1,204 +4883 -3679
Kudos
#33061 (Top 10.3451%)
| Kudos/dag | 0.91 |
| Kudos/reaguursel | 2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 615 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -379 |
1,204 +4883 -3679
Kudos
#33061 (Top 10.3451%)
| Kudos/dag | 0.91 |
| Kudos/reaguursel | 2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 615 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -379 |
601
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.45 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.51 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 10 |
| Geregistreerd op | 04-11-2022 |
| Eerste reactie op | 04-11-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-01 20:49:41 door heddegijdagedoan op Overwinning PSG vieren in Parijs
Onkruid pak je bij de wortel aan en bij voorkeur als het nog klein is. Dat scheelt een hoop werk, beperkt schade aan de gewassen die wel prettig zijn en je hebt er geen heftige bestrijdingsmiddelen voor nodig. Verder bedoel ik hier niets mee, anders dan een korte biologieles delen voor hen die een tuin hebben.
1 kudos 2026-05-30 23:23:58 door ApoIIyon op Batsen in de tent
@Nordic_Stalker | 30-05-26 | 21:51: Omdat je zelf kant noch wal raakt met je zinnen... Compensatie gedrag?
Kijk wat je allemaal schrijft, alleen maar proberen te huilen op anderen terwijl je zelf de één na de andere fout maakt.
-2 kudos 2026-05-30 19:51:12 door Nordic_Stalker op Batsen in de tent
@ApoIIyon | 30-05-26 | 21:00:
*überhaupt *beneden peil of onder de maat.
Als je iemand verbetert, doe het dan zelf wel goed, ok?
PS Waarom zou ik iemand geen relevante vraag mogen stellen?
2 kudos 2026-05-30 19:00:56 door ApoIIyon op Batsen in de tent
@Nordic_Stalker | 30-05-26 | 20:21: Waar heb jij uberhaupt geleerd om iemand te corrigeren terwijl je eigen taalgebruik zwaar onder peil is?
-3 kudos 2026-05-30 18:21:33 door Nordic_Stalker op Batsen in de tent
*vluchtelingenkamp.
Waar precies heb je geleerd om onnodige spaties te gebruiken?
0 kudos 2026-05-29 10:08:36 door vansuyle.com op Wat moet je met algemene kennis
Mannen kunnen het zich niet veroorloven zó dom te zijn. Dit is wel buitencategorie dom.
2 kudos 2026-05-28 21:39:54 door Goelio op Wat moet je met algemene kennis
@bozeharrie misschien heeft die slimme vrouw wel mooie jopen.
3 kudos 2026-05-28 18:31:12 door HierSukkeKok op Wat moet je met algemene kennis
Maar dat levert geen views op.
-5 kudos 2026-05-28 17:21:14 door curryworstspecial op Wat moet je met algemene kennis
ik kan jouw zin niet goed vatten.
83 kudos 2026-05-28 17:08:05 door bozeharrie op Wat moet je met algemene kennis
ja maar zonder tieten
1 kudos 2026-05-21 18:24:17 door Uberschwanz op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
Je doet je naam eer aan.
1 kudos 2026-05-16 13:42:33 door nieuwsgierige pelg op Lege Waymo-auto's verschijnen in wijken van Atlanta
Breng die snelwegbezetters niet op ideeën om ons nog meer te pesten.
-2 kudos 2026-05-16 13:03:45 door TommeltjeHorlepiep op Katapult snellader
bedankt voor het uitleggen
0 kudos 2026-05-14 22:26:30 door R2_MeToo op En, heb je een leuke werkdag gehad?
Van een slechte pron film?
1 kudos 2026-05-13 06:05:24 door grotgraver op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
@mierkelikje | 13-05-26 | 00:30: Dat geloven ze pas als het gebeurd is bij hun eigen kind en dan nog lullen ze het recht.
0 kudos 2026-05-12 22:30:15 door mierkelikje op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
en toen werd jou dochter verkracht door een Ali
7 kudos 2026-05-12 21:09:08 door Johanvb op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Nou, nou, de gasten zitten ook maar bij de ME omdat ze de extra inkomsten kunnen gebruiken, om ze dan gelijk achter de tralies te wensen gaat dan wel een beetje ver.
