8,995 +9896 -901
Kudos
#8304 (Top 2.5984%)
| Kudos/dag | 2.54 |
| Kudos/reaguursel | 23.61 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1340 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -114 |
8,995 +9896 -901
Kudos
#8304 (Top 2.5984%)
| Kudos/dag | 2.54 |
| Kudos/reaguursel | 23.61 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1340 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -114 |
381
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.11 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 25.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.75 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 10 |
| Geregistreerd op | 22-09-2016 |
| Eerste reactie op | 06-10-2016 |
Shop via onze link โ jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 13:20:57 door Vogelnest op Oma laat kleinkind zwemmen
@John McClane | 25-06-26 | 14:48:
Net als de mensen die "ben ik de enige" schrijven.
12 kudos 2026-06-25 12:48:30 door John McClane op Oma laat kleinkind zwemmen
Zal wel geen populaire mening zijn, maar "Zal wel geen populaire mening zijn" tikken en dan met zo ongeveer het meest generieke reaguursel ter wereld komen getuigt niet bepaald van lef.
8 kudos 2026-06-25 12:39:23 door ikken11 op Oma laat kleinkind zwemmen
Zal ook wel geen populaire mening zijn: maar niet elke vader en moeder zijn geschikt om kinderen groot te brengen. Dus...
3 kudos 2026-06-25 12:36:25 door nooneknows op Oma laat kleinkind zwemmen
er was vroeger idd wat meer uitval zeg maar
-2 kudos 2026-06-22 13:09:27 door FredVoorhuid op Close call Vechtdal Rally 2026
Ik begrijp uit jullie comments (curryworstspecial en massiefje) dat het uiteraard een alles of niets scenario is.. of dit soort rally's of alle bomen, paaltjes, huizen en bochten weg maar ik doelde uiteraard op een middenweg waarin het nog wel interessant genoeg is maar niet elke 200 meter een dodelijk fuck-up marge aanwezig is.
1 kudos 2026-06-22 09:00:24 door Arie Boom-SWA op Close call Vechtdal Rally 2026
@Massiefje | 22-06-26 | 10:49: Als we het met รฉรฉn U-bocht doen dan voldoet de Rijksweg 1 precies.
8 kudos 2026-06-22 08:49:56 door Massiefje op Close call Vechtdal Rally 2026
Haal dan ook gelijk alle bochten uit alle circuits. Gewoon 1 lange baan van 300KM en gaan!
25 kudos 2026-06-22 08:47:47 door curryworstspecial op Close call Vechtdal Rally 2026
als je alle bomen, paaltjes, huizen en afgronden wegneemt dan kan je gewoon nascar kijken.
0 kudos 2026-04-10 11:09:56 door John McClane op Raakt het je?
Gschrvn p j nkia3310?
6 kudos 2026-04-03 12:59:16 door Aleksandr op Bloedzuigertje wordt staande gehouden
Zijn rijbewijs is al ongeldig verklaard dus hij zou inmiddels toch door moeten hebben dat zijn verhaal niet klopt of werkt.
2 kudos 2026-02-27 14:12:56 door Mariotatte op Lijsttrekker bedankt bordvernieler
Vond het anders prachtig hoe peter de mond snoerde van die flippo met zijn naam ketting.
1 kudos 2026-02-27 14:08:46 door GraafSteno op Lijsttrekker bedankt bordvernieler
Nou inderdaad, ik heb het halverwege maar uitgezet. Niet 1 keer gelachen. Wat een stel droeftoeters van 'Borrelpraat' zeg.
2 kudos 2026-02-13 14:30:52 door FredVoorhuid op Paparazzi worden boos
@nieuwsgierige pelg | 13-02-2026 | 10:23:
Ik ben zelf ook heel kut, maar het level ''andere mensen fotograferen alsof mijn leven ervan afhangt'' heb ik nog niet bereikt.
