1,695,271 +1715839 -20568
Kudos
#2 (Top 0.0006%)
| Kudos/dag | 683.3 |
| Kudos/reaguursel | 82.67 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5998 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1004 |
1,695,271 +1715839 -20568
Kudos
#2 (Top 0.0006%)
| Kudos/dag | 683.3 |
| Kudos/reaguursel | 82.67 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5998 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1004 |
20,506
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 8.27 |
| Topreaguursels | 1027 |
| Woorden per reaguursel | 14 |
| Reacties per reaguursel | 1.13 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 61 |
| Aantal x weggejorist | 294 |
| Geregistreerd op | 03-09-2019 |
| Eerste reactie op | 07-09-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-23 22:13:44 door GwoonAmber op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
iets met Nederland en Slippers.
1 kudos 2026-06-23 21:39:01 door rocspot op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
@Ivo.de.pivo | 23-06-26 | 22:20: Waarschijnlijk is het onderzoek vast komen zitten omdat er geen informatie naar buiten is gebracht. De privacy van de daders is hierdoor optimaal beschermd en niemand kan zien uit welke hoek de agressie komt en dus zijn ze bij de popo weer erg goed bezig
1 kudos 2026-06-23 20:56:08 door Doorsneeburger op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Dit soort gelijk zonder blur de publiciteit in gooien!
Als je onze regels niet respecteert mogen wij er ook van af wijken!
-1 kudos 2026-06-23 20:34:31 door Dweeziltje op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
@Ivo.de.pivo | 23-06-26 | 22:20: Ok, nou je het zegt is dat eigenlijk best wel een kutverhaal.
4 kudos 2026-06-23 20:26:36 door Flashbot op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Snap dat er ivm onderzoek de beelden niet gedeeld worden. Maar het is ondertussen toch wel duidelijk dat social media een super effectief middel is. Je berijkt zoveel meer mensen. Privé geneuzel is in zo'n zaak gewoon niet van de partij.
11 kudos 2026-06-23 20:20:04 door Ivo.de.pivo op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Omdat het soms belangrijker is om niet te veel informatie weg te geven in een onderzoek. Waarschijnlijk zit het onderzoek nu vast en wil de politie dan toch openbaar gaan. Hierdoor gooien ze misschien wat eigen glazen in, maar nemen dat op de koop toe.
10 kudos 2026-06-23 19:49:07 door Bertie Wooster op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
En wat ik ook steeds meer aan hem begin te waarderen is dat hij geen Messi heet.
3 kudos 2026-06-23 18:45:57 door KadeKapitein op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
En karakter
-1 kudos 2026-06-23 13:07:05 door mmrrkk op Dus al het baltalent loopt op het WK rond?
Als je racisme verwart met humor
0 kudos 2026-06-23 07:54:24 door markstar1963 op Wat vind jij hier nou van, Koos?
@bartdvrs | 22-06-26 | 19:21: Lijkt mij een oud wagentje, dus best kans dat het er niet op zit.
1 kudos 2026-06-23 04:52:00 door Hobaheemskerk op Outdoor yogaklasje op Times Square tijdens het WK
Ik had het laatst aan de stok met zo'n wandelaar.
2 kudos 2026-06-23 01:06:15 door Findingrijk op Dus al het baltalent loopt op het WK rond?
Vroeger stond er in de zomerperiode altijd dezelfde crèmekar (ijscowagen) aan onze schoolpoort.
Sympathieke verkoper, maar op een dag vertelde hij me dat hij het belachelijk vond dat wij altijd zoveel geld geven aan "de Afrikaanse kinderen", terwijl we daar niets voor terugkrijgen.
's Avonds aan de eettafel heb ik diezelfde bagger uitgesproken en mijn vader (overwegend rechts) heeft me toen op een kordate manier duidelijk gemaakt dat hij ons zo niet heeft opgevoed.
Tot op vandaag denk ik er nog aan.
Hopelijk lees je dit alvorens ik word weggejorist, want I Love Ilovefatchicks!
3 kudos 2026-06-23 01:05:58 door Findingrijk op Dus al het baltalent loopt op het WK rond?
@JohnSmith020 | 22-06-26 | 23:02: Hij dacht verkeerd.
4 kudos 2026-06-22 23:19:09 door Floepi_Floepi_Floepi op Outdoor yogaklasje op Times Square tijdens het WK
Nog steeds beter dan tokkies in een gesubsidieerde scootmobiel "kijk mij eens moddervet en lui zijn", maar daar heb jij een andere mening over.
21 kudos 2026-06-22 21:02:21 door JohnSmith020 op Dus al het baltalent loopt op het WK rond?
