DumpStats voor Penis-argrarius

9,110 +12498 -3388

Kudos

#8196 (Top 2.5646%)

Kudos/dag 10.62
Kudos/reaguursel 8.36
Meeste kudos op 1 reaguursel 211
Minste kudos op 1 reaguursel -231

1,090

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.27
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 15
Reacties per reaguursel 0.33
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 45
Geregistreerd op 17-02-2024
Eerste reactie op 17-02-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

22 kudos 2026-05-24 17:05:29 door metjehoofd op Lubach over Islamkritiek
Het is vermoeiend dat mensen toch elke video weer de politiek erbij moeten halen. Ik ben moe van de polarisatie; Links, rechts, beide niks mis mee maar respecteer elkaar gewoon

1 kudos 2026-05-13 05:37:26 door grauwekiekefief op Fikkie stoken in Loosdrecht
Grappig dat ze daar ook neppe stone jassen hebben. Deze witte mannen moeten lekker met zijn alle liedjes gaan blijven zingen in een voetbal station.

3 kudos 2026-05-04 11:56:25 door Forza_Ruud_Krol op Monument op de Dam beklad met rode verf en tekst genocide
@WieWilWat | 04-05-26 | 12:22:
Je zal wel Gaza bedoelen. Om een mij onbekende reden durven Palestinasupporters niet gewoon Israël, Palestina en Gaza te zeggen. Alles moet omfloerst. Mijn theorie is dat het concreet benoemen van iets ook het concreet bewijzen van dat iets mogelijk maakt, en dat vinden ze niet fijn, want vaak kloppen die beweringen helemaal niet. Zoals in jouw geval. Er zijn naar schatting nog geen tachtigduizend slachtoffers gevallen en niet die "honderdenduizenden" (ik vergeef je deze rare taalfout) waar jij het over hebt.
Dat zijn er tachtigduizend teveel, in een ideale wereld; laat daar geen misverstand over bestaan. Maar jouw overdrijving maakt jouw punt niet sterker maar juist veel zwakker. Precies zoals de eventuele sympathie van een gemiddelde Nederlander voor de Gazanen niet toeneemt maar juist afneemt als in hun naam een algemeen gerespecteerd symbool als het Nationaal Monument wordt beklad.

Als je toch teruggaat naar school voor extra taallessen, vraag dan meteen om een lesje maatschappijleer.

2 kudos 2026-02-23 11:06:54 door Witteke3991 op Kabinet Jetten I is beëdigd
Als ze weer zeggen wat aan de immigratie te gaan doen wel ja. De twee weken voor de verkiezingen zou je de politiek moeten vermijden en stemmen op basis van de afgelopen 2 jaar.

2 kudos 2026-02-20 13:13:17 door Plofcavia op Ambulance? Snel aan de kant…
Een bekeuring is om ervoor te zorgen dat het in de toekomst niet meer gebeurt. Dat je wel twee keer nadenkt om een betreding nogmaals te begaan. Wat we hier zien is totale onkunde en paniek, dus zou een inname en het opnieuw laten behalen van een rijbewijs een betere optie zijn.

-2 kudos 2026-01-13 03:31:42 door altijd-guus op Ice ice baby
Wat ze in de VS "links" noemen is qua politiek te vergelijken met de FvD of JA21 hier, dus zo links is het daar allemaal niet.

12 kudos 2026-01-12 22:03:16 door Tokkiemagneet op Ice ice baby
Mensen die geen politiestaat praktijken voor hun deur willen links debielen noemen..

1 kudos 2026-01-09 19:06:44 door Erwaseenseen op Iran staat op
Kijk aan jou hebben we wat. Een kerel met karakter, boordevol talent, kin omhoog en schouders naar achteren.

-2 kudos 2026-01-09 10:36:09 door Cohoni op Iran staat op
@pietpvv | 09-01-26 | 10:12: Men heeft de 'Marathon' film referentie niet helemaal door volgens mij haha

1 kudos 2025-12-31 10:13:11 door Penis-argrarius op Mijn papa werkt bij de politie
Nee jaytee straffen moet nut hebben en uitgevoerd worden. Maar zolang we in Nederland de probleemgroepen niet mogen benoemen zal Nederland steeds verder wegrotten. En maar debiele filmpjes maken die klauwen met geld kosten en de doelgroep missen.

0 kudos 2025-12-31 08:06:33 door jaythee op Mijn papa werkt bij de politie
Als iedereen zich gedraagt is er ook geen politie nodig toch? Straffen zijn er niet voor om iemand zomaar te pesten.

Denken is lastig

0 kudos 2025-12-29 09:49:15 door DiePanzerVorwaerts3 op Geen verkiezingen in oorlogstijd?
@NIngenieur_Hogendijk | 29-12-25 | 10:05:
Fijn dat je het noemt, maar Rusland is nog steeds de agressor. Volgens jouw redenatie waren de Amerikanen ook onrechtmatig bezig in WOII want boehoe SS'ers afgeknald en Dresden gebombardeerd.
Oorlog moet natuurijk alleen schoon zijn als het in jouw straatje past.