165,691 +170748 -5057
Kudos
#224 (Top 0.0701%)
| Kudos/dag | 49.33 |
| Kudos/reaguursel | 39.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3309 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -162 |
165,691 +170748 -5057
Kudos
#224 (Top 0.0701%)
| Kudos/dag | 49.33 |
| Kudos/reaguursel | 39.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3309 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -162 |
4,154
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.24 |
| Topreaguursels | 73 |
| Woorden per reaguursel | 11 |
| Reacties per reaguursel | 0.72 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 21 |
| Aantal x weggejorist | 63 |
| Geregistreerd op | 10-11-2012 |
| Eerste reactie op | 13-04-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 04:42:39 door mmx op Maatje heeft nieuwe motor gekocht
@Kittenszijnvetlief | 24-06-26 | 21:22: jou lul is naar je hand gegroeit?
0 kudos 2026-06-24 23:00:51 door PeterPandemie op Weinig lucht toeristje
Peter!
1 kudos 2026-06-24 22:57:37 door Cesare Lombroso op Weinig lucht toeristje
Of een Stuyvesantje.
0 kudos 2026-06-24 21:47:48 door owikzegmaarwat op Weinig lucht toeristje
die naam heb ik lang nie meer gehoord. is me altijd bijgebleven, natuurlijk vanwege de vrouw op de verpakking. blijkbaar moest het een soort sigaret special voor vrouwen voorstellen. Iedereen komt aan zn trekken haha https://www.tabakshistorie.nl/...
0 kudos 2026-06-24 21:40:17 door Balloze binnenkater op Wil je pindakaas?
Komt in de buurt...
6 kudos 2026-06-24 20:07:16 door kamazoetra op Hoe gaat het met papa na de scheiding
Aan die tepels te zien heeft ie aardig wat spuiten in z'n reet gezet
5 kudos 2026-06-24 19:22:39 door Kittenszijnvetlief op Maatje heeft nieuwe motor gekocht
Naast dat dit vrij pauper is denk ik niet dat ik dit kan, zelfs niet op een recht stuk.
10 kudos 2026-06-24 19:14:44 door Nozemans op Maatje heeft nieuwe motor gekocht
Mmmm, nee, dat denk ik toch niet.
-1 kudos 2026-06-23 13:40:41 door Fluitui2 op Gas gevuuuuh
Há, dan ken je de evenementen van GroenLinks nog niet!
0 kudos 2026-06-23 13:30:45 door Dizsaidup op Gas gevuuuuh
De enige die de grap niet ziet is Joris.
....Zucht.
-2 kudos 2026-06-23 13:17:47 door Petskast op Gas gevuuuuh
@Dizsaidup | 23-06-26 | 14:53:
Ik vond het een geslaagde dag, volgende keer wel langskomen hè!
-2 kudos 2026-06-23 13:12:51 door ikvindhelemaalmooi op Gas gevuuuuh
@Dizsaidup | 23-06-26 | 14:53: Ook meedoen? Ga dan naar het Dumpert Telegram public kanaal.
0 kudos 2026-06-23 12:53:31 door Dizsaidup op Gas gevuuuuh
-weggejorist-
5 kudos 2026-06-22 18:33:18 door Pilslikker op Meisje kan geen hellingproef met de auto
inderdaad, dit kut deuntje eronder monteren.
11 kudos 2026-06-22 16:03:12 door myowncomment op Lekker weertje, tijd voor een cabrio
@BeastieBoy | 22-06-26 | 15:30: En daarbij, hij is aan de bovenkant te hoog. Dat kan niet aan de banden liggen.
-32 kudos 2026-06-22 13:30:00 door BeastieBoy op Lekker weertje, tijd voor een cabrio
Slecht verhaal. Onmogelijk dat je dan opeens 20cm hoger bent
-7 kudos 2026-06-19 20:52:45 door Greenhorn op Bezorger gooit pakket over het hek
Dan had er wel 'breekbaar' op gestaan.
9 kudos 2026-06-19 19:31:08 door BarackOsama op Autorijden gaat fout
Prima toch, als ze niemand meenemen tenminste.
-7 kudos 2026-06-18 13:35:26 door Dinky67 op Fotootje maken
Daar moet je ook een 2e hypotheek voor afsluiten daar ............
1 kudos 2026-06-18 13:30:07 door ArieKuifKanarie op Fotootje maken
Zeker, ook mijn favoriete ontbijt..
19 kudos 2026-06-18 10:39:31 door jamaarikweethetbeter op Beste interview van het WK tot nu toe
Dikke tetten +2
5 kudos 2026-06-17 20:07:00 door GwoonAmber op Je kan je spiegel niet neuq0n
Doen de junkies hier in Almere ook altijd.
4 kudos 2026-06-15 19:54:02 door simvastatien op Winkelwagen testen
Ook wel met een kinderbrein, maar met een volwassen brein smeer je het wat verder over het asfalt uit.
