DumpStats voor Ilovefatchicks

1,695,271 +1715839 -20568

Kudos

#2 (Top 0.0006%)

Kudos/dag 683.3
Kudos/reaguursel 82.67
Meeste kudos op 1 reaguursel 5998
Minste kudos op 1 reaguursel -1004

20,506

Reaguursels

Reaguursels/dag 8.27
Topreaguursels 1027
Woorden per reaguursel 14
Reacties per reaguursel 1.13
Meeste reaguursels op 1 dag 61
Aantal x weggejorist 294
Geregistreerd op 03-09-2019
Eerste reactie op 07-09-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-23 21:39:01 door rocspot op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
@Ivo.de.pivo | 23-06-26 | 22:20: Waarschijnlijk is het onderzoek vast komen zitten omdat er geen informatie naar buiten is gebracht. De privacy van de daders is hierdoor optimaal beschermd en niemand kan zien uit welke hoek de agressie komt en dus zijn ze bij de popo weer erg goed bezig

4 kudos 2026-06-23 20:26:36 door Flashbot op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Snap dat er ivm onderzoek de beelden niet gedeeld worden. Maar het is ondertussen toch wel duidelijk dat social media een super effectief middel is. Je berijkt zoveel meer mensen. Privé geneuzel is in zo'n zaak gewoon niet van de partij.

11 kudos 2026-06-23 20:20:04 door Ivo.de.pivo op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Omdat het soms belangrijker is om niet te veel informatie weg te geven in een onderzoek. Waarschijnlijk zit het onderzoek nu vast en wil de politie dan toch openbaar gaan. Hierdoor gooien ze misschien wat eigen glazen in, maar nemen dat op de koop toe.

2 kudos 2026-06-23 01:06:15 door Findingrijk op Dus al het baltalent loopt op het WK rond?
Vroeger stond er in de zomerperiode altijd dezelfde crèmekar (ijscowagen) aan onze schoolpoort.
Sympathieke verkoper, maar op een dag vertelde hij me dat hij het belachelijk vond dat wij altijd zoveel geld geven aan "de Afrikaanse kinderen", terwijl we daar niets voor terugkrijgen.
's Avonds aan de eettafel heb ik diezelfde bagger uitgesproken en mijn vader (overwegend rechts) heeft me toen op een kordate manier duidelijk gemaakt dat hij ons zo niet heeft opgevoed.
Tot op vandaag denk ik er nog aan.
Hopelijk lees je dit alvorens ik word weggejorist, want I Love Ilovefatchicks!

6 kudos 2026-06-22 20:35:02 door Wakemeister op Thailand Drift
Die houdt van hele kleine autootjes, zal zelf wel een roze mini hebben.

2 kudos 2026-06-22 17:21:52 door bartdvrs op Wat vind jij hier nou van, Koos?
@RollendeBob | 22-06-26 | 15:11: Mijn vouwwagen met 1 as heeft gewoon een losbreek reminrichting. Net als vrijwel alle boottrailers, caravans, aanhangers voor motoren, bakwagentjes voor 750 kg of meer.

0 kudos 2026-06-22 13:52:08 door Wilcosplinter op Japanners vieren de 4-0 overwinning op Tunesie
3 straten verder en het is rustig, maak je maar geen zorgen. Ik zou mij meer zorgen maken over het leegvissen van alle zeeen en de mega hoeveelheid plastic die ze daar gebruiken (ondanks dat de straten schoon zijn)

9 kudos 2026-06-22 13:24:10 door Internetriddert op Wat vind jij hier nou van, Koos?
Wat jij bedoelt is een hulpkoppeling voor ongeremde aanhangers welke ervoor zorgt dat de aanhanger niet losbreekt van het voertuig, vaak een staalkabel.
Deze was kennelijk niet goed bevestigd.
Een losbreekreminrichting zit alleen op geremde aanhangers, dat was deze niet, waarvan akte.

-29 kudos 2026-06-21 19:08:47 door Kneiterlinks op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
Behalve als je Geert heet. Dan mag je bij een veroordeling gewoon zeggen dat de rechters en het OM niet deugen en krijg je steun.

Nederlanders laten op grote schaal zien schijt te hebben aan de wetgeving (drugs gebruiken, belasting ontduiken, subsidies en toeslagen aanvragen zonder dat je er recht op hebt) en dan krijg je dit.

1 kudos 2026-06-21 11:32:42 door Greenhorn op Nederland - Zweden
Weet je wat het is? De wereld draait om de jeugd. Op een gegeven moment zit je in een generatie die er niet meer toe doet, ook al voelt dat soms wel zo en draag je je steentje bij aan de maatschappij. Maar je weet het gewoon. Dingen die hip zijn, vind je niet meer leuk. Het enige wat je nog kunt doen is de algemeen bekende en reeds populaire drie letters, afsluitend met een vraagteken typen: Wie? Natuurlijk weet je wel wie het is, of had je dat binnen twee seconden op kunnen zoeken, maar het is gewoon een makkelijke manier om te scoren, met nul procent kans op falen. En iedereen die op + drukt zit in hetzelfde schuitje. Je weet dondersgoed wie het is, het is de man die laat zien dat je oud bent en er niet meer toedoet.

6 kudos 2026-06-21 10:52:53 door Internetriddert op Nederland - Zweden
@dikkejenkie | 21-06-26 | 12:31: Je schrijft 2015 verkeerd.
De kanker die social media heet.

-16 kudos 2026-06-21 10:31:25 door dikkejenkie op Nederland - Zweden
@Greenhorn | 21-06-26 | 12:24: Hey Greenhorm. Alles wat na 1960 ontstaan is vinden reaguurders vreselijk. Groetjes, Da Real Jenkyman.

-16 kudos 2026-06-21 10:24:03 door Greenhorn op Nederland - Zweden
Tegenwoordig behoort hij tot de grootste streamers ter wereld, met tientallen miljoenen abonnees op YouTube. Zijn content gaat niet meer alleen over gamen, maar ook over reizen, sport, muziek en ontmoetingen met beroemdheden. Of was het geen serieuze vraag?

24 kudos 2026-06-21 10:10:14 door yskaa op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
@Corsair-Gamer | 21-06-26 | 10:56: Allemachtig, die eeuwige zwartkijkers in de reaguursels altijd. Maakt niet uit wat het is, alles is om whatever reden toch altijd kut

-8 kudos 2026-06-21 10:03:00 door ruubin op vrouwen en vertrouwen
Dit is echt een domme uitspraak die moet sterven. Laat je je ook lekker oplichten omdat je wantrouwens zou betekenen dat je zelf een oplichter bent?

-5 kudos 2026-06-21 09:55:58 door Tjerp op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
@Plofcavia | 21-06-26 | 11:19: Heb jij rijlessen van de politie gehad? Of vertellen andere mensen jou wat zij denken dat de politie zou zeggen in hun opinie en geloof je dat zomaar? Of wil je gewoon dat jouw regels gelden en verzin je dan maar dat de politie zegt dat je 10 seconden extra links kan blijven plakken, terwijl je gewoon even naar rechts kan? ONZIN! Te zien aan hoe snel hij de auto inhaalt rijdt de dashcammer al te hard, er zit zeker 100 meter tussen voordat hij bij de volgende in te halen auto komt, wat incl. te hard rijden en goed tellen 13(+) seconden duurt, dus hij kan makkelijk naar rechts. ...OH, en even voor de duidelijkheid, rijinstructeurs zeggen: Na het inhalen in je binnenspiegel kijken tot de neus van de ingehaalde daarin verschijnt, dan kan je met je auto/bestelbus weer naar rechts.