DumpStats voor Hopperdepop

4,184 +4204 -20

Kudos

#15779 (Top 4.9374%)

Kudos/dag 17.73
Kudos/reaguursel 34.58
Meeste kudos op 1 reaguursel 614
Minste kudos op 1 reaguursel -8

121

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.51
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 16.9
Reacties per reaguursel 0.6
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 08-01-2022
Eerste reactie op 01-11-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-13 16:32:48 door geile_belg op Gezellig ritje door de hoofdstad
Die Aygo's zijn voor de kerels die net terug uit de gevangenis komen.
Als je dan plots heel dicht bij ze rijdt dan flippen ze altijd!!

8 kudos 2026-05-09 14:20:55 door Jacob-Dubbel op Fietser gaat door lint bij parkeergarage
volgens de wappies in 2030 onder het mom van 'het volk wordt gered door de overheid, nu kan de nieuwe wereldorde van start zonder dat het volk tegenwerkt'. heb ik op feesboek gelezen.

2 kudos 2026-04-30 15:50:40 door coopje op Grote brand in Waalwijk
dat is maar net waar je meet ! In de rook is het wel verhoogd hoor. Maar op de aangegeven afstand waar je moet meten is de grenswaarde die "we" hebben afgesproken niet overschreden.

9 kudos 2026-02-17 21:58:02 door Routine op Wat een toeval!
Haha, je zei nieuwe poltiek. Dat hoor ik elke verkiezingen door elke partij opnieuw verkondigt worden.

4 kudos 2026-02-17 15:48:29 door Opbokkert op Motormuis wil alleen even iets aangeven bij politie
@Aleksandr | 17-02-26 | 16:11:
De vrijstelling is voor politie niet conditioneel, maar algemeen. De agent bepaalt wanneer hij/zij die gebruikt, zonder het overige verkeer in gevaar te brengen of te hinderen. Ambu, brandweer en overige diensten die met OGS rijden moeten expliciet toestemming hebben van hun meldkamer, en hebben alléén vrijstelling als ze met OGS rijden. Makkelijk hè?

-19 kudos 2026-02-17 15:11:43 door Aleksandr op Motormuis wil alleen even iets aangeven bij politie
Pfffff, die is echt grijsgedraaid.
Ik vind dat ook helemaal geen argument.
Omdat je iets in noodgevallen mag doen heb je het recht dat altijd te doen?
Als ze echt een melding hadden en met de grootste spoed ter plaatse moesten zijn (voorwaarde van die vrijstelling) namen ze echt de tijd niet om die motormuis te woord te staan hoor.

7 kudos 2026-01-23 13:51:00 door PrinsAssepoester op Ik moet helemaal niks
@knielen4allah | 23-01-26 | 14:01: Elke politicus wordt bedreigd, maar Wilders is de enige die daar profijt van heeft.

-43 kudos 2026-01-23 13:01:48 door knielen4allah op Ik moet helemaal niks
Je verplaats je ook niet echt in deze man die al zijn vrijheden opgeeft voor het land waar hij van houdt Israël of Nederland laat ik even in het midden. Hij heeft in ieder geval niet gevraagd om beveiligd te moeten worden.

16 kudos 2026-01-21 15:57:16 door mortus_cade op Even aan de oudjes vragen
Wat een hel was dat om die toespraak uit te zitten. Een narcist pur sang. En voortdurend Groenland en IJsland door elkaar halen maakte zijn onsamenhangende monoloog vol met historische fouten er niet makkelijker op te volgen. Live factcheckers hebben geen makkelijke middag gehad.

-2 kudos 2026-01-13 19:11:39 door pvpb op Huilon
@IWAB | 13-01-26 | 20:06: nee, natuurlijk is het niet de schuld van Biden. Die man was al bepaald nooit de scherpste geest, maar gedurende zijn presidentschap was hij niets dan een lege huls.

-5 kudos 2026-01-13 19:06:47 door IWAB op Huilon
Wat dacht je van Biden de afgelopen vier jaar? Maar omdat jij DTS hebt is het nu allemaal zíjn schuld...