46,537 +48139 -1602
Kudos
#1222 (Top 0.3824%)
| Kudos/dag | 11.38 |
| Kudos/reaguursel | 66.39 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2698 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -137 |
46,537 +48139 -1602
Kudos
#1222 (Top 0.3824%)
| Kudos/dag | 11.38 |
| Kudos/reaguursel | 66.39 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2698 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -137 |
701
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.17 |
| Topreaguursels | 20 |
| Woorden per reaguursel | 12.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.44 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 27 |
| Geregistreerd op | 14-04-2015 |
| Eerste reactie op | 14-04-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-14 14:45:20 door Schraalhans op My mother says I have Irish eyes
T blijft triest dat dat zo'n menneke van zas uit huis geplaatst moest worden omdat mama en papa hem mishandelden.
-17 kudos 2026-06-14 08:38:24 door InternetNiet op My mother says I have Irish eyes
Ik ook. Mijn vrienden noemden me Walter Melon.
30 kudos 2026-06-14 08:23:57 door Pilslikker op My mother says I have Irish eyes
En wat zeiden Pietje en Nick?
1 kudos 2026-06-13 10:27:28 door jemeentut op Visser springt in eigen net
14 jaar eerder
27 kudos 2026-06-09 15:48:03 door banjo-kazooie op Jij gaat de bus uit
Waarom altijd gay negatief gebruiken?
57 kudos 2026-06-09 15:21:38 door Maxima_Hartman op Jij gaat de bus uit
Waarom krijgt de chauffeur geen staande ovatie, of op z'n minst een daverend applaus?
0 kudos 2026-06-09 12:48:30 door Bolzek op Jij gaat de bus uit
Ik zou het niet weten maar je kan ze volgen voor meer als je geïnteresseerd bent.
-8 kudos 2026-06-09 08:18:40 door Bertie Wooster op Jij gaat de bus uit
Misschien was dit het jaarlijkse uitje van ambulancebroeders naar Drievliet en heet hun Telegramgroep gewoon zo.
71 kudos 2026-06-09 08:12:51 door Naregeit op Jij gaat de bus uit
Ach, als ze broeders van een andere moeder zijn mogen ze toch gewoon gay zijn? Het is tenslotte 2026.
19 kudos 2026-06-03 20:45:09 door Sybjap op Algerijnse fans gedragen zich perfect bij uitzwaaiwedstrijd
jeroen greuter is ook wel erg "bijzonder" in zijn commentaar. praat al het vuurwerk goed en noemt het fanatiek. laserpennen zijn normaal in die landen.
7 kudos 2026-04-16 18:58:27 door izeren-lukbealch op Chinook stijgt op voor de deur
De Oranjemolen in Vlissingen.
2 kudos 2026-04-12 19:59:26 door HermanDePermban op Piloot gaat met pensioen
Of die helikopterpiloot, die z'n schatjes van kinderen in de achtertuin in de gaten hield.
1 kudos 2026-04-12 16:23:08 door weet-jij-veel op Piloot gaat met pensioen
Bergen op Zoomstraat?
3 kudos 2026-04-12 16:06:44 door Pipo der Clown op Piloot gaat met pensioen
Als het een dag later gebeurt is het nog lulliger.
-2 kudos 2026-03-07 09:10:23 door De Houtzagerij op Verstappen klapt uit kwallie
Of te vroeg op zijn turboboost gedrukt?
8 kudos 2026-02-22 20:44:29 door petergilles op Trump's alien speech
@Reaguurdsters, omdat Clinton net zo goed fout zat natuurlijk. Maar dat maakt Trump niet minder schuldig. Op voor 4Chan gingen we er nog van uit dat Trump schoon schip zou maken. Maar mooi niet dus. Als het aan hem ligt komen ze er allemaal mee weg
5 kudos 2026-02-22 20:30:40 door Reaguurdstert op Trump's alien speech
Ja, en toch is het opmerkelijk dat de democraten 4 jaar lang bovenop deze files hebben gezeten zonder die tegen hem te gebruiken. Nee, ze probeerden hem wel op vele andere manieren aan te klagen. Waarom zou dat zijn, denk je?
