18,742 +23070 -4328
Kudos
#3780 (Top 1.1828%)
| Kudos/dag | 11.22 |
| Kudos/reaguursel | 14.21 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1391 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -154 |
18,742 +23070 -4328
Kudos
#3780 (Top 1.1828%)
| Kudos/dag | 11.22 |
| Kudos/reaguursel | 14.21 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1391 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -154 |
1,319
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.79 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 16 |
| Reacties per reaguursel | 0.5 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 30 |
| Geregistreerd op | 24-11-2021 |
| Eerste reactie op | 27-11-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-23 11:13:08 door Leegzwembad op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@Skyline | 22-06-26 | 21:59: hoe kom je erbij dat die burger dat wist? Wij zien het wel makkelijk vanaf deze hoek maar zoals je ziet zit er gewoon een muurtje tussen hem en de agent, ze hoorde hem ook en schoot gelijk ze zagg hem lijkt mij niet eens of niet lang genoeg om te zien het is een niet bewapende onschuldige burger. Paar sec na hem komt de schutter dus hoezo denk jij dat hij richting het raam gaat? Wellicht om aan die schutter te ontsnappen
0 kudos 2026-06-23 11:10:24 door Leegzwembad op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@WierdKud | 22-06-26 | 21:53: nou je zou denken als buur van de VS en zelf ook allanger dit soort problemen hebben dat agenten wel weten hoe ze zich moeten gedragen in deze specifieke situatie, een burger neerschietten maar zoals je zegt dan niet de schutter pakken die daarna komt maar proberen weg te kruipen rennen nog je collega achterlaten. Tuurlijk heeft niks met geslacht te maken maar haar reactie niet gek vinden is omdat je ene burger bent. Zou het ook niet gek vinden als ze jou als burger een wapen in de handen douwen en zeggen ga maar dan zou t er ook wellicht zo hebben uitgezien.
3 kudos 2026-06-23 07:59:12 door Legitness op Hevige schietpartij Montreal, Canada
hierbij een reddit link zonder x app te hoeven downloaden.
https://www.reddit.com/r/NoahG...
0 kudos 2026-06-23 05:41:42 door AlleenstaandeVandaal op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@WierdKud | 22-06-26 | 21:53: Dit soort gemekker hoort op LinkedIn.
0 kudos 2026-06-22 23:30:21 door Vip3r op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Allemaal even reporten. Heb ik zojuist gedaan in elk geval.
3 kudos 2026-06-22 23:22:13 door alotofbananas op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@WierdKud | 22-06-26 | 21:53: Waarom maar gelijk er weer vanuit gaan dat dit iets sexistisch is, zit er wat zand in je vagine ?
9 kudos 2026-06-22 21:14:23 door prakkert op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@WierdKud | 22-06-26 | 21:53: Niet zo snel op je teentjes getrapt doen. Het betreft hier zeer waarschijnlijk een vrouwelijke agent. Misschien was agente een betere term of zou je dan nog steeds zo aangebrand reageren?
-5 kudos 2026-06-22 20:36:35 door LiberoHeinzKessler op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@WierdKud | 22-06-26 | 21:53: Het slachtoffer lijkt in het niets op de dader en is duidelijk ongewapend. "Je weet waar je op schiet" leerde de SMi mij.
0 kudos 2026-06-22 20:12:40 door Apenknechtje op Hevige schietpartij Montreal, Canada
Schuld van de vrouw
12 kudos 2026-06-22 19:59:39 door Skyline op Hevige schietpartij Montreal, Canada
Maar hoe dom ben je als je tijdens een vuurgevecht op een agent af gaat lopen?
2 kudos 2026-06-22 19:57:04 door Pimmetjes op Hevige schietpartij Montreal, Canada
Ik zie iemand neervallen ja. Maar door wie deze persoon geraakt werd is niet te zien. Kan met zo goed de schutter in camouflagepak zijn.
4 kudos 2026-06-22 19:53:38 door WierdKud op Hevige schietpartij Montreal, Canada
Ik hoop dat je puur ter referentie benoemt dat het een vrouwelijke agent is en niet zozeer 'omdat ze vrouw is'. Daar ga ik maar even vanuit. Gezien het feit dat die schutter een paar seconden later alsnog naast haar stond was haar reactie niet zo gek. Wat triest dit allemaal zeg.
