825 +2406 -1581
Kudos
#39184 (Top 12.2610%)
| Kudos/dag | 0.92 |
| Kudos/reaguursel | 2.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 181 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -153 |
825 +2406 -1581
Kudos
#39184 (Top 12.2610%)
| Kudos/dag | 0.92 |
| Kudos/reaguursel | 2.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 181 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -153 |
280
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.31 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.7 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 5 |
| Geregistreerd op | 07-12-2023 |
| Eerste reactie op | 09-01-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
9 kudos 2026-06-24 14:00:40 door Nelisch op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Ze is herkenbaar aan haar decollete.
0 kudos 2026-06-05 15:35:09 door nieuwsgierige pelg op Mark in Kyiv
Dat klopt. Maar toch is het populistisch gezwam. Want jouw legereenheid moet bestaan uit twee eenheden. Een van elke kant van het conflict.
2 kudos 2026-06-05 13:24:39 door Poopulist op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Waarom dan?
2 kudos 2026-06-05 09:14:11 door Koning één oog op Mark in Kyiv
Scherpe quote. Alleen bestaat onze "ruling class" voornamelijk uit kinderloze psych.. politici. Waarschijnlijk ook om deze reden.
4 kudos 2026-06-05 07:56:53 door SpaceVogel op Mark in Kyiv
Chapeau reaguurder.
3 kudos 2026-06-05 07:48:26 door Waarschijnlijk op Zomerhit 2026
@zup | 05-06-26 | 09:01: Omdat ze gestolen zijn...
-7 kudos 2026-06-05 07:45:29 door SpaceVogel op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Of je hebt wel iq en barmhartigheid in je lijf, iets wat velen nooit zullen begrijpen.
1 kudos 2026-06-05 07:01:41 door zup op Zomerhit 2026
Waarom rijden er dan nog zo veel fatbikes rond in Amsterdam?
6 kudos 2026-06-05 06:45:25 door Flapperpoep op Zomerhit 2026
fout, er is 90% kans dat jouw fatbike wordt gestolen
-9 kudos 2026-06-05 06:43:16 door sheepstrike op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Ja Dassen en Timmermans zijn inderdaad echt mega onredelijke mensen. Echt foute mensen ja. Daar zijn De Vos, Markuszower en Wilders niks bij.
11 kudos 2026-05-30 09:34:23 door kutjekutjekutje op Humor van vroeger
Wat een onzin. Dit programma is satirisch. Hij heeft altijd 'gedeugd' aan alle kanten.
En terecht. Hoe kun je nou tegen deugen zijn, dat is echt het meest belabberde excuus om je asociaal te gedragen
1 kudos 2026-05-29 10:16:43 door Wateenaccountnaamzeg op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Dus je voert je eigen versie van links en rechts eerst in en gaat vervolgens daarop mensen beoordelen. Alsof er maar 2 type mensen bestaan in dit land met elk maar 1 gedachte. Al snap ik dat je dit denkt na het zien van deze beelden.
0 kudos 2026-05-29 08:44:56 door Runnel op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Dan stem ik lekker niet. Doei!
-2 kudos 2026-05-29 08:06:35 door nlnoob op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@Taalradicaal | 29-05-26 | 08:43:
Ik denk dat dat zijn punt is, maar je hebt gelijk: "Wat een stom gelul..."
19 kudos 2026-05-29 06:43:23 door Taalradicaal op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Dan stem ik wel centrum. Die extremismen op links en rechts heb ik niks mee, dus ik doe hier niet aan mee. Wat een stom gelul...
0 kudos 2026-05-24 12:41:34 door kalebuurvrouw op Oekraïense luchtafweer sloopt kudtdrone
Dat dacht Trump ook.
4 kudos 2026-05-11 08:56:12 door Batavus_Droogstoppel op Volkert in jonge jaren
Bijzonder om de moordenaar van Pim (rust in vrede) te horen over wat wel en niet te tolereren is.
0 kudos 2026-04-30 10:24:55 door J-K_DeVries op Wannabe influencertje is boos
@neetnek | 30-04-26 | 12:14: Mooi hè!
Al is zuur links nog zo snel de waarheid achterhaald ze wel.
-4 kudos 2026-04-30 10:14:02 door neetnek op Wannabe influencertje is boos
ik ga stuk hier, kijk ze zuur zijn hahahah
2 kudos 2026-04-24 06:49:05 door Eenopa op Heuuu gratis geld!
ze zitten er nog niet hoor.... kom over een maand maar terug.
-4 kudos 2026-04-21 17:35:03 door Joop3140 op Cybersecurity in 1990
wat eis problem bro!
0 kudos 2026-04-21 17:11:14 door Frosty7474 op Cybersecurity in 1990
Odido weet volgens mij niet eens wat een diskette is, vandaar dat het waarschijnlijk fout ging
2 kudos 2026-04-17 18:27:11 door Mark19945 op Twee dames versus politie
En uiteraard niet.
Iets met meerdere maten …
7 kudos 2026-04-13 16:46:53 door Leukerd op Wilde achtervolging motorscooter door Parijse politie
la Tête de brocoli.
17 kudos 2026-04-13 16:21:22 door vlasteler op Wilde achtervolging motorscooter door Parijse politie
Jean brokkoli
35 kudos 2026-04-13 15:25:20 door timp op Wilde achtervolging motorscooter door Parijse politie
Ik denk eerder Pierre Noir uit Parijs
8 kudos 2026-04-07 17:08:59 door Athene_Noctua op Goeiemorgen
Eindelijk?! Deze lieve mevrouw wordt regelmatig hier gedumpt (en terecht)!
