DumpStats voor dumphertreaguurder

149,182 +161028 -11846

Kudos

#266 (Top 0.0832%)

Kudos/dag 41.24
Kudos/reaguursel 38.19
Meeste kudos op 1 reaguursel 6551
Minste kudos op 1 reaguursel -380

3,906

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.08
Topreaguursels 49
Woorden per reaguursel 22.8
Reacties per reaguursel 0.66
Meeste reaguursels op 1 dag 43
Aantal x weggejorist 49
Geregistreerd op 29-07-2016
Eerste reactie op 29-07-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

17 kudos 2026-06-20 16:57:11 op Vrouwen MMA
Als ze dit nou eens met het vrouwenvoetbal gaan doen dan ga ik ook kijken !

18 kudos 2026-06-20 16:52:48 op Ben je gek geworden of zo?!
Wie niet luisteren wil moet maar voelen, daar ben ik groot mee gebracht. Dus 5 Reeten voor de Politie. !

11 kudos 2026-06-20 16:12:08 op Altijd leuk in Ter Apel
Zet deze idioot even voor het partijgebouw van "Pro" of bij de 2e kamer. Wedden dat ze hem weghalen? En dan binnen weer roepen, iedereen is welkom. Links is niet dom maar gewoon onderontwikkeld.

15 kudos 2026-06-20 16:08:55 op HalperNL geilt op jong Filipijns meisje
Hoe kan deze man stellen dat iemand wel of niet verziekt is? Dat is toch alsof een blinde in de verfwinkel zegt dat hij een kleur niet mooi vindt. De vlag mag uit als deze droeftoeter op gepakt wordt en in cel terecht komt. Bah!

-12 kudos 2026-06-20 12:07:44 op Wielrenwedstrijd in beeld brengen
Ze rijden op de openbare weg toch? Wat als je dit in het normale leven doet? Dan krijg je een vette boete. Ik weet dat de weg is afgezet maar er staan ook omstanders, het is gewoon vrij toegankelijk. Van mij mogen ze dit filmen vervangen door Drones. Een heel stuk veiliger.

15 kudos 2026-06-20 11:54:56 op BMW van 30 K naar de kleaute
Mooi dat hij zich in de laatste seconde nog even zelf debiel noemt, luister maar goed,

10 kudos 2026-06-19 19:58:37 op Mannen zijn mannen
Het Sim Races snap ik wel, maar die helm? Serieus?

3 kudos 2026-06-18 23:41:11 op Het dak gaat er af in Moskou
Nou vergeet de schoonmaakster niet bij dat bedrijf, die heeft een flinke klus morgen.

3 kudos 2026-06-15 21:16:27 op Nederland kampioen
Eerst dacht ik die gaat hoog over de heg, of toch tegen een steen en dan keihard door een glazen raam, maar op zijn bakkes is toch wel de leukste

-14 kudos 2026-06-09 13:58:31 op Tate broers krijgen schietles in Rusland
Die Andrew is zo dom dat hij al niet meer weet dat hij geschoten heeft, op 0:15 sec trekt hij het wapen opnieuw en wil gaan schieten. Dis is echt een dementerende goudvis met een ernstig mentale beperking. En dan beledig ik onbewust de goudvis ook nog.

-8 kudos 2026-06-05 13:23:01 op Sturen klootviool!
Als je op het eerste beeld kijkt zijn beide schippers niet de oorzaak van deze bijna aanvaring. Er vaart nog een schip midden in de vaargeul. Als die gewoon even had gewacht dat had het schip geen uitwijk hoeven maken.

0 kudos 2026-06-05 13:11:35 op Zomerhit 2026
Kijk België heeft eindelijk ook de Fatbike. Dan zullen ze binnenkort ook wel internet gaan krijgen. En dan hopelijk daarna een beetje betere wegen.

3 kudos 2026-05-31 13:09:18 op Scooterrijder op zijn plaat
Scooter gaat natuurlijk veel te hard maar wel een goede actie om hem plat te gooien!

6 kudos 2026-05-28 17:57:49 op Plofkraak Drachten
Ik vind dat we pinautomaten en ondernemers wettelijk niet meer als Rechtspersoon moeten zien maar als Menselijk persoon. Dan kunnen we de straffen daarop aanpassen. Dus het plaatsen van een explosief bij een ondernemer wordt dan gelijk gesteld met het opblazen van een mens. Kijken of het dan nog zo aantrekkelijk is. Rekensommetje is echt werkelijk zo simpel bij deze gasten, daar waar de opbrengst hoog is, de straf en pakkans laag is daar plegen ze dit soort feiten. Dus omhoog met die straffen en bevoegdheden van de politie.

2 kudos 2026-05-27 12:53:54 op Wegpiraat
Waarom met je telefoon je dashcam filmen? Dit is wat Ai doet, mensen snappen straks niet eens meer dat een filmpje op een dashcam al een filmpje is. Mensen worden steeds dommer. Ohh en die Mercedes bestuurder, wat een eikel.

