DumpStats voor Dekokmeteenk

165,691 +170748 -5057

Kudos

#224 (Top 0.0701%)

Kudos/dag 49.33
Kudos/reaguursel 39.89
Meeste kudos op 1 reaguursel 3309
Minste kudos op 1 reaguursel -162

4,154

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.24
Topreaguursels 73
Woorden per reaguursel 11
Reacties per reaguursel 0.72
Meeste reaguursels op 1 dag 21
Aantal x weggejorist 63
Geregistreerd op 10-11-2012
Eerste reactie op 13-04-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-23 13:40:41 door Fluitui2 op Gas gevuuuuh
Há, dan ken je de evenementen van GroenLinks nog niet!

0 kudos 2026-06-23 13:30:45 door Dizsaidup op Gas gevuuuuh
De enige die de grap niet ziet is Joris.
....Zucht.

-2 kudos 2026-06-23 13:17:47 door Petskast op Gas gevuuuuh
@Dizsaidup | 23-06-26 | 14:53:
Ik vond het een geslaagde dag, volgende keer wel langskomen hè!

-2 kudos 2026-06-23 13:12:51 door ikvindhelemaalmooi op Gas gevuuuuh
@Dizsaidup | 23-06-26 | 14:53: Ook meedoen? Ga dan naar het Dumpert Telegram public kanaal.

-7 kudos 2026-06-18 13:35:26 door Dinky67 op Fotootje maken
Daar moet je ook een 2e hypotheek voor afsluiten daar ............

4 kudos 2026-06-15 19:54:02 door simvastatien op Winkelwagen testen
Ook wel met een kinderbrein, maar met een volwassen brein smeer je het wat verder over het asfalt uit.

-1 kudos 2026-06-14 11:21:04 door Manuit83 op Lekker stukje vlees op de BBQ
@Fervent | 14-06-26 | 12:20: Was dat maar geen leugen, dan ging ie mee op het spit. Weer een hippie minder.

4 kudos 2026-06-13 19:57:35 door dirko raum op Salto met parachute
Ik zou niet gaan basejumpen met deze vlieger, maar misschien ben ik ouderwets.

2 kudos 2026-06-13 18:02:25 door Maxima_Hartman op Ha trage slak! Ik ga harder!
@ijstijger2 | 13-06-26 | 10:57: Bochten maken is wel een kunst, probeer maar eens net als je je motorrijbewijs hebt gehaald om met een zware chopper een rotonde 3 kwart te nemen, het heeft bij mij een tijdje geduurd voor dat soepel ging. Maar ik ben dan ook geen kunstenaar.

4 kudos 2026-06-10 12:37:07 door Tijnewijn op Lekkere snack
Nee, dat WAS een Noorsde Woelmuis. Gewoon doorgaan.

8 kudos 2026-06-09 08:58:21 door afgelopen op De Stelvio opjakkeren
Precies, en je kunt daar in de buurt genoeg wegen vinden waar minder wielrenners/toeristen in de weg zitten wanneer je gecontroleerd zelfmoord wilt plegen.