DumpStats voor pishaas

2,001 +2205 -204

Kudos

#25498 (Top 7.9785%)

Kudos/dag 1.37
Kudos/reaguursel 11.24
Meeste kudos op 1 reaguursel 299
Minste kudos op 1 reaguursel -55

178

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.12
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 17.7
Reacties per reaguursel 0.4
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 04-03-2010
Eerste reactie op 24-06-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

10 kudos 2026-06-22 16:30:59 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
"Het volk krijgt de leider die het verdient." Als er maar genoeg malloten zijn die FvD stemmen, krijgen we wat we verdienen... helaas..

-7 kudos 2026-06-16 09:52:54 op Paaldansen in de woonkamer
Beetje te voorspelbaar en verder niet echt heftig. Wat mij betreft niet post-waardig.

3 kudos 2026-06-16 09:51:19 op Ik ga stukje hardlopen
Dus je ziet net niks en dat dan posten? Ik snap steeds minder van die aandachtshoeren.

10 kudos 2026-06-16 09:49:32 op Fijn puistmomentje
Zeer teleurstellend. Ik had verwacht dat er iets levends uit zou komen, een made, een spinnetje, of wat dan ook. Geen reten.

2 kudos 2026-06-15 11:20:16 op Fatbiker kopt auto! | Dumpert Dashcam 68
Helaas pindakaas zit dat juridisch anders en heel krom. De kinderbrommer zal juridisch als fietser worden gezien en dan ben je als automobilist altijd aansprakelijk, tenzij je het tegendeel kunt bewijzen en dan ben alsnog 50% aansprakelijk. Zo stond mijn vader ooit eens stil met zijn auto bij een uitgaande middelbare school en een scholier reed met een ouderwetse gewone fiets tegen hem aan. Mijn vader was dus aansprakelijk, ook voor zijn schiade, aangezien de blinde eikel niet wou erkennen en getuigen dat mijn vader stil stond.

9 kudos 2026-06-14 18:29:20 op Fijne zondag allemaal
Zo te zien helemaal puur natuur en wat is dat prachtig!

10 kudos 2026-06-13 16:06:01 op goedemorgen
Kijk, dit vind ik nou eens wel een leuke en originele POV.

8 kudos 2026-06-13 16:02:49 op Domme vrouw
O wow, wat een avontuur man! Heftig hoor. Ik hoop voor je dat je er geen trauma aan over over houdt.

8 kudos 2026-06-04 11:39:47 op Gewoon je eigen rijbaan openen in de berm
Wat een tokkie weer. Voordeel van dit gedrag is dat ze dat vanzelf afleren, aangezien er vaak veel rommel in de berm ligt en je zo je auto beschadigt en je zelf je banden erop kunt lek rijden. Vervelend is wel dat er mogelijk rommel op de rijbaan terecht komt waarmee ze een ander kunnen duperen.

2 kudos 2026-06-03 16:39:07 op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Wat mij betreft gaan ze gewoon ouderwets op de brandstapel. Maar dat mag zeker ook al niet meer tegenwoordig.

17 kudos 2026-06-02 12:31:25 op Tokkie heeft ruzie met spiegel
Dus je rijdt zelf tegen een stilstaand voorwerp aan en je wordt dan boos op dat voorwerp? Dat zegt weer genoeg over het intellect van deze meneer.

18 kudos 2026-05-29 09:31:24 op Weer warm weer vandaag!
Het zijn er twee, waarbij mijn voorkeur naar de 2e dame. Strak, perfecte maat borsten, goddelijk gewoon.

-3 kudos 2026-05-22 10:52:01 op Goedemorgen!
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat hij kwaad is dat zijn fiets vernield is. Wat hij nou denkt te bereiken door het zo op Marktplaats te zetten is me een raadsel.

78 kudos 2026-05-21 13:20:33 op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
Zie hier het failliet van Nederland. Ambtenaren die eerst drie keer naar elkaar heen en terug moeten verwijzen, keer op keer vergaderen, rapporten schrijven, extern advies opvragen, want o-je zult als ambtenaar toch maar zelf eens een beslissing nemen, dan kun je als verantwoordelijke worden aangewezen mocht er iets aan de hand zijn. Gewoon de helft van de ambtenaren ontslaan en niemand zal daar iets van merken. Hoewel, misschien dat dan wel iets efficiénter en sneller kan, want minder mensen, minder overleg.

-3 kudos 2026-04-21 12:14:14 op Met de vlam in de pijp.
@PietSukkel | 21-04-26 | 11:18: Wat dacht je van 112 bellen, helpen vuur te doven, water of brandblusser gaan helen voor het geval het vuur zich uitgebreid had (auto in de fik bijv), medische hulp of EHBO doos zoeken voor brandwonden van slachtoffer?
Maar ik begrijp dat jij het ook belangrijker vindt om zo snel mogelijk je filmpje op je social media account zetten om likes te scoren? Ook lid van de nacistische Gen Z generatie?

