676,458 +709897 -33439
Kudos
#22 (Top 0.0069%)
| Kudos/dag | 112.18 |
| Kudos/reaguursel | 21.8 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5274 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -462 |
676,458 +709897 -33439
Kudos
#22 (Top 0.0069%)
| Kudos/dag | 112.18 |
| Kudos/reaguursel | 21.8 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5274 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -462 |
31,033
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 5.15 |
| Topreaguursels | 180 |
| Woorden per reaguursel | 10.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 56 |
| Aantal x weggejorist | 153 |
| Geregistreerd op | 08-11-2009 |
| Eerste reactie op | 10-12-2009 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-14 19:06:25 door threeheadedmonkey op Scheidsrechter WK 2030
Rise of the Macho Referee.
0 kudos 2026-06-13 11:07:34 door nten355 op Ha trage slak! Ik ga harder!
@HarryHuidfluit | 13-06-26 | 10:38: toch apart dat dit zijn doel was.
1 kudos 2026-06-13 08:38:06 door HarryHuidfluit op Ha trage slak! Ik ga harder!
Doelfixatie is een bitch.
1 kudos 2026-06-13 07:42:38 door Pjotr K op Hoe duur is het WK nou echt?
Dan zou je er te goedkoop vanaf komen
0 kudos 2026-06-12 09:24:56 door Earthworm_Jim op Dries heeft een vergelijking
Daar houdt ze d'r mond en laat ze d'r tieten gewoon zien? Linkje?
8 kudos 2026-06-09 21:33:35 door JPR7019 op Goeiedinsdag
Dan heb je vast ook een probleem met die siliconen die erin zitten..
-5 kudos 2026-06-09 19:50:12 door Nomunnie op Goeiedinsdag
boeiend ;)
5 kudos 2026-06-07 22:20:18 door DAFLUP op Als je een probleem hebt...
@Petskast Luie vleespet. Wij zijn hier niet voor jouw vermaak.
12 kudos 2026-06-07 16:04:29 door CyberfoxRD op Als je een probleem hebt...
doe het lekker zelf
1 kudos 2026-06-01 21:14:09 door Blotus op Doei hoi flats flits
Ik las flat tits.
4 kudos 2026-06-01 18:01:56 door Rest in privacy op NASCAR op z'n Frans
Dat zijn helemaal geen Biro's man.
Dat zijn Citroen Ami's (= ook Opel Rocks E)
1 kudos 2026-06-01 17:06:32 door DoeIsNietDoen op Doei hoi flats flits
Zat je daar gewoon op te wachten dan?
3 kudos 2026-06-01 07:04:38 door Bedenkmaareengebruik op Zondagavond Erotiek #2
Jij bent single en zou wensen dat er een vrouw is die jij beschrijft jou zou willen, rukse
4 kudos 2026-06-01 06:44:27 door WierdKud op Uitzwaaitraining Oranje
Je bedoelt dat jij de jongens niet kent of ze er niet ruig genoeg uitzien? Je hebt de twee Timbers wat pittbuls zijn, Dumfries, DiRono, Van Dijk, Ake, Van de Ven, etc. Verdedigers waar Spanje nog van droomt en waarvan de wissels daar in de basis zouden staan. Verder, wat hebben die pittbuls die jij zo graag wilt zien ooit gewonnen eigenlijk?
27 kudos 2026-06-01 04:31:42 door Ultimoose op Zondagavond Erotiek #2
Was je eigen keuze he. Dus wees niet zo respectloos.
3 kudos 2026-05-31 14:10:45 door Onbekende Meneer op Fucken met vuurtje
Als je een kampvuuruitpisinsigne hebt weet je dat je voor de wind moet gaan staan.
1 kudos 2026-05-31 13:22:24 door Stummy op Fucken met vuurtje
Kinky!
4 kudos 2026-05-30 08:56:14 door DeRustige__ op Koets in de water
Een replica met dragqueens... Verschrikkelijk.
0 kudos 2026-05-29 21:29:47 door Aend op Fatbikert zit op telefoon
-weggejorist-
7 kudos 2026-05-29 16:02:53 door StonedOpZolder op Bezopen vader Mart Hoogkamer bedreigt vrouw met pistool
Adela!
6 kudos 2026-05-29 15:28:08 door Anus-Martius op Walter versus Francisca
Bedoel je die ene op Telegram? Dè Mart Hoogkamer App, waar je ook illegale vuurwapens en drugs kunt bestellen..?
0 kudos 2026-05-29 09:46:34 door Saekerhett op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Het gaat ook niet eens om 'een kleurtje', want huidskleur maakt helemaal geen fuck uit. Het gaat om dat schorem met een bepaalde ideologie uit Noord-Afrika en het Midden-Oosten, en de daaruit voortvloeiende normen en waarden die niet stroken met de normen en waarden van de autochtone Nederlander, waar de meeste mensen helemaal zat van zijn.
14 kudos 2026-05-29 05:37:33 door Waarschijnlijk op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
Niet ieder kleurtje is een vluchteling.
Maar iedere vluchteling heeft een...
1 kudos 2026-05-28 16:24:02 door FredSpekvet op Zeg Koeman, zou je geen spits meenemen die wél scoort ipv Weghorst?
@Forza_Ruud_Krol | 28-05-26 | 12:48: Zeker wel, klopt zich iets te hard op de borst.
