DumpStats voor onbelangrijk

14,122 +17813 -3691

Kudos

#5190 (Top 1.6240%)

Kudos/dag 23.42
Kudos/reaguursel 14.6
Meeste kudos op 1 reaguursel 1470
Minste kudos op 1 reaguursel -706

967

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.6
Topreaguursels 5
Woorden per reaguursel 20.4
Reacties per reaguursel 0.55
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 16-10-2024
Eerste reactie op 29-10-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

8 kudos 2026-06-24 15:38:14 op Picobello zwembadbouw
Wat zal het eerst gaan? De balustrade of de aanhechting aan de muur? Ik denk dat er wel 6 ton in zit.

1 kudos 2026-06-21 17:14:23 op Wheelie mag toch gewoon?
Nee, we willen dat hij zulke stomme dingen doet en daarna zichzelf naar de klote rijdt of dat hij wordt aangehouden door oom agent op een niet al te zachtzonnige wijze.

0 kudos 2026-06-21 12:39:56 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Deze meneer is gewoon pedofiel door op zijn leeftijd nog met 18-jarigen betaalde sex te willen. Als er geen grens zou zijn dan zou hij nog jongere meisjes nemen.

8 kudos 2026-06-21 05:45:22 op Summerville scoort de 5-1
Eerst Neymar op zijn plek zetten en vervolgens dat irritante pluisje terugbetalen voor zijn gedrag 4 jaar geleden.

3 kudos 2026-06-21 05:42:40 op Nederland wint met 5-1
Waar is dit gefilmd? Ik ben niet bekend met zulke lichtmasten.

66 kudos 2026-06-20 15:07:42 op Auto uitladen in Afrika
Misschien heel primitief, maar ze krijgen het potverdikkeme toch voor mekaar. 8 reeten.

27 kudos 2026-06-20 15:04:42 op Handig zo'n klamboe
Als je een beetje eelt hebt dan komen ze niet doorheen.

19 kudos 2026-06-06 22:48:09 op Honger in Lloret
Zijn ouders hebben de nageboorte gehouden en de baby weggedaan.

127 kudos 2026-03-02 21:45:53 op Niet alle Iraniërs blij met oorlog
Wat ze eigenlijk zegt is dat Iraniërs best hun eigen strijd kunnen strijden tegen het regime. Ja, mevrouw, dat is inmiddels in de laatste 47 jaar wel bewezen inderdaad. Veel geluk met uw waanbeelden.

5 kudos 2026-03-02 19:53:00 op Kheb nog nooit van m'n leem loopm padelln
Geweldig dit! 'Mijn tepels daar zitten pegels aan.' was wellicht wel een beetje teveel voor me aangezien ik op mijn zolderkamer niets gewend ben. Plus mien zolder is werrum, dus geen pegels aon mien tepels.

9 kudos 2026-03-02 19:34:01 op Reaguurder bouwt eigen Sea Harrier
Iedereen die de aerodynamica zo weet te beheersen dat ze zo'n vliegtuig kunnen maken is gewoon briljant. En de mensen die dit 'op gevoel' maken zijn even zo goed briljant. En beide zijn waar. Er zijn wetenschappers die dit bestudeerd hebben en er zijn mensen die dit maken vanuit een soort gevoel van de atmosfeer. En ik bewonder ze allemaal.

7 kudos 2026-03-01 10:45:23 op Patriot afweergeschut heeft het druk in Qatar
Ik denk inderdaad dat met behulp van het Iraanse volk het regime daadwerkelijk een doodsteek kan krijgen. Maar ik denk ook dat het land politiek in 2-en zal worden gesplitst.

-5 kudos 2026-03-01 10:37:03 op Khamenei is gone, maar what's next?
Trump is in heel veel dingen heel erg goed: liegen, bedriegen, chanteren, van de hoge toren blazen, een eikel zijn, seksistisch zijn, stelen en dreigen met onwettige tarieven. In 1 ding is hij echter gewoon slecht; strategie. Maar ik denk dat dat komt doordat het gemiddelde IQ van zijn handlangers ook niet hoger is dan de drempel van de voordeur.

51 kudos 2026-03-01 10:27:32 op Patriot afweergeschut heeft het druk in Qatar
Als ze nu niet die hele Revolutionaire Garde met de grond gelijk maken plus alle aanhangers van het regime maken ze een dure fout die nog jarenlang voor oorlog zal zorgen die steeds verder zal escaleren.

-65 kudos 2026-03-01 00:07:48 op Ook feest in de straten van Iran
1. Deze aanval van Trump is volkomen illegaal. Dus fuck Trump. 2. Deze aanval van Trump en Netanyahu is wel het beste voor het Iraanse volk. 3. Ik hoop dat het Iraanse volk bevrijd wordt. 4. Fuck Trump. 5. Fuck Trump. 6. Dit keer doet Trump iets goeds, maar toch Fuck Trump.

18 kudos 2026-03-01 00:01:37 op Ook feest in de straten van Iran
Iran was seculier voor 1979, toen de islamitische garde de macht greep. Dat is het volk niet vergeten.

7 kudos 2026-02-28 21:44:26 op Ook feest in de straten van Iran
Verschrikkelijk om dit te beseffen. Hoeveel onschuldige mensen hebben hun leven gegeven in hun strijd tegen het regime?

42 kudos 2026-02-28 21:41:44 op Ook feest in de straten van Iran
Ik begrijp je terughoudendheid in het vieren van de 'overwinning' in deze. Laten we even afwachten wie de macht grijpt in Iran. Ik moet wel zeggen dat ik er veel vertrouwen in heb dat het Iraanse volk helemaal klaar is met religieuze partijen en derhalve zal forceren dat er een seculiere partij aan de macht komt.

-2 kudos 2026-02-28 21:35:29 op BIEM!
@broek der broeken, de Iraanse economie staat in de wereldwijde top tien.

14 kudos 2026-02-28 15:55:18 op Boosmeneer haat vlag
@haltje, tot het een Israelische vlag betreft en dan is het voor jou zeker wel een probleem?

10 kudos 2026-02-28 09:16:03 op Tram Milaan ontspoord
Hebben die trams geen dodemansknop net zoals in de trein? Of is dat mechanisme gefaald in deze situatie?

114 kudos 2026-02-21 22:17:52 op "Toen ik je zag" voor de allerlaatste keer
@Gerard-Joling, al had je broer 26 vrouwen en 83 kinderen dan blijft het verdriet hetzelfde. De enige observatie die er bij mij uitsprong was de leeftijd. Ik weet als geen ander hoeveel impact zelfdoding van een geliefde heeft. Ik was alleen ouder.

12 kudos 2026-02-21 13:16:36 op Stier met balans
Maar je kunt dan wel óver de file heen rijden.

11 kudos 2026-02-17 21:34:45 op Men with no hoes
Scheiden is kut. Laat je niet de grond inpraten door mensen die het beste voorhebben met de kinderen en tegelijkertijd jou met de grond gelijk maken alsof je niets betekent. Zoek vrienden en familie die je daadwerkelijk steunen. Gelukkig is de rechtspraak enigszins veranderd en is het tegenwoordig echt meer gelijk. Niet direct kinderen bij de moeder en de vader moet maar werken en betalen en geen gevoel hebben.

0 kudos 2026-02-16 22:18:50 op Sport is mooi man
Godverdegodverdegodverdomme, wat is Nederleand trots op Femke en Jutta!

103 kudos 2026-02-14 10:02:03 op Doeii bumpert
Aanhanger meneer maakt een bijzondere manouvre. En die is in dit geval dus de schuldige partij.