DumpStats voor Nozemans

96,404 +101562 -5158

Kudos

#486 (Top 0.1521%)

Kudos/dag 51.06
Kudos/reaguursel 14.27
Meeste kudos op 1 reaguursel 1039
Minste kudos op 1 reaguursel -209

6,757

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.58
Topreaguursels 24
Woorden per reaguursel 9.6
Reacties per reaguursel 0.19
Meeste reaguursels op 1 dag 35
Aantal x weggejorist 64
Geregistreerd op 23-04-2021
Eerste reactie op 23-04-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-24 22:12:19 door Creatieloos op Mij slaan?
@pretmetpet | 24-06-26 | 22:32: Kom op dan, koeielijer.

0 kudos 2026-06-09 23:05:05 door toppiesaus op Mestrekkertje krijgt karma
@zolderkamer24 | 09-06-26 | 23:48: Neemt hij dan ook een ladder mee als hij de rekening moet betalen van de schade?

4 kudos 2026-06-01 20:35:14 door Barry P op Protip voor een lekker bacci op kantoor
Mee eens. Tip, pak een lekkere fles Abuelo 7 anos. Kost wat meer maar beter een keer goed genieten dan die vieze chemische troep zogenaamd uit Cuba…

0 kudos 2026-05-30 14:26:08 door spaceface op Goedemorgen
Ik mag hopen voor meneer dat hij op zaterdag en zondag niet hoeft te arbeiden.

4 kudos 2026-05-30 08:56:06 door Knalluh8497 op Prachtig weer, gemoedelijke sfeer
Dus omdat het een clochard betreft mag hij hem zomaar op zijn bek meppen. Rare gedachtegang hou jij er op na dat het dan opeens gerechtvaardigd is.

3 kudos 2026-05-27 17:47:35 door Lumlal op Straat racen... niet doen in je korte broek!
Ik heb even gekeken aar de letter achter de motors. Holtenbroek moet dat zijn, lijkt op een winkelcentrum. Ff googlen en google Maps en streetview. Dit was in Zwolle bij de Mozartlaan en bachlaan. Ga daar nog eens verder vragen

4 kudos 2026-05-26 17:24:10 door insane op We worden WERELDKAMPIOEN!!
Beter lezen, onnozelmans. Duitse econoom die het de VORIGE KEER goed HAD (en nu komt 'ie) VOORSPELT NU Nederlands als winnaar.

0 kudos 2026-05-24 18:33:25 door PoeHeeNouZeg op Het leven met triple D
Heeft ze al lang gedaan voor centjes. Die beelden zijn wel te vinden. Ook van voor de borstvergroting.

0 kudos 2026-05-11 21:37:50 door B0R3AT op Boze bouwvakkers
Ik gebruik de zakjes zodat mijn handen niet vies worden. Geen idee waarom jij dat niet snapt.

2 kudos 2026-05-03 17:03:39 door RandyBiel op HANDEN OMHOOG
En nog daar weer voor riep Anton Mussert ook al het een en ander.

5 kudos 2026-05-03 16:25:27 door grotgraver op HANDEN OMHOOG
Niemand??
Ik wel, en boer Koekoek daavoor ook al hoor.
En daarna Fortuyn en Wilders, maar men schijnt dit te willen.

-12 kudos 2026-05-03 16:24:06 door G.Kalf op HANDEN OMHOOG
Serieus? Janmaat was een volledig schizofrene racist voor wie een Japanse PHD student en een Noord-Afrikaanse illegaal met zes veroordelingen voor zedendelicten één en dezelfde groep waren.

Als je dat al wil analyseren, was Janmaat de totaal-gestoorde die radicaal-links in staat stelde om het 15 jaar lang, midden jaren '80 tot aan Fortuyn, niet te hebben over integratieproblemen en asielpolitiek.