22,651 +24829 -2178
Kudos
#3049 (Top 0.9541%)
| Kudos/dag | 20.92 |
| Kudos/reaguursel | 16.44 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 822 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -98 |
22,651 +24829 -2178
Kudos
#3049 (Top 0.9541%)
| Kudos/dag | 20.92 |
| Kudos/reaguursel | 16.44 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 822 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -98 |
1,378
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.27 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 11.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.51 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 24 |
| Aantal x weggejorist | 49 |
| Geregistreerd op | 07-07-2023 |
| Eerste reactie op | 07-07-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-24 15:21:33 door Siepieooo op Verhitte tokkie op de A10
het is de schuld van de Rabobank!
0 kudos 2026-06-24 15:11:18 door HeelStijl op Instructeur voor aandachtsklas gezocht
@jamaarikweethetbeter | 24-06-26 | 14:26: Pik eitje verhaal dus.
-5 kudos 2026-06-24 14:22:26 door ZeikStralend op Geen ruzie maken met de lokale stoerboys
ik werd geirriteerd om 16:05
6 kudos 2026-06-24 14:17:56 door Tietenzijnmooi op Verhitte tokkie op de A10
Dashcammer plakt minder links dan de gemiddelde dashcammer en geeft geen gas/stroom bij, zal vast wel invloed gehad hebben op de chi van beide kleine plassertjes -> schuld van de dashcammer.
0 kudos 2026-06-24 12:26:30 door jamaarikweethetbeter op Instructeur voor aandachtsklas gezocht
Zonder (mannelijke) afnemers is er ook geen markt. Dus beetje kip ei verhaal dit.
1 kudos 2026-06-24 11:22:23 door ijstijger2 op Kids moeten toch op tijd naar school?
Omdat de bestuurder een totaaldebiel is?
2 kudos 2026-06-24 11:09:59 door quentin_quarantino op Kids moeten toch op tijd naar school?
Ik denk dat er maar één minderjarige, zwakbegaafde of gehandicapte (of een combinatie van die 3) aan boord is; die zit achter het stuur...
2 kudos 2026-06-23 16:24:41 door Stampier op Noren roeien door naar de volgende WK-ronde
@nassischijf | 23-06-26 | 17:16: Tegen die tijd is hij wel uitgeroeid.
8 kudos 2026-06-23 16:09:23 door altijd-guus op Ford fiesta compitition
grafauto's? Zo'n vw busje zou ik ander graag bezitten...de rest dan weer niet.
0 kudos 2026-06-23 15:19:42 door Bloembakje op Noren roeien door naar de volgende WK-ronde
@nassischijf | 23-06-26 | 17:16: Dat sowieso haha
12 kudos 2026-06-23 15:16:35 door nassischijf op Noren roeien door naar de volgende WK-ronde
Zeker, behalve de winst van de finale mocht dit tegen Nederland zijn.
1 kudos 2026-06-22 20:04:23 door Bloembakje op De tranen van Dickie
@Loosecanon | 22-06-26 | 21:54: Weet ik, doe ik ook niet
0 kudos 2026-06-22 19:54:21 door Loosecanon op De tranen van Dickie
Daar hoef je je niet voor te schamen hoor.
8 kudos 2026-06-22 15:50:59 door Jolly_Jolke op Perfecte moment voor een huwelijksaanzoek tijdens Uruguay - Kaapverdië
Geeft niet
7 kudos 2026-06-17 10:58:48 door Farthdater op Feelgoodbaggerski
50 roebel is 59 eurocent
-11 kudos 2026-06-17 06:36:42 door Jessicawijfje op Mel en Den komen oude legende tegen
Net als jij
1 kudos 2026-06-16 13:29:26 door A. Tractie op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Welke server?
14 kudos 2026-06-11 10:18:36 door Daan_O op Clownmevrouw bekrast auto’s in Eemnes
Dit wijf is helemaal gestoord
0 kudos 2026-06-10 13:39:03 door DrDoolittle op Treinkaartje geüpgraded
@Roelofp | 10-06-26 | 15:20: Voor dat geld wil ik wel een trein met turboflap
19 kudos 2026-06-10 13:20:38 door Roelofp op Treinkaartje geüpgraded
Voor 5000 euro zou je bijna boeken. Maar daarvoor kom jij de trein niet in. Je ziet hier de Grand Suite. Deze (Parijs-Venetie) kom om 24.730,-. Dat is per persoon.
Zit wel ontbijt bij.
0 kudos 2026-06-02 21:49:36 door Bloembakje op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-02 21:26:37 door Rubberen-Robbie op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
-weggejorist-
4 kudos 2026-06-02 20:10:02 door Dizsaidup op Streamer IShowSpeed heeft weer een WK hitje
Hun vlaggetje is ook rood wit blauw.
Met een Brabants schildje zelfs.
