637 +1100 -463
Kudos
#43672 (Top 13.6654%)
| Kudos/dag | 0.23 |
| Kudos/reaguursel | 5.06 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 94 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -71 |
637 +1100 -463
Kudos
#43672 (Top 13.6654%)
| Kudos/dag | 0.23 |
| Kudos/reaguursel | 5.06 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 94 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -71 |
126
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.05 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 14.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.49 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 11 |
| Geregistreerd op | 12-10-2017 |
| Eerste reactie op | 27-10-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
19 kudos 2026-06-24 21:38:25 op Hoe gaat het met papa na de scheiding
Dit doet zowel pijn aan mijn ogen als aan mijn oren
3 kudos 2026-06-23 23:33:30 op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
een jaar geleden.....
0 kudos 2026-06-23 23:31:04 op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Durf mijn hand in het vuur te zetten dat dit met drugs en schulden te maken heeft...
-2 kudos 2026-06-23 11:15:24 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
@Baron Flapdrol, je bent gewoon een D66-fangirl, anders had je hier niet lopen reageren. Het maakt me totaal niet uit waar je me voor uitmaakt, dus doe je best.
Aan het begin van dit kabinet hebben we meteen Nathalie van Berkel gehad. Ik ben benieuwd hoeveel zij de samenleving gaat kosten met twee jaar wachtgeld, maar daar zouden wokies zoals jij het liefst niet over willen hebben.
Daarnaast is het een vrij land en mag ik een mening hebben. Ik hoef mij niet aan jou te verantwoorden. Schandpaal zou voor iedereen moeten zijn en niet voor een handje vol.
-4 kudos 2026-06-22 21:50:05 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Zie dat de D666-meisjes op hun teentjes zijn getrapt... Laten we eens met een deel van de namen beginnen van oplichters en viespeuken bij jullie partij: Wim Vrijhoef, Gidion Tunders, Frans van Drimmelen, Nathalie van Berkel, Alexander Pechtold Ik praat niets goed, maar sommige mensen lijken roomser dan de paus te willen zijn.
10 kudos 2026-06-22 17:13:08 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Wel de hulp van een witte man inroepen bij problemen..
1 kudos 2026-06-22 17:08:20 op Reaguurder stelt zich voor
Alexander Pechtold heeft zich echt laten gaan...
-58 kudos 2026-06-22 17:06:18 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
D666 is geen haar beter...
-11 kudos 2026-06-21 18:25:57 op Bochtentechniek op de fiets
jammer...
0 kudos 2026-06-17 08:29:32 op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
-weggejorist en opgerot-
25 kudos 2026-06-16 22:45:55 op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
Altijd zo mooi als mensen zeggen dat een klein groepje het verpest voor de rest.... ze zijn allemaal hetzelfde... precies zoals in dit filmpje
0 kudos 2026-06-16 18:41:13 op Stuurfoutje du jour
Extra punten voor inparkeren!
14 kudos 2026-06-16 18:36:56 op Meisje op de foto samen met Tom de mimeclown
Wat een mooie meid!! Zie ze niet vaak zo leuk/ mooi
18 kudos 2026-06-16 18:35:25 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Diep triest dit, en het reflecteert precies hoe de meeste nieuwe Nederlanders zich hier gedragen
11 kudos 2026-06-16 18:31:12 op Kies de nieuwe badmode
Maakt me niet, zijn allemaal prima. Nooit echt kieskeurig geweest
9 kudos 2026-06-16 18:25:58 op Aandachtmevrouw wil liedje spelen in de bus in Tokyo
Misschien moet ze dit vrolijke gedoe in afghanistan gaan proberen...
7 kudos 2026-06-16 18:21:46 op Ohnee, geen water gooien!
De motoriek van een walrus... lekker ouders laten betalen.
38 kudos 2026-06-16 18:17:43 op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Dit is echt dieptriest en vind het zeer jammer voor mevrouw!
4 kudos 2026-06-14 23:09:19 op Driften met je Opel Manta
zou graag toch ooit zo een opel corvette willen hebben..
3 kudos 2026-06-14 23:06:22 op Indonesische Oranjefans staan al in de startblokken
pornhub
0 kudos 2026-06-14 23:05:41 op Gelukkig maar 1 bekeuring...
Flitsmeister/ Waze kan ook...
0 kudos 2026-06-14 23:03:31 op Autoinbraak Toyota aygo Haarlem
-weggejorist-
-1 kudos 2026-06-14 23:00:01 op Mega heftige crash op dashcam
Wie is hier nu schuldig?
4 kudos 2026-06-12 23:48:18 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Dit is precies het probleem.... geen consequenties... als die sukkel een paar tikken zou krijgen bij zo een actie....
