149,182 +161028 -11846
Kudos
#266 (Top 0.0832%)
| Kudos/dag | 41.24 |
| Kudos/reaguursel | 38.19 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6551 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -380 |
149,182 +161028 -11846
Kudos
#266 (Top 0.0832%)
| Kudos/dag | 41.24 |
| Kudos/reaguursel | 38.19 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6551 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -380 |
3,906
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.08 |
| Topreaguursels | 49 |
| Woorden per reaguursel | 22.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.66 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 43 |
| Aantal x weggejorist | 49 |
| Geregistreerd op | 29-07-2016 |
| Eerste reactie op | 29-07-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-20 16:02:38 door nieuwsgierige pelg op Vrouwen MMA
@BennieDeKok | 20-06-26 | 17:35: Het zou nochtans populair zijn, dat zeiken. Aan de rand van de grasmat, bij elke drankpauze.
11 kudos 2026-06-20 15:35:48 door BennieDeKok op Vrouwen MMA
Het is al jaren beter dan mietjesvoetbal. 40 camera's nodig om een blauwe plek schwalbe terug te kijken.
Je zou eens moeten weten wat je mist. Vrouwen voetballen gewoon door zonder te zeiken.
1 kudos 2026-06-20 10:55:21 door Loftsiler op Wielrenwedstrijd in beeld brengen
Drones een heel stuk veiliger...
Ik hoor het hem nog zeggen
-2 kudos 2026-06-19 03:02:05 door Oziepos op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
Curryworst met de Duitse weken.
8 kudos 2026-06-18 22:18:16 door Clowns op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
Half Nederland doet tegenwoordig de basisboodschappen bij de Lidl. Voor zover mogelijk.
1 kudos 2026-06-09 15:30:17 door DeKeizer1975 op 7-Jarige op de virtuele ring
Nee hoor.
-2 kudos 2026-06-09 12:19:11 door WieWilWat op Tate broers krijgen schietles in Rusland
@baldiebla1 Lol... Wie hier dom is? Jij. Dit is echt overduidelijk een grap..
0 kudos 2026-06-09 12:05:22 door baldiebla1 op Tate broers krijgen schietles in Rusland
Tja, wie is hier nu dom? Jij snapt het in ieder geval zeker niet.
21 kudos 2026-06-09 12:00:54 door Puddingbuks01 op Tate broers krijgen schietles in Rusland
Altijd lastig sarcasme gaan ontdekken in een getypt bericht. Maar je hebt hopelijk wel door dat hij controleert of er geen kogel meer in de kamer zit? Dit is vrij standaard, dat niet iemand anders die het wapen opruimt zichzelf in de voet oid kan schieten.
2 kudos 2026-06-05 15:36:45 door Siks7Ate9 op Spaans mannetje doet beetje stoer in Valencia
Ok en dus moet je zo hard en zo lang die snelheid blijven rijden?
Kan ook gewoon snel optrekken en dan afremmen?
5 kudos 2026-06-03 18:38:31 door Trigger001 op Lekker weertje voor een ritje in de cabrio
Eens! 2 cabrio's gehad, 80 of harder en alleen op de randen achterin wat regen.
32 kudos 2026-06-03 14:07:19 door zup op Lekker weertje voor een ritje in de cabrio
Ik weet natuurlijk niet in welk gebied jij woont maar waar ik woon is tempo houden op de snelweg een utopie
8 kudos 2026-05-31 12:03:52 door Pensioenado op Scooterrijder op zijn plaat
Plat gooien? Gaat vol in voorrem en slipt onderuit.
9 kudos 2026-05-28 16:04:55 door Goorpijp op Plofkraak Drachten
Plofkraak bij een woonhuis is max 1 jaar cel. Bij een bedrijf max 2 jaar. Helaas recent aan de hand gehad, dus spreek uit ervaring. Lang verhaal kort.. de straffen voor beide zijn VEEL te laag.
1 kudos 2026-05-27 12:27:59 door droek op Wegpiraat
Filmpjes in aardappelkwaliteit en een scherm filmen is al van alle tijden. Denk niet dat specifiek AI hier de boosdoener achter is.
0 kudos 2026-05-27 11:02:18 door Carbonheaded op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
Domheid is niet links of rechts, maar aangeboren!
2 kudos 2026-05-27 10:15:32 door Styllurt op Vrouw valt in slomotion en verpest opname
Romana is alweer bijna 2 jaar geleden overleden...
https://nos.nl/artikel/2523587...
5 kudos 2026-05-27 10:15:26 door Loosecanon op Vrouw valt in slomotion en verpest opname
Ik dacht dat ze deaud was.
0 kudos 2026-05-23 01:36:53 door te jodo la madre op Frustratie du jour
@brie-de-penis | 22-05-26 | 22:34: Bangbus.
0 kudos 2026-05-22 20:48:33 door pietaz op Hey, ik ben hier in de bergen
Je kunt niet zien dat hij daar niet langs komt, prima mogelijk dat hij via die steen stuitert
2 kudos 2026-05-22 20:34:32 door brie-de-penis op Frustratie du jour
En dan zegt hij er ook nog bij dat hij geen beroepsgoederenvervoer doet maar zijn bron van inkomsten van die bus komen. Wat doet hij er dan mee? Reclame rijden?
5 kudos 2026-05-22 18:42:19 door grotgraver op Frustratie du jour
filmpje is al een paar jaar oud. Van voor de exportdatum dus.
4 kudos 2026-05-22 14:32:00 door prakkert op Hey, ik ben hier in de bergen
Dat beest lijkt al dood en laat een spoor van bloed achter.