4 kudos 2026-06-02 06:48:19 door Viesbillendoekje op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
nou nou nou, laten we het eerst even geboren worden voordat we het al een hoer noemen. alhoewel veel kinderen wel in de voetsporen van hun ouders treden.
0 kudos 2026-06-01 16:23:58 door Creatieloos op Trucje jongens!
@--Geurkaars-- | 01-06-26 | 18:21: En dan nog wat verder.
0 kudos 2026-06-01 16:21:32 door --Geurkaars-- op Trucje jongens!
Scroll even 8 filmpjes naar beneden.....
3 kudos 2026-06-01 16:20:24 door Creatieloos op Trucje jongens!
Volgens mij inmiddels een tripost.
7 kudos 2026-06-01 16:20:21 door Bloembakje op Politie pakt trouwstoet
@freakspark | 01-06-26 | 17:55: Door alles wat er is opgesomt incl spookrijden, echt wel.
-4 kudos 2026-06-01 15:55:00 door freakspark op Politie pakt trouwstoet
Je raakt je rijbewijs echt niet kwijt voor rijden over een busbaan, of door rood rijden. Daarvoor moet je het echt wel wat erger maken. Wees blij dat er tegenwoordig ingegrepen wordt!
8 kudos 2026-06-01 15:34:27 door Bloembakje op Politie pakt trouwstoet
@HansKloekke | 01-06-26 | 17:27: Als dat zo zou zijn, gevangenisstraf!
9 kudos 2026-06-01 15:27:22 door HansKloekke op Politie pakt trouwstoet
En jij denkt dat deze mensen een rijbewijs hebben. Ik zie ook geen EMG voorbijkomen. Ben je ook een hoop geld voor kwijt.
0 kudos 2026-05-31 13:54:02 door Knetterkop op Perfecte timing!
-weggejorist-
6 kudos 2026-05-30 11:08:17 door Voorwaarden op Vluchteling demonstreert mee
Via de anus!
2 kudos 2026-05-27 10:43:57 door whatever247 op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
Vuile vieze hypocrieten, sodemieter op. Met je best bedoelde burgerlijke bullshit aan m'n kop.
0 kudos 2026-05-20 11:03:02 door Pensioenado op Neymar na 3 jaar terug in de Braziliaanse selectie voor het WK
HAHHAHA jij bent echt gek
-2 kudos 2026-05-20 11:01:46 door morsen op Neymar na 3 jaar terug in de Braziliaanse selectie voor het WK
jij ziet gewoon een bruin mens en denkt dan meteen immigrant en AZC-weg-ermee?
1 kudos 2026-05-20 10:50:46 door Bloembakje op Bij Andy in de auto terwijl hij een triest bericht ontvangt
@Nordic_Stalker | 20-05-26 | 08:15: Okay Andy
0 kudos 2026-05-20 07:26:39 door AmraniPlatje op Goochelaar komt eitjes halen
@freddiefred | 19-05-26 | 21:16: Of de trui is ook gewoon gestolen.
-1 kudos 2026-05-20 06:15:07 door Nordic_Stalker op Bij Andy in de auto terwijl hij een triest bericht ontvangt
Zo man, goed genederlandst hoor.
0 kudos 2026-05-20 05:50:45 door John McClane op Slapende partner pranken met secondelijm
Aceton.
0 kudos 2026-05-19 21:00:21 door OpinionsAreNotFacts op Goochelaar komt eitjes halen
-weggejorist-
5 kudos 2026-05-19 19:16:16 door freddiefred op Goochelaar komt eitjes halen
En dat hele bedrijf naar de klote, wat als deze klaploper daar niet werkt en die trui heeft gehad via de kringloop.
3 kudos 2026-05-19 17:40:00 door TellMeWhy op Übertokkies op Santorini
Nee jij bent lekker gewoon
2 kudos 2026-05-12 10:34:35 door VetPotje op Hansu Kloku
En er na 14 jaar en 12.000+ optredens ervaring er nog als een zak zout naast staan.
-3 kudos 2026-05-05 15:27:56 door Ayrton-Feynman op Karen krijgt deksel op d'r neus
Fishing mails....
0 kudos 2026-04-28 10:42:06 door Forza_Ruud_Krol op Koningsdag 2026
Darude - Sandstorm
0 kudos 2026-04-27 18:23:24 door McGuyer op Koningsdag 2026
ja!
-3 kudos 2026-04-27 16:47:22 door dirrrk op Koningsdag 2026
inflatie enzo
-2 kudos 2026-04-27 16:47:10 door redthehaghue op Koningsdag 2026
Zas.
1 kudos 2026-04-27 00:30:37 door mmx op Bezorgde burgers in Loosdrecht
@altijd-guus | 26-04-26 | 16:13:
Dit zou iedereen behalve de eindverantwoordelijke altijd praktisch vrijpleiten.