907 +1183 -276
Kudos
#37620 (Top 11.7716%)
| Kudos/dag | 4.72 |
| Kudos/reaguursel | 6.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 88 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -45 |
907 +1183 -276
Kudos
#37620 (Top 11.7716%)
| Kudos/dag | 4.72 |
| Kudos/reaguursel | 6.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 88 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -45 |
147
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.77 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 10.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.52 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 5 |
| Geregistreerd op | 19-01-2017 |
| Eerste reactie op | 15-12-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-23 20:26:32 door Ahdub op Debieltje in Polo
* Je ergert je of iets irriteert jou.
0 kudos 2026-06-22 18:11:44 door jemeentut op Putain zat in een dagelijkse dip.
Ik ben weleens in Riga geweest en kan je mededelen dat je daar nog meer restaurants hebt.
-1 kudos 2026-06-22 17:19:56 door rustwat op Putain zat in een dagelijkse dip.
Zat er een vreemd smaakje aan de champignonsoep?
2 kudos 2026-06-22 16:52:39 door McGuyer op Putain zat in een dagelijkse dip.
*eens
4 kudos 2026-06-12 10:58:19 door daniyel008 op Rob houdt van vlees
Ik ook niet, maar een kaartje wel.
13 kudos 2026-06-11 20:35:15 door Arie Boom-SWA op Samenvatting uit Belfast
@hansworzt | 11-06-26 | 22:10: Absoluut.
En als je overgrootvader uit Schijndel komt heb je ook helemaal niks in Maaskantje te zoeken. Oprotten naar oew eigen dorp.
4 kudos 2026-06-11 20:10:58 door hansworzt op Samenvatting uit Belfast
vanaf hoe ver tellen we terug? mijn oma's oma kwam uit Duitsland. moet ik dan terug?
10 kudos 2026-06-11 20:01:11 door menniehoennie op Samenvatting uit Belfast
Ha, dat is een leuke in de context van Noord Ierland.
0 kudos 2026-06-06 12:01:56 door DegemaskerdewrekerT op Maak eens wat ruimte!
@Plofcavia | 06-06-26 | 09:48: nou eigenlijk nooit over nagedacht, ik geef altijd voorrang in de blind. Ze komen altijd als randdebielen aanrijden. Geen zin in gedoe zoals dit.
1 kudos 2026-06-06 09:55:17 door Rovah op Maak eens wat ruimte!
Kandt had bij het bord "risten over 300 meter" z'n snelheid aan moeten passen aan het overige verkeer, dan had hij eenvoudig achter de Belg in kunnen voegen. Probleem ontstaat doordat hij zijn snelheid niet aanpast en zich er op het laatste moment alsnog voorbij wil drukken.
3 kudos 2026-06-06 09:38:28 door Kuchiru op Maak eens wat ruimte!
@Bounty82 | 06-06-26 | 09:05: Een rits strook is toch geen inhaalstrook? Ik vind het ook bloedje irritant als er ruimte genoeg achter mij is en er moet nog net iemand de ritsstrook misbruiken om je proberen in te halen met alle risicos van dien. Niet dat de taferelen in de video normaal te noemen zijn..
0 kudos 2026-06-06 07:48:46 door Plofcavia op Maak eens wat ruimte!
@DegemaskerdewrekerT | 06-06-26 | 09:19: en met mijn Nederlands is het ook heel erg gesteld merk ik nu.
0 kudos 2026-06-06 07:48:13 door Plofcavia op Maak eens wat ruimte!
@DegemaskerdewrekerT | 06-06-26 | 09:19: het feit dat je dat moet opzoeken zegt mij dat je nog geen rijbewijs hebt. Anders is het wel heel erg gesteldet je basiskennis.
2 kudos 2026-06-06 07:19:08 door DegemaskerdewrekerT op Maak eens wat ruimte!
Ik heb dit ff zitten uitzoeken. Ik zat fout. Het busje had geen voorrang, ik herhaal geen voorrang!!
