3,886 +3986 -100
Kudos
#16658 (Top 5.2124%)
| Kudos/dag | 3.72 |
| Kudos/reaguursel | 51.81 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1508 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -32 |
3,886 +3986 -100
Kudos
#16658 (Top 5.2124%)
| Kudos/dag | 3.72 |
| Kudos/reaguursel | 51.81 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1508 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -32 |
75
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.07 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 24.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.76 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 08-05-2023 |
| Eerste reactie op | 14-08-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-16 08:35:13 door Comitatus op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
@Earthworm_Jim | 15-06-26 | 11:54: Het hangt ervan af waar je vandaan komt. Als dit gebaar in jouw omgeving veel wordt gebruikt door extreemrechtse groepen, dan is het best vreemd om het te gebruiken. Als het, zoals in Nederland, vooral gaat om het maken van een rondje met je vingers waar iemand niet naar mag kijken, dan is het gewoon onschuldig.
Net zoals je in Duitsland niet met een hakenkruis moet rondlopen, terwijl je in India prima een swastika kunt gebruiken, omdat dat daar een andere betekenis heeft.
-1 kudos 2026-06-15 12:59:38 door Klerkberk op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
@jajas | 15-06-26 | 14:45: Het artikel begint letterlijk met;" De FIFA heeft een onderzoek ingesteld."
3 kudos 2026-06-15 12:45:19 door jajas op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
@klerkberk, gemerkt,, ja dat zeker,maar dan alsin geen hoor-weder hoor,geen onderzoek what so ever, gebrandmerkt door mensen die hem in de hoek zetten voor van alles en wat,maar daar bedoel ik jou niet mee hoor, want jij kent de beste meneer,dus ja?
-5 kudos 2026-06-15 11:53:01 door Klerkberk op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
@JaqueBalzak | 15-06-26 | 13:49: Dat ben je inderdaad, als je zoiets doet. Maar dat heeft hij inmiddels zelf ook wel gemerkt.
2 kudos 2026-06-15 11:52:58 door Rest in privacy op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
@Klerkberk | 15-06-26 | 12:32:
Wat JaqueBalzak wil zeggen is dat het vroeger nog gewoon een onschuldig geintje/spelletje was.
Inmiddels is het handgebaar gekaapt door extreem rechts als WP (of door links zo geframed, doorhalen wat niet van toepassing is)
Kans bestaat dus dat deze meneer zich er niet van bewust is dat aan het teken tegenwoordig aanstoot genomen wordt door de gevoelige medemensch.
Linksom of rechstom; gezeur om niks, door het de hoofdzaken aub.
4 kudos 2026-06-15 11:49:33 door JaqueBalzak op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
@Klerkberk | 15-06-26 | 13:46:
Dan ben je echt bijzonder dom.
-7 kudos 2026-06-15 11:46:41 door Klerkberk op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
@jajas | 15-06-26 | 13:17: Iemand geeft naast zijn been, een beetje stiekem, het White Power teken. Ja dat was duidelijk een grap, dat zag iedereen meteen. Wat hebben we gelachen man.
3 kudos 2026-06-15 11:17:34 door jajas op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
@klerkberk,als een fakkin grap,en totaal niets anders
-5 kudos 2026-06-15 11:00:08 door deepcage op Bijna de 70 aantikken met je E-step
@Dr. Klatergoud | 15-06-26 | 11:37: klopt als een bus. Ik heb ook een opgevoerde e-bike. Geen fatbike, gewoon een normale. Maar met een toetscombinatie indrukken kan ie 32km/u ipv de standaard 25km/u. En diezelfde toetsen-combo zet de snelheid ook weer terug. Dus de popo kan mijn fiets gerust testen.
-9 kudos 2026-06-15 10:32:35 door Klerkberk op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
We zijn hier alleen niet op jouw basisschool. Dit is het hoogste podium wat je kan bedenken voor het voetbal. Miljoenenpubliek! Iedere volwassene kan bedenken hoe dit geïnterpreteerd gaat worden. Hij besluit het toch te doen.
