4,004 +6335 -2331
Kudos
#16270 (Top 5.0910%)
| Kudos/dag | 2.59 |
| Kudos/reaguursel | 8.12 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 852 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -109 |
4,004 +6335 -2331
Kudos
#16270 (Top 5.0910%)
| Kudos/dag | 2.59 |
| Kudos/reaguursel | 8.12 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 852 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -109 |
493
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.32 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 22.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.75 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 01-04-2022 |
| Eerste reactie op | 02-04-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-22 17:57:32 door Cromabuik op Superheldenentree
Hondsdolheid is dodelijk.
-1 kudos 2026-06-22 12:01:14 door Uhoortnogvanons op Superheldenentree
Jackson01, hondenfluisteraar.
7 kudos 2026-06-19 16:44:08 door ikvindhelemaalmooi op BMW van 30 K naar de kleaute
Hoezo, hij leest de weg nu van heel dichtbij.
9 kudos 2026-06-17 16:48:22 door Grandma-with-wheels op Waarom deze boodschap?
@DominiqueWeesie | 17-06-26 | 16:47: De afkorting staat toch voor All Criminals Are Black?
8 kudos 2026-06-17 14:47:01 door DominiqueWeesie op Waarom deze boodschap?
Misschien heeft het te maken met waar die afkorting voor staat? De politie is niet van hout en hoeft dat ook helemaal niet te zijn. Je hoeft ze niet heilig te verklaren, maar beledigen is wel het andere uiterste.
4 kudos 2026-06-12 19:12:12 door Gregovic op Nou, ik ga doei
En lekker blote armpjes en een t-shirtje ipv iets wat daadwerkelijk bescherming bied. Hij mag blij zijn dat hij nog kon vertragen.
2 kudos 2026-06-12 17:48:45 door A.tractie op Nou, ik ga doei
Nee, zeker niet. Ik zou echt niet zonder spiegels willen rijden in het verkeer en ik denk dat de meeste motorrijders dat ook niet willen. Op het circuit is het een ander verhaal.
1 kudos 2026-06-09 18:37:52 door Peerke16 op De Stelvio opjakkeren
Een echte coureur leeft zich uit op het circuit en hoeft op de weg geen adrenaline rush op te zoeken. Een echte motorrijder geniet van mooie bochtjes en rijdt lekker zijn ritje met respect voor anderen. Deze man is geen van beide maar gewoon een debiel op een motor.
1 kudos 2026-06-09 18:14:35 door Godjeminaz op Rare koe
Lapland.
-3 kudos 2026-06-09 18:04:31 door Spacedeee op Rare koe
In de slaapkamer onder jouw zolderkamer
5 kudos 2026-06-09 16:06:41 door Mbryo op De Stelvio opjakkeren
Nee Jackson, dit zou iedereen geweldig vinden als ie het op een afgezet stuk weg zou doen.
2 kudos 2026-06-09 14:17:34 door Dump-Pie-Dump op Aardbeving van 7.8 op de Filipijnen
Een aardbeving niet, maar velen hebben wel eens andere heftige situaties meegemaakt toch.... Ik vind deze reactie niet erg emotioneel volwassen.
9 kudos 2026-06-09 13:57:07 door Kennichi op Aardbeving van 7.8 op de Filipijnen
Je hebt een punt, maar zo'n toeter in je oor, kan je ook de rest van je leven met titinus rondlopen.
-3 kudos 2026-05-30 14:58:53 door very-ferry op Niet aan mij zitten
@Geheelnaarwaarheid | 30-05-26 | 15:53: Ja, want (hoog)zwanger. Of vind jij het normaal om dan maar met zwangere mensen te gaan gooien omdat ze mogelijk irritant zijn? Echt, al die low iq mensen hier, niet te harden.
-2 kudos 2026-05-30 14:31:15 door Uhoortnogvanons op Niet aan mij zitten
@Bennie, en kinderen kunnen ook wel hebben. Daarom worden die ook fijn geslagen. Mafketel.
