DumpStats voor DegemaskerdewrekerT

907 +1183 -276

Kudos

#37620 (Top 11.7716%)

Kudos/dag 4.72
Kudos/reaguursel 6.17
Meeste kudos op 1 reaguursel 88
Minste kudos op 1 reaguursel -45

147

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.77
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 10.4
Reacties per reaguursel 0.52
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 19-01-2017
Eerste reactie op 15-12-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-45 kudos 2026-01-20 17:55:13 op Crisis bij PVV
Ik blijf er toch wel op stemmen of er komt een nog rechtsere partij in de toekomst.

-39 kudos 2026-06-22 18:09:42 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Links en rechts zijn het allemaal niksnutten die helemaal niks klaarspelen. Dat komt omdat zij er niet zitten voor het belang van het volk maar voor zichzelf, als een soort opstapje naar meer.

-27 kudos 2026-06-11 22:01:56 op UEFA trolt FIFA
Ik krijg altijd Colijn vibes met europa ik weet niet waarom. Naieve stokridders zijn we.

-21 kudos 2026-01-19 22:40:28 op Hot for hospice
Het zal vroeger ook al niet te best hebben geklonken.

-9 kudos 2026-02-26 19:44:51 op Database klantnotities van Odido
Ik zit bij odido en heb nog helemaal niks van ze gehoord geen mail helemaal niks, dus het zal wel een storm in een glas water zijn......

-9 kudos 2026-03-28 23:39:47 op Brabant bant "Holland"
Ja maar als je ze provinciaals noemt zijn ze weer op de teentjes getrapt.

-7 kudos 2026-04-12 13:43:51 op Diergaarde Blijdorp
De grootste tokkies zijn mensen in dure maatpakken!

-5 kudos 2026-01-15 12:22:29 op Hoeveel levert dat bedelen nou op?
Ik geloof er allemaal geen kut van van wat die dronkaard allemaal brabbelt maar ik vind het wel grappig.

-1 kudos 2026-04-23 18:31:49 op Schwalbe of niet?
Ik voetbal al meer dan 40 jaar en als jij vindt dat ik een tokkie ben. Prima!

0 kudos 2026-06-06 14:01:56 op Maak eens wat ruimte!
@Plofcavia | 06-06-26 | 09:48: nou eigenlijk nooit over nagedacht, ik geef altijd voorrang in de blind. Ze komen altijd als randdebielen aanrijden. Geen zin in gedoe zoals dit.

0 kudos 2026-05-15 20:05:18 op Feesboek = waarheid
@hansworzt | 15-05-26 | 19:31: klopt, maar we weten nu dat al die mensen die nu hierheen komen compleet gestoord zijn.