-1 kudos 2026-02-09 20:13:08 door kimi4life op Pedobowl
Je moeder ook
-4 kudos 2026-02-09 18:50:46 door Zwiebeertje op Pedobowl
@ZemydeDeeuw | 09-02-26 | 14:27: Pijnlijk hè, feiten
41 kudos 2026-02-09 13:27:22 door ZemydeDeeuw op Pedobowl
Hoi Lidewij, leuk dat je meepost.
0 kudos 2026-02-07 18:40:14 door J-K_DeVries op Met gestrekt been
@Denverado | 07-02-26 | 12:53: Over wie denk je dat deze opmerking gaat? Over Lale of over van Baarle?
1 kudos 2026-02-07 12:18:53 door Waarschijnlijk op Met gestrekt been
@Westsider | 07-02-26 | 12:32: zoals in Turkije, Rusland, China om er een paar aan jouw kant te noemen????
5 kudos 2026-02-07 12:07:31 door Geheelnaarwaarheid op Met gestrekt been
@Westsider | 07-02-26 | 12:32: Vertrouwen is best goed, maar controle is beter.
5 kudos 2026-02-07 11:55:37 door banditoz op Met gestrekt been
@Westsider | 07-02-26 | 12:32: dat "je eigen"is ook niet iedereen het mee eens volgens mij.
15 kudos 2026-02-07 11:53:15 door Denverado op Met gestrekt been
@Westsider | 07-02-26 | 12:32: je snapt niet veel he ? Jaarlijks worden in Europa honderden aanslagen voorkomen doordat geheime diensten hun "eigen burgers bespioneren". Je had zelf nooit naar een groot evenement gekund als zij dat werk niet deden. Simpele ziel.
-29 kudos 2026-02-07 11:32:12 door Westsider op Met gestrekt been
Je eigen burgers bespioneren is pas dom en kansloos.
1 kudos 2026-02-05 13:00:01 door Thedarktruth94 op Carina Molema (JA21) benoemt een feit
@Iets100 | 05-02-26 | 12:47: Veel IQ testen worden afgenomen met een vooringenomen veronderstelling van basiskennis. Als je te weinig school hebt genoten, en/of (in het dagelijks leven) te weinig met die kennis hebt gewerkt/geoefend, ga je dus sowieso al lager scoren. Het is een momentopname die niets hoeft te zeggen over je potentieel of potentiële onvermogen. Als je een QI test neemt wordt je ook afgeraden om van tevoren te gaan oefenen op bepaalde aspecten die voor kunnen komen in de test, omdat ze anders geen goede basislijn kunnen vaststellen. Dit zegt eigenlijk al genoeg.
2 kudos 2026-02-05 11:47:36 door Iets100 op Carina Molema (JA21) benoemt een feit
Het is wetenschappelijk bewezen dat training op de vragen voor IQ een hogere score geeft, en westers onderwijs is training, en dat de testen niet neutraal zijn maar afhankelijk van het type onderwijs.
6 kudos 2026-02-05 09:35:47 door lordwally op Carina Molema (JA21) benoemt een feit
@LaidBack | 05-02-26 | 10:20: ja gek he? Als je massaal een extreem laag iq importeert....
3 kudos 2026-02-05 09:26:52 door PisFinger op Wat er gebeurt als een heliumballon de bovenleiding raakt
Dat was waterstof. Terug naar school.
8 kudos 2026-02-05 09:20:25 door LaidBack op Carina Molema (JA21) benoemt een feit
Helaas zakt ieder jaar het gemiddelde IQ in Nederland.
-4 kudos 2026-02-03 14:45:12 door Dee Miller op Doehetzelf mien tand trekken
Ga je daar de Rabobank mee scannen?
Ik denk dat je QR-codescanner van de Rabobank bedoelt, is het niet?
2 kudos 2026-02-02 14:43:48 door Alles-is-kut.Enter op Minderheidskabinet in een notendop
*minder dan.
-4 kudos 2026-01-16 13:01:14 door MakeEarthGreatAgain op PVV’er zoekt functie elders
@Dunne_tet | 16-01-26 | 07:19: je hoeft geen PVVer te zijn om te zien dat Tim links radicaal is. En nee, ik ben absoluut geen PVVer. Ik zit meer richting het midden.
3 kudos 2026-01-16 10:19:02 door Dunne_tet op PVV’er zoekt functie elders
Tim zou ook een goede PVV'er zijn met jouw logica. Helaas zal je dat zelf niet inzien, als domme PVV'er
47 kudos 2026-01-16 08:06:37 door Butzkop op PVV’er zoekt functie elders
Is dat niet de opsomming van Fleurs carrière? 15 jaar klagen, maar geen enkel plan als minister?
6 kudos 2026-01-09 07:39:13 door very-ferry op Had Schimmelpenninck toch een punt?
Dit soort lui zijn altijd alleen maar aan het projecteren joh....de hypocrisie is stuitend
4 kudos 2026-01-09 07:30:00 door Rocket science op Had Schimmelpenninck toch een punt?
Onder andere. Deugblater
0 kudos 2026-01-07 12:20:36 door nieuwsgierige pelg op Handhaving speelt ook lekker buiten
@DwarsLezer | 07-01-26 | 09:19: Hoeveel maal is er al op Dumpert de tekst "plezier tijdens het werk" geplaatst?
-1 kudos 2026-01-07 08:42:19 door Chiel78 op Het was maar een grapje
Dat is pr, en dat werkt uiteindelijk in het voordeel van de positie van de politie.