42,356 +43288 -932
Kudos
#1384 (Top 0.4331%)
| Kudos/dag | 92.48 |
| Kudos/reaguursel | 39 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2805 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -34 |
42,356 +43288 -932
Kudos
#1384 (Top 0.4331%)
| Kudos/dag | 92.48 |
| Kudos/reaguursel | 39 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2805 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -34 |
1,086
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.37 |
| Topreaguursels | 21 |
| Woorden per reaguursel | 13.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.66 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 20 |
| Geregistreerd op | 24-03-2025 |
| Eerste reactie op | 24-03-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-19 14:23:31 door AliDigitalie op Dumpert Hitteplan #3
Je zal zo'n klootzak als vriend hebben die het online plempt. Ben je even "lekker vrij" op vakantie, krijg je dit.
4 kudos 2026-06-19 08:57:19 door j0shua op Huis met zeezicht is prachtig
Het lijkt er toch op dat deze huizen fatsoenlijker gebouwd zijn, met stenen enzo.
13 kudos 2026-06-19 08:46:14 door Loosecanon op Dumpert Hitteplan #3
Hoe werkt dat precies?
-6 kudos 2026-06-17 09:32:44 door uildieipadrinkt op Irene Moors over Telekids
Het leven is een zure bom.
-1 kudos 2026-06-16 08:34:51 door Debombdiggity op Doe een flip
Vooral ook je helm niet vast doen.
3 kudos 2026-06-12 15:26:01 door Petskast op Ik zet je terug, maar eerst
Voor die haai was het anders ook niet echt fijn.
-1 kudos 2026-06-12 14:26:53 door Tweakers921 op Wil je knuffel?
Je moet meer oppassen voor vieze vlekken op de muur nadat je weer een volgezogen mug doodslaat. https://www.youtube.com/watch?...
1 kudos 2026-06-12 12:50:55 door flame_me op Wil je knuffel?
Dit is gewoon doordeweeks.
-5 kudos 2026-06-12 12:13:19 door daderkennis op Paus is steeldief
Ik steel even een plusje van je
4 kudos 2026-06-10 16:48:33 door GLi7 op Ff een klein zetje
@kennetnix | 10-06-26 | 17:12:
Ik kom hem ook vaak tegen in Zaandam, zo'n aardige instructeur.
1 kudos 2026-06-10 15:14:07 door BertHoeMeinWille op Ff een klein zetje
Die reclame maakt ie zelf al in de naam van zijn dashcam.
21 kudos 2026-06-10 15:12:43 door kennetnix op Ff een klein zetje
Jan van rijschool mirrer, top instructeur.
Had je weer een broodje kaas in de auto Jan?
3 kudos 2026-06-08 12:45:53 door Milidaat op Joris is even naar de WC
Poseidons kiss!
1 kudos 2026-06-08 07:41:46 door altijd-guus op President Trump is boos.
@Bertie Wooster | 08-06-26 | 09:28: Tenzij infantino, iemand van de Trumpfamilie of trump zelf lekker laat mee eten uit die ruif van 10 miljard, dan is er natuurlijk niets aan de hand.
-1 kudos 2026-06-08 07:28:19 door Bertie Wooster op President Trump is boos.
Die WK-bokaal gaat nog een dingetje worden. De Fifa gaat er een slordige 10 miljard USD aan verdienen, terwijl de VS grote kosten maakt. Ik heb het vermoeden dat Donald en Infantino binnen een paar maanden geen dikke vrienden meer zijn, want dit is het recept voor ruzie bij oom Donald.
20 kudos 2026-06-06 11:40:39 door LinkseRukker43 op Boom op de weg door windvlaag!
Wel weer typisch dat de auto's die er omheen kunnen, er eerst omheen rijden in plaats van ook mee te helpen.
22 kudos 2026-06-06 11:28:45 door freddiefred op Boom op de weg door windvlaag!
+1 ook voor die vrouw die helpt
2 kudos 2026-05-18 14:37:00 door nieuwsgierige pelg op Diertje redden "altijd +1"
@Wageningen | 18-05-26 | 15:24: Duitsland, Oostenrijk ... één pot nat.
0 kudos 2026-05-18 14:01:42 door Nordic_Stalker op Diertje redden "altijd +1"
Duitsers met humor kun je herkennen aan de wenkbrauwen die doorlopen.
Wel eens gezien?
Nee, ik ook niet.
5 kudos 2026-05-18 13:28:06 door Deepscripter op Diertje redden "altijd +1"
@Wageningen | 18-05-26 | 15:24: kartoffln, kortaffln
5 kudos 2026-05-18 13:24:15 door Wageningen op Diertje redden "altijd +1"
Helaas, het is de polizei in Oostenrijk
2 kudos 2026-05-16 17:10:39 door tarrelverzamelaar op Gewoon liev beestje
dan is binnen de kortste keren het het hele kanaal bruin van de diaree. zoveel chinees is niet goed voor je.
8 kudos 2026-05-14 13:05:14 door Toompie888 op Vertel me een nummer
*diaper.
1 kudos 2026-05-14 12:17:45 door NiksZinvols op Tim de kraanmeneer
@JP8926 | 14-05-26 | 12:37: Snap hem, fijn dat jij bepaalt wat ik wel of niet kan stellen. Doet het waarschijnlijk ook goed op verjaardagen zo'n houding.
8 kudos 2026-05-14 11:29:53 door Dowakado op Tim de kraanmeneer
Geniet gewoon van zijn enthousiasme en laat die vooroordelen gewoon weg.