1 kudos 2026-06-15 09:54:39 door Wateenaccountnaamzeg op Bijna de 70 aantikken met je E-step
@Dr. Klatergoud | 15-06-26 | 11:37: Je werd ook gecontroleerd als je niet te hard kwam langs scheuren, dan kwamen ze je verborgen optie echt wel tegen.
6 kudos 2026-06-15 09:54:06 door Earthworm_Jim op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Ja, ha, bij ons vroeger op school in ons woensdagmiddag clubje "hitler jugend" deden we dit standaard!
Nee ff serieus.. wat een randmongool ben je als je hier daadwerkelijk iets kwalijks in ziet
-13 kudos 2026-06-15 09:44:20 door Robkazoe op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Dit zijn zogenaamde dogwhistles van extreem rechts. Voor jou betekent dit een leuk ouderwets grapje op de basisschool. Extreem rechts heeft dit gebaar gekoppeld/gekaapt aan white supremacy.
14 kudos 2026-06-15 09:39:35 door Zolderkamerheldje op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Haha je keek!
-1 kudos 2026-06-15 09:37:19 door Dr. Klatergoud op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Het is tegenwoordig een stuk makkelijker om de begrenzing snel weer aan te zetten. De prop zet je niet snel weer terug in je uitlaat als de agent al voor je neus staat
61 kudos 2026-06-15 09:35:47 door Dr. Klatergoud op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
De FIFA onderzoekt momenteel of JaqueBalzak op een extreemrechtse basisschool zat
-26 kudos 2026-06-15 09:34:46 door Satria op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
dit is niet de basisschool
2 kudos 2026-05-21 18:24:01 door MojoNL op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
Dat de filmert een gekkie is... ja ik zou ook in de lach schieten
7 kudos 2026-05-07 16:56:31 door SlowJack op Eerste beelden Ali B in de bak
Volledig in het zadel geholpen en gehouden door diverse deugzenders die het liefst tien van die minderheidsmascottes door je strot willen duwen om zoveel mogelijk te deugen. Ware aard komt toch vanzelf weer boven.
-3 kudos 2026-04-23 13:41:05 door freakspark op Heethoofd laat niemand vóór zich invoegen… moet daarna zelf naar links 🤡
Ja? De dashcammert was opgefokt? Is dát wat jij meeneemt uit deze video?
0 kudos 2026-04-20 15:38:20 door pannekoekmetmosterd op Lieve mensuuuuuuuh
Begin eens met punten en komma's, als dat al niet lukt hoef je filmen helemaal niet te proberen.
3 kudos 2026-04-17 10:15:28 door Batavus_Droogstoppel op Droeftoeters van handhaving Eindhoven pakken oude man met hond hard aan om het wildplassen
Ik lees dat hij in de bosjes stond te plassen. Het is niet alsof een dronken alcoholist tegen je gevel aan staat te pissen he?
Ouderen kunnen last krijgen van een zwakke blaas zonder dat ze meteen voor de rest van hun leven een luier om moeten.
En dan hoef je een oudere die zijn hond nog aan de riem heeft niet op deze manier tegen de muur aan te zetten.
8 kudos 2026-04-10 07:53:31 door Kameleon4 op Clavicular oefent zijn cold approach
en het trieste is de jeugd die dan wél tegen hem opkijkt en mensen op dezelfde wijze denkt te kunnen behandelen.
23 kudos 2026-03-12 09:55:56 door End El Darm op Bom op deur synagoge in Luik maandagnacht
Het is gewoon een kwestie van verschillende normen en waarden. Het is overduidelijk dat een steeds grotere groep die normen en waarden niet respecteert, maar wel volledig verwacht dat het andersom wel gebeurt. Hoe minder je overlast veroorzaakt, hoe minder mensen je vervelend vinden. Het is zo moeilijk niet hoor..