-4 kudos 2026-06-22 19:53:30 door Fusi0n op Hevige schietpartij Montreal, Canada
zou kunnen maar dit beeld sluit toch niet uit dat de verdachte deze man neerschoot terwijl hij naast de agenten stond?
2 kudos 2026-06-20 10:20:56 door Wateenaccountnaamzeg op Re: Kampen hij komt eraan!!
Je gelooft deze GGZ patient op zijn woord? Vreemd.
2 kudos 2026-06-08 14:40:06 door SuqMadiq op President Trump is boos.
Zeker als je alles bij elkaar verzint en daar op word aangesproken, is heel vervelend idd.
1 kudos 2026-06-08 12:45:06 door MaikelMaikelsen op President Trump is boos.
Ja? Want dat mag niet als je president van Amerika bent, een uur kritiek?
24 kudos 2026-06-08 11:09:16 door Zonderstraal op President Trump is boos.
Ik kwam speciaal kijken welke sukkel Donald Trump ging verdedigen.
0 kudos 2026-06-05 19:20:49 door KenJijDeSwaffelman op Mexicaanse journalist filmt eigen kidnapping
Ze hebben daar strenge wapenwetten.
6 kudos 2026-06-05 10:48:21 door Farthdater op Praktijkles natuurkunde
Klinkt als een kamper
1 kudos 2026-06-05 10:03:07 door A.tractie op Meisje die graag bloemetje terug geeft
Dat*, dat kruid is giftig.
7 kudos 2026-06-04 22:16:19 door martijnberendsen op Mexicaanse journalist filmt eigen kidnapping
Ja schiet er één neer dan is de week daarna je hele familie verwerkt in aardbeienjam
3 kudos 2026-06-04 21:44:32 door altijd-guus op Mexicaanse journalist filmt eigen kidnapping
Of je kiest er voor die niet te gebruiken als je weet dat je het niet gaat winnen van de volautomatische van de tegenstander....
0 kudos 2026-06-04 21:29:40 door Lekker Bezig op Foutje bij de lokale schietclub
Een schietclub is ook eigen terrein.
40 kudos 2026-06-04 20:01:16 door Creatieloos op Mexicaanse journalist filmt eigen kidnapping
Ze dragen zelfs geen sombrero. Nep.
-7 kudos 2026-06-04 19:54:28 door kanusmanokedan op Foutje bij de lokale schietclub
67
1 kudos 2026-05-27 15:29:55 door kaalmetbaardentattoo op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Zie hier de definitie van een toetsenbordheld. Wat had je zelf gedaan?...wegrennen?
3 kudos 2026-05-27 14:26:40 door henkslaaf op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Solliciteer dan!
11 kudos 2026-05-27 14:06:12 door GaiusMuciusScaevola op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
sukkel.
-2 kudos 2026-05-25 21:06:55 door Badderbeest! op Put vol met poep
Volgens mij is vochtig toiletpapier geen probleem, maar flikkeren sommige mensen er ook van die allesreinigersdoekjes in. Even het potje boenen met een paar van die doekjes en flushhhh. Weg ermee. De rioolmannen weten dat best, maar weten ook dat half NL te dom is om het verschil te snappen tussen vochtig toiletpapier en reinigingsdoekjes. Dus gooi je alles op 1 hoop.
1 kudos 2026-05-25 15:18:58 door banjo-kazooie op Put vol met poep
Lol denk je dat mannen die dingen niet gebruiken?
13 kudos 2026-05-25 14:02:02 door Nozemans op Put vol met poep
Ja
1 kudos 2026-05-21 16:51:34 door Freddie M op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
Ja zeg, stel dat ze overbodig zijn.
8 kudos 2026-05-14 13:00:18 door RW00 op Mooiste moment vastleggen
In welke media kun je lezen dan?
2 kudos 2026-05-01 07:22:32 door raindust op With those beautiful ears of yours
@drildeur : ik hoop dat je begrijpt dat hij de historie in gaat als de slechtste, meest destructieve en polariserende autocratische corrupte president everooit.. Als je dat niet inziet dan is er echt iets mis met je perceptievermogen.
12 kudos 2026-04-30 21:31:47 door altijd-guus op With those beautiful ears of yours
@ druildeur:
- de oolog in Oekraïne binne 24 uur beëindigen
- lagere belasting middenklasse
- draining the swamp
- nationale schuld verlagen
- inflatie verlagen
-benzine prijs verlagen
- overheiduitgaven verlagen
- betere en vooral goedkoper vorm van Obamacare
- geen belasting op sociale zekerheid
- lagere hypotheekrente
- The wall tussen mexico en VS afmaken
- mexico betaald dat ding
- Einde aan "Birthright Citizenship" (geboorterecht)
- IVF gratis maken
- Eliminatie van het Ministerie van Onderwijs (tha fuck!!!)
