DumpStats voor Jawoh

10,147 +13203 -3056

Kudos

#7340 (Top 2.2968%)

Kudos/dag 3.37
Kudos/reaguursel 10.1
Meeste kudos op 1 reaguursel 1380
Minste kudos op 1 reaguursel -404

1,005

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.33
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 13.3
Reacties per reaguursel 0.38
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 12
Geregistreerd op 26-03-2018
Eerste reactie op 26-03-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2026-06-13 04:41:26 door Jawoh op Fast
als je iemand wilt verbeteren, het is. Greased Lightnin

dacht het goed te doen als dyslect.

3 kudos 2026-06-12 22:53:48 door Zijkweif op Fast
"greased lightning", ofwel: als de gesmeerde bliksem.

4 kudos 2026-06-06 11:50:56 door Wilcosplinter op Maak eens wat ruimte!
enerzijds eens maar aan de andere kant: als je dan rechts gaat rijden mag je weer een halfjaar wachten voor je ervoor kan komen omdat eenzelfde mafketel het weer dichtrijdt. een beetje kip ei verhaal maar wel de oorzaak dat mensen met dit soort scenarios eerder links gaan rijden is mijn ervaring. Ik snijd mezelf nl vaak in de vingers door wel rechts te blijven tot de vrachtwagen en dan mag je in de remmen omdat zon zombie net naast je blijft rijden met 1kmpu verschil.

-1 kudos 2026-05-15 06:59:26 door Graham op Snelrecht Stadskanaal
@Ed-Random | 15-05-26 | 01:15: Ah vermoedens! Ja laten we daar beslissingen op nemen.

-1 kudos 2026-05-14 23:15:46 door Ed-Random op Snelrecht Stadskanaal
In een normaal land weet je het pas zeker als iemand is veroordeeld. Maar daarnaast hebben sommige mensen ook ogen en kunnen ze inderdaad misschien vóór een officiële uitspraak toch al een vrij sterk vermoeden hebben.

1 kudos 2026-05-12 07:33:35 door RudiVonKrankenhaus op Arsenal fan tussen West Ham supporters
als er juist iets niet meer kan bij de F1 is het fans door elkaar op een tribune. vooral sinds de komst van Verstappen in de F1 heeft het halve voetbalstadion zich naar de circuits verplaatst.

1 kudos 2026-05-01 13:11:42 door Chackra Demus op Sla maar!
@PrinsenVlag | 01-05-26 | 12:55: die hersenloze zoals PrinsenBips hier, zie ik liever vertrekken

0 kudos 2026-05-01 11:39:16 door ViezeRomper op Sla maar!
@PrinsenVlag | 01-05-26 | 12:56: als je hersenen in staat zijn om iets verder te denken dan …. Ach laat ook maar.

0 kudos 2026-05-01 10:56:23 door PrinsenVlag op Sla maar!
En t mooiste is nog. Ze hebben hem vrijgelaten omdat hij onterecht is aangehouden hahhaha. Nou jij weer. Lekker die politie hier

-2 kudos 2026-05-01 10:55:23 door PrinsenVlag op Sla maar!
Jij was der dus ook bij XR strijder. KANSLOOS FIGUUR HIERO IN DE COMMENTS

0 kudos 2025-08-26 03:39:50 door DwarsLezer op Haast
Dat laatste is hypocriete mierenneukerij ten top, ook al was het sarcastisch bedoeld...

2 kudos 2025-07-11 19:08:04 door Dee Miller op Kom wedstrijdje doen dan
Dan zwaait die meneer van de elektrische fiets naar hem, als hij al thuis zit achter een glaasje wijn en pizza.

0 kudos 2025-04-13 10:44:38 door Manuit83 op Politie houdt knurft zonder licht aan
In een vat zuur gooien. Dagrijverlichting is een stand die ik nog nooit in een auto heb gebruikt. Lampen vol aan of uit. Groot licht bij geen lantaarnpalen en tegenliggers op boerenlandweggetjes.

30 kudos 2025-03-30 07:29:34 door Zijkweif op Gek wil spookrijden
Dit is geen foutje, hij wil bewust even een stukje spookrijden om bij het tankstation te komen.

33 kudos 2025-03-30 07:26:17 door PaternKoekwaus op Gek wil spookrijden
Kijk eens goed. Hij wil de korte weg nemen en geeft geen fuck om de veiligheid van een ander. Het is verdomme geen woestijn

-7 kudos 2025-03-01 19:24:46 door Superjeap op Heuveltje op crossen
Een spatie teveel maakt nogal verschil.
Bijvoorbeeld: Ouwe hoeren of ouwehoeren.
Daarom is het ook *topprestatie

9 kudos 2025-01-01 23:09:18 door Mooi_Toch op Na U
En als jij de was had gedaan, dan was je zin niet afgekeurd.