DumpStats voor Kasverrot

52,437 +56456 -4019

Kudos

#1036 (Top 0.3242%)

Kudos/dag 31.97
Kudos/reaguursel 17.4
Meeste kudos op 1 reaguursel 5442
Minste kudos op 1 reaguursel -73

3,014

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.84
Topreaguursels 19
Woorden per reaguursel 6.3
Reacties per reaguursel 0.31
Meeste reaguursels op 1 dag 22
Aantal x weggejorist 46
Geregistreerd op 03-12-2021
Eerste reactie op 28-12-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

10 kudos 2026-06-18 01:27:11 door Foute Man op Jeremy Clarkson heeft kanker
@Kasverrot Wees geen mietje, schrijf gewoon kanker of schrijf niets.... alleen maar "k" schrijven is tenenkrommend

-4 kudos 2026-05-19 12:09:21 door Handige Harrie op Binnen, buiten dodehoek?
@Katrientjuh | 19-05-26 | 13:51: Helemaal mee eens. Invoeger gebruikt om te beginnen al volledig onnodig de rem. Een rem gebruik je om een aanrijding te voorkomen, om niet uit een scherpe bocht te vliegen, niet om in te voegen. Gas los, knipper naar links, wachten tot er ruimte naast je is met voldoende ruimte tot de achterligger en dan invoegen zonder dat het overige verkeer voor jou hoeft te remmen. En krijg je geen ruimte van de dashcammer, dan mag je de rem intrappen en achter hem invoegen want dan is het jouw fout niet meer. Daarnaast getuigt gas bijgeven en secondenlang toeteren ook niet van veel verkeersinzicht en correct rijgedrag..

6 kudos 2026-05-19 11:51:19 door Rest in privacy op Binnen, buiten dodehoek?
Dat deed hij al voor de grijze Chinese bak. Dat die Skoda hem er remmend en met een half knippersignaaltje totaal onnodig gewoon tussen knalt, maakt van de cammert natuurlijk meteen een mongool.

-3 kudos 2025-12-31 14:35:23 door JohnJ.K. op Wout met vuurwerk op dak
Hij zal Wout heten, maar is geen agent (de auto is geverfd in de kleuren van de politie)

1 kudos 2025-12-06 12:47:28 door lordwally op Tommy vlogger blaast Tesla op
Hele jaar hoor. Leuk joh! Lekker debiel doen en vooral anderen overlast veroorzaken, omdat je zelf zo dom bent. Ziehier onze toekomst. Of eigenlijk nu.