-3 kudos 2026-05-14 11:16:40 door JP8926 op Tim de kraanmeneer
@Dommezet | 14-05-26 | 12:46:
Probeer eens met begrijpend lezen. Ik maak een onderscheid tussen de twee, die laatste zin zag enkel op het feit waarom die a12 klevers daar zitten en zag niet op het vak van de een of de ander.
6 kudos 2026-05-14 10:46:50 door Dommezet op Tim de kraanmeneer
@JP8926 | 14-05-26 | 12:37:
Het bekommeren over de toekomst is geen vak. Dat is een geloof. Tim de kraanmeneer doet tenminste daggelijks iets aan het recycelen van grondstoffen met zijn kraan en breker,
-10 kudos 2026-05-14 10:37:29 door JP8926 op Tim de kraanmeneer
@NiksZinvols | 14-05-26 | 12:26:
Je kan niet stellen dat het een "gouwe vent" is alleen omdat hij een passie voor zn vak heeft en je hebt geen idee of er tussen die a12 klevers ook mensen met een passie voor hun vak zitten.
Hebben we het nog niet over het wel/niet bekommeren over de toekomst van deze aarde, ongeacht over hoe de meeste, inclusief ikzelf, denken over het a12 kleven.
6 kudos 2026-05-14 10:26:19 door NiksZinvols op Tim de kraanmeneer
@JP8926 | 14-05-26 | 10:30: Onderbouw graag waarom jij dit een domme reactie vindt? Vraag me af of ik het ga snappen maar wil het een kans geven.
-24 kudos 2026-05-14 08:30:27 door JP8926 op Tim de kraanmeneer
Domme reactie en hopelijk s voor je nap je zelf ook wel waarom dat zo is.
-27 kudos 2026-05-14 08:23:51 door vanonder op Tim de kraanmeneer
Wel op het malieveld! en terecht!
3 kudos 2026-05-11 15:41:28 door Geen jeweetwel op Ballen knallen in de lucht
Zonder Ryan's overlijden was het ook niet goed gekomen met Bam.
4 kudos 2026-05-11 15:37:35 door Greenhorn op Ballen knallen in de lucht
Snap ik ook wel. Elke keer als iemand je roept, moet 'ie denken aan die knal.
7 kudos 2026-05-11 10:32:12 door the_usual_suspect op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
Maar Ajax verliest wel héél veel hè, haha!
1 kudos 2026-04-29 05:37:57 door Bermslet op Van Buren na zijn Elfstedentocht
En vergeet niet de playboy broek natuurlijk! https://blauwbloed-eo.cdn.eo.n...
0 kudos 2026-04-28 20:04:47 door FranklinC op Van Buren na zijn Elfstedentocht
Er werden wel kamervragen over gesteld, maar het kon wel ja.
3 kudos 2026-04-28 19:37:32 door owikzegmaarwat op Van Buren na zijn Elfstedentocht
tja, zo kan je de marlboro reclame in de F1 ook wel missen maarja roken is nog steeds kut. En ongezond.
2 kudos 2026-04-28 11:07:12 door Ed-Random op Mensenmassa vs ambu
Dat typ jij niet zoals het heurt.
9 kudos 2026-04-27 09:34:35 door Jiggle_Physics op Fijne Koningsdag
Ook makkelijker te eten.
4 kudos 2026-04-26 09:29:21 door Uhoortnogvanons op Perswoordvoerder Trump heeft een voorspellende gave
Mooi. We nemen het mee en u hoort nog van ons.
7 kudos 2026-04-26 08:38:30 door Wakemeister op Perswoordvoerder Trump heeft een voorspellende gave
Mooi om te koppelen aan je reaguurdersnaam.
1 kudos 2026-04-25 09:57:39 door Befbabe op Oprotten kudtwielrenners!!!
@Befbabe | 25-04-26 | 11:55: sorry, correctie. Hier mag het wel mits je de streep niet overschreid.
5 kudos 2026-04-25 09:55:47 door Befbabe op Oprotten kudtwielrenners!!!
@PikaPikaPipa | 25-04-26 | 10:53: dat dubbel fietsen maakt dus niet uit. Inhalen bij een dubbele streep (Amerika) of enkele streep (hier) is verboden.
9 kudos 2026-04-25 09:34:43 door Sabbey op Oprotten kudtwielrenners!!!
@pika, in de vs zijn de regels over waar fietsers moeten fietsen anders dan hier. En volgens mij rechtvaardigt dit inderdaad sowieso niet om je invalidenauto te gebruiken om andere mensen ook invalide te maken.
17 kudos 2026-04-25 09:08:43 door SilverSpoonCoonH0 op Oprotten kudtwielrenners!!!
Wij zijn fietsers gewend, maar in de meeste landen haten ze sowieso fietsers...
30 kudos 2026-04-25 08:53:38 door PikaPikaPipa op Oprotten kudtwielrenners!!!
Ik zie onvoldoende ruimte i.v.m. doorgetrokken (dubbele) streep en wielrenners die dubbel blijven fietsen.
-4 kudos 2026-04-25 07:29:54 door gepast_betalen op Natuur speelt meet plastic
ingewikkeld (mand)
-2 kudos 2026-04-24 08:59:50 door Youtoo op Pianoman wordt niet meer uitgenodigd
Dat het liefst meerdere keren op één dag.
-1 kudos 2026-04-22 09:32:22 door Delight75 op Turbo Oekraïners niet te stoppen
dan had je in 1x 300 Japanners geraakt met hun camera
7 kudos 2026-04-20 08:38:30 door Pipo der Clown op Penalty van de dag
Niet iedere rat kan ratatouille koken hè.