2 kudos 2026-05-22 14:08:08 door dumphertreaguurder op Frustratie du jour
Kenteken is in beeld kijk hier alle details:
https://finnik.nl/kenteken/vdz...
4 kudos 2026-05-22 13:54:37 door martijnenco op Hey, ik ben hier in de bergen
Hou op, niet alles is AI
0 kudos 2026-05-19 10:29:11 door Horstink op Gert-Jan heeft hulp van bovenaf gekregen
Misschien is het wel z'n vriendje, of misdienaar. Of allebei.
1 kudos 2026-05-18 16:08:48 door ThaCleaners op Nationalisten vs. antifascisten
Heb jij ooit linkse demonstrant (XR) geweld zien gebruiken?
Of camera personen aanvallen?
Of zeggen, dat ze moeten weggaan, niet gefilmd willen worden, persvrijheid negeren, maar wel hun eigen demonstratie recht belangrijk vinden?
Ik zie een verschil.... Wat jij blijkbaar niet ziet.
5 kudos 2026-05-13 20:01:09 door PonyPletter op Me slaat vrouwtje
Ik vind dat ze prima in haar eigen tuin zou mogen staan
17 kudos 2026-05-13 14:55:41 door der Staat op Me slaat vrouwtje
Absoluut. Gewoon net zoals bij die XR maatschappij ontwrichtende uitjes gewoon stuk voor stuk vol op de bek slaan.
Oh, wacht...
4 kudos 2026-05-10 18:46:09 door Nozemans op Mirjam is sekswerker
Wat een onsamenhangend en onduidelijk verhaal.
22 kudos 2026-05-10 17:13:21 door Koning Veritas op Mirjam is sekswerker
Oké shownieuws.
2 kudos 2026-05-06 15:02:50 door De_Bonobo op Alledrie er in, gaat jullie nooit lukken
Een jonge enthousiaste vent?
0 kudos 2026-05-01 05:59:41 door TheGhost8204 op Iemand iets kwijt op de A12 richting Utrecht?
dit is dus precies wat je nooit moet doen, als er 1 achterop klapt lig je onder je eigen voertuig.... er is een reden dat RWS wagens altijd de maximumsnelheid in meters VOOR dit soort situaties gaan staan!
0 kudos 2026-04-30 20:01:34 door creamandchiveschips op Iemand iets kwijt op de A12 richting Utrecht?
Ik denk dat het druk genoeg was voor een kleine file, die rustig tot stand was gekomen.
7 kudos 2026-04-30 16:51:51 door rew op Iemand iets kwijt op de A12 richting Utrecht?
Dat was ook mijn eerste reactie. Maar dan loop je JUIST risico als je de kano gaat halen.
12 kudos 2026-04-30 16:40:53 door sapnu..puas op Iemand iets kwijt op de A12 richting Utrecht?
Ik denk dat een auto met gevarenlichten beter opvalt dan alleen een persoon. En natuurlijk liever een auto naar de gallemiezen dan je eigen benen.
3 kudos 2026-04-22 19:34:19 door Crijnn op Van metro naar het politiebusje
hahaha <3
0 kudos 2026-04-22 06:35:22 door de bartsmitridder op Zijn meisje heeft het uitgemaakt
*pronouns. To pronounce is het werkwoord 'uitspreken'.
2 kudos 2026-04-11 17:49:59 door KenJijDeSwaffelman op Boze Discord-mod komt verhaal halen
Aufmachen! SCHNELL, SCHNELL!
-6 kudos 2026-04-05 17:32:32 door Jeroengewoondoen op Crash in Zeeland
je bent zelf een Nederlands tafereel
-5 kudos 2026-03-30 13:37:05 door Forza_Ruud_Krol op NYPD vs NYFD ijshockey
Ze vechten niet, ze ijshockeyen. Het is geen korfbal.
5 kudos 2026-03-19 17:49:56 door JamesBedell op Bestelbus rost m ertussen en doet daarna een braketest
V232PL
-1 kudos 2026-03-16 08:41:12 door blackphilip op Je zal er maar lopen met je kinderwagen
Joh meeste hier zijn tokkies en ouderen.
4 kudos 2026-02-24 12:32:59 door Lucky Suky op Fatbiker door rood
Hebben ze daar geen politie? Of zijn die te druk met vloggen?
0 kudos 2026-02-24 12:16:17 door BoerkaLover op Fatbiker door rood
*verbaast
3 kudos 2026-02-24 11:51:53 door Doix op Fatbiker door rood
Inderdaad bekende plek en zeker een paar kilometer verderop woont een heel leger aan fatbikepiloten die volledig sch**t hebben aan welke verkeersregel dan ook.
41 kudos 2026-02-12 05:14:58 door AmpieBouw op Naar elkaar omkijken
Lul toch niet zo dom joh. Dat mens is in de 70, dan ziet ze er nog prima uit.
1 kudos 2026-02-12 01:36:03 door Anaalintruder op Weigh ins zijn maar een saaie formaliteit, zeiden ze
Helaas niet nee..
1 kudos 2026-02-03 16:03:55 door RW00 op Heaumeaux naar de hel
Ricky en Louis zijn allebij behoorlijk kritisch op religie en deze grappen zijn wel leuk maar je hoeft er geen genie voor te zijn om ze te bedenken. Er zal gerust wat overlap zijn.
8 kudos 2026-02-03 15:01:56 door Jiggle_Physics op Heaumeaux naar de hel
Lijkt me sterk. Grappen stelen wordt sterk afgekeurd in die wereld en een komiek zo bekend als Louis C.K. die steelt van een nog bekendere komiek zou daar echt niet mee weg komen.