12 kudos 2026-05-27 12:44:59 op Boa huisbezoek
Neem van mij aan dat als een Burgemeester je op gesprek vraagt dat dit een voorteken is voor een straf die ze al lang en breed op hadden kunnen leggen. Dus niet gaan is niet gewaarschuwd willen worden. Dure geintjes meestal.

-1 kudos 2026-05-27 12:39:37 op Mobiele eenheid van de politie
Eens maar heb je die vorige broeken gezien, daar leken ze allemaal ongezond dik in. Ik denk dat dit toch beter is voor iedereen. En vergeet niet , ze heeft een wapenstok, paperspray, een taser en een gun. Ik denk dat ze genoeg middelen heeft om vieze mannetje van zich af te houden.

0 kudos 2026-05-27 12:37:04 op Next level flirten
Even voor de oplettende 30+ reaguurder, hij speelt een scene uit The Fast and the Furious. RIP Paul Walker.

74 kudos 2026-05-22 16:07:01 op Frustratie du jour
Even wat context bij deze meneer, want zijn verhaal klinkt legitiem... totdat je verder kijkt.

Wat een beetje raar is dat hij een boete krijgt voor beroeps goederen vervoer, zonder dat je iets vervoerd. WOK melding is lastig te beoordelen, een deuk hebben is niet strafbaar, tenzij het scherp is of zichtbaar de veiligheid en structuur van de auto aangetast is. Ik heb redelijk wat autoschades gezien maar dit is niet WOK waardig.

Maar een eenvoudige online check bij het RDW laat iets opvallends zien. De auto is op 25-11-2025 geëxporteerd, en heeft geen APK sinds 2024 en heeft geen verzekering. En er wordt geen houderschaps belasting betaald. Als je hem dan bedrijfsmatig gebruikt loopt het snel in de papier.

Conclusie, meneer is boos maar heeft het toch echt zelf gedaan, en bewust de boel flessen kost ene hoop geld. Maar goed, wel een nieuwe MEME erbij.

11 kudos 2026-05-22 15:52:20 op Hey, ik ben hier in de bergen
Leuk gemaakt, het is Ai !
Rechts in het beeld zie je eerst niets in de sneeuw. Dan rolt het beestje naar beneden en dan zie je rechts in een een brui rode streep. Maar daar is het beest niet geweest. Kortom fake! Wel mooi gedaan.

-2 kudos 2026-05-20 21:10:10 op Ik ben Emily en ik leer je duiken
Ja en klik eens op het linkje in haar bio en kan naar KNKY link, wat triest. Wat zullen je ouders trots zijn.

-8 kudos 2026-05-18 19:51:22 op Verkeerde positie
Familie dagje voor Roel van Velzen?

17 kudos 2026-05-18 17:35:56 op Kleine W voor depridennis
Ongeacht of je het eens bent met Dennis of niet maar de straf is natuurlijk een speldenprikje. Gewoon geen geweld gebruiken en als je dat wel doet opsluiten!! Ga het gesprek en desnoods een pittige discussie aan met Dennis. Want iedereen neemt elkaar de maat maar er flipt er altijd 1 (meestal links politiek denkers). en wordt er geweld gebruikt. In vrij land zou je ontzettend veel moeten kunnen zeggen maar dat is wel erg beperkt geworden.

-4 kudos 2026-05-18 17:32:39 op Kleine W voor depridennis
Dat is eigenlijk een prima idee! Als YouTuber verplicht een VOG moeten hebben. Of een blauw vinkje als je een VOG hebt!

8 kudos 2026-05-18 17:27:56 op Dubai is LEEG…
Vloggende Kakker, nieuw Dieptepunt bereikt !

-16 kudos 2026-05-18 17:25:22 op Nationalisten vs. antifascisten
Wat ik vooral zie is dat rechtste demonstranten een ontspoorde gast tegen houden uit hun eigen groep. Kortom een groep die staat voor vredig demonstreren en een zelf corrigerende groep.

Heb je ooit een linkse demonstrant eigen mensen van een snelweg zien halen? Ik niet.

-26 kudos 2026-05-18 17:20:30 op Effe een insta story posten
Leuk filmpje maar ga je nu weer onze telefoons maken in de fabriek, einde (te lange) pauze!

16 kudos 2026-05-18 17:14:17 op Ben even tanken schat.
Een echte Hollander zou zeggen, mooi, die tankbeurt was gratis !

15 kudos 2026-05-18 12:57:54 op Ik parkeer hem wel ergens #4
Maar ff serieus, dit is in GTA V zelfs lastig om hem zo netjes neer te zetten. Klasse gedaan! Dikke Skills !

73 kudos 2026-05-13 16:28:19 op Me slaat vrouwtje
Ja heel vervelend dit, maar ik zou zelf lekker naar binnen gegaan zijn. Ze heeft hier wel gekozen dat haar filmpje voor de buurt app belangrijker is dan luisteren naar de politie.