-1 kudos 2026-02-04 23:26:34 door DiePanzerVorwaerts3 op Man slaat door bij aanhouding op Utrecht Centraal
Laat de professionals gewoon lekker hun werk doen, aan toetsenbordhelden die alleen maar zaniken dat het "te slap" is heeft niemand iets.
1 kudos 2025-09-15 16:00:41 door Braakselplek op Briefje aan de aso
@TjerkBoerakker | 15-09-25 | 10:50: Weet jij toevallig in welke straat die crackhoerenpoep ligt?
1 kudos 2025-09-15 10:54:54 door Zoeperie-je op Briefje aan de aso
@Amanita en dan ook nog zeggen: maar mijn hond doet niets. Ik heb een hond voor mijzelf niet voor een ander.
-5 kudos 2025-09-15 08:50:48 door TjerkBoerakker op Briefje aan de aso
@prop_dynamic | 15-09-25 | 10:08: is waarschijnlijk mensenpoep van crackhoeren. Heb je vaak in een tokkiebuurt
5 kudos 2025-09-15 08:48:50 door TjerkBoerakker op Briefje aan de aso
@AmanitaMuscaria | 15-09-25 | 09:34: een onverdraagbare hond komt vaak voort uit een onderdraagbaar baasje (tenminste als je hem zelf hebt opgevoed vanaf pup).
-3 kudos 2025-09-15 08:26:19 door jamaarikweethetbeter op Briefje aan de aso
Enige nuance is bij een hond wel op zijn plek. Als een hond zich gedraagt vanwege een trauma, dan gaat het gedrag er helaas nooit meer uit. Daar is geen training die dat kan fixen helaas.
0 kudos 2025-09-15 08:12:44 door FuhrerUnlimited op Briefje aan de aso
@prop_dynamic *schijt in je buurt
23 kudos 2025-09-15 08:08:59 door prop_dynamic op Briefje aan de aso
Het ergste vind ik nog wel dat al het gras in onze buurt bezaaid ligt met hondenpoep terwijl overal van die zakjes hangen. Dan heb je echt schijt aan je buurt.
4 kudos 2025-09-15 08:02:01 door Maxima_Hartman op Briefje aan de aso
Of mensen met een loslopende hond in het losloopgebied die je kleine hondje meerdere keren ondersteboven lopen en als je er dan wat van zegt zeggen ze ja het is een losloopgebied. VOED GODVERDOMME JE HOND OP
-10 kudos 2025-09-15 08:01:27 door Belezendgrijpen op Briefje aan de aso
@AmanitaMuscaria | 15-09-25 | 09:34: Train je hond gewoon beter. Alle honden kunnen getraind worden, als je dat niet doet is het je eigen schuld.
13 kudos 2025-09-15 07:34:23 door AmanitaMuscaria op Briefje aan de aso
Erg is dat he? Gaat je inderdaad pas opvallen als je zelf met een hond loopt. Ik heb een hond die onverdraagzaam is naar andere honden dus ik loop altijd met mijn kort aangelijnde hond op de andere kant van het grasveld (waar geen looppad is) en dan nog van die klojo's met een loslopende hond of zo'n uitrollijn van 20 meter naar mijn hond toe komen! Ik loop kort aangelijnd en blijf zover mogelijk uit de buurt op een "aanlijnen verplicht" terrein!!! Do the math!
1 kudos 2025-05-05 05:14:20 door Tochmaardan op Heeft iemand nog knoflooksaus?
Geestelijke volwassenheid heeft weinig te maken met het aantal jaren na de geboorte.
44 kudos 2025-04-02 15:48:44 door EppoWordtVervolgd op Gendermevrouw ontmoet realiteit
Gewoon een suf onderwerp om veel energie in te steken. Als dit persoon (ik ben vergeten wat die wilde) gewoon zegt wat die wil, dan wil ik het best goed doen, maar ik wil geen gezeik horen als ik een foutje maak.
