DumpStats voor PrinsAssepoester

-226 +2094 -2320

Kudos

#290273 (Top 90.8290%)

Kudos/dag -0.09
Kudos/reaguursel -0.48
Meeste kudos op 1 reaguursel 127
Minste kudos op 1 reaguursel -159

473

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.19
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 16.9
Reacties per reaguursel 0.16
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 17-05-2019
Eerste reactie op 13-09-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-14 13:25:09 op Vertrekken in style
Dan denk je "ik wil ook vliegen" , maar daarvoor moet je zo licht zijn dat het niet meer speciaal voelt om te vliegen, want met een vlaagje wind wordt je al weggewoeierd en denk je "fml, was ik maar zwaar". Dus het gras is altijd groener aan de overkant.
Mand.

0 kudos 2026-06-12 12:45:22 op Scheids legt zijn rode kaart uit aan publiek
Dit gebeurt toch al een eeuwigheid bij tennis? Met even onverstaanbaar Engels. Ik vind het volslagen logisch. Een beetje respect naar het publiek toe om tenminste uit te leggen waarom het spel opeens een grote afslag in gaat door de beslissing van een scheidsrechter.

3 kudos 2026-06-07 16:40:08 op Beeld aaien
Het "stille mysterieuze type"

-13 kudos 2026-06-06 14:12:03 op Is dat een DJ-set?
Grijzende kalende man zegt "I love you very much" na 4 zinnen praten met een jonge meid.

3 kudos 2026-06-06 14:04:50 op Maak eens wat ruimte!
@scroob | 06-06-26 | 09:43: Doordat iedereen dat doet denkt busjechauffeur dat dit pestgedrag werkt en hou je het in stand.

-8 kudos 2026-05-14 18:23:17 op Elon Musk heeft genoeg van foto's
Hij kan ook niks zeggen, want alles wat ie zegt kost m klauwen met geld. De Chinezen gaan niet klappen als een edgelord herrie schopt.

3 kudos 2026-04-28 22:10:52 op Lekker neerploffen
hij maakt een soort bommetje op de bank.

2 kudos 2026-04-11 14:06:46 op Re-entry van Artemis II x20
Dat is afhankelijk van hun huidskleur, oh nee, ras, oh nee cultuur, ik bedoel cultuur dat in hun DNA zit. Mensen, wat zijn dat?

-29 kudos 2026-03-28 13:59:01 op Pap, hoe was je in de jaren 90?
Een beetje die Trump stijl van alles groot, vierkant en je haar naar achteren gekamt, getuite lippen.

-8 kudos 2026-03-14 15:54:37 op Meisje wil even jullie aandacht
Hmm als dit lange termijn is gaat het richting een ongezond laag vetpercentage voor een vrouw. Haaruitval, menstruatie stopt.

2 kudos 2026-03-07 12:52:48 op Jump Around
Stel je voor, je staat in de club heen en weer te wiebelen en dan komt deze dame je keihard dansmoggen.

0 kudos 2026-03-07 12:46:33 op Red een man
Hehe en een gezond hart bij de vrouw? AANRECHT HAHA

-33 kudos 2026-03-07 10:22:05 op Hou je van All You Can Eat?
Ik ken niet veel Chinese toko's met allyoucaneat. Wel veel sushi. Bedoelde hij Japans? Wat een beschamende fout! haha

0 kudos 2026-03-04 22:27:09 op Verschil moet er zijn
Maar dit bombarderen totdat ze lief doen is ook al meerdere keren geprobeerd...

21 kudos 2026-03-01 10:32:58 op Een woordje van uw nieuwe leider
Dit is duidelijk op de oude Trump getraind, hij klinkt tegenwoordig een stuk minder energiek.

