DumpStats voor Pipo der Clown

451,733 +477921 -26188

Kudos

#46 (Top 0.0144%)

Kudos/dag 70.85
Kudos/reaguursel 42.94
Meeste kudos op 1 reaguursel 4121
Minste kudos op 1 reaguursel -1255

10,521

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.65
Topreaguursels 288
Woorden per reaguursel 15.7
Reacties per reaguursel 0.62
Meeste reaguursels op 1 dag 85
Aantal x weggejorist 141
Geregistreerd op 29-12-2008
Eerste reactie op 29-12-2008

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-6 kudos 2026-06-13 09:46:36 door Pipo der Clown op goedemorgen
@persic:
Gelukkig wel, ik begrijp dat jij aan zo'n mokkel met megaranzige nagels vastzit?

1 kudos 2026-06-11 20:54:07 door Schraalhans op Traditie in Mazatlan..
Dat ze zich vrijwillig van een klif in zee afstorten is daarentegen wel heel goed te begrijpen.

1 kudos 2026-06-11 18:44:42 door baldiebla1 op Omar Artan weer thuis in Somalië
@Roelofp | 11-06-26 | 18:33: Hij had een "visum". Het is voor ons Nederlanders allemaal een beetje raar (of althans, voor mij), maar Amerika speelt geen spelletjes. Dus met een "visum" mag je het proberen. Met een echt visum was er sowieso geen probleem geweest, maar dat had hij niet.

2 kudos 2026-06-11 18:37:57 door Waarschijnlijk op Omar Artan weer thuis in Somalië
@Pipo der Clown | 11-06-26 | 17:47: dank je wou het net schrijven. Vreemd toch dat lieden zoals roelofp zo simpel over de feiten heen walst in zijn blinde haat jegens America.

1 kudos 2026-06-11 17:28:11 door Petertje1952 op NPC spawn
Is daar heel normaal hoor, stel dat je iemand van de mindere kaste moet helpen!

7 kudos 2026-06-11 16:47:29 door Pipo der Clown op Omar Artan weer thuis in Somalië
@Roelofp | 11-06-26 | 18:33:
Somalië heeft sinds 17 Maart geen "Temporary Protected" status meer in de VS, Somaliërs krijgen geen visum meer. Dan kun je wel iemand snel een diplomatiek paspoort geven om vereenvoudigd een "single-entry" visum aan te kunnen vragen, maar dit visum geeft geen garantie dat je ook daadwerkelijk het land in mag. Dit in tegenstelling tot een daadwerkelijk visum waarmee je 10 jaar lang in en uit kunt reizen zonder iedere entry opnieuw aan te moeten vragen. Als je een echt visum hebt, staat eigenlijk al vast dat je ook daadwerkelijk het land in mag vóór je erheen reist.

-1 kudos 2026-06-11 16:33:09 door Roelofp op Omar Artan weer thuis in Somalië
Hij had wel een visum. Vreemd toch hoe hier altijd over de superslechte MSM gesproken wordt, maar de meeste users blindelings de eerste de beste uitspraak die hen wel bevalt gaat herhalen.

3 kudos 2026-06-10 08:36:30 door kaboutermuts op Eten met de Boomkangoeroe
@Voorwaarden | 10-06-26 | 00:24: Iemand die zegt dat die iets lief vindt, betekent niet dat diegene het tegenovergestelde niet lief vindt.

-11 kudos 2026-06-09 22:24:12 door Voorwaarden op Eten met de Boomkangoeroe
En die niet uit hun klauwtjes eten dan niet, of toch ook maar iets minder lief?! Ik vind alle dieren lief, die mij niet willen opeten dan.

4 kudos 2026-06-09 14:25:10 door Zeeuw1867 op Beste maat pranken op z'n trouwdag
Nooit gezeik over bier drinken of voetbal kijken. Gewoon iedere vrijdag een abonnement op de escortservice. Tja, die wijsheid komt achteraf pas.

-2 kudos 2026-06-09 13:05:40 door Pipo der Clown op Howto nieuw F1-circuitje ontwerpen
@Dizsaidup:
Vrijwel ieder circuit is een goed voorbeeld, Zandvoort net zo goed. Simpelweg een plak asfalt in een paar bochtjes neerplempen maakt geen leuk en uitdagend circuit.

2 kudos 2026-06-09 12:21:13 door Dizsaidup op Howto nieuw F1-circuitje ontwerpen
Zandvoort is een verkeerd voorbeeld.
Hoewel vaak wordt gedacht dat Hugenholtz de hele baan ontwierp, is het circuit feitelijk getekend door een commissie van de KNAC (Koninklijke Nederlandsche Automobiel Club), bijgestaan door adviezen van de Britse oud-coureur Sammy Davis.
De ontwerpers volgden simpelweg de natuurlijke glooiingen en vormen van de Zandvoortse duinen.
Hugenholz heeft enkel het rechte stuk "bedacht". Google zelf maar even waarvoor.