96,404 +101562 -5158
Kudos
#486 (Top 0.1521%)
| Kudos/dag | 51.06 |
| Kudos/reaguursel | 14.27 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1039 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -209 |
96,404 +101562 -5158
Kudos
#486 (Top 0.1521%)
| Kudos/dag | 51.06 |
| Kudos/reaguursel | 14.27 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1039 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -209 |
6,757
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.58 |
| Topreaguursels | 24 |
| Woorden per reaguursel | 9.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.19 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 35 |
| Aantal x weggejorist | 64 |
| Geregistreerd op | 23-04-2021 |
| Eerste reactie op | 23-04-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-24 22:12:19 door Creatieloos op Mij slaan?
@pretmetpet | 24-06-26 | 22:32: Kom op dan, koeielijer.
3 kudos 2026-06-24 20:32:39 door pretmetpet op Mij slaan?
en je wil er wat aan doen.....
0 kudos 2026-06-22 09:07:26 door BarryBadmuts op De wereldbeker brengt mensen samen!
Ik hoorde iets als Swagger. API muziek denk?
8 kudos 2026-06-21 17:44:09 door Crionics op De wereldbeker brengt mensen samen!
Kutgeluid zoals je kunt horen... muziek kun je het niet noemen.
8 kudos 2026-06-16 18:39:35 door Creatieloos op Nest bouwen
Vespa.
13 kudos 2026-06-16 18:36:16 door Creatieloos op Gezellige bruiloft gehad
Als je tegen je auto pist, scheelt dat weer een keer je auto wassen.
15 kudos 2026-06-16 18:34:14 door TheForstman op Verkeerde afslag op de brug genomen
Opzich gaat dat ook nog wel. Het zit m meer in het landen.
2 kudos 2026-06-10 05:41:39 door Pater_piemelprak op Lekker weekendje intents
Op 0.6 sec zie je wel degelijk glas liggen ij de dorpel van de deur.
0 kudos 2026-06-09 23:05:05 door toppiesaus op Mestrekkertje krijgt karma
@zolderkamer24 | 09-06-26 | 23:48: Neemt hij dan ook een ladder mee als hij de rekening moet betalen van de schade?
0 kudos 2026-06-09 21:48:26 door zolderkamer24 op Mestrekkertje krijgt karma
Klopt helemaal, want hij had ook nog kranten op de achterbank
0 kudos 2026-06-08 17:50:13 door Harry_Wubbe op Uitkijken voor die Amerikaanse ultra's bij het WK
Voetbal is daar ook een soort handbal.
Maar dan met zwakbegaafde kleerkasten die tegen elkaar op lopen omdat ze niet weten waar ze heen moeten en dan maar gewoon recht vooruit gaan rennen.
7 kudos 2026-06-07 21:59:52 door powerpoes op Interpretatieve dans compi
44:25.... overdrijven is ook een kunst....
10 kudos 2026-06-07 16:40:38 door Broodje_warm_pees op Interpretatieve dans compi
Alsof je andere dingen te doen hebt op je zolder.
6 kudos 2026-06-04 19:00:28 door Paardekuth op Windhoos sloopt Glanerburg
Ja oprecht!
2 kudos 2026-06-02 07:35:58 door OverSoft op Protip voor een lekker bacci op kantoor
@MaalEzel | 02-06-26 | 01:58: Ja, dat zal vast goed rijpen in glas...
0 kudos 2026-06-02 04:16:41 door Anaalintruder op Protip voor een lekker bacci op kantoor
Pak eigenlijk alt carta Negra. lekkere dark rum.
-2 kudos 2026-06-01 23:58:28 door MaalEzel op Protip voor een lekker bacci op kantoor
Je moet ook niet zo haastig zijn. Gewoon 12 jaar laten staan dan is het op zijn lekkerst.
0 kudos 2026-06-01 22:16:30 door Hola op Protip voor een lekker bacci op kantoor
Een Choco Rum kan prima met witte Bacardi hoor.
4 kudos 2026-06-01 20:35:14 door Barry P op Protip voor een lekker bacci op kantoor
Mee eens. Tip, pak een lekkere fles Abuelo 7 anos. Kost wat meer maar beter een keer goed genieten dan die vieze chemische troep zogenaamd uit Cuba…
1 kudos 2026-05-31 15:58:11 door dikkejenkie op Hagelstenen des doods in België
Dit zou jou nooit overkomen want op zolder hagelt het niet.
-3 kudos 2026-05-31 15:26:14 door DumpMe op Hagelstenen des doods in België
Als het Fijne korrels Venz zijn wel!
-11 kudos 2026-05-31 14:53:59 door Dirk-teur op Hagelstenen des doods in België
@Newtons_3e_wet | 31-05-26 | 16:46: JE MEEENT HET
66 kudos 2026-05-31 14:46:02 door Newtons_3e_wet op Hagelstenen des doods in België
Het lijkt mij dat mensen dat doen om meer ruimte te creëren zodat iedereen kan schuilen.
0 kudos 2026-05-30 14:26:08 door spaceface op Goedemorgen
Ik mag hopen voor meneer dat hij op zaterdag en zondag niet hoeft te arbeiden.