257 kudos 2025-04-02 12:01:07 door NLmichiej op Gendermevrouw ontmoet realiteit
Precies dit. Als je er niks om geeft, dan zou het je dus ook simpelweg geen fuck moeten uitmaken hoe je aangesproken wordt. Als ik je dan aan wil spreken met stoephoer, dan moet je dat ook oké vinden. Maar dan worden ze toch boos hea?
3 kudos 2025-01-20 21:42:41 door JaqueBalzak op Optreden voor Donald Trump
@tielenaar | 20-01-25 | 22:12:
Dat dachten ze ook toen P. Diddy vroeg of ze even kwamen feesten. Ik bedoel voornamelijk dat ik het bizar vind dat er zo massaal naar dit soort mensen wordt opgekeken.
6 kudos 2025-01-20 21:12:07 door tielenaar op Optreden voor Donald Trump
Er is nogal een verschil tussen die 2 hé. Snoop denkt gewoon: fuck it, gratis geld.
1 kudos 2024-12-02 08:18:36 door ravenderob op wat is 2+2?
Die hele podcast waar dit soort fragmenten uit komen is ragebait, gemaakt voor sociale media. Er zitten daar altijd mensen die influencer willen worden en zich raar gedragen, of mensen die acteren ende allerdomste meningen die je maar kan bedenken ophoesten.
21 kudos 2024-12-01 19:04:54 door den_the_men op wat is 2+2?
Technisch gezien zitten al jouw eisen in dit filmpje.
0 kudos 2024-12-01 18:21:10 door ahitlerhier op wat is 2+2?
-weggejorist-
5 kudos 2024-10-29 13:05:15 door JaqueBalzak op Ken je mij niet?
@Wateenaccountnaamzeg | 29-10-24 | 13:47:
De beste man is inderdaad fatsoenlijk, maar ik zou er niet zo over te spreken zijn als je daar met goede intenties aankomt (althans ik ga ervanuit dat hij een serieuze aanmelding heeft gedaan) en je vervolgens wordt gebruikt/misbruikt om dit soort 'leuke tv' te maken.
6 kudos 2024-10-29 12:47:24 door Wateenaccountnaamzeg op Ken je mij niet?
Je herkent fatsoen niet? Nou zo ziet dat er dus uit. Dat is het idee achter fatsoen, je niet verlagen tot het niveau van de ander.
2 kudos 2024-10-29 12:12:59 door Weljajawel op Ken je mij niet?
Ik denk dat de sorry sorry sorry naar zichzelf gericht is.
16 kudos 2024-07-12 10:47:56 door nooitgrappig op Doorgesnoven beveiliger slaat door op Dropzone Festival
Ik veel van die landen hebben ze helemaal geen betaald parkeren, maar zitten van dit soort gasten met een bonnetjes apparaat op een stoeltje bij de ingang die verdomde agressief doen als je niet betaald.
253 kudos 2024-07-11 06:17:32 door Timmeh..! op De politie in Nederland
Eens. Ik vind het jammer dat de agent niet op zijn strepen blijft staan. Echter; "De politie mag alleen uw identificatiebewijs vragen als daar een goede reden voor is. Dat is het geval als de politie redelijkerwijs uw identiteit nodig heeft om haar taak uit te voeren."
Of die er was is discutabel. Wat vast geen populaire opmerking is; de agent had zich wel degelijk moeten identificeren. Maar aan de ander kant kon die bloezuiger van mij ook de vinkerntering krijgen.
5 kudos 2023-12-17 19:26:16 door Kameleon4 op Ultimate Fighting GLASS Tournament
Niet alle reacties die je hebt, hoef je uit te typen. Dit reaguursel is daar het perfecte voorbeeld van.
20 kudos 2023-12-02 19:20:44 door ZxBiohazardZx op De witte parels knallen weer die strooiers uit
nee sommige mensen zijn echt zo