DumpStats voor Graaf_Dracula

18,549 +19225 -676

Kudos

#3818 (Top 1.1947%)

Kudos/dag 11.68
Kudos/reaguursel 17.8
Meeste kudos op 1 reaguursel 2237
Minste kudos op 1 reaguursel -50

1,042

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.66
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 13.3
Reacties per reaguursel 0.37
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 12
Geregistreerd op 19-01-2022
Eerste reactie op 17-02-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-24 07:42:36 door nlnoob op Naam bij je beroep v2834
Hoe kom je er in godsnaam op dit te roepen? Heb je er zelf stiekem een andere mening over? Gek dat je dit überhaupt opvalt.

17 kudos 2026-06-24 06:07:58 door lamlulgenie op Naam bij je beroep v2834
En een boomer die in dialect praat heeft meer karakter dan een roomblanke zoomer die een Mocro wil zijn.

1 kudos 2026-06-18 10:59:53 door Routine op Russen geven geen fuck
@LuchtSirene | 18-06-26 | 12:39: Toppunt van nihilisme. Maar als je toch niets te verliezen hebt, maakt het ook vast niet uit als je dierbaren dood gaan, jij gaat immers ook dood...toch?

8 kudos 2026-06-17 14:32:12 door DominiqueWeesie op Goh dat doen ze thuis nou nooit!
Je hoeft toch geen feminist(e) te zijn om te verlangen dat mannen thuis meehelpen in het huishouden? Het hoeft niet per se schoonmaken te zijn. Als hij al het kluswerk voor zijn rekening neemt, of degene is die met de kinderen van en naar school gaat, lijkt het mij uiteraard ook best. Als de last een beetje gelijkelijk verdeeld is, is het toch prima? Waarom moet je daar Dolle Mina (of Mannie) voor zijn?

3 kudos 2026-05-19 12:11:10 door limpNoodles op The Wolf off Weekfolders
slim, hij laat de gebakafdeling niet zien, waarschijnlijk omdat ie die die net daarvoor heeft leeg gegeten

0 kudos 2026-05-18 11:39:27 door KopKaasKop op Moeilijk he
Een paar armen? Hoe zou hij dat moeten doen dan na de eerste zelfamputatie?

1 kudos 2026-05-15 18:30:12 door warumjijvragen op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Dus had die vent gewoon in moeten stappen en het zelf doen. Anders even wachten he. Dit was optie 3 en die was niet goed. Filmen mag overigens gewoon op publieke plaatsen zoals op straat. Als je dat provocerend vindt hedde pech kudt!

1 kudos 2026-05-13 12:06:30 door Drildeur op Steeldiefjes confronteren in de dierenwinkel
@Marieke005 | 13-05-26 | 10:21: Hoezo kleptomaan. Om te beginnen heeft 5 a 10% van de dieven kleptomanie en ten tweede maakt dat het niet minder erg. Als je dat hebt dan geef je dat van te voren aan bij een winkelier. Anders blijf je een vieze vuile dief.

3 kudos 2026-05-12 15:57:42 door Bangerik op Steeldieven bij voetbalclub
@Quirido | 12-05-26 | 12:06: Er zijn wel meer verenigingen waar dit standaard gebeurt. In Lelystad nemen bezoekers ook altijd hun tassen mee naar het veld. In de kleedkamer eindigen de tassen altijd een stukje lichter.

48 kudos 2026-05-12 10:06:49 door Quirido op Steeldieven bij voetbalclub
Ik vermoed dat je ook niet zomaar een mobiel instelt om de hele tijd op te nemen in de kleedkamer. Dan moet er iets eerder gebeurd zijn. Dus het is zeker niet de eerste keer dat ze dit zonder betrapt zijn hebben gedaan. Dat zie je ook in de routinematigheid wat ze laten zien.

46 kudos 2026-05-12 09:29:37 door Kulleke#37654 op Steeldieven bij voetbalclub
Dat is het, hoe kunnen zulke gasten dit zo gewetenloos en makkelijk doen. Totaal gefaalde opvoeding en correctie van de maatschappij.

-2 kudos 2026-05-08 04:19:04 door NoMad81 op Dingdong
Underrated reaguursel

2 kudos 2026-05-06 09:52:36 door Tomatensaus op Hij valt
Hij mag van geluk spreken als dat alles is wat ie hier van overhoudt.

-2 kudos 2026-04-25 00:49:30 door Dirk-teur op Metervis gevangen
@Brammosopdefiets | 24-04-26 | 13:24: Hahaha ja kom maar, bink dat je bent. Zeker ook zo'n tokkie petjesvissert die doordeweeks in de fabriek staat en in het weekend z'n vadsige vaatwasser wil ontlopen.

-1 kudos 2026-04-24 18:06:25 door BlauwePlatvink op Metervis gevangen
@Laag-Bij-De-Grond | 24-04-26 | 15:15: voeg 'snel' toe en je zin loopt een stuk beter.

-6 kudos 2026-04-24 17:12:04 door Maxima_Hartman op Metervis gevangen
Alsof vissenhatende vissers ook maar iets geven om regels betreft vissen. Hij houdt die vis niet voor niks zo onnodig lang vast nadat hij hem onnodig uit het water heeft getrokken.

-12 kudos 2026-04-24 14:39:23 door Brammosopdefiets op Metervis gevangen
@Laag-Bij-De-Grond | 24-04-26 | 15:15: sorry ik dacht even dat ik op marokko.forum zat. Excuus.

9 kudos 2026-04-24 13:15:59 door Laag-Bij-De-Grond op Metervis gevangen
@Brammosopdefiets | 24-04-26 | 13:24: ga jij eens heel een rondje op je kinderbrommer rijden om af te koelen.