2 kudos 2026-06-12 23:43:23 op Buurvrouw vs buurvrouw
Hollandistan heeft 1 probleem... de consequenties voor dit soort analfabete werkloze rommel is zeer gering... op persoonlijk vlak durven de buren niks & de politie doet ook geen ene ruk...
84 kudos 2026-06-12 23:40:32 op Indian Simulator
Ben er 5 jaar geleden geweest en 100% realistisch!
3 kudos 2026-06-12 23:39:55 op Indian Simulator
waarom?
-7 kudos 2026-06-11 22:14:26 op Al me dierbare persoonen
Forever
12 kudos 2026-06-11 16:44:17 op Ragebaitend lulletje met filmbril krijgt waar voor z'n geld
Allemaal een pot nat
12 kudos 2026-06-11 16:42:28 op Straatracen met je maten
Hoop dat de bestuurder van de auto ok is
44 kudos 2026-06-11 16:40:26 op Rellen kijken in Noord-Ierland
Ik begrijp dat mensen het zat zijn. Het ene na het andere incident met migranten vindt plaats, terwijl de politiek (zoals in Nederland) nauwelijks ingrijpt en vooral tot de normale bevolking tot kalmte maant
4 kudos 2026-06-11 16:26:13 op Rob houdt van vlees
De dame des huizes is vegetarier en de rest niet. Wij proberen dus ook regelmatig vegetarische producten & deze smaken never nooit hetzelfde als echt vlees.
9 kudos 2026-06-11 16:23:16 op Droeftoeter vergeet te betalen
Je kan tegewoordig weinig met je beelden aangezien de politie toch nergens tijd voor heeft.
0 kudos 2026-06-08 00:00:31 op Burenruzie gaat verkeerd
-weggejorist-
91 kudos 2026-06-07 22:06:17 op Burenruzie gaat verkeerd
Als bianca nou een mooi jurkje had aangehad dan gaf ik er een 8,3 voor.
-10 kudos 2026-06-06 22:03:12 op Proefballonnetje: meer subsidies voor de grote vervuilers om zich te verbeteren
Heeft de vvd al lang omgekocht
-28 kudos 2026-06-06 22:02:38 op Het is toch wel een spannende periode...
Beste man heeft het beter dan de meeste hier. Ik doe het hem met mijn baantje niet na.
4 kudos 2026-06-06 19:30:59 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Ik ook Ronnie, je staat niet alleen. Alleen heb je hier op dumpert een uitgebreide joop.nl aanhang welke je gaan minnen
6 kudos 2026-06-06 19:27:51 op Boom op de weg door windvlaag!
Leuk weetje!! Wist niet dat een hedera een boom kan verzwakken ivm lichtconcurrentie.
91 kudos 2026-06-06 19:22:21 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Als een deel van de bevolking BLM mag roepen begrijp ik niet waarom het ander deel niet WLM mag zeggen.
6 kudos 2026-06-06 19:09:36 op Rotonderijders
Dom & dommer
8 kudos 2026-06-05 18:09:00 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Politie komt helaas alleen als ze blanke belastingbetalers kunnen slaan
12 kudos 2026-06-04 21:47:36 op Mark in Kyiv
De enige die door Mark te kakken is gezet, is Nederland...
-30 kudos 2026-06-04 21:19:16 op Met je blote reet in de trein staan
Wat een groep specialisten hebben we hier toch op Dumpert. De overlast van verwarde personen is de laatste jaren alleen maar toegenomen, dus blijkbaar doen jullie het fantastisch. Ga zo door!!
-5 kudos 2026-06-04 20:45:25 op Met je blote reet in de trein staan
Laten we starten om alles maar goed te praten...heeft iemand verkracht... psychose.... iemand vermoord...psychose...
0 kudos 2026-06-03 20:21:01 op Nieuwe beelden aanval op Kiev
-weggejorist-
54 kudos 2026-06-03 14:51:26 op RIP het Westen
Toen drugs gebruiker George Floyd dit overkwam stond bijna de hele wereld in brand. Nu een normale blanke jongen omkomt maant iedereen tot kalmte, want och het is niet belangrijk...
1 kudos 2026-06-03 14:41:56 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
De sterke arm heeft geen tijd meer voor je.... behalve als je gaat protesteren
0 kudos 2026-06-03 14:37:27 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Er komt ook een moment dat het te laat is ... denk dat we dat moment bijna hebben bereikt.
2 kudos 2026-06-03 14:33:41 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Ingrijpen doen ze zeker door eigen volk te slaan die staan te demonstreren om minder van dit soort binnen te halen...