16,927 +20847 -3920
Kudos
#4259 (Top 1.3327%)
| Kudos/dag | 8.04 |
| Kudos/reaguursel | 7.32 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 633 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -145 |
16,927 +20847 -3920
Kudos
#4259 (Top 1.3327%)
| Kudos/dag | 8.04 |
| Kudos/reaguursel | 7.32 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 633 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -145 |
2,314
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.1 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 9.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.19 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 19 |
| Geregistreerd op | 17-09-2020 |
| Eerste reactie op | 17-09-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-23 16:45:08 door nee_geur op Perfectie
Gewoon het kaliber opwarmen.
4 kudos 2026-06-23 15:09:21 door Dirk-teur op Daar gaat je fiets
Haha je zei kanker
4 kudos 2026-06-23 12:48:47 door TrampolineVeer op Perfectie
werkstuk ff afkoelen... is ie weer goed
6 kudos 2026-06-19 14:00:18 door Farthdater op Deelnemer De Bondgenoten gaat naar een uitvaart
Heel veel sterkte bijvoorbeeld
13 kudos 2026-06-19 13:57:07 door very-ferry op Deelnemer De Bondgenoten gaat naar een uitvaart
Sterkte. Dat zeg je dan, gemiddeld genomen.
3 kudos 2026-06-15 13:44:08 door Rubberen-Robbie op Er is hoop.
Los van AI generated... Die handschoen tegen al haar potentiële (s)oa's snap ik dan nog wel een beetje. Daar hebben wss eindeloos veel verschillende gasten aan zitten frunniken....
0 kudos 2026-06-14 18:29:57 door OttO1916 op Autoinbraak Toyota aygo Haarlem
Toen ik zag dat die eerste wat rechthoekigs droeg dacht ik aan een energie- of internetcolporteur.
1 kudos 2026-06-14 17:30:55 door 6X6RILKw6VKXo op Autoinbraak Toyota aygo Haarlem
@Zolderkolder | 14-06-26 | 18:30: Mmmmmm, mmmmm, mmmm, mmmm.
12 kudos 2026-06-14 16:30:45 door Zolderkolder op Autoinbraak Toyota aygo Haarlem
Crashtest dummy
15 kudos 2026-06-14 13:05:40 door dathakniedacht op VR-games altijd leuk
*brug
-1 kudos 2026-06-13 08:19:14 door Xris op Buurvrouw vs buurvrouw
Tuindorp is niet zo tokkie als dit
0 kudos 2026-06-12 21:54:49 door Petskast op Voetbal=Oorlog
@godzill4 | 12-06-26 | 19:14:
Kutzuiger is een Fries.
0 kudos 2026-06-12 18:56:04 door Kenny0031 op Vandaag in Den Haag
No fucking way.
1 kudos 2026-06-12 17:14:54 door godzill4 op Voetbal=Oorlog
Op jou, of om jou heen?
0 kudos 2026-06-10 10:29:27 door Earthworm_Jim op Voetbal Cup
-weggejorist-
7 kudos 2026-06-04 22:12:16 door Bomenknuffelaar666 op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
Dan kan je toch netjes rechts voorsorteren ipv van maar denken de weg is van mij en hou mij aan de regels.
0 kudos 2026-05-30 10:25:05 door wittedraak op Meeisje vervoert lamp op de fiets
zijn eigen 'lampenkap' eraf
-1 kudos 2026-05-25 09:08:44 door darkracer125 op Dagje Archeon gaat niet helemaal goed
inderdaad. dat mensen hier denken dat je niet aan de spullen mag komen.
dat is bij dit museum juist de bedoeling. en als er wel iets echts ligt dan is het afgeschermd en kun je er niet aan komen zelfs al zou je willen.
het "meneer" geroep is dus niet echt.
1 kudos 2026-05-22 16:09:35 door Otto Peter Rispinkje op Niet hier komen jij
@Andy007 | 22-05-26 | 17:42: scherp gezien!
-10 kudos 2026-05-22 15:42:01 door Andy007 op Niet hier komen jij
Dat klopt zij staat op de cheering en sat kan he zien halverwege
5 kudos 2026-05-18 06:33:52 door Mark-ohhh op U haalt hier in: Kan (mag) dat?
@kutzuiger, bij een enkele doorgetrokken streep mag je er al niet overheen. Voor kneuzen zoals jij hebben ze er zelfs twee gemaakt. En dan nóg snap je het niet???
2 kudos 2026-05-17 17:58:28 door Liegebeest op Peertje hobbelen
Gewoon een hap uit z'n gezicht nemen was beter geweest.
13 kudos 2026-05-17 17:17:15 door Vogelnest op U haalt hier in: Kan (mag) dat?
Doe heel Nederland een plezier en haal nooit je rijbewijs alsjeblieft.
