DumpStats voor DegemaskerdewrekerT

907 +1183 -276

Kudos

#37620 (Top 11.7716%)

Kudos/dag 4.72
Kudos/reaguursel 6.17
Meeste kudos op 1 reaguursel 88
Minste kudos op 1 reaguursel -45

147

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.77
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 10.4
Reacties per reaguursel 0.52
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 19-01-2017
Eerste reactie op 15-12-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

13 kudos 2026-06-11 20:35:15 door Arie Boom-SWA op Samenvatting uit Belfast
@hansworzt | 11-06-26 | 22:10: Absoluut.
En als je overgrootvader uit Schijndel komt heb je ook helemaal niks in Maaskantje te zoeken. Oprotten naar oew eigen dorp.

0 kudos 2026-06-06 12:01:56 door DegemaskerdewrekerT op Maak eens wat ruimte!
@Plofcavia | 06-06-26 | 09:48: nou eigenlijk nooit over nagedacht, ik geef altijd voorrang in de blind. Ze komen altijd als randdebielen aanrijden. Geen zin in gedoe zoals dit.

1 kudos 2026-06-06 09:55:17 door Rovah op Maak eens wat ruimte!
Kandt had bij het bord "risten over 300 meter" z'n snelheid aan moeten passen aan het overige verkeer, dan had hij eenvoudig achter de Belg in kunnen voegen. Probleem ontstaat doordat hij zijn snelheid niet aanpast en zich er op het laatste moment alsnog voorbij wil drukken.

3 kudos 2026-06-06 09:38:28 door Kuchiru op Maak eens wat ruimte!
@Bounty82 | 06-06-26 | 09:05: Een rits strook is toch geen inhaalstrook? Ik vind het ook bloedje irritant als er ruimte genoeg achter mij is en er moet nog net iemand de ritsstrook misbruiken om je proberen in te halen met alle risicos van dien. Niet dat de taferelen in de video normaal te noemen zijn..

0 kudos 2026-06-06 07:48:46 door Plofcavia op Maak eens wat ruimte!
@DegemaskerdewrekerT | 06-06-26 | 09:19: en met mijn Nederlands is het ook heel erg gesteld merk ik nu.

0 kudos 2026-06-06 07:48:13 door Plofcavia op Maak eens wat ruimte!
@DegemaskerdewrekerT | 06-06-26 | 09:19: het feit dat je dat moet opzoeken zegt mij dat je nog geen rijbewijs hebt. Anders is het wel heel erg gesteldet je basiskennis.

9 kudos 2026-06-06 07:11:45 door MrBrown123 op Maak eens wat ruimte!
@Bounty82 | 06-06-26 | 09:05: "doorrijden door het einde" is niet hetzelfde als "nog even er voorbij als de pijlen er al staan" (en je het bord "ritsen vanaf hier" al gepasseerd bent).

Busje had erachter gemoeten.

3 kudos 2026-06-06 07:10:56 door Ryce op Maak eens wat ruimte!
De verkeerswet is heel simpel, in/uitvoegen is speciale handeling, dus diegene moet voorrang verlenen. Busje had gewoon erachter moeten aansluiten waar ook meer dan genoeg ruimte is. Daar komt ook bij dat om en om bij ritsen, en tot einde van invoegstrook gebruiken, alleen maar een advies is in de wet, niet een verplichting.

3 kudos 2026-06-06 07:05:04 door Bounty82 op Maak eens wat ruimte!
@Scheelder | 06-06-26 | 08:59: Ritsen doe je om en om en je rijdt door tot het einde van de invoegstrook. Zo moeilijk is het niet.

7 kudos 2026-06-06 06:59:27 door Scheelder op Maak eens wat ruimte!
Nou, nee hij had prima achter het witte kenteken kunnen aansluiten, daar lag ruimte zat.

0 kudos 2026-04-03 19:58:42 door KenJijDeSwaffelman op Rattenplaag Amsterdam
Alsofdit alleen in A'dam gebeurt. Dit zie je overal in de Randstad, ik heb ze weleens door een volle pizzeria zien banjeren, obers reageerden niet. Of in de keuken van een café, de barman zei doodleuk dat ze van de bakker ernaast kwamen. Je ziet ook overal opengeknaagde vuilniszakken op de stoep.

-2 kudos 2026-04-03 13:15:38 door SirojTims op Artikel 5 dashcam breda
Het grappige is dat de dashcammer hier wel gelijk heeft. Hij doet niets fout. Hij moet nu van het gas door het aso gedrag van mercedespikkie

0 kudos 2026-03-19 22:56:57 door ikdenkwat op Welkom in de biblebelt
Nou hij was niet klaar, het eindige met dan …zou ik ze vol in de bek spuiten. Jammer dat ze daar de opname stopte.

0 kudos 2026-03-19 20:25:36 door StevenQ op Welkom in de biblebelt
De sprookjes uit de Efteling zijn een stuk waarschijnlijker dan die uit de bijbel

-4 kudos 2026-03-10 21:46:17 door grilclit op We gaan even schorsen voor de iftar
nee dan hadden we alleen maar dat gezeik over niet werken met kerst etc, zondagsrust, abortus, kiesrecht voor vrouwen etc etc etc bla bla bla bla mand.

1 kudos 2026-03-01 18:29:38 door JiR op Ik kom effe bij je gluren
Die boa's zijn zeker niet onderbetaald, ze krijgen juist veel te veel betaald voor het werk wat ze doen.