9 kudos 2026-06-06 07:11:45 door MrBrown123 op Maak eens wat ruimte!
@Bounty82 | 06-06-26 | 09:05: "doorrijden door het einde" is niet hetzelfde als "nog even er voorbij als de pijlen er al staan" (en je het bord "ritsen vanaf hier" al gepasseerd bent).
Busje had erachter gemoeten.
3 kudos 2026-06-06 07:10:56 door Ryce op Maak eens wat ruimte!
De verkeerswet is heel simpel, in/uitvoegen is speciale handeling, dus diegene moet voorrang verlenen. Busje had gewoon erachter moeten aansluiten waar ook meer dan genoeg ruimte is. Daar komt ook bij dat om en om bij ritsen, en tot einde van invoegstrook gebruiken, alleen maar een advies is in de wet, niet een verplichting.
7 kudos 2026-06-06 07:05:10 door nee_geur op Maak eens wat ruimte!
Was netjes geweest, maar moet niet. Busje moet zich aanpassen.
4 kudos 2026-06-06 07:05:07 door Omgekeerde_regenpijp op Maak eens wat ruimte!
Je praat als een vrachtwagenchauffeur. Die denken ook voorrang te hebben bij het invoegen. Tegenovergestelde is waar.
3 kudos 2026-06-06 07:05:04 door Bounty82 op Maak eens wat ruimte!
@Scheelder | 06-06-26 | 08:59: Ritsen doe je om en om en je rijdt door tot het einde van de invoegstrook. Zo moeilijk is het niet.
7 kudos 2026-06-06 06:59:27 door Scheelder op Maak eens wat ruimte!
Nou, nee hij had prima achter het witte kenteken kunnen aansluiten, daar lag ruimte zat.
0 kudos 2026-04-19 09:06:03 door DegemaskerdewrekerT op Lake Gül doet aangifte tegen Depri Dennis
@redthehaghue | 18-04-26 | 11:48: touche
9 kudos 2026-04-18 09:48:49 door redthehaghue op Lake Gül doet aangifte tegen Depri Dennis
Maar u reaguurt toch ook om de aandacht?
10 kudos 2026-04-17 17:51:46 door upbeat op Aziatische Nederlander wil iets kwijt
Sowieso.
0 kudos 2026-04-03 19:58:42 door KenJijDeSwaffelman op Rattenplaag Amsterdam
Alsofdit alleen in A'dam gebeurt. Dit zie je overal in de Randstad, ik heb ze weleens door een volle pizzeria zien banjeren, obers reageerden niet. Of in de keuken van een café, de barman zei doodleuk dat ze van de bakker ernaast kwamen. Je ziet ook overal opengeknaagde vuilniszakken op de stoep.
1 kudos 2026-04-03 14:21:11 door Kaas111111 op Artikel 5 dashcam breda
@SirojTims | 03-04-26 | 15:15: dat heet nou ritsen
-2 kudos 2026-04-03 13:15:38 door SirojTims op Artikel 5 dashcam breda
Het grappige is dat de dashcammer hier wel gelijk heeft. Hij doet niets fout. Hij moet nu van het gas door het aso gedrag van mercedespikkie
0 kudos 2026-03-24 18:30:07 door Settler1 op Game over: Smile! Koningsdagvierder blijkt laffe oma-rover
@Kameleon4 | 24-03-26 | 10:08: Heb je een brievenbus?
4 kudos 2026-03-24 09:08:58 door Kameleon4 op Game over: Smile! Koningsdagvierder blijkt laffe oma-rover
en m'n döner?
13 kudos 2026-03-24 05:59:35 door Bourgeois op Game over: Smile! Koningsdagvierder blijkt laffe oma-rover
En mn pakketjes dan?
8 kudos 2026-03-23 21:05:35 door Wakemeister op Prioriteiten op een rijtje, check
@VP732 | 23-03-26 | 22:03: Lekker bezig Ovide.