0 kudos 2026-03-01 10:30:50 op Breeek! Ali Khamenei deaud
@revelations | 01-03-26 | 08:41:
Ook Trump zelf was tegen deze actie. Weet je nog "no new wars!!". Mensen stemden op hem omdat Kamala jonge mannen naar het front zou sturen. En nu krijg je slappe excuses:
"Just because one president screwed up a military conflict doesn't mean we can never engage in military conflict again."- JD

Maar goed, het leven is ook lastig als je Trump fan bent. Ik ben wel blij voor Iran, maar we weten ook allemaal dat het een shitshow gaat worden.

-2 kudos 2026-03-01 10:24:20 op Jetten heeft Trump gebeld
Hij heeft zelf een toyboy die 10 jaar jonger is. Maar dat mag allemaal. Ik gun het die gozer wel.

0 kudos 2026-02-28 23:45:15 op Verwijderd van Tinder
@RW00 | 28-02-26 | 14:10: Hij denkt zelf dat ie geen homo is want hij heeft zijn uiterlijk toch aangepast? Zo werkt dat!

0 kudos 2026-02-28 17:12:22 op Autodrop!!!
Best begrijpelijk dat ze er dubbel in staan. De kritiek op interventie is er vooral op gericht dat je verantwoordelijk wordt voor de falende afloop. Deze inwoners zijn al blij als alles naar de tering gaat want ze zijn hun huidige situatie zat en dan verandert er tenminste ietts.

0 kudos 2026-02-28 17:10:24 op Autodrop!!!
Klinkt een beetje als LekkerSpelen toen het biem ging.

-52 kudos 2026-02-23 16:47:01 op Streamer met bodyguard vs toeristenscammer
@Berend_Breedreet | 23-02-26 | 14:37:
Die grens ligt kennelijk bij schelden?

"Don't reach"
- scammert loopt achter hem met zijn handen naar beneden "Fuck you"
*baf*

Dit klopt NIET. Als de politie dit ziet word je gewoon gearresteerd. Ik herhaal, doe dit NIET.

7 kudos 2026-01-23 14:51:00 op Ik moet helemaal niks
@knielen4allah | 23-01-26 | 14:01: Elke politicus wordt bedreigd, maar Wilders is de enige die daar profijt van heeft.

-4 kudos 2026-01-23 14:48:47 op Ik moet helemaal niks
@double.mm | 23-01-26 | 14:43: voor zijn eigen waanideeën en egomanie bedoel je. Laat hem maar eens een democratische partij leiden.

3 kudos 2026-01-23 14:45:49 op Wedstrijd Fc Utrecht -RC Genk uitgesteld
Altijd weer die... voetbalhooligans. Als jullie je nou eens zouden uitspreken, maar nee voetbal moet altijd heilig blijven. Is vanwege de opvoeding, vaak de vader die al van kinds af aan bezig is met indoctrineren. En je kan wel zeggen, paar rotte appels, maar ELKE keer zijn het voetbalhooligans die rotzooi trappen.

1 kudos 2026-01-18 13:05:15 op De Strandharker
Vandaag in dingen die niet gebeurd zijn. Die radioman heeft dit gewoon op zijn feed voorbij zien komen...

0 kudos 2026-01-03 16:45:59 op De meiden schrokken?
Reaguurder met realisme? Nu al de vondst van het jaar!

0 kudos 2026-01-02 14:59:26 op Gezellig fietstochtje op 1 januari
@darkracer125 | 01-01-26 | 17:31: Driekwart van de buurt is puur Nederlandsche trots. Goh, gek zeg dat kansarme uitkeringtrekkende kaaskoppen net zo'n tuig zijn als immigranten. Het begint bijna te dagen.

0 kudos 2026-01-01 16:35:54 op Potje in tunnel
Volgend jaar ga ik me als vrijwilliger aanmelden bij de spoedeisende hulp. Vrolijk voor hun neus met sterretjes zwaaien "Gelukkig nieuw jaar!"

0 kudos 2025-12-31 20:00:13 op Leuk dat vuurwerk
@Vanderlinde | 30-12-25 | 22:26: Het zijn ook altijd net wat mollige gastjes met zwarte vuilniszakjassen.