5 kudos 2026-05-28 15:57:35 door Tiszoalstis op Tikkie terug keeper
Er is geen probleem, er is gescoord. Dat is de hele bedoeling van het spelletje.
-2 kudos 2026-05-28 15:49:25 door Petskast op Zeg Koeman, zou je geen spits meenemen die wél scoort ipv Weghorst?
@Forza_Ruud_Krol | 28-05-26 | 14:48: Niets, maar Weghorst kan een hele groep meekrijgen.
15 kudos 2026-05-28 14:05:07 door Kaasplank op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Het boeide heel veel mensen des te meer, helaas, alleen word jij er nu waarschijnlijk meer mee geconfronteerd.
4 kudos 2026-05-28 12:59:40 door Meazel op Influencers krijgen gratis verkansietripje om reclame te maken op Mykonos
welke baan?
7 kudos 2026-05-28 12:48:17 door Forza_Ruud_Krol op Zeg Koeman, zou je geen spits meenemen die wél scoort ipv Weghorst?
Alsof er ook maar iets aan te merken valt op de mentaliteit van bijvoorbeeld Zian Flemming.
0 kudos 2026-05-26 19:25:56 door Theaverageman op Zoek je ruzie?!
Kaasmandje!
-2 kudos 2026-05-26 10:10:20 door Ybot op Opstelling Nederlands Elftal bekend
@pannekoekmetmosterd | 26-05-26 | 10:30: En op de reserve bank , Hanna. Dochtertje van ene Philip ( groet uit België). Nog ff doordenken.
-3 kudos 2026-05-26 08:30:37 door pannekoekmetmosterd op Opstelling Nederlands Elftal bekend
Duitsland wordt ook top ; Hannah, Hedrick, Harry, Helga, Hubert, Heinrich, Hans, Hermann, Hugo, Heinz, Hannelore.
(Doordenkertje, succes)
1 kudos 2026-05-26 07:48:22 door Stumpert1001 op Wat een kudtidee
Heb je het over de app?
13 kudos 2026-05-26 06:36:35 door Theedoek op Even een ritje op de kermis
@Nietstemelden | 26-05-26 | 07:59: Had liever gehad dat je niets te melden had.
-26 kudos 2026-05-26 05:59:20 door Nietstemelden op Even een ritje op de kermis
Toch nog een keer seksuele voorlichting krijgen knul.
0 kudos 2026-05-23 12:04:08 door KenJijDeSwaffelman op Is er dan geen classic gentleman meer?
En je zilveren kogels.
9 kudos 2026-05-22 22:13:19 door Puinruimer op Is er dan geen classic gentleman meer?
Vergeet je houten staak niet
4 kudos 2026-05-21 07:45:52 door BlijeBakkus op Haha awkward
En nog humor ook.
16 kudos 2026-05-16 10:53:36 door StringVanJSON op Ik ben slechthorend
Je hoeft niet zo te schreeuwen, wij zijn niet doof.
3 kudos 2026-05-16 10:23:17 door Het Vragevuur op Leerlingen hebben prestatiedruk
@Bounty82 | 16-05-26 | 11:19:
*onnozEleN
De ironie.
38 kudos 2026-05-16 09:53:22 door Paymaster op Ik ben slechthorend
Nog harder schreeuwen, ze verstaat je niet.
3 kudos 2026-05-16 09:19:07 door Bounty82 op Leerlingen hebben prestatiedruk
@Lars2020 | 16-05-26 | 11:08: De opleiding Knutselen En Kleien Voor Onnozole is ook wel te halen zonder een flikker te doen.
6 kudos 2026-05-16 09:08:12 door Lars2020 op Leerlingen hebben prestatiedruk
Precies gewoon te hoog niveau.. ik deed geen flikker en haalde altijd voldoendes.
7 kudos 2026-05-15 23:56:11 door PisFinger op Ruitengooier Stadskanaal opgepakt
Wel oppassen dat je vingers er niet tussen komen.
-1 kudos 2026-05-14 15:13:16 door ShoarmaSjaak op BBQ op de fiets
Ach, jij eet toch alleen maar tofu.
3 kudos 2026-05-14 10:34:47 door Wakemeister op Last van aambeien?
Nee hoor, geen vragen, ik vind dat je het erg goed gedaan hebt, leuk dat je er ook wat hebt laten zien van jezelf, dus dat is mijn top. Volgende keer wel iets meer de klas in kijken en niet de hele tijd voorovergebogen met je blote reet naar ons toe, dat is mijn tip. Ik geef het een acht.
3 kudos 2026-05-14 10:25:42 door Vicieuze-viscositeit op Last van aambeien?
Ja, kan je het ook zonder steeds op je Wikipedia spiekbriefje te kijken?
5 kudos 2026-05-11 19:06:53 door wastedtime op Waar kan ik deze bar vinden?
Muziek?
8 kudos 2026-05-10 15:54:16 door belco1998 op Leverjatters in de oceaan
Ja, maar Archimedes wist nog niet van het bestaan van witte haaien, anders had hij daar rekening mee gehouden.
1 kudos 2026-05-09 22:34:38 door NakZuKouw op Vrouw vergeet te betalen
Hij had een stoeptegel op haar hoofd mogen beuken. Daar missen we helemaal niets aan.