DumpStats voor j0shua

49,972 +65305 -15333

Kudos

#1116 (Top 0.3492%)

Kudos/dag 6.84
Kudos/reaguursel 13.16
Meeste kudos op 1 reaguursel 3942
Minste kudos op 1 reaguursel -502

3,796

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.52
Topreaguursels 17
Woorden per reaguursel 15
Reacties per reaguursel 0.37
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 39
Geregistreerd op 30-03-2006
Eerste reactie op 20-06-2006

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-4 kudos 2026-06-24 17:20:49 op Lekker potje BBQ'en jongens?
En dan nog die bbq al op het zand hebben staan zodat er niks kan gaan branden ookal gaat 'ie niet aan nu.

5 kudos 2026-06-10 15:39:26 op Het dagelijkse ritueel in Tukkerland Enschede.
Iets later stoppen dan dat zij vinden dat het nog veilig is om midden op straat te staan, dan gaan ze vanzelf rennen. Hier stikt het van die overlastgevende variant, dus vaak geoefend met verschillende niet dodelijke manieren. Inspelen op hun overlevingsdrang dus. Laat remmen.

-1 kudos 2026-06-10 10:35:37 op Merik we gon
Hij staat wel netjes geparkeerd voor een auto met een gecomprimeerd motorblok.

6 kudos 2026-06-09 20:56:45 op De buurman is er klaar mee
Fixi heeft er hier 5 jaar over gedaan om een wrak van een parkeervak te halen. Het zit 'm in de kosten die een gemeente er niet voor willen maken.

6 kudos 2026-06-06 17:08:31 op Tewaterlating ging goed
Waar kun je vinden wanneer deze tewaterlatingen zijn? Ik wil ook een keer gaan kijken.

-27 kudos 2026-06-06 17:05:37 op Boom op de weg door windvlaag!
Hedera om de boom gegroeid, dus boom dood. Die hadden ze moeten verwijderen. Zal wel weer bureaucratie geweest zijn over wie er verantwoordelijk is voor die weg, gemeente of provincie.

10 kudos 2026-05-17 21:02:47 op Weet je nog?
Winamp werkt nog steeds prima hoor

2 kudos 2026-05-16 09:22:19 op Bezorger heeft kudtdag
Joris, bescherm het werkende gilde eens wat beter, dit kan echt niet.

-13 kudos 2026-05-11 12:21:29 op Nieuwe vrienden maken
Die koeien kijken die hond allemaal aan zo van: Hoezo kan jij wel tegen die prikkeldraad staan, en wij niet?

0 kudos 2026-05-05 06:01:02 op Sleurhut en dikke bmw uit de stront trekken
Ik heb een keer een trekker (Fendt Vario) zo'n combinatie als trekker trek slede zien voortsleuren, die modder was zo diep dat de modderbult boven het nummerbord van de auto uit kwam.

30 kudos 2026-05-04 14:52:55 op Poes is niet bang
Freedom Chicken is wel een goeie ja

2 kudos 2026-05-03 12:22:05 op De slaapbus in Jakarta
Je kan toch ook gewoon zo in slaap vallen op de A2 richting Groningen, heb je geen bus voor nodig.

4 kudos 2026-05-03 09:48:42 op Fatbike door het bos
Dat is er vast ééntje minder. Elk begin is goed.

1 kudos 2026-04-19 11:39:10 op Kaartje naar Tilburg?
En ondertussen maar op die fooiknop drukken zonder dat jemand het doorheeft

-133 kudos 2026-04-18 08:29:09 op Gerard Joling gaat knokken met biergooiert
Ik heb 'm achter de schermen meegemaakt toen 'ie net uit de auto werd geladen door z'n beveiliging. Wat een arrogante zak zeg. Hopelijk krijgt dit een nasleep. Je kunt zoiets gewoon even oplossen, maar niet zo. Aanstichten, wetend dat jouw beveiliger die jongen zal pakken, en dan naschoppen. Held.

-5 kudos 2026-04-11 06:47:45 op Weekenndnddnn bitchesss
Je hebt niet eens de moeite genomen om de video gelijk te zetten met de muziek.

2 kudos 2026-04-07 18:59:14 op Rollatoroma door rood
Nu nog even net zo heldhaftig optreden tegen die 100.000 fietsers die dagelijks door rood rijden.

16 kudos 2026-04-01 07:08:22 op Kamikazedrone mist doel
Dat was dus gericht op dat residentiële gebouw op de achtergrond. Wat een vieze oorlog!