Het zegt veel over je als je denkt dat dit Afrikanen zijn
6 kudos 2026-06-22 20:35:02 door Wakemeister op Thailand Drift
Die houdt van hele kleine autootjes, zal zelf wel een roze mini hebben.
14 kudos 2026-06-22 19:48:31 door Rock-droll op Outdoor yogaklasje op Times Square tijdens het WK
Idd, je moet er niet aan denken dat ze een kilootje verliest, dat zou zonde wezen. Liever 50kg overgewicht toch?
4 kudos 2026-06-22 19:46:38 door Schraalhans op Outdoor yogaklasje op Times Square tijdens het WK
Er is niks mis met nordic walking zolang het maar gaat zoals het bedoeld is: zomertraining om te langlaufen.
11 kudos 2026-06-22 18:32:20 door lekkerNSFW op Lionel Messi officieel WK topscorer aller tijden
Was vroeger toch ook tegen NL zo dat de scheidsrechter letterlijk alles gaf aan meneer Messi
9 kudos 2026-06-22 18:07:43 door zwavelzuursaus op Lionel Messi officieel WK topscorer aller tijden
Hij zou zelf een doodschop moeten hebben. de dwerg
14 kudos 2026-06-22 17:31:32 door Kwaaie tor op Motor paraglider vindt het strand een goede startbaan
@Spuitpoepje; Nee, alleen tussen 8:30 en 22:30.
33 kudos 2026-06-22 17:26:49 door Spuitpoepje op Motor paraglider vindt het strand een goede startbaan
Refresh jij de app 24/7 om als eerste te kunnen reaguren?
2 kudos 2026-06-22 17:21:52 door bartdvrs op Wat vind jij hier nou van, Koos?
@RollendeBob | 22-06-26 | 15:11: Mijn vouwwagen met 1 as heeft gewoon een losbreek reminrichting. Net als vrijwel alle boottrailers, caravans, aanhangers voor motoren, bakwagentjes voor 750 kg of meer.
0 kudos 2026-06-22 13:52:08 door Wilcosplinter op Japanners vieren de 4-0 overwinning op Tunesie
3 straten verder en het is rustig, maak je maar geen zorgen. Ik zou mij meer zorgen maken over het leegvissen van alle zeeen en de mega hoeveelheid plastic die ze daar gebruiken (ondanks dat de straten schoon zijn)
-2 kudos 2026-06-22 13:44:29 door unfortunatelypeanutbutter op Haast?
Ik vind het net te laat voor abortus, maar dan verschillen de meningen over.
9 kudos 2026-06-22 13:24:10 door Internetriddert op Wat vind jij hier nou van, Koos?
Wat jij bedoelt is een hulpkoppeling voor ongeremde aanhangers welke ervoor zorgt dat de aanhanger niet losbreekt van het voertuig, vaak een staalkabel.
Deze was kennelijk niet goed bevestigd.
Een losbreekreminrichting zit alleen op geremde aanhangers, dat was deze niet, waarvan akte.
-15 kudos 2026-06-22 13:11:32 door RollendeBob op Wat vind jij hier nou van, Koos?
Dat is alleen bij een dubbel-asser
3 kudos 2026-06-22 12:51:44 door Deslimstemens op Wat vind jij hier nou van, Koos?
Dat heeft dit aanhangwagentje niet.
3 kudos 2026-06-22 11:00:16 door Pilslikker op Warm weekend: hitte op het strand
Wel weer een kuub gratis zand
2 kudos 2026-06-22 10:32:54 door LaidBack op Ongeduld probeert file te ontwijken
En wat nou als Kees met de trein was gegaan?
2 kudos 2026-06-22 09:27:19 door DunDap op Warm weekend: hitte op het strand
je moet je vrouw ook niet laten zonnen terwijl Boskalis zand aan het opspuiten is...
3 kudos 2026-06-22 06:41:55 door Bierkip op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
@Kneiterlinks | 21-06-26 | 21:08: "Nederlanders"
-3 kudos 2026-06-21 22:10:12 door FuhrerUnlimited op Tunesië na het kijken van Nederland vs Zweden
Ook geen regenwouden!
-2 kudos 2026-06-21 20:48:04 door Brakkepokoe op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
Ik word zo moe van al jouw open deuren..
-29 kudos 2026-06-21 19:08:47 door Kneiterlinks op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
Behalve als je Geert heet. Dan mag je bij een veroordeling gewoon zeggen dat de rechters en het OM niet deugen en krijg je steun.
Nederlanders laten op grote schaal zien schijt te hebben aan de wetgeving (drugs gebruiken, belasting ontduiken, subsidies en toeslagen aanvragen zonder dat je er recht op hebt) en dan krijg je dit.
21 kudos 2026-06-21 18:53:53 door NafetsstefaN op Warm weekend: hitte op het strand
Je moet haar ook niet aan haar been naar huis slepen maar aan haar haar. Zo komt er zand in.
