DumpStats voor DegemaskerdewrekerT

907 +1183 -276

Kudos

#37620 (Top 11.7716%)

Kudos/dag 4.72
Kudos/reaguursel 6.17
Meeste kudos op 1 reaguursel 88
Minste kudos op 1 reaguursel -45

147

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.77
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 10.4
Reacties per reaguursel 0.52
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 19-01-2017
Eerste reactie op 15-12-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

20 kudos 2026-06-23 19:37:30 op Debieltje in Polo
Ik irriteer mij er ook altijd aan maar ik ga niet zo gek doen. Rijbewijs inleveren en ga maar lekker op een kameel rijden!!

-39 kudos 2026-06-22 18:09:42 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Links en rechts zijn het allemaal niksnutten die helemaal niks klaarspelen. Dat komt omdat zij er niet zitten voor het belang van het volk maar voor zichzelf, als een soort opstapje naar meer.

12 kudos 2026-06-20 16:13:59 op Altijd leuk in Ter Apel
Zoals een goed Rotterammert ooit zei, der uit met die hele k......zooi

-27 kudos 2026-06-11 22:01:56 op UEFA trolt FIFA
Ik krijg altijd Colijn vibes met europa ik weet niet waarom. Naieve stokridders zijn we.

35 kudos 2026-06-11 21:56:06 op Samenvatting uit Belfast
Gewoon iedereen terug naar zijn eigen land hebben we dit gezeik ook niet.

44 kudos 2026-06-08 17:33:48 op Mag jouw vrouw…
Deze zwakzinnige een podium geven vind ik erger.

0 kudos 2026-06-06 14:01:56 op Maak eens wat ruimte!
@Plofcavia | 06-06-26 | 09:48: nou eigenlijk nooit over nagedacht, ik geef altijd voorrang in de blind. Ze komen altijd als randdebielen aanrijden. Geen zin in gedoe zoals dit.

2 kudos 2026-06-06 09:19:08 op Maak eens wat ruimte!
Ik heb dit ff zitten uitzoeken. Ik zat fout. Het busje had geen voorrang, ik herhaal geen voorrang!!

10 kudos 2026-06-05 21:33:57 op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
In Amsterdam heb je alleen maar dat soort clubs tegenwoordig gaat hartstikke goed zo onderling met elkaar. Ik stel dan ook voor dat deze clubs gewoon niet meer buiten de stadsgrenzen gaan voetballen.

7 kudos 2026-06-03 20:17:20 op Maxim doet een oproep
Die lusten er wel pap van heb ik van horen zeggen.....

13 kudos 2026-05-26 13:04:07 op Waterfeestje in de Schilderswijk
Die dingen gewoon ontkoppelen van de water en laat ze het lekker uitzoeken als er brand komt. Neaderthalers.

0 kudos 2026-05-15 20:05:18 op Feesboek = waarheid
@hansworzt | 15-05-26 | 19:31: klopt, maar we weten nu dat al die mensen die nu hierheen komen compleet gestoord zijn.

35 kudos 2026-05-09 10:42:33 op Twee witte mannen en Ali
Ik zou teruggaan naar het land waar je je wel thuisvoelt, stelletje racisten hier. Doei!!

11 kudos 2026-05-08 18:39:49 op Weekend!
Zo worden ze helaas niet meer gemaakt.

6 kudos 2026-04-29 16:24:09 op Hobbyhorsing is zo 2025
Hier had ik martin gaus wel als commentator bij willen horen.

-1 kudos 2026-04-23 18:31:49 op Schwalbe of niet?
Ik voetbal al meer dan 40 jaar en als jij vindt dat ik een tokkie ben. Prima!