DumpStats voor J-K_DeVries

825 +2406 -1581

Kudos

#39184 (Top 12.2610%)

Kudos/dag 0.92
Kudos/reaguursel 2.95
Meeste kudos op 1 reaguursel 181
Minste kudos op 1 reaguursel -153

280

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.31
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.9
Reacties per reaguursel 0.7
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 07-12-2023
Eerste reactie op 09-01-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-05 15:35:09 door nieuwsgierige pelg op Mark in Kyiv
Dat klopt. Maar toch is het populistisch gezwam. Want jouw legereenheid moet bestaan uit twee eenheden. Een van elke kant van het conflict.

2 kudos 2026-06-05 09:14:11 door Koning één oog op Mark in Kyiv
Scherpe quote. Alleen bestaat onze "ruling class" voornamelijk uit kinderloze psych.. politici. Waarschijnlijk ook om deze reden.

1 kudos 2026-06-05 07:01:41 door zup op Zomerhit 2026
Waarom rijden er dan nog zo veel fatbikes rond in Amsterdam?

11 kudos 2026-05-30 09:34:23 door kutjekutjekutje op Humor van vroeger
Wat een onzin. Dit programma is satirisch. Hij heeft altijd 'gedeugd' aan alle kanten.
En terecht. Hoe kun je nou tegen deugen zijn, dat is echt het meest belabberde excuus om je asociaal te gedragen

1 kudos 2026-05-29 10:16:43 door Wateenaccountnaamzeg op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Dus je voert je eigen versie van links en rechts eerst in en gaat vervolgens daarop mensen beoordelen. Alsof er maar 2 type mensen bestaan in dit land met elk maar 1 gedachte. Al snap ik dat je dit denkt na het zien van deze beelden.

2 kudos 2026-04-24 06:49:05 door Eenopa op Heuuu gratis geld!
ze zitten er nog niet hoor.... kom over een maand maar terug.

0 kudos 2026-04-21 17:11:14 door Frosty7474 op Cybersecurity in 1990
Odido weet volgens mij niet eens wat een diskette is, vandaar dat het waarschijnlijk fout ging

8 kudos 2026-04-07 17:08:59 door Athene_Noctua op Goeiemorgen
Eindelijk?! Deze lieve mevrouw wordt regelmatig hier gedumpt (en terecht)!

-4 kudos 2026-02-09 18:50:46 door Zwiebeertje op Pedobowl
@ZemydeDeeuw | 09-02-26 | 14:27: Pijnlijk hè, feiten

0 kudos 2026-02-07 18:40:14 door J-K_DeVries op Met gestrekt been
@Denverado | 07-02-26 | 12:53: Over wie denk je dat deze opmerking gaat? Over Lale of over van Baarle?

1 kudos 2026-02-07 12:18:53 door Waarschijnlijk op Met gestrekt been
@Westsider | 07-02-26 | 12:32: zoals in Turkije, Rusland, China om er een paar aan jouw kant te noemen????

5 kudos 2026-02-07 11:55:37 door banditoz op Met gestrekt been
@Westsider | 07-02-26 | 12:32: dat "je eigen"is ook niet iedereen het mee eens volgens mij.

15 kudos 2026-02-07 11:53:15 door Denverado op Met gestrekt been
@Westsider | 07-02-26 | 12:32: je snapt niet veel he ? Jaarlijks worden in Europa honderden aanslagen voorkomen doordat geheime diensten hun "eigen burgers bespioneren". Je had zelf nooit naar een groot evenement gekund als zij dat werk niet deden. Simpele ziel.

1 kudos 2026-02-05 13:00:01 door Thedarktruth94 op Carina Molema (JA21) benoemt een feit
@Iets100 | 05-02-26 | 12:47: Veel IQ testen worden afgenomen met een vooringenomen veronderstelling van basiskennis. Als je te weinig school hebt genoten, en/of (in het dagelijks leven) te weinig met die kennis hebt gewerkt/geoefend, ga je dus sowieso al lager scoren. Het is een momentopname die niets hoeft te zeggen over je potentieel of potentiële onvermogen. Als je een QI test neemt wordt je ook afgeraden om van tevoren te gaan oefenen op bepaalde aspecten die voor kunnen komen in de test, omdat ze anders geen goede basislijn kunnen vaststellen. Dit zegt eigenlijk al genoeg.

2 kudos 2026-02-05 11:47:36 door Iets100 op Carina Molema (JA21) benoemt een feit
Het is wetenschappelijk bewezen dat training op de vragen voor IQ een hogere score geeft, en westers onderwijs is training, en dat de testen niet neutraal zijn maar afhankelijk van het type onderwijs.

-4 kudos 2026-01-16 13:01:14 door MakeEarthGreatAgain op PVV’er zoekt functie elders
@Dunne_tet | 16-01-26 | 07:19: je hoeft geen PVVer te zijn om te zien dat Tim links radicaal is. En nee, ik ben absoluut geen PVVer. Ik zit meer richting het midden.

-1 kudos 2026-01-07 08:42:19 door Chiel78 op Het was maar een grapje
Dat is pr, en dat werkt uiteindelijk in het voordeel van de positie van de politie.