-2 kudos 2026-05-05 19:42:05 door Berend_Breedreet op Lekkere maaltijd in India
betekent
7 kudos 2026-04-22 13:00:50 door A.tractie op Geen zin in de file
De NVT (Nederlandse Vereniging der Taalnazi's) says no. In de spreektaal komt het helaas veel voor, maar grammaticaal gezien is het toch onjuist en ik hoop echt dat dat nog lang zo blijft.
-17 kudos 2026-04-22 12:39:57 door CqNormAangepast op Geen zin in de file
@ShoarmaSjaak | 22-04-26 | 13:51: maakt het niet minder lelijk, maar het mag al een hele tijd
17 kudos 2026-04-22 11:51:46 door ShoarmaSjaak op Geen zin in de file
Minder als?
-1 kudos 2026-03-10 22:22:48 door Lekker Bezig op Tu-tu-tu-tu-turkey till I die!
Waar is die 100-kudo-knop?
1 kudos 2026-03-03 15:30:49 door Alucid op Lulletje in bedrijfsauto doet brakecheck
Gaspedaal indrukken, dan remt hij niet.
1 kudos 2026-02-14 10:17:36 door Rest in privacy op Man kent zijn voorrang borden niet
De versmalling ligt gewoon te ver uit elkaar hier. De tegemoetkomende auto is er al bijna helemaal door. De cammert heeft voorrang bij gelijktijdig naderen en dat is hier lastig. Maar aan het einde van de video zie je ook dat twee auto's tegelijk net zou kunnen.
3 kudos 2026-01-30 14:48:26 door Mesjoggah op Katten en dozen
Waarom zou een vinger in je poepert ervoor zorgen dat die kat uit je bus blijft? En wat de echte vraag misschien is: hoe weet je dat?
-5 kudos 2026-01-27 15:24:36 door HetDamvanDeHek op DumpertDansles
*haar reedt
1 kudos 2025-11-13 20:57:49 door Schuurm op Kinderen uit Gaza komen aan in België
Ik ben het met je eerste zin eens. Met de rest niet.
De kinderen uit Gaza kunnen we hier niet helpen, misschien dat een enkeling er beter van wordt. Voor elke die we hier naartoe halen laten we er duizenden daar.
De VN zal daar langdurig het gezag op zich moeten nemen, zeker voor 20 maar eerder 50 jaar en we zullen veel steun moeten geven, zodat een volgende generatie, dus niet deze kinderen in vrede op kan groeien.
Een andere optie is kiezen voor één staat. Dan zal de andere moeten verdwijnen en dat lijkt me niet realistisch.
Of voor altijd oorlog, dat kan ook.
1 kudos 2025-11-13 20:47:43 door Ach.jochie.toch op Kinderen uit Gaza komen aan in België
Wie er voor heeft gezorgt dat die kinderen met die kleding lopen, die mogen zich schamen. Echter ben ik bang dat die alleen misplaatste trots voelen bij het zien van deze kansloze beelden.
-2 kudos 2025-11-13 19:48:14 door bertbokworst op Kinderen uit Gaza komen aan in België
ga weg vieze augurk.
10 kudos 2025-11-13 19:09:35 door Marmeladenglas op Kinderen uit Gaza komen aan in België
Kinderen kunnen er niets aan doen, maar ze blijven niet neutraal wanneer ze ondergedompeld worden in een schadelijke, wraakzuchtige cultuur vol extremistische denkbeelden.
35 kudos 2025-11-13 18:38:40 door 13litz op Kinderen uit Gaza komen aan in België
Ga een boom knuffelen.
-4 kudos 2025-11-12 19:47:33 door homer S. op Op heterdaad betrapt met lachgas in de auto
Je zielige moedertje
0 kudos 2025-11-12 19:35:05 door Metuzalem op Op heterdaad betrapt met lachgas in de auto
Jij bent echt zielig.
6 kudos 2025-10-30 17:35:27 door Geheelnaarwaarheid op Stukje fietsen door New York
Weet niet hoelang jij al weg bent, maar in Nederland hebben we van die speciaal, rood gekleurde, toegewezen fietsrijbanen al dan niet separaat van de autorijbaan...
