarvan de onderste 20cm wit, geen reflectoren op de trappers, geen reflectoren in de spaken danwel velgen, vergeet richting aan te geven bij wisselen van baan, zo kunnen we nog wel even doorgaan.

1 kudos 2026-06-11 00:15:34 op Achterlijke die aan het inhalen is
Is ook een stukje verwerking en frustratie uiting. Hoe nuttig was de claxon immers überhaupt in deze situatie?

-2 kudos 2026-06-04 22:51:51 op Nog even over het Wilhelmus van gisteren..
Gaan we hier nou echt moeilijk over doen? Zou de gemiddelde Nederlander de 2 minieme foutjes überhaupt hebben gehoord als het niet op nu.nl had gestaan?

9 kudos 2026-06-04 15:29:36 op Maxim doet een oproep
En dat moeten we dan maar van je aannemen, Gerard Joling?

1 kudos 2026-06-04 15:15:20 op Haha mis
@Aleksandr | 04-06-26 | 11:22: Ga je nu beweren dat hardlopen en/of voetballen schadelijker is dan wat we hier op het filmpje zien? Voor de rest: wat Kinggoogle zegt.

6 kudos 2026-06-04 13:08:23 op Roadrage!
Je hebt pas een punt als het dorp 10 km verderop Israel heet.

5 kudos 2026-06-04 11:09:26 op Haha mis
Je hebt ongezond en ongezond....

-1 kudos 2026-06-04 09:51:08 op Limbo is boos
Dit is elektrische benzine.... voor elektrische auto's

22 kudos 2026-06-04 09:47:13 op De paskamer
Daar kun je glas mee snijden!

-1 kudos 2026-06-01 23:58:55 op Tijd voor mode!
Dit kan functionele kleding zijn

-1 kudos 2026-06-01 01:12:08 op Ondertussen in Spanje
Jawel, maar in die foto op het laatst kun je je ook heel goed voorstellen dat haar hoofd opeens begint te stijgen zoals bij Langnek (Efteling).

-5 kudos 2026-06-01 01:08:09 op Terror kat verdedigt terrein
Daarnaast schijten ze je tuin vol. Het baasje is trouwens de aso, de kat doet ook gewoon maar wat hem handig lijkt.

3 kudos 2026-05-21 09:44:55 op Vol moppie neemt ons mee
@StevenQ | 21-05-26 | 06:55: Met 8 zakken aardappelen rondom je lijf geplakt.

-1 kudos 2026-04-23 11:07:00 op De perendans
Alles voor de likes, he

15 kudos 2026-04-17 23:01:51 op Oké vooruit, ik doe het
Toch vraag ik me af of het haar intentie was dat dit op dumpert kwam...

3 kudos 2026-04-17 00:46:24 op BNN-VARA zoekt maagdjes
Slecht concept ook he... die maagden zijn natuurlijk maagd om een reden.

-19 kudos 2026-04-16 11:50:53 op Inhalen heeft voorrang!
Je hebt wel gelijk, maar je bent ook een lul. En daarbij ook nog een kleinzielige lul, dat je de moeite neemt om dit te uploaden.

29 kudos 2026-04-16 00:23:49 op Auto van meisje heeft geen accu
Waarom staat er Australië in de tags? Dit zijn rednecks, herkennen mensen geen accenten meer?