30 kudos 2026-04-21 11:19:46 op Krantenpuzzeltje
Ik vind het stiekem ergens ook wel leuk. Dat Koosje later kan zeggen dat het in de krant stond dat ie geboren was.

47 kudos 2026-04-21 10:56:37 op Met de vlam in de pijp.
Bizar dat tegenwoordig blijkbaar de eerste primaire reactie van omstanders het filmen met je mobiel is ipv je medemens te helpen.

-2 kudos 2026-04-16 10:34:56 op Vuilniswagen loost lading
Ik heb meteen een 'Foutje... bedankt" (Rijk de Gooyer) associatie .

31 kudos 2026-04-10 14:25:24 op Beroofd van Rolex, nu zelf verdachte
Tuurlijk, Lex mag geen eigen rechter spelen, maar volgens OM en rechters netjes zijn Rolex moeten afgeven aan de heren met een doorgeladen pistool en, netjes ajb zeggen niet te vergeten. Om daarna zelf uren op het politie bureau te moeten doorbrengen om netjes aangifte te doen, waarna je ws niets meer hoort of, als je mazzel hebt, dat er over een jaar bij Opsporing Verzocht vage beelden worden getoond van broccoli mannetjes en ze dan alsnog vrijuit gaan.

10 kudos 2026-04-09 09:16:02 op Het leven is heel mooi
Wow, wat prachtig! Zowel haar kunnen als haar verschijning. Accuut smoorverliefd.

-5 kudos 2026-04-03 15:38:23 op Glazenwasser met oogkleppen
Daar heb je wel een punt. Wegmarkeringen zijn hulpmiddelen is mij ooit geleerd met rijles. Als dat bord B06 ontbreekt zou dat misschien zelfs betekenen dat die glazenwasser voorrang heeft, ondanks dat voorrangsbord voor dashcammer (die kan glazenwisser immers niet zien).
Maar zelfs zonder dat, voorrang behoor je te krijgen en mag je nooit nemen. Dus in beide gevallen was beetje van het gas af door de dashcammer de juist reactie geweest aangezien hij al zag dat die glazenwasser niet echt vaart minderde. Dan was er helemaal niets aan de hand geweest, op zo'n anderhalve seconde tijdsverlies voor dashcammer na dan.

6 kudos 2026-04-02 16:02:53 op Kettingrovers gezocht
Ho ho, dat mag niet he, etnisch profileren. Behalve dan weer wel bij het voorstel op het fatbike verbod in het Vondelpark. Dan zijn vooral de usual suspects de klos en dan is het uiteraard weer wel toegestaan, aldus Denk. Hoe hypocriet kun je zijn?

11 kudos 2026-04-02 15:58:01 op Opa (93) werkt nog elke dag
Goed voorbeeld voor onze nieuwe sneeuwvlokjes generatie. Die zitten hier zelfs al te piepen dat de lunch niet meetelt als werktijd. En de helft van de tijd op de mobiel. En dan gek vinden dat deze boomer steeds vaker weer verlangt naar de jaren 90.

9 kudos 2026-04-02 15:50:33 op Fietspad?
Foutje? Het lijkt erop dat mister Ballon bewust van achter die truck het fietspad opstuurt om misschien wel anderhalve minuut tijdswinst te pakken.
Ik vind het bijzonder asociaal rijgedrag.

3 kudos 2026-04-02 15:46:01 op Ff spelen met je slang
@ikdenkwat | 02-04-26 | 15:08: Wat een onzin! En al zou dat wel zo zijn, dan maakt dat het niet minder triest.

14 kudos 2026-04-02 14:01:59 op Ff spelen met je slang
Sneu en vooral erg triest voor dat kind dat vermoedelijk zijn vader verloren heeft.

34 kudos 2026-03-31 12:42:21 op Goeiemorgen
Ongelofelijk. Dan ben je zo bloedmooi, strak lichaam met echt prachtige puntige en toch wat volle borsten, met heerlijk tepels erop. En dan laat je je smoeltje zo verbouwen? Echt onbegrijpelijk!

4 kudos 2026-03-26 14:29:43 op Stukkie fruit?
Da's geen hond meer, maar een gedrocht.

-2 kudos 2026-03-26 12:21:25 op Ondertussen bij jeugdzorg..
Ik vind dat we Oekraïne wel wat actiever, concreter en praktischer kunnen steunen....

3 kudos 2026-03-24 15:58:22 op Man verliest potje fifa
Blijkbaar in Haarlem, bij de Bavo kathedraal.

En op zich best een leuke buurt, echter net deze paar woningen wonen een ander slag mensen.

-5 kudos 2026-03-20 14:56:56 op Hoeveel wil je in je wrap?
Ik gok in de US zo'n 3 dollar, maar ik vrees dat het hier in NL al gauw iets van 10 euro zou kosten.

5 kudos 2026-03-11 10:04:54 op Zonder oma
En Oma ligt nu in de prullenbak van de kringloop.

-20 kudos 2026-03-11 10:03:34 op Genieten van het leven
Tjemig, wat flauw en denigrerend. Ik dacht dat we inmiddels dat niveau wel waren ontstegen.