DumpStats voor Blotus

14,260 +19532 -5272

Kudos

#5142 (Top 1.6090%)

Kudos/dag 4.63
Kudos/reaguursel 6.84
Meeste kudos op 1 reaguursel 539
Minste kudos op 1 reaguursel -107

2,084

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.68
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 8.5
Reacties per reaguursel 0.3
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 47
Geregistreerd op 17-02-2017
Eerste reactie op 19-01-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2026-06-13 17:49:00 door Thuisbezorgd op Preventief handelen
De kledingstijl van dat meisje had prima de jaren 90 kunnen zijn. Ik kan het weten want ik was erbij.

13 kudos 2026-06-08 02:30:45 door wijn100 op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
Naar alle waarschijnlijkheid: Hij wordt meegenomen en even gekeken of hij niet gezocht wordt. Zo nee, krijgt hij een boete voor presenteren van een valse / verkeerde ID en die bedraagt 380 euro. En staat hij daarna weer buiten.

7 kudos 2026-05-30 20:48:09 door Superjeap op Buurvrouw heeft mening
Vieze kunstnagels, en van al dat staal aan dr vingers, oren en armen kun je nog een fiks bedrag krijgen bij de oud ijzerboer.

1 kudos 2026-05-06 19:25:56 door nerdhoofdt op Linksplakkert krijgt karma
@John McClane | 06-05-26 | 10:42:
gelul, In Louisiana is het specifiek toegestaan om rechts in te halen op een weg met 2 of meer rijbanen in dezelfde richting.

-3 kudos 2026-04-30 20:15:37 door ikdenkwat op Stoer doen op de fatbike
Ja jaartje of 14 -15? Goed opletten hoor. Man niemand wordt verstandig geboren dat leer je. Anders had je continu nog in je broek gescheten en gezeken.

2 kudos 2026-04-29 21:05:17 door AntonioSanderos op Hard rijden?
Bovendien blijven dit soort gasten gewoon doorrijden. Een rijbewijs afpakken interesseert ze echt helemaal niks.

2 kudos 2026-04-16 11:21:27 door WhySoSeriousss op Inhalen heeft voorrang!
Wat een onzin. Netjes is er gewoon achter blijven rijden.
Die witte auto had ook gewoon eerder in kunnen schatten dat he niet ging werken en weer even er achter kunnen gaan. Ik zie niet in waarom cmmer vol in de remmen zou moeten on de tegenligger zijn inhaalactie af te laten maken. En als dat dan nog net niet past, zit je helemaal...