0 kudos 2026-06-21 17:59:06 door Voorwaarden op Warm weekend: hitte op het strand
Je bedoelt stroef.
2 kudos 2026-06-21 17:06:40 door plurpster op Nederland - Zweden recap
Zeg dat nou niet hardop! Want gevoelig onderwerp he...marrokken en naar "huis:" sturen.
2 kudos 2026-06-21 14:07:56 door LinkseRukker43 op Nederland - Zweden
@Greenhorn | 21-06-26 | 13:32: Ok zoomer....
3 kudos 2026-06-21 13:33:20 door jan1000001 op Nederland - Zweden
@Greenhorn | 21-06-26 | 13:32: Wat?
15 kudos 2026-06-21 12:17:20 door Het Vragevuur op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
@Corsair-Gamer | 21-06-26 | 10:56:
Maak zelf eens wat van je leven, in plaats van altijd maar anderen de schuld te geven van jouw puinzooi.
0 kudos 2026-06-21 11:45:00 door ItisIAgain op Nederland - Zweden
@dikkejenkie | 21-06-26 | 12:31:
Da Real Jenkyman.....
1 kudos 2026-06-21 11:32:42 door Greenhorn op Nederland - Zweden
Weet je wat het is? De wereld draait om de jeugd. Op een gegeven moment zit je in een generatie die er niet meer toe doet, ook al voelt dat soms wel zo en draag je je steentje bij aan de maatschappij. Maar je weet het gewoon. Dingen die hip zijn, vind je niet meer leuk. Het enige wat je nog kunt doen is de algemeen bekende en reeds populaire drie letters, afsluitend met een vraagteken typen: Wie? Natuurlijk weet je wel wie het is, of had je dat binnen twee seconden op kunnen zoeken, maar het is gewoon een makkelijke manier om te scoren, met nul procent kans op falen. En iedereen die op + drukt zit in hetzelfde schuitje. Je weet dondersgoed wie het is, het is de man die laat zien dat je oud bent en er niet meer toedoet.
6 kudos 2026-06-21 10:52:53 door Internetriddert op Nederland - Zweden
@dikkejenkie | 21-06-26 | 12:31: Je schrijft 2015 verkeerd.
De kanker die social media heet.
-16 kudos 2026-06-21 10:31:25 door dikkejenkie op Nederland - Zweden
@Greenhorn | 21-06-26 | 12:24: Hey Greenhorm. Alles wat na 1960 ontstaan is vinden reaguurders vreselijk. Groetjes, Da Real Jenkyman.
-12 kudos 2026-06-21 10:29:16 door Greenhorn op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Werd gisteren ook al gezegd bij een ander filmpje van hem. Heeft helaas niet geholpen zo te zien.
-16 kudos 2026-06-21 10:24:03 door Greenhorn op Nederland - Zweden
Tegenwoordig behoort hij tot de grootste streamers ter wereld, met tientallen miljoenen abonnees op YouTube. Zijn content gaat niet meer alleen over gamen, maar ook over reizen, sport, muziek en ontmoetingen met beroemdheden. Of was het geen serieuze vraag?
24 kudos 2026-06-21 10:10:14 door yskaa op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
@Corsair-Gamer | 21-06-26 | 10:56: Allemachtig, die eeuwige zwartkijkers in de reaguursels altijd. Maakt niet uit wat het is, alles is om whatever reden toch altijd kut
-8 kudos 2026-06-21 10:03:00 door ruubin op vrouwen en vertrouwen
Dit is echt een domme uitspraak die moet sterven. Laat je je ook lekker oplichten omdat je wantrouwens zou betekenen dat je zelf een oplichter bent?
-5 kudos 2026-06-21 09:55:58 door Tjerp op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
@Plofcavia | 21-06-26 | 11:19: Heb jij rijlessen van de politie gehad? Of vertellen andere mensen jou wat zij denken dat de politie zou zeggen in hun opinie en geloof je dat zomaar? Of wil je gewoon dat jouw regels gelden en verzin je dan maar dat de politie zegt dat je 10 seconden extra links kan blijven plakken, terwijl je gewoon even naar rechts kan? ONZIN! Te zien aan hoe snel hij de auto inhaalt rijdt de dashcammer al te hard, er zit zeker 100 meter tussen voordat hij bij de volgende in te halen auto komt, wat incl. te hard rijden en goed tellen 13(+) seconden duurt, dus hij kan makkelijk naar rechts. ...OH, en even voor de duidelijkheid, rijinstructeurs zeggen: Na het inhalen in je binnenspiegel kijken tot de neus van de ingehaalde daarin verschijnt, dan kan je met je auto/bestelbus weer naar rechts.