DumpStats voor Marieke005

31,540 +34191 -2651

Kudos

#2014 (Top 0.6302%)

Kudos/dag 11.53
Kudos/reaguursel 25.27
Meeste kudos op 1 reaguursel 3361
Minste kudos op 1 reaguursel -221

1,248

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.46
Topreaguursels 8
Woorden per reaguursel 21.6
Reacties per reaguursel 0.62
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 17
Geregistreerd op 28-12-2018
Eerste reactie op 28-12-2018

Scherpe Amazon Deals โšก

Shop via onze link โ€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐Ÿ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-19 13:24:36 door Peterrrrrrrr op Motor skipt de file
@ApoIIyon | 19-06-26 | 11:05: Als ik even de lengte van de gemiddelde auto neem plus tussenruimte, afgezet tegen tijd, dan hebben we zo te zien te maken met ruim 60 km/uur. Dat vind ik wel degelijk fors aangezien de rest stilstaat,

0 kudos 2026-06-19 09:05:31 door ApoIIyon op Motor skipt de file
motorrijder deed niks verkeerd, snelheid lijkt hoog maar is het niet, en filteren mag gewoon. Echter je deur opengooien in deze situatie is wel een dingetje..

0 kudos 2026-06-01 12:17:59 door Parmenidis op Ondertussen in Spanje
@Westsider | 31-05-26 | 18:51: Blijf jij maar lekker op schoot van Khamenei en Putin zitten. Daar wordt je pas echt beter van.

-13 kudos 2026-05-28 19:58:50 door Ed-Random op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Fantastisch hoe deze politie agente de-escaleerde. Demonstranten tegen de asielzoekers brengen vrijwel nooit zelf iets in en hun wens moet door anderen betaald worden.

3 kudos 2026-05-27 17:31:39 door mr.bever007 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Nou dan zegt Lidewij toch gewoon "nee, het maakt me niet uit, blank of zwart, christen Jood of moslim, Nederlanders zijn mensen met een Nederlandse identiteit, of mensen die daar in de nabije toekomst voor in aanmerking komen". Of zou Lidewij misschien ti h een ander beeld hebben bij "de Nederlander"?

6 kudos 2026-05-25 08:15:17 door YG op Lubach over Islamkritiek
@kartoffeljungen | 25-05-26 | 01:16: Met een "3-Strikes, you're out" beleid zou je er wel alvast een hoop uit kunnen filteren, ze beginnen vaak toch klein.
Heb ooit een rechtszaak bijgewoond waarbij de verdachte al 86! Paginas strafbare feiten op zijn naam had staan.
Dan moet je toch gaan concluderen dat het systeem niet werkt.

8 kudos 2026-05-25 07:20:28 door Bochie030 op Lubach over Islamkritiek
@kartoffeljungen | 25-05-26 | 01:16: Dus we hebben een groep die je niet mag bekritiseren omdat je het dan met de dood moet bekopen, en de Nederlandse rechtsstaat is niet in staat je daartegen te beschermen. Dat vind jij ok?

11 kudos 2026-05-24 23:16:15 door kartoffeljungen op Lubach over Islamkritiek
Nee hoor, ook moslims worden gewoon vervolgd voor moord. Het is alleen wel zo dat je daar als uiteindelijk slachtoffer verder niet veel mee opschiet. Het probleem is alleen dat we mensen niet kunnen oppakken totdat een misdrijf daadwerkelijk is gepleegd. Het is allemaal niet zo heel moeilijk te begrijpen, toch?

-4 kudos 2026-05-14 19:07:47 door Multivac op Marokkaanse NL-ers missen wat
Dus toen ze corrigeerden voor zelfreflectie was het effect ineens weg? Heb je ook een link naar die studie?

-5 kudos 2026-05-13 08:39:24 door vermoeiendhoor op Trump over z'n ballroom
@Bertie Wooster | 13-05-26 | 10:32: Niet voldoende bajaarden beschikbaar. Minimum leeftijd lijkt 80 te zijn

33 kudos 2026-05-13 08:32:10 door Bertie Wooster op Trump over z'n ballroom
Het idee dat de andere partij er niet in slaagde hier iemand tegenover te zetten die wel verkiezingen kon winnen.

1 kudos 2026-05-10 06:57:07 door DiePanzerVorwaerts3 op Het is bewezen
@PatatjeOerwoud | 09-05-26 | 21:29:
In Nederland zijn de inkomstenverschillen tussen mannen en vrouwen marginaal, dat is in CAO's gewoon vastgelegd. In de VS is het de normaalste zaak van de wereld dat vrouwen 30% minder verdienen dan mannen. Iets met Amerikaanse problemen willen projecteren op Nederland.

-1 kudos 2026-05-09 19:29:44 door PatatjeOerwoud op Het is bewezen
Ja, alleen verdienen vrouwen binnen dezelfde functie gemiddeld meer dan mannen. Alleen als je een gemiddelde van alle vrouwen en een gemiddelde van alle mannen pakt, ongeacht beroep, verdienen vrouwen minder doordat veel vrouwen kiezen voor beroepen met een lager salaris.

2 kudos 2026-05-04 08:12:58 door Uncle Paulie op HANDEN OMHOOG
Dames zijn inderdaad waardevol, maar niet bij de politie/ leger. Althans niet aan het front.

37 kudos 2026-04-25 19:54:11 door Nijntje_Buikpluis op Jager vs Olifant
Grotendeels mee eens, maar die vlieger gaat vanzelfsprekend niet op als het zeldzame dieren betreft

2 kudos 2026-04-24 15:28:41 door Forza_Ruud_Krol op Reiziger scheldt Yusuf uit
Ik wil helemaal niet per se voor een dubbeltje op de eerste rang. Ik heb er geen probleem mee het volle pond te betalen voor een vlucht, ook al zou het prettig zijn als het goedkoper was. Maar ik wil dan wel waar voor mijn geld, en dat houdt in dat anderen net zo hard als ik betalen voor hun vlucht, hun (surplus)bagage, hun lounge, hun extra beenruimte - alles. En dat alles zonder gescheld en gevloek.
Dit alles is helemaal niet moeilijk hรจ. Sterker nog, het is normaal.

0 kudos 2026-04-07 12:12:06 door ApolloKid op Ultieme product placement
Een horloge en een medische biosensor. Dit is een polsband die vitale functies meet zoals hartslag, huidtemperatuur, stressindicatoren, slaapkwaliteit, enz.

3 kudos 2026-03-27 17:15:13 door ario6 op Eva met dikke comeback
@dumperttjo | 27-03-26 | 17:03: Een beetje zoals je zelf progressief Nederland noemen, terwijl je niet eens door hebt dat je een dogmatiek predikt die van 1902 is.