638 +1101 -463
Kudos
#43672 (Top 13.6654%)
| Kudos/dag | 0.23 |
| Kudos/reaguursel | 5.06 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 94 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -71 |
638 +1101 -463
Kudos
#43672 (Top 13.6654%)
| Kudos/dag | 0.23 |
| Kudos/reaguursel | 5.06 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 94 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -71 |
126
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.05 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 14.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.49 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 11 |
| Geregistreerd op | 12-10-2017 |
| Eerste reactie op | 27-10-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-23 21:33:30 door KikoMontana op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
een jaar geleden.....
-2 kudos 2026-06-23 09:15:24 door KikoMontana op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
@Baron Flapdrol, je bent gewoon een D66-fangirl, anders had je hier niet lopen reageren. Het maakt me totaal niet uit waar je me voor uitmaakt, dus doe je best.
Aan het begin van dit kabinet hebben we meteen Nathalie van Berkel gehad. Ik ben benieuwd hoeveel zij de samenleving gaat kosten met twee jaar wachtgeld, maar daar zouden wokies zoals jij het liefst niet over willen hebben.
Daarnaast is het een vrij land en mag ik een mening hebben. Ik hoef mij niet aan jou te verantwoorden. Schandpaal zou voor iedereen moeten zijn en niet voor een handje vol.
1 kudos 2026-06-23 07:46:07 door Baron Von Awesome. op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
@KikoMontana | 22-06-26 | 21:50: je bent echt dommer dan het achtereind van een varken als je nu naar d66 wijst. Ik heb niks maar dan ook helemaal niks met d66, maar nu gaat het even over fvd. Heb dan ook de ballen om daar op in te gaan.
-4 kudos 2026-06-22 19:50:05 door KikoMontana op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Zie dat de D666-meisjes op hun teentjes zijn getrapt... Laten we eens met een deel van de namen beginnen van oplichters en viespeuken bij jullie partij: Wim Vrijhoef, Gidion Tunders, Frans van Drimmelen, Nathalie van Berkel, Alexander Pechtold Ik praat niets goed, maar sommige mensen lijken roomser dan de paus te willen zijn.
1 kudos 2026-06-22 17:00:15 door Kreezielepiet op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
@Holladijee | 22-06-26 | 17:29:
https://www.volkskrant.nl/nieu...
https://www.volkskrant.nl/nieu...
-1 kudos 2026-06-22 16:16:27 door Wateenaccountnaamzeg op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
@WeliusCaesar | 22-06-26 | 18:08: Die zijn altijd tegen de premier, wie het ook is. Kennis is totaal afwezig dus dan blijft klagen over.
0 kudos 2026-06-22 16:10:53 door DegemaskerdewrekerT op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
@Schuurm | 22-06-26 | 17:34: d66 bestaat daar niet waarschijnlijk.
3 kudos 2026-06-22 16:08:48 door WeliusCaesar op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Gemiddelde reaguurder is geen fan van D66, maar gemiddelde reaguurder is tevens niet zo'n sneukleuter als hij die er d666 van maakt en al helemaal niet zo triest om fraude goed te praten met: maar hij doet het ook.
8 kudos 2026-06-22 15:44:30 door Cesare Lombroso op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Al zou jouw argument waar zijn, het maakt het nog steeds niet oké.
"Waarom krijg ik een bekeuring? Maar de auto voor mij reed ook te hard, meneer de agent."
17 kudos 2026-06-22 15:34:58 door Schuurm op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Zal best, maar doe jij dan even zelf onderzoek en kom dan ook met zo'n lijstje.
24 kudos 2026-06-22 15:29:25 door Holladijee op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Laat de bonnen maar zien dan!
-2 kudos 2026-06-16 18:02:55 door simvastatien op Meisje op de foto samen met Tom de mimeclown
Moet je eens wat vaker van je kamertje afkomen.
0 kudos 2026-06-14 23:01:34 door Couscousmetappelmoes op Mega heftige crash op dashcam
De Rabobank
0 kudos 2026-06-14 22:52:48 door FlauweHerder op Mega heftige crash op dashcam
simpel, allebei schuld.
1 kudos 2026-06-14 22:00:31 door lamlulgenie op Mega heftige crash op dashcam
@realhustler | 14-06-26 | 23:20: de witte overschrijdt een verdrijvingsvlak. Dat telt denk ik wel mee in de uiteindelijke schadebeoordeling.
-2 kudos 2026-06-14 21:20:27 door realhustler op Mega heftige crash op dashcam
de witte is niet onschuldig maar de zwarte is toch echt de hoofdschuldige lijkt me.
3 kudos 2026-06-14 21:05:12 door Forza_Ruud_Krol op Mega heftige crash op dashcam
Allemaal onvoldoende!
9 kudos 2026-06-06 23:14:28 door ShakespeareanTragedy op Het is toch wel een spannende periode...