1 kudos 2026-02-13 13:35:10 door Zonderstraal op Paparazzi worden boos
@nieuwsgierige pelg | 13-02-26 | 10:23: ik vind weinig kut, maar ik blijf zoeken.
-2 kudos 2026-02-13 09:28:33 door threeheadedmonkey op Paparazzi worden boos
@nieuwsgierige pelg | 13-02-26 | 10:23: Nee, dan word je reaguurder.
4 kudos 2026-02-13 09:23:11 door nieuwsgierige pelg op Paparazzi worden boos
Okรฉ, maar let op, als je teveel heel kut gaat vinden, word je zelf heel kut.
-2 kudos 2026-02-13 09:00:30 door NIngenieur_Hogendijk op Paparazzi worden boos
Donald Trump valt bij u niet onder de na kinderbrommers genoemde dictators?
11 kudos 2026-02-12 14:14:17 door Hefan op A wat film jij mij?!
Echt het zal je zoon maar zijn. Nouja niet die van mij iig
1 kudos 2026-02-06 09:23:37 door John McClane op Mini therapie paardje
Hij huilt niet na de prik, dus het doet wel iets.
1 kudos 2026-02-06 09:18:22 door whatever247 op Mini therapie paardje
Volgens mij doe je de Shetlander hier ernstig tekort.
0 kudos 2025-12-18 21:37:27 door onbelangrijk op Welk spoor?
Te lang stil blijven staan bij een groen licht is een overtreding. Kneuzige mensen moeten de verkeersregels eerst goed leren.
1 kudos 2025-12-18 20:01:37 door Datjaa op Welk spoor?
@xray21 | 18-12-25 | 13:05: Mevrouw is gewoon kleurenblind.
-1 kudos 2025-12-18 13:27:50 door SilverSpoonCoonH0 op He zijn je ouders thuis toevallig?
@Ben-nie-gek | 18-12-25 | 09:55: Jezus, al die reaguurders die altijd maar verbaast zijn dat een vrouw kan lachen om dingen en dat bijzonder vinden. Wat voor vrouwen regelen jullie joh in jullie zolderleven?
20 kudos 2025-12-18 12:05:27 door xray21 op Welk spoor?
Je kan het ook zo zien, meneer maakt 2 overtredingen in 100 meter afstand. 1x stil blijven staan voor groen licht en 1x negeren van rood licht.
13 kudos 2025-12-18 08:55:07 door Ben-nie-gek op He zijn je ouders thuis toevallig?
Een vrouw hebben die beschikt over zo'n spontane lach is wel een kleine jackpot als je er ook nog mooie jopen, lekkere kadetjes en een mooi koppies bij horen en dit alles zonder plakplaatjes en opgespoten en/of geplamuurd gezicht dan heb je de jackpot!
0 kudos 2025-11-14 09:14:20 door ponkiebor op Bijna weekend!
Anne-Fleur
4 kudos 2025-11-14 09:13:12 door dikkedik op Bijna weekend!
Jazeker, jij niet hรจ?
4 kudos 2025-10-07 07:44:26 door Onzichtbaard op Brandweervrouw beschuldigd van het gooien van tampons
@TonyDpony | 07-10-25 | 09:29: Ja of gewoon direct uit de doos gehaald. Je zou dus ook kunnen concluderen dat dit gewoon non-nieuws is.
3 kudos 2025-10-07 07:29:05 door TonyDpony op Brandweervrouw beschuldigd van het gooien van tampons
Honderd tampons. Heeft ze ze liggen opsparen? Of deed ze een inzameling in de buurt?
0 kudos 2025-09-10 10:41:15 door HendigeHarrie1 op Milo (Bankzitters) met veel stront, heel veel stront!
Plusjes ook goed?
21 kudos 2025-09-10 09:42:09 door kinggoogle op Milo (Bankzitters) met veel stront, heel veel stront!
Hier is toch niks grappigs aan?
0 kudos 2025-09-02 06:49:17 door Murphys_Law op Vriendin goedemorgen wensen
@Rikkert223 | 01-09-25 | 17:11: Je zou zelf eens de Dumpert huisregels kunnen doornemen.