4 kudos 2026-05-30 14:20:08 door Droogerkanniet op Bus vs rijinstructeur
Jawel hoor, op 0:11 zie je het achter knipperlicht aan gaan. Te laat
-3 kudos 2026-05-30 13:53:02 door Geheelnaarwaarheid op Niet aan mij zitten
Precies, je kent de context niet maar meent wel te weten dat die vrouw een fluwelen aanpak behoeft.. Zie je de tegenspraak van jezelf hierin?
-2 kudos 2026-05-30 13:52:58 door BennieDeKok op Niet aan mij zitten
Op een gegeven moment is het klaar met "praten".
De baby is immers goed beschermd. Er zit nogal wat vrouw omheen. Zoveel politie-inzet met hond notabene, komt niet op een winkeldiefstal af.
-1 kudos 2026-05-30 13:41:20 door Uhoortnogvanons op Niet aan mij zitten
Zo zie ik het ook. +1.
12 kudos 2026-05-30 13:40:17 door Santtulainen op Bus vs rijinstructeur
Hij is wat laat met z'n knipperlicht. Kijk maar als hij bij de achterkant is, gaat het knipperlicht aan.
5 kudos 2026-05-15 13:55:19 door vlametrodebessen op Frank van de Goot over doodsoorzaken
Ik zou je willen geloven als die man die dit vertelt niet Frank van de Goot is. Een vooraanstaand klinisch en forensisch patholoog.
8 kudos 2026-05-15 13:52:24 door Nuancemeneer op Frank van de Goot over doodsoorzaken
Waar heb je het over man? Weet je wel waar je naar hebt zitten kijken?
-2 kudos 2026-05-11 05:45:56 door CtrlAltDepeche op Volkert in jonge jaren
Je hoeft echt geen greintje sympathie voor Volkert van der G. te hebben om te snappen dat dit niet is hoe onze rechtsstaat werkt.
Hij is veroordeeld door een rechter, heeft zijn straf gehad en daarmee is het juridische traject afgerond. Je mag die straf te laag vinden. Je mag boos zijn over wat hij heeft gedaan. Maar oproepen om iemand structureel lastig te vallen is gewoon eigenrichting.
Als je je zo druk maakt om wie Nederland bestuurt, dan zou je ook moeten respecteren hoe Nederland werkt: niet de woede van het publiek bepaalt de straf, maar de rechter.
-1 kudos 2026-05-11 00:01:04 door nerdhoofdt op Volkert in jonge jaren
Tsja, zo werkt het noueenmaal in Nederland. Zelfs als je een verkeersboete krijgt vraagt oom agent: "wilt U een verklaring afleggen, het hoeft niet". Overigens ontgaat me volledig hoe je iemand hiertoe zou willen dwingen.
Nou ben ik het met je eens dat van der G een ongelooflijk naar menneke is hoor en ook ik hoef hem niet te zien of te horen.Maar eerlijk is eerlijk, Pim had het geen seconde langer volgehouden dan Mat Herben. Maar idd diep triest dat we dat nooit hebben mogen meemaken.
0 kudos 2026-05-10 23:22:43 door Dommezet op Volkert in jonge jaren
-weggejorist-
-1 kudos 2026-05-10 21:31:32 door novosibirsk op Volkert in jonge jaren
@Dwingend_Gordijn | 10-05-26 | 22:30: Uw analyse wordt gekenmerkt door feitenresistentie.
-22 kudos 2026-05-10 20:54:28 door Jessickqa2 op Volkert in jonge jaren
Ik snap je punt niet. Stem gewoon links, heb je nergens last van. Wilders is lang genoeg aan de macht geweest1!!!
-45 kudos 2026-05-10 20:30:53 door Dwingend_Gordijn op Volkert in jonge jaren
Het was een waardeloze populist waar tegenwoordig schijnbaar nog steeds mensen op stemmen. Dan zie je wilders, orban, trump en dan denk je toch: tja daar dus in ieder geval niet op stemmen. Maar nee hoor daar gaan we weer. En cenyrum links moet het daarna weer jarenlang herstellen met fatsoenlijke taal en beleid. Ik zal dat domme gedoe nooit begrijpen.
4 kudos 2026-05-09 19:50:19 door John McClane op BMW patser strooit geld
Nee hoor, hoeft niet, maar bedankt.
-1 kudos 2026-05-09 19:46:15 door Apivorus op BMW patser strooit geld
Ja
-5 kudos 2026-05-08 11:17:03 door Uhoortnogvanons op Politieke bonuskaart
Jij ook. Wat is erger?
