DumpStats voor Half-Sole

26,689 +28501 -1812

Kudos

#2477 (Top 0.7751%)

Kudos/dag 23.09
Kudos/reaguursel 26.74
Meeste kudos op 1 reaguursel 1769
Minste kudos op 1 reaguursel -122

998

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.86
Topreaguursels 12
Woorden per reaguursel 11.6
Reacties per reaguursel 0.36
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 20
Geregistreerd op 25-04-2023
Eerste reactie op 25-04-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-20 09:31:51 door Routine op Donnie geeft Medal of honour
Mijn fout heren, natuurlijk geen "meerderhid". Ik doelde op het winnen van de popular vote. Dank voor de terrechte correctie.

0 kudos 2026-06-19 18:48:00 door flame_me op Donnie geeft Medal of honour
Als iemand een medaille van Trump krijgt dan kan je er gerust vanuit gaan dat dit eerder een beloning is dat iemand trouw is aan de president, en niet aan het land (wat zou moeten).

4 kudos 2026-06-19 16:32:06 door sarabada op Donnie geeft Medal of honour
@Routine | 19-06-26 | 18:26:
Hij had geen meerderheid, laat staan een grote. Zijn plurariteit was slechts 1.5%. Waarvan een deel al teruggekomen is (zijn "approval rate" in de VS is nu 36%)

8 kudos 2026-06-19 16:31:17 door hulpgod op Donnie geeft Medal of honour
@Routine | 19-06-26 | 18:26: Ik denk daar dus weer anders over. Zou mij wel uitmaken van wie ik hem kreeg.

-14 kudos 2026-06-19 16:26:04 door Routine op Donnie geeft Medal of honour
Klinkt misschien gek, maar niet iedereen denkt hetzelfde als jij over die vent. Zeker in de VS niet, waar hij afgelopen verkiezingen een grote meerderheid aan stemmen gekregen heeft. Ook denk ik niet dat een militair die deze medaille krijgt, zicht daar erg druk over maakt.

1 kudos 2026-02-22 22:06:58 door Royalking op IJshockeyspelert reageert op troostpopje
Ik riep hetzelfde in de woonkamer ergens vorige week: "wat moeten die lui in hemelsnaam met zo'n knuffel", waarop mijn dochter van 8 heel gevat zei: "maar die is voor hun kindjes". Tjah, die logica kun je niet tegenop

9 kudos 2025-12-03 10:18:38 door Witteke3991 op De top 10 is in elke toplijst elk jaar hetzelfde!!1!!
Ja bedankt he, Kink is populair geworden laatste paar jaar en heeft nu dus ook van die tenenkrommende door luisteraars ingesproken berichtjes. Ook de muziek is er niet beter op geworden. En jij wil dat dus nog erger maken met je oproep.

-1 kudos 2025-11-03 23:56:47 door FlupFlup op Batman, maar je kan hem weg zien rennen
@MC-Hemorrhoid | 03-11-25 | 21:23: Die is juist zo bizar slecht als catwoman. Dat heeft echt een hoop stuk gemaakt. Maar Michelle als Catwoman in Returns... YES PLEASE! :)

0 kudos 2025-11-03 20:23:26 door MC-Hemorrhoid op Batman, maar je kan hem weg zien rennen
Feitje: Als je in de film Catwoman denkt te kijken naar Halle Berry in een strak latex pakje.. Blijkt het een klein Hawaiiaans stuntmannetje te zijn. There I ruined it :)

19 kudos 2025-09-02 15:28:08 door FuhrerUnlimited op Soepel kneupje leggen
Mij lukt het altijd om het doosje paracetamol te openen aan de kant waar de bijsluiter gevouwen zit om de strips