Geluk zit 'm niet in bekerhouders.
-5 kudos 2026-06-06 19:22:32 door alibababababa op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@Dunne_tet | 06-06-26 | 21:08: Nee hoor Google maar eens een beetje. Ik vind met name yellow lives matter. Maar die slaat nog niet echt aan.
8 kudos 2026-06-06 19:08:56 door Dunne_tet op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@Mijnheer_Henque | 06-06-26 | 20:05:
Nee hoor, dat verzin je gewoon omdat je een hekel hebt aan witte mensen. Je bent gek in je hoofd.
-4 kudos 2026-06-06 18:31:58 door Johnny_Card op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Dat hoef je ook niet te begrijpen. Het is heel simpel alles white is verboden alles black is top.
-41 kudos 2026-06-06 18:05:05 door Mijnheer_Henque op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Omdat WLM van mening is dat witte levens er méér toe doen dan zwarte levens, terwijl BLM er vanuit gaan dat zwarte levens er óók toe doen. Het is niet simpelweg een omdraaïng.
25 kudos 2026-06-06 17:52:44 door Zijkweif op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Dat mag best. Maar niet van dat ene deel van de bevolking.
11 kudos 2026-06-04 20:41:44 door Markus81 op Met je blote reet in de trein staan
Stop eens met dat 'verwarde mensen' geneuzel, alsof zij de slachtoffers zijn! Zij maken vooral de
slachtoffers. Dikke plus voor de heren die hier tegen optreden. Vooral een dikke plus voor de man die zich als eerste uitsprak en maar moest afwachten of hij bijval kreeg van medereizigers of zelf slachtoffer zou worden van deze 'verwarde man'
0 kudos 2026-06-04 20:27:05 door grotgraver op Met je blote reet in de trein staan
@Blobblob234 | 04-06-26 | 21:44: Je hebt voor een groot deel gelijk, maar de boosheid op de juiste plek richten?
Dat is het volk dat stemt op die flutpartijen die deze keuzes maken. Het kan anders.
0 kudos 2026-06-04 20:07:46 door Bullshitski op Met je blote reet in de trein staan
@Blobblob234 | 04-06-26 | 21:44: je vergeet het recht op zelfbeschikking, deze mafkezen vinden vaak zelf dat ze niet mankeren, weigeren medicatie. en behandeling en kunnen zo naar buiten lopen. en na een hele lange weg en tussenkomst van de rechter. kan er gedwongen opname plaatsvinden. maar dan heeft hij al in elke bus en trein in zijn blote reet gestaan.
0 kudos 2026-06-04 19:47:08 door Blobblob234 op Met je blote reet in de trein staan
@nozemans; wat bedoel je met hetzelfde soort mensen?
6 kudos 2026-06-04 19:44:13 door Blobblob234 op Met je blote reet in de trein staan
@KikoMontana ; Je hebt ergens gelijk: de overlast is toegenomen. Maar weet je waarom?
Omdat er de afgelopen jaren massaal bezuinigd is op de GGZ. Klinische bedden zijn op grote schaal geschrapt. Mensen die vroeger opgenomen werden, staan nu op straat, letterlijk. De wachtlijsten zijn niet te behappen en de ambulante zorg kan dat gat onmogelijk opvangen.
En nee, wij hebben geen toverstaf. Een psychotische stoornis is geen gebroken been waarbij je 6 weken gips omdoet en iemand genezen naar huis stuurt. Dit zijn chronische, complexe aandoeningen die langdurige, intensieve begeleiding vragen. Begeleiding die er steeds minder is.
Dus als je boos bent dat dit soort situaties vaker voorkomt, goed. Maar richt die boosheid dan op de juiste plek: de politieke keuzes die de GGZ jarenlang hebben uitgehold.
Wij doen wat we kunnen met wat we hebben. En dat is steeds minder.
21 kudos 2026-06-04 19:42:06 door Nozemans op Met je blote reet in de trein staan
Ja, dus dan moeten we dit gewoon maar accepteren? Optyfen, neem je medicijnen of je wordt gewoon in elkaar gebeukt. Ben er wel klaar mee. Zijn bijna ook altijd hetzelfde soort mensen die dat gedrag vertonen, dat ook nog eens.
-7 kudos 2026-06-03 13:26:50 door dirko raum op RIP het Westen
Het nieuws deed verslag van rellen in de Verenigde Staten. Verder kon het iedereen aan de rest roesten.
-13 kudos 2026-06-03 10:16:59 door SpaceVogel op Bodycam beelden neergestoken Britse student
Als je daar heel veel waarde aan hecht ben je idd een racistje, of een jankert zoals wij ras echte blanke hollanders van goede afkomst en met opvoeding dat noemen... wappie
10 kudos 2026-05-16 10:46:40 door Gratje op Scooterjeugd schiet op politie
ja ik snap de reacties ook niet. komen de NL'ers een keer voor hun eigen buurt en land op dan is het weer niet goed, zie Loosdrecht, Apeldoorn, etc.