4 kudos 2026-05-30 08:56:06 door Knalluh8497 op Prachtig weer, gemoedelijke sfeer
Dus omdat het een clochard betreft mag hij hem zomaar op zijn bek meppen. Rare gedachtegang hou jij er op na dat het dan opeens gerechtvaardigd is.
1 kudos 2026-05-30 08:39:32 door DoorninhetOog op Prachtig weer, gemoedelijke sfeer
Mijn idee.
-1 kudos 2026-05-27 19:06:54 door gladiator107 op Gras maaien op z'n Japans
schijnt dood te zijn
zelfmoord
3 kudos 2026-05-27 17:47:35 door Lumlal op Straat racen... niet doen in je korte broek!
Ik heb even gekeken aar de letter achter de motors. Holtenbroek moet dat zijn, lijkt op een winkelcentrum. Ff googlen en google Maps en streetview. Dit was in Zwolle bij de Mozartlaan en bachlaan. Ga daar nog eens verder vragen
4 kudos 2026-05-26 17:24:10 door insane op We worden WERELDKAMPIOEN!!
Beter lezen, onnozelmans. Duitse econoom die het de VORIGE KEER goed HAD (en nu komt 'ie) VOORSPELT NU Nederlands als winnaar.
-6 kudos 2026-05-26 16:47:08 door bboss op We worden WERELDKAMPIOEN!!
@ArieDeAarskabouter | 26-05-26 | 18:44: Kom maar efkes wisselen, Arie
2 kudos 2026-05-26 16:44:24 door ArieDeAarskabouter op We worden WERELDKAMPIOEN!!
Misschien een komma er tussen, maar verder grammaticaal corrrect.
2 kudos 2026-05-26 12:32:04 door curryworstspecial op Man word een beetje boos
heb niets tegen dieren maar het is idd enorm gevaarlijk vooral voor het dier om zo los te lopen. daar denken aso's niet aan.
2 kudos 2026-05-26 09:11:08 door Krielkip91 op Alles kan stuk
Nee. Wel fuch, fuch, fuchsia.
0 kudos 2026-05-25 07:36:38 door Joop_Goedkoop op Het leven met triple D
@PoeHeeNouZeg | 24-05-26 | 20:33: stuur een linkje dan.
0 kudos 2026-05-24 18:33:25 door PoeHeeNouZeg op Het leven met triple D
Heeft ze al lang gedaan voor centjes. Die beelden zijn wel te vinden. Ook van voor de borstvergroting.
-2 kudos 2026-05-24 13:10:02 door BennieDeKok op Even stukje driften
*In *Hoeveel *Ja
4 kudos 2026-05-20 23:00:50 door ZeikStralend op Check deze ouleh eh patron
hij heeft een beroertallahuakbar
1 kudos 2026-05-18 19:23:18 door Panofsky op Kinderbrommer in het bos
Woonwagenkamp!
2 kudos 2026-05-18 19:19:58 door zusje v Christina op Kinderbrommer in het bos
Tweede woonvijver. De instelling vond het woord woongroep een beetje demoniserend.
1 kudos 2026-05-14 08:59:32 door Ffukkie_slim op Synthesizer geluidjes van vroeger
No dude, you are the homeu
3 kudos 2026-05-14 08:43:37 door Scarfie op Synthesizer geluidjes van vroeger
Don't Hassel the Hoff.
0 kudos 2026-05-11 21:37:50 door B0R3AT op Boze bouwvakkers
Ik gebruik de zakjes zodat mijn handen niet vies worden. Geen idee waarom jij dat niet snapt.
6 kudos 2026-05-11 18:56:02 door Ed_en_Willem op Boze bouwvakkers
Mijn hond valt steeds van die vuilnisbak af.
6 kudos 2026-05-11 18:53:39 door very-ferry op Boze bouwvakkers
Dat snap ik ook niet. Je kunt ook gewoon naar de WC.
-4 kudos 2026-05-10 19:47:26 door dikkejenkie op Effe snel voordringen
Je bedoelt dat het een trieste pauper tokkie is.
0 kudos 2026-05-08 08:43:56 door Breuk78 op Schoorsteen moet plat
Dit is in Rusland
18 kudos 2026-05-04 17:27:59 door Karel de dikke lul op Vliegtuigje stort neer in Belo Horizonte, Brazilië
Hij ook niet meer
2 kudos 2026-05-03 17:03:39 door RandyBiel op HANDEN OMHOOG
En nog daar weer voor riep Anton Mussert ook al het een en ander.
5 kudos 2026-05-03 16:25:27 door grotgraver op HANDEN OMHOOG
Niemand??
Ik wel, en boer Koekoek daavoor ook al hoor.
En daarna Fortuyn en Wilders, maar men schijnt dit te willen.
-12 kudos 2026-05-03 16:24:06 door G.Kalf op HANDEN OMHOOG
Serieus? Janmaat was een volledig schizofrene racist voor wie een Japanse PHD student en een Noord-Afrikaanse illegaal met zes veroordelingen voor zedendelicten één en dezelfde groep waren.
Als je dat al wil analyseren, was Janmaat de totaal-gestoorde die radicaal-links in staat stelde om het 15 jaar lang, midden jaren '80 tot aan Fortuyn, niet te hebben over integratieproblemen en asielpolitiek.