15 kudos 2026-03-23 21:03:37 door VP732 op Prioriteiten op een rijtje, check
Kijk uit, malloot...
42 kudos 2026-03-23 20:40:42 door altijd-guus op Game over: Smile! Koningsdagvierder blijkt laffe oma-rover
Ja, maar stel dat ik wel wil overstappen?
6 kudos 2026-03-22 05:45:38 door LieverSudoDanZwitsal op Twents tuig verbouwt wc
Ja.
-13 kudos 2026-03-21 22:27:25 door altijd-guus op Twents tuig verbouwt wc
Kan je me uitleggen wat het slopen van wc's te maken heeft met vrij vervoer?
0 kudos 2026-03-19 22:56:57 door ikdenkwat op Welkom in de biblebelt
Nou hij was niet klaar, het eindige met dan …zou ik ze vol in de bek spuiten. Jammer dat ze daar de opname stopte.
0 kudos 2026-03-19 20:25:36 door StevenQ op Welkom in de biblebelt
De sprookjes uit de Efteling zijn een stuk waarschijnlijker dan die uit de bijbel
0 kudos 2026-03-13 14:21:07 door Erector_Magnificus op Telegraaf post fakenews met AI foto
En hoe verricht jij dit onderzoek?
2 kudos 2026-03-12 19:42:13 door nergens_goed_voor op Telegraaf post fakenews met AI foto
Gewoon gelijk op Facebook even een vlotte feitencontrole en je weet het, toch?
-4 kudos 2026-03-10 21:46:17 door grilclit op We gaan even schorsen voor de iftar
nee dan hadden we alleen maar dat gezeik over niet werken met kerst etc, zondagsrust, abortus, kiesrecht voor vrouwen etc etc etc bla bla bla bla mand.
0 kudos 2026-03-10 20:35:57 door bertbokworst op We gaan even schorsen voor de iftar
-weggejorist-
-26 kudos 2026-03-10 19:48:23 door Het Vragevuur op We gaan even schorsen voor de iftar
Ja, laten we alle Moslims afrekenen op het drammerige gedrag van dit vervelende baasje.
-8 kudos 2026-03-09 13:22:50 door SpaceVogel op Wilders uitgejoeld in Groningen
jij zit te veel op Dumpert. Studenten lezen boeken. Wie wint?
1 kudos 2026-03-05 11:37:15 door Rikkert223 op Meisje (19) mishandeld en bijna verkracht in Rotterdam
@DrachtigeBosbaviaan | 05-03-26 | 12:09: vierendelen dan maar?
4 kudos 2026-03-05 11:09:43 door DrachtigeBosbaviaan op Meisje (19) mishandeld en bijna verkracht in Rotterdam
Dat werkt helaas niet. ze komen toch binnen aangezien we open grenzen hebben en er veel te weinig controles zijn.
1 kudos 2026-03-01 18:29:38 door JiR op Ik kom effe bij je gluren
Die boa's zijn zeker niet onderbetaald, ze krijgen juist veel te veel betaald voor het werk wat ze doen.
0 kudos 2026-02-28 17:47:00 door PatrickHatrick op Burj Khalifa bijna niet meer hoogste gebouw ter wereld
-weggejorist-
0 kudos 2026-02-28 17:41:12 door Nginx-helicopter op Burj Khalifa bijna niet meer hoogste gebouw ter wereld
-weggejorist-
0 kudos 2026-02-28 17:39:35 door Martijn100 op Burj Khalifa bijna niet meer hoogste gebouw ter wereld
-weggejorist-
0 kudos 2026-02-28 17:38:46 door davidguetteaaaaaatat op Burj Khalifa bijna niet meer hoogste gebouw ter wereld
-weggejorist-
2 kudos 2026-02-26 18:49:17 door SuperDuke25 op Database klantnotities van Odido
ja, vast wel