8 kudos 2026-06-14 15:16:21 door Creatieloos op Andre Hazes Jr Plaspauze
Ik ga ook even een plasje doen, ben ik nu ook een aardige gast?
-1 kudos 2026-06-14 11:21:04 door Manuit83 op Lekker stukje vlees op de BBQ
@Fervent | 14-06-26 | 12:20: Was dat maar geen leugen, dan ging ie mee op het spit. Weer een hippie minder.
0 kudos 2026-06-14 10:49:23 door nukkelhoofdt op Lekker stukje vlees op de BBQ
@Fervent | 14-06-26 | 12:20: Die ligt er nu ook op
15 kudos 2026-06-14 10:20:37 door Fervent op Lekker stukje vlees op de BBQ
In Nederland zat er een hippie aan vastgelijmd
4 kudos 2026-06-13 19:57:35 door dirko raum op Salto met parachute
Ik zou niet gaan basejumpen met deze vlieger, maar misschien ben ik ouderwets.
2 kudos 2026-06-13 18:02:25 door Maxima_Hartman op Ha trage slak! Ik ga harder!
@ijstijger2 | 13-06-26 | 10:57: Bochten maken is wel een kunst, probeer maar eens net als je je motorrijbewijs hebt gehaald om met een zware chopper een rotonde 3 kwart te nemen, het heeft bij mij een tijdje geduurd voor dat soepel ging. Maar ik ben dan ook geen kunstenaar.
7 kudos 2026-06-13 08:57:04 door ijstijger2 op Ha trage slak! Ik ga harder!
Zijn ook geen kunst. Maar er zijn nu eenmaal malloten die zelfs eenvoudige dingen niet kunnen.
6 kudos 2026-06-12 10:43:36 door nieuwsgierige pelg op Je verwacht sleutels
Bij haar ruik je het al op een driekwart van een meter afstand.
11 kudos 2026-06-12 08:18:40 door Klerkberk op Je verwacht sleutels
De meeste agenten zijn ouder dan 12.
15 kudos 2026-06-12 07:57:35 door kamazoetra op Je verwacht sleutels
Sjaakie van Kooten, ben jij dat?
2 kudos 2026-06-11 18:08:04 door freakspark op Wheeliemannetje heeft slechte dag
@Reactionist | 11-06-26 | 18:59: en boven de hurken, toch?
4 kudos 2026-06-11 16:59:18 door Reactionist op Wheeliemannetje heeft slechte dag
@De datum is | 11-06-26 | 17:49: Tussen je kladden en je vodden in.
-1 kudos 2026-06-11 16:07:11 door Kees_kroket op Ondertussen in Peru
Ik vond het er anders levensecht uitzien..
16 kudos 2026-06-11 15:49:00 door De datum is op Wheeliemannetje heeft slechte dag
@Blotus | 11-06-26 | 17:03: maar waar zitten de lurven dan?
13 kudos 2026-06-11 15:27:54 door Loosecanon op Wheeliemannetje heeft slechte dag
Vlak naast je vodden.
33 kudos 2026-06-11 15:03:16 door Blotus op Wheeliemannetje heeft slechte dag
Ah! Daar zitten dus je kladden.
4 kudos 2026-06-10 12:37:07 door Tijnewijn op Lekkere snack
Nee, dat WAS een Noorsde Woelmuis. Gewoon doorgaan.
4 kudos 2026-06-09 11:39:26 door jan1000001 op 7-Jarige op de virtuele ring
Jha, dat verhaal ga ik ook aan m'n baas vertellen.
-7 kudos 2026-06-09 10:33:15 door jamaarikweethetbeter op 7-Jarige op de virtuele ring
Ik zal mijzelf al van kant maken met die irritante geluiden de gehele dag.
7 kudos 2026-06-09 09:40:07 door Bennie_Lekker op Bikinimoppie op de achterbank
Probeert u het later nog eens
-8 kudos 2026-06-09 09:15:12 door A.tractie op De Stelvio opjakkeren
Dat klopt, maar die wegen zijn niet zo uitdagend als deze weg.
8 kudos 2026-06-09 08:58:21 door afgelopen op De Stelvio opjakkeren
Precies, en je kunt daar in de buurt genoeg wegen vinden waar minder wielrenners/toeristen in de weg zitten wanneer je gecontroleerd zelfmoord wilt plegen.
1 kudos 2026-06-07 19:16:23 door De datum is op Als je een probleem hebt...
En die legging dan op dat moment, brrrrr
1 kudos 2026-06-07 16:23:52 door Plankveurdekop op Als je een probleem hebt...
Kijk wat hij op 0.26 met een smile van zijn uitzicht geniet.
3 kudos 2026-06-07 12:06:03 door Dommezet op Iets te moeilijke golf om te surfen
Laat ze toch. Jij hebt er toch geen last van vanuit jouw zolderkamer?
12 kudos 2026-06-07 07:18:46 door Waarschijnlijk op Kentekenplaatjatters op beeld
Ik zag genoeg...
0 kudos 2026-06-05 14:21:16 door Pi_LePape op Olé
Kom op dan!