31 kudos 2025-10-01 18:38:09 door ReserveBelg013 op Het denken
Zie je nou zelf echt niet hoe dom het is om eens en is te verwarren?
0 kudos 2025-09-13 08:45:46 door Wateenaccountnaamzeg op Vermoedelijke moordenaar Kirk, Tyler Robinson
Omdat nieuws niet voor jou persoonlijk geselecteerd word. Wat doen NU mensen hier eigenlijk?
-1 kudos 2025-09-10 19:50:33 door SimonMc op BREEK! Charlie Kirk neergeschoten
*Gebeurt
-11 kudos 2025-09-10 19:42:48 door RobotAap op BREEK! Charlie Kirk neergeschoten
@Druiprekkie | 10-09-25 | 21:39: en ik sta er achter. Gedraag je als een tumor. Dan mag je er eentje krijgen.
4 kudos 2025-09-10 19:39:25 door Druiprekkie op BREEK! Charlie Kirk neergeschoten
@RobotAap | 10-09-25 | 21:36: Sorry……weet je wat je zegt????
-15 kudos 2025-09-10 19:36:51 door RobotAap op BREEK! Charlie Kirk neergeschoten
Krijg jij maar een tumor
34 kudos 2025-09-10 19:36:08 door Sanjuro op BREEK! Charlie Kirk neergeschoten
Door links.
-2 kudos 2025-09-04 08:39:34 door Akonijn38 op Je maandelijkse dosis Britney Spears
@Motor sjefke | 03-09-25 | 20:56: in ieder geval is haar mentale toestand beter als die amsterdamse wijven.
11 kudos 2025-09-03 18:56:10 door Motor sjefke op Je maandelijkse dosis Britney Spears
Ja, alleen is haar mentale toestand slechter dan 95% van de NL vrouwen.
23 kudos 2025-09-03 17:08:10 door Regtzodiegaat op Je maandelijkse dosis Britney Spears
Het is sneu, maar waar
-1 kudos 2025-08-27 04:45:20 door Gemsenficker op Ze noemen me ook wel de president van Europa
@norlander, ja dat kan. Ook als het toestel niet van de KLM zelf is.
5 kudos 2025-08-27 03:25:56 door Norrlander op Ze noemen me ook wel de president van Europa
@thebeast4000 | 26-08-25 | 23:37: KLM?
-12 kudos 2025-08-26 21:37:01 door thebeast4000 op Ze noemen me ook wel de president van Europa
volgens mij was de nederlandse staat toch op de hoogte dat klm over oorlogsgebied vloog? en ook de oekraine had hun luchtruim gewoon kunnen sluiten, maar ja, dat leverde natuurlijk minder centjes op hé? raar dat ze nu wel niet meer over oorlogsgebied vliegen. er hadden nog een paar mensen veroordeeld moeten worden.
2 kudos 2025-08-25 17:36:35 door Anaalintruder op Beetje rommel in Pakistan
Nope, realiteit. Ook in India komt dit veel voor..
0 kudos 2025-08-15 08:51:47 door AmanitaMuscaria op Ogenschijnlijk makkelijke vraag
@AllesNaarRechts | 15-08-25 | 10:28: Dat is precies wat ik bedoel maar jij kunt die klik dus ook niet maken. Gras is gras en groen, dat zijn de feiten. Maar wat ook een feit is...we hebben besloten de kleur van gras "groen" te noemen maar als ik door jouw ogen zou kijken zou ik misschien wel zien wat ik blauw noem en als jij door mijn ogen keek zag je misschien wel wat jij oranje noemt. Wat wij allebei zien doet er niet toe want de kleur die we zien NOEMEN we groen dat is ons geleerd vanaf onze geboorte , iedereen heeft dus, zonder dat hij het weet, zijn eigen wereld.
1 kudos 2025-08-15 08:28:26 door AllesNaarRechts op Ogenschijnlijk makkelijke vraag
@AmanitaMuscaria | 15-08-25 | 09:55: Nah feiten, lichtspectrum kun je gewoon meten. Dat jij besluit er iets anders bij te voelen verandert de feiten niet.