2 kudos 2026-04-24 19:28:09 door lelijke @@p op Poker met skibril
Mwa zie bijv deze grafiek van een (nederlandse) speler die alles domineerde
https://www.sharkscope.com/pok...
0 kudos 2026-04-23 07:25:59 door Fektoer op Grote kat komt even chillen
Mannelijke bezoekers likken?
1 kudos 2026-04-23 06:04:44 door DonzigeFonzie op Grote kat komt even chillen
Wat? je broek laten zakken?
-12 kudos 2026-04-22 22:21:37 door Forza_Ruud_Krol op Opnieuw demo in Loosdrecht
De reden is dat ze niet hard genoeg lopen. Opzouten en rap een beetje.
De juridische houdbaarheid is dat de politie onder voorwaarden geweld mag gebruiken (er moet bijvoorbeeld duidelijk gevorderd zijn dat men weg moet gaan), dat hebben we zo met elkaar afgesproken middels wetten en regels die voor iedereen gelden.
17 kudos 2026-04-18 14:30:36 door Kaagweg op Tijd voor je nagels
hopelijk heb jij geen hond.
1 kudos 2026-04-16 17:45:57 door Funk001 op Marmot met plaatsvervangende paniekaanval
Jij bent af
4 kudos 2026-04-16 15:25:52 door billybob34563211 op Marmot met plaatsvervangende paniekaanval
In de natuur bestaat ook geen riolering, dus ik naam aan dat jij gewoon thuis in de voortuin schijt?
57 kudos 2026-04-16 11:46:17 door Uhm_ok op Marmot met plaatsvervangende paniekaanval
In de natuur houden ze zelf hun nagels bij door veel te graven, in een opvang niet. De onzin is jouw denkwijze die maar 1 kant op gaat. Bekijk alles van meerdere kanten en wellicht is het dan geen onzin meer.
0 kudos 2026-04-08 15:15:07 door threeheadedmonkey op Trump elke keer wanneer de S&P500 een procent zakt
@Balhijger | 08-04-26 | 16:23: Nou, zie MJ dat kekke YMCA dansje van Trump maar eens nadoen!
0 kudos 2026-04-08 14:24:54 door WhySoSeriousss op Leeuw voeren
Ik weet niet hoor, hij had beide handen nog (toen hij begon)
-1 kudos 2026-04-08 14:23:30 door Balhijger op Trump elke keer wanneer de S&P500 een procent zakt
Ik hoop dat je MJ bedoelt en niet Trump.
5 kudos 2026-04-08 12:40:26 door Jopie drieten op Trump elke keer wanneer de S&P500 een procent zakt
kippenvel. heb die vent gelukkig nog nooit zien optreden..
-2 kudos 2026-04-08 12:14:45 door Goorpijp op Trump elke keer wanneer de S&P500 een procent zakt
Hoe oud was je? Baart me vrij veel zorgen namelijk.
2 kudos 2026-04-07 14:48:03 door Lekker Bezig op Rollatoroma door rood
Als deze oma ze allemaal op een rijtje heeft, dan voegt jouw comment weinig toe. Dat impliceert dat ze prima weet wat ze doet.
6 kudos 2026-04-04 10:51:07 door Nozemans op Elon mag diep in de buidel tasten.
Wat een kutverhaal.
3 kudos 2026-04-03 09:31:19 door van_Sukkelenburg op Opgefoktee overvaller in de Aldi
Maar wel een NL paspoort.
0 kudos 2026-03-30 19:55:49 door HarrieDeBoswachter op Meneer.. of mevrouw.. of geen van beiden de voorzitter
Ik heb al zeker 50 speeches van Pete Hegseth gehoord. Ik heb geen idee waar je het over hebt.
0 kudos 2026-03-30 11:50:08 door MaikelMaikelsen op Meneer.. of mevrouw.. of geen van beiden de voorzitter
Maar zij zijn dan weer geen minister van oorlog.
5 kudos 2026-03-30 10:55:09 door NatteKiwi op Meer beelden vechtpartij Schagen
Dit alleen al in je kop halen (pun intended) en je bent een moordenaar.