DumpStats voor JojoDellaQlojo

7,011 +7575 -564

Kudos

#10465 (Top 3.2746%)

Kudos/dag 2.36
Kudos/reaguursel 26.26
Meeste kudos op 1 reaguursel 955
Minste kudos op 1 reaguursel -55

267

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.09
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 12.8
Reacties per reaguursel 0.65
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 01-09-2017
Eerste reactie op 07-05-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-20 16:05:58 door BronstigPaard op Man fietst tegen auto in de regen
@Internetriddert: nogmaals: dat zegt niemand. Jojo heeft het alleen over een bus die kut geparkeerd staat. Je begint zelf over het aandeel van de fietser met je onzinnige vraag.

6 kudos 2026-06-20 10:00:54 door altijd-guus op Man fietst tegen auto in de regen
@Internetriddert | 20-06-26 | 08:37: jazeker ga ik hier op reageren, want dat is wat reaguurders doen...
En nee, dat is niet vanwege het feit dat jij iets lelijks gezegd hebt....of omdat het lastig is om iets te schrijven...dan ken jij me nog niet,
Jij bent het type reaguurder die zichzelf verheven voelt boven de rest, omdat ie niet in staat is een reaguursel te lezen en al helemaal niet het een soort van te begrijpen wat de reaguurder ermee bedoelt heeft. Jij bent zo zelfingenomen, dat je zelf wel even zal bepalen wat de bedoelingen van de reaguurder zouden moeten zijn.
Om je punt kracht bij te zetten probeer je de overhand te krijgen door mij Guusje te noemen, mij te kleineren...want zo zit jouw beperkte brein nou eenmaal in elkaar. Nou...ik zit hier te bibberen van angst hoor...
Zoals je zelf al aangaf, loop ik hier al een tijdje mee en ik heb huftertjes als jou zien komen en gaan....helemaal opgefokt door hun "eigen gelijk" en heel dapper het "gevecht' aangaan met gevestigde reaguurders en wat keer op keer blijkt is dat types als jij, stomweg afhaken als ze vastlopen in hun onvermogen om ook maar een greintje te begrijpen wat reaguren zou moeten inhouden.
Lees de huisregeltjes eens door en probeer dat beperkte brein van je eens in te zetten voor datgene waar deze website voor bedoeld is....

-8 kudos 2026-06-20 06:37:52 door Internetriddert op Man fietst tegen auto in de regen
@altijd-guus | 20-06-26 | 01:41: Oh, ik heb wat lelijks gezegd tegen Guusje.
Nu komt Guusje hier om ook z'n zegje te doen want zo is Guusje.
Wat een kleuter ben jij zeg.
Misschien moet je eens wat minder op Dumpert zitten en wat met je leven gaan doen.
Ga je hier nu ook weer op reageren? Ja hè?
Of nee, dat kan niet want dan laat je je kennen.
Lastig om nu wel of niet wat te schrijven hè?
Je leest dit sowieso want zo is Guusje. Hahaha!

0 kudos 2026-06-19 23:41:15 door altijd-guus op Man fietst tegen auto in de regen
@Internetriddert | 19-06-26 | 22:28: blijft lastig dat begrijpend lezen....zelfs een zinnetje van zes woorden is al ingewikkeld voor je....

-16 kudos 2026-06-12 09:49:09 door curryworstspecial op Indringer op de boot
ja, hij mikt achter het beest op de grond, niet op het beest zelf,. ik zie hem allesinds niet richten op het beest, zijn evenwicht heeft anders wel wat orientation trouble experiens.

7 kudos 2026-06-12 09:39:43 door prakkert op Indringer op de boot
@curryworstspecial | 12-06-26 | 11:34: Kijk anders even het filmpje voordat je commentaar hebt en iemand onheus staat je bejegenen, met je paasei. Na 0:06

-21 kudos 2026-06-12 09:34:37 door curryworstspecial op Indringer op de boot
als dat zo zou zijn dan heeft die man een mikvermogen van een baby van beursuitkeringtrekkers, die man slaat links op het doek om een schrikreactie te veroorzaken bij dat beest dat aan de rechtse kant van het doek zat. check je eigen paasei als je zo'n orientation trouble hebt met jouw zicht.

4 kudos 2026-04-03 07:07:20 door Nihilon op Dumb guy not giving way
Inderdaad. Wat een vermoeiend leven moet je hebben als je zo snel emotioneel wordt.

-28 kudos 2025-12-05 10:15:05 door Farnk op Vitesse uit in eigen kroeg
Iets niet meegekregen? Zijn geen vriendjes van Ajax tokkies. Ajax tokkies hebben geen vriendjes hooguit vage kennissen of zakenrelaties.

7 kudos 2025-11-13 23:35:28 door kcikno op Begint al lekker dat formeren
En hoe is dit relevant? Al zou hij een minuut later zijn excuses hebben aangeboden. Het gaat er niet om dat zijn mening niet netjes was, de man heeft het volste recht op een mening, maar door die mening kenbaar te maken heeft hij zichzelf buitenspel geplaatst. En deze opname heeft zijn positie niet veel beter gemaakt.

-3 kudos 2025-10-09 15:23:44 door zoindepoepertt op Bloemkool naaien
lijkt me best relax werk hoor, tuurlijk moet je wel goed hurken en niet zo lomp voorover bukken want dan is met 1 dag je rug kapot

9 kudos 2025-08-08 10:52:21 door wat_nou_nickname op Brugflipje
Verkeerde kant, de kleine man zit in de kano ernaast. Maar goed een echte reaguurder hoeft dit pas over minimaal 35 jaar te weten.

3 kudos 2025-05-22 09:18:12 door Dee Miller op Bonuspuntje als je iets kunt vertellen over.....
@Het Vragevuur | 22-05-25 | 11:09: Niet "we".
Ik voel me niet collectief schuldig voor iets waar ik part noch deel aan heb gehad.
Da's net zoiets als je verontschuldigen voor het slavernijverleden.
Maar toch, het is wel triest.

27 kudos 2025-05-22 09:09:41 door Het Vragevuur op Bonuspuntje als je iets kunt vertellen over.....
Mede vanwege de catastrofale invloed van die hormonen op zijn psychische gesteldheid heeft hij zelfmoord gepleegd.
Werkelijk schandalig hoe we een van de grootste helden van onze geschiedenis hebben behandeld.

21 kudos 2025-05-22 09:06:15 door Tiemeltje op Bonuspuntje als je iets kunt vertellen over.....
Dat krijg je als je met je team miljoenen extra doden hebt weten te voorkomen. No good deed hmm? Gelukkig kreeg hij wel in 2013 een koninklijk pardon waar hij niks aan heeft, maar waardoor zijn naam wel nog steeds leeft onder de mensen.