-3 kudos 2025-09-01 21:06:39 door Haunting_Zehel op Vriendin goedemorgen wensen
@AmanitaMuscaria | 01-09-25 | 16:42: Al had je nog nooit een Batman film gezien, deze quote was jaren terug een meme op zichzelf.
2 kudos 2025-09-01 18:15:48 door Jrtje op Vriendin goedemorgen wensen
Ik vind het vooral irritant dat mensen de drang hebben om steeds maar weer te bewijzen dat ze snappen waar het over gaat.
2 kudos 2025-09-01 18:11:45 door Findingrijk op Vriendin goedemorgen wensen
filmkennis*
7 kudos 2025-09-01 16:59:22 door TwinDimes op Vriendin goedemorgen wensen
@Rikkert223 dan ben je echt een antitaalnazinazi als iemand zichzelf niet meer mag verbeteren.
2 kudos 2025-09-01 16:00:42 door AmanitaMuscaria op Vriendin goedemorgen wensen
@estaban2 | 01-09-25 | 17:01: Het zegt me echt helemaal niks.
0 kudos 2025-09-01 16:00:21 door HeldOpWitteSokken op Vriendin goedemorgen wensen
Ik hen wel kennis van films, alleen dit genre niet.
3 kudos 2025-09-01 15:42:06 door Parabolicus op Vriendin goedemorgen wensen
@Rikkert223 | 01-09-25 | 17:11: Goed zo, 'eens'.
18 kudos 2025-09-01 15:40:30 door ShakespeareanTragedy op Vriendin goedemorgen wensen
De ironie, Rikkert. De ironie.
-22 kudos 2025-09-01 15:11:32 door Rikkert223 op Vriendin goedemorgen wensen
@FredVoorhuid | 01-09-25 | 16:37: ga eens wat nuttigs doen ipv iedereen verbeteren.
-1 kudos 2025-09-01 15:01:14 door estaban2 op Vriendin goedemorgen wensen
@AmanitaMuscaria | 01-09-25 | 16:42:
Ik kijk nooit batman films. Maar zelfs ik ken bane want het internet werdt platgegooid met immitaties ervan.
27 kudos 2025-09-01 14:42:11 door AmanitaMuscaria op Vriendin goedemorgen wensen
Bedankt voor de uitleg, u zult het zich waarschijnlijk niet kunnen voorstellen maar er zijn echt mensen die helemaal niks hebben met de batman films terwijl ze wel enorme filmfans zijn.
Ik ben daar toevallig 1 van.
Ik vind batman een bijzonder depressief figuur en na 15 minuten kijken verlies ik mijn plezier in het leven, vandaar.
14 kudos 2025-09-01 14:37:10 door FredVoorhuid op Vriendin goedemorgen wensen
Verbaast me*
0 kudos 2025-08-28 17:23:31 door Plankveurdekop op Lepeltje in de thee
Volgens mij was het ook nog de bedoeling dat hij de rode bal pot. Erg onbevredigend filmpje.
8 kudos 2025-08-19 14:35:11 door Loosecanon op Porsche 911 GT3 RS vs BMW E36 M3
Ik hoor hier wel regelmatig iemand janken.
23 kudos 2025-08-19 13:35:37 door stroppenstrikker op Porsche 911 GT3 RS vs BMW E36 M3
Ik heb geen eens een fiets
8 kudos 2025-08-19 10:47:44 door [[[Mad.doC]]] op Hypocriete klimaatactivisten zijn hypocriet
Uitkering, toeslagen en subsidies.
-3 kudos 2025-08-19 10:39:15 door Umlaut op Ik vindt het niet meer leuk
*haar. Pardon. Doei.
-2 kudos 2025-08-19 10:38:48 door Umlaut op Ik vindt het niet meer leuk
Niet het eigen eigen, wel degelijk echte krullen.