Wil je dat ik nog even door ga?
9 kudos 2026-04-30 21:08:32 door YojG op With those beautiful ears of yours
@10NZ | 30-04-26 | 23:02: hij ademt leugens. Ik verwacht ook letterlijk niks nuttigs van het vrijgeven van informatie over UFO's.
Trump heeft letterlijk in zijn hele leven nog nooit iets positiefs bijgedragen aan wat dan ook in de wereld.
20 kudos 2026-04-30 21:02:29 door 10NZ op With those beautiful ears of yours
Neem aan dat het sarcastisch is.. maar mocht je dit echt geloven. Een kleine opsomming van zijn uitspraken:
1. "I'm not going to start a war, I'm going to stop wars." !LOL!
2."We have the greatest economy in the history of our country." NOPE!
3. "I will release all Epstein files immediately" HELLL NAHH
4. "The war (with Iran) will be over pretty quickly."
KOEKOEK!
-5 kudos 2026-04-27 13:55:53 door Raarfiguur op Crash Jos Verstappen
Duh
1 kudos 2026-04-21 09:37:16 door Balrog.Moria op Hoe de Apple I werkt
@ditdusook | 20-04-26 | 20:12: een datum opzoeken kan iedereen. maar je weet het verschil niet tussen een Home Computer en DE Personal Computer. PC dus.
1 kudos 2026-04-20 21:10:14 door Dizsaidup op Toch vervolging door OM
@ikdenkwat | 20-04-26 | 20:44: Wat heeft een sexuele voorkeur hier nou weer mee te maken?
1 kudos 2026-04-20 20:13:10 door owikzegmaarwat op Dirigent heeft losse handjes
en hoe weet je dat?
-1 kudos 2026-04-20 18:44:11 door ikdenkwat op Toch vervolging door OM
Een schopje, waar hij niet eens voor behandeld is. Anders is het echt een homo.
4 kudos 2026-04-20 18:30:03 door Superjeap op Hoe de Apple I werkt
@ditdusook | 20-04-26 | 20:12: Dat ook zegt niets over wie de doorbraak onder het grote publiek veroorzaakte.
6 kudos 2026-04-20 18:12:51 door ditdusook op Hoe de Apple I werkt
@mplaats | 20-04-26 | 16:41:
Klopt gewoon.
Release Apple 1: 1 april 1976. Of eigenlijk de Apple 2 (1977), die hoefde je niet zelf in elkaar te zetten
1e IBM PC: 12 augustus 1981
Min maar rustig door, ik kan er tegen.
3 kudos 2026-04-20 17:07:08 door Dizsaidup op Toch vervolging door OM
Ben jij nou voor eigen rechter aan het spelen?
7 kudos 2026-04-20 16:35:25 door BaroqueObama op Dirigent heeft losse handjes
En gelukkig was die niet 'kapot'
7 kudos 2026-04-20 16:17:19 door Drildeur op Stukje vliegen over de straat van Hormuz
Op het eind van het dumpertfilmpje zie je land, dat ook voorkomt op 3:33 in het filmpje hierboven.
-8 kudos 2026-04-20 14:41:33 door mplaats op Hoe de Apple I werkt
Apple maakte het voor de home computer hobbyist bereikbaar waardoor normale thuis gebruikers ineens een computer tot hun beschikbaar hadden. Iets wat IBM tot aan dat punt niet had gedaan! De IBM pc waar jij naar refereert kwam pas veel later, men moest het toen nog doen met name met home build computers die geen keyboards hadden of zelfs een display output. Maar met schakelaars en led lampjes. Dus tsja.... Legendarisch !
1 kudos 2026-04-17 14:54:15 door SteavyBatser op Vader heeft een punt?
@threeheadedmonkey | 17-04-26 | 14:28: volgens mij sien breur hoor.
2 kudos 2026-04-17 14:53:43 door Waarschijnlijk op Vader heeft een punt?
@WhySoSeriousss | 17-04-26 | 13:34: Dus de woke persoon die de werkelijkheid niet wil zien, mag doordrammen en de wijze moet zijn mond houden zodat de woke persoon er door schade en schande achter moet komen...