17 kudos 2026-05-17 16:45:06 door Fozzie-bear op U haalt hier in: Kan (mag) dat?
Ik hoop niet dat jij op de weg zit.
Ga anders eerst je theorie even opfrissen.
4 kudos 2026-05-14 18:05:26 door NiCeY op Hakkertjes bij de Appie
Het is nooit opgehouden. Je keek alleen effe niet de goeie kant op.
0 kudos 2026-05-12 21:56:34 door DominiqueWeesie op 7 meter hoog gouden beeld van Trump
cryptogemeenschap *
1 kudos 2026-05-12 21:07:29 door grotgraver op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Die gaan niet meer weg.
10 kudos 2026-05-12 20:57:32 door EatTheRich op Fikkie stoken in Loosdrecht
Er tegen demonstreren is misschien toch beter maar we nemen het mee ter evaluatie.
0 kudos 2026-05-07 19:33:02 door rickjjje op Bastion Hotels waar zelfs de muizen slapen
ah het hamas virus. Dan heb ik niks te vrezen we kunnen dan mooi verschuilen achter de vrouwen en kinderen
0 kudos 2026-05-06 18:56:08 door Nozemans op Inhalen blijft moeilijk
Een vrouw kijkt alleen naar zichzelf he in spiegels.
10 kudos 2026-05-06 11:18:32 door SchuivendePanelen op Hij valt
Iets minder dan het ziekenhuis.
9 kudos 2026-05-06 11:16:20 door Erelid op Inhalen blijft moeilijk
Spiegel?
0 kudos 2026-04-30 07:13:13 door Tomme_Pelg op Accu leeg...
@DumpertNerd1980 | 30-04-26 | 07:38: voor of na dat je de tepelklemmen met de accu gaat verbinden?
0 kudos 2026-04-30 05:38:28 door DumpertNerd1980 op Accu leeg...
Klopt, gebruik ik voor de vrouwen in de kelder, werkt goed.
2 kudos 2026-04-29 20:51:28 door Nat-Water op Accu leeg...
want een beetje dief heeft geen tangetje zeker
14 kudos 2026-04-29 20:32:01 door Bere Botje op Accu leeg...
Je schrijft Boobytrap verkeerd.
2 kudos 2026-04-26 16:51:48 door altijd-guus op Even bier tappen, lul!
Ah, daar is de eerste pretentieuze biernicht al weer!
8 kudos 2026-04-26 13:21:54 door Maloltalol op Vance en Trump hals over kop geëvacueerd bij Correspondents' Dinner
Ik heb zo een vermoeden dat Trump zijn termijn niet vol gaat maken & Vance het overneemt ...
0 kudos 2026-04-24 07:55:36 door Possum_sed_nolo op Rondje touren door de zandbak
Zijn dat Dukes die graag een toetje eten?
-6 kudos 2026-04-23 20:56:10 door giggity op Rondje touren door de zandbak
Misschien moet je even de video kijken daar staat het allemaal vermeld.
0 kudos 2026-04-22 13:27:40 door Kornflake op Nederlandse vrouw gewond bij schietpartij Mexicaanse tempel
Dat had voor deze meneer inderdaad veel uit gemaakt.
5 kudos 2026-04-22 07:51:48 door Naregeit op Nederlandse vrouw gewond bij schietpartij Mexicaanse tempel
Het is toch de bedoeling van die hulplijn dat de wens daar eindigt?
9 kudos 2026-04-05 07:47:03 door Zolderkamerheldje op Uitleg van Tesla FSD
Nouja niet altijd in problemen denken... Zou zomaar de oplossing voor het fatbike probleem kunnen zijn.
5 kudos 2026-03-24 08:21:54 door Wakemeister op Even de dam ontlasten
Ik veel water.
1 kudos 2026-03-23 10:26:58 door magneetstrip op Last van je rug?
Naar die AI meuk ? Ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Je kan geen filmpje meer vertrouwen tegenwoordig.
16 kudos 2026-03-22 11:00:28 door JorisKopvot op B52 Stratofortress opstijgings
Vlieg ie op gekloofd hout dan.
0 kudos 2026-03-21 13:11:52 door nieuwsgierige pelg op Rotonde van treinrails
Dat moet kunnen met oprolbare en chip-gestuurde kabels.
0 kudos 2026-03-20 16:24:38 door chickspotter op Ruzie met je vriendin
Zeer spannende dame!
7 kudos 2026-03-20 14:57:34 door wouterk op Daar ga je dan
De kans dat deze medelander een cursus krijgt is groot. Verdient ie ook minstens. De zak hooi.
2 kudos 2026-03-19 18:51:22 door grotgraver op Lekker gewerkt jonges
Is dat net zoiets als een hoofddoekje?