2 kudos 2026-05-15 18:07:29 door KikoMontana op Even checken
@Nieuwsgierige... gewoon goed inzepen met groene zeep en een grote borstel
-3 kudos 2026-05-15 17:09:44 door nieuwsgierige pelg op Even checken
Ok, maar eerst de hogedrukreiniger erop los?
-4 kudos 2026-05-15 17:00:19 door KikoMontana op Zoon mag voor het eerst de auto pakken
Belasting betalen, zodat JETTE het uit kan geven...
1 kudos 2026-05-15 16:17:29 door Wateenaccountnaamzeg op Zoon mag voor het eerst de auto pakken
Moet die naam onder elke video? Het was onder Rutte al een irritante gewoonte en zelfs Balkenende werd dagelijks genoemd. En wat doe jij om dit land beter te maken?
17 kudos 2026-05-14 21:37:19 door Verlaten_Harnas op Marokkaanse NL-ers missen wat
Probeer zelfreflectie..
12 kudos 2026-05-14 20:43:36 door Cesare Lombroso op Elon Musk heeft genoeg van foto's
NASA schuift miljarden naar hem toe, dus ik denk het wel.
0 kudos 2022-11-18 09:05:40 door DiePanzerVorwaerts op Soldaat met oorlogswond
Tip: geen drugs gebruiken voordat je wil reaguren.
0 kudos 2022-11-18 09:04:21 door DiePanzerVorwaerts op Soldaat met oorlogswond
Helder. Bedankt.
2 kudos 2022-11-18 07:25:25 door vazziexjr op Familie van Verstappen bedreigd
@Silence4all | 18-11-2022 | 00:06: Dit is een verwijzing naar zijn vader, Jos Verstappen, die na zijn carriere als F1 coureur meerdere malen in opspraak kwam vanwege knokpartijen op de kartbaan, o.a. met minderjarigen.
0 kudos 2022-11-17 23:53:21 door Blauwe..Pino op Familie van Verstappen bedreigd
Jouw droom zieke idioot.
-4 kudos 2022-11-17 23:45:04 door Orichinals op Familie van Verstappen bedreigd
@Lekker Bezig: Het enige verschil was geweest dat Sir Lewis Hamilton op verse banden had gestaan, had het duel nog meer glans gegeven, denk ik, of de uitkomst anders was geweest, dat zullen wij nooit weten. Maar ondanks dat geef ik Max Verstappen het voordeel van de twijfel, wat het ook is, of was de feitelijk omstandigheden, dat Sergio Perez niet snel genoeg was in de afgelopen race, is voldoende, om de positie niet op te geven. Eerst zelf je uiterste best doen, daarna pas je teamgenoot om een gunst vragen. Daarbij komt natuurlijk, dat de Sergio Perez in de loop van het seizoen regelmatig zijn auto niet goed afgesteld kreeg en Max Verstappen en wel en nadat die configuratie was overgenomen kon Sergio Perez wel goede wedstrijden rijden, is Max Verstappen dan een goede teamplayer, of niet, heeft hij de kansen van Sergio Perez op een tweede plaats in het kampioenschap vergroot, ik denk het wel. Aankomende zondag zullen wij zien wat nodig is, dat Max Verstappen moet doen om Perez nog meer te helpen aan zijn tweede positie op de ranglijst. Ik ben benieuwd.
-5 kudos 2022-11-17 23:25:12 door split-87 op Familie van Verstappen bedreigd
Zou het dan net zo populair worden als voetbal?
9 kudos 2022-11-17 23:06:59 door Silence4all op Familie van Verstappen bedreigd
Rare fantasie heb jij..
4 kudos 2022-11-17 22:59:46 door Lekker Bezig op Had er iemand dorst?
Zolang ie er niet in pist, kotst, schijt, kitst, zal het me een rotzorg zijn.
31 kudos 2022-11-17 22:47:32 door Josh2k4 op Soldaat met oorlogswond
Gaat t verder wel lekker met je?
16 kudos 2022-11-17 22:45:02 door Lekker Bezig op Familie van Verstappen bedreigd
Onzin. Zelfs als Checo Hamilton niet had opgehouden, dan was het alsnog de SC die Verstappen direct achter Hamilton had geplaatst.
-1 kudos 2022-09-30 06:49:08 door Boer Kaverbod op Lekker satëtje
Weinig vlees in goedkope straattentjes in India. Is ergens anders in Azië.
0 kudos 2022-09-29 21:30:14 door Rovefogle op Lekker satëtje
@Herr.Spritze | 29-09-2022 | 21:45: Klinkt goed, is je vrouw single? Ik vraag dit voor een vriend.