-13 kudos 2026-02-07 09:55:21 door dz5b604587 op Uit de oude doos: Gotta catch them all
incest -1
0 kudos 2026-01-30 13:59:57 door Aleksandr op Ik ben verkouden
-weggejorist-
1 kudos 2026-01-30 13:50:58 door altijd-guus op Ik ben verkouden
@TellMeWhy | 30-01-26 | 14:17: Jij onderschat de bagger die rondgaat op onlyfans....
5 kudos 2026-01-30 13:17:33 door TellMeWhy op Ik ben verkouden
Je hebt het idee wel maar met je nijlpaard gaat het niet lukken
-1 kudos 2026-01-25 09:12:13 door DeNeuze op Justin Gaethje vs. Paddy Pimblett
Ja een beste klap geld.
0 kudos 2025-10-29 18:58:05 door Alm8ige op Lokale pyromaan gaat tanken
Het gouden vuur
1 kudos 2025-10-29 18:53:42 door Mijn_gebruikersnaam op Lokale pyromaan gaat tanken
Het gouden uur.
3 kudos 2025-10-13 11:40:40 door dcmg7bwxuaz5 op Je steentje bijdragen. Hij doet het.
Hij heeft een hekel aan een droge stoffige poes.
10 kudos 2025-10-10 12:33:05 door Bounty82 op Nueq ja!
Niet elke bruine is een Moslim en niet alle Moslims zijn bruin. Goed weekend.
-1 kudos 2025-10-07 21:11:10 door van_Sukkelenburg op Reigers eten vis
Grondeekhoorn, geen mol.
-1 kudos 2025-10-07 17:37:10 door Dewindowser op Reigers eten vis
Doen die robots dat ook onder elkaar.
0 kudos 2025-08-31 10:27:00 door ShakespeareanTragedy op Voyage Voyage cover
Ik proef hier enige projectie van de eigen ziel. Niks mis mee overigens.
5 kudos 2025-08-31 08:40:40 door 666Paulito op Hond is keidronken
In Afrika heb je wildparken en reservaten. Parken hebben een hek, reservaten niet. Wilde dieren kunnen dus gewoon je tuin in lopen en honden ook het reservaat in
4 kudos 2025-08-09 15:32:47 door Yeah-banned op Gevecht beslissen met bodyslam
Is er al nieuws?
5 kudos 2025-08-09 10:54:32 door Maxima_Hartman op Mark kom op!!!
Hoogtepunt van de knotsgekke vakantie.
5 kudos 2025-08-09 10:32:42 door Runnel op Gevecht beslissen met bodyslam
@Greenhorn | 09-08-25 | 11:33: Ik vind 't erg lang duren.
14 kudos 2025-08-09 10:10:25 door jezusleeftquidbeeft op Gevecht beslissen met bodyslam
@Greenhorn | 09-08-25 | 11:33: Weten we al iets?
11 kudos 2025-08-09 09:50:40 door ShakespeareanTragedy op Gevecht beslissen met bodyslam
Armpie krak.
27 kudos 2025-08-09 09:33:22 door Greenhorn op Gevecht beslissen met bodyslam
Ik zal het even vragen. Moment.
-11 kudos 2025-06-22 15:55:07 door leatherboy69 op Komt die ballenbom!
Door na te denken
2 kudos 2025-05-20 20:36:20 door Onman99 op Sinterklaas is een pedo
Jij hebt zeker nooit de staf van sinterklaas hoeven vast te houden?
1 kudos 2025-05-05 15:16:30 door Broek der Broeken op Aftocht propallies Wageningen
Ik snap daar het probleem niet van. Los van de discussie of het een goede zaak is of niet, maar wat is er vreemd aan je willen inzetten voor een zaak die niet de jouwe is? Dat is vrij menselijk denk ik. Ik zet me als linkse lul in voor een beter klimaat terwijl de opwarming van Nederland me persoonlijk aan m'n reet zal roesten als ik op 30 april met 26 graden in de ligweide van het buitenzwembad lig.
5 kudos 2025-05-05 11:28:01 door lievhebbert op Aftocht propallies Wageningen
De reden is waanzin.
3 kudos 2025-03-16 15:54:24 door grotgraver op Buurman is boos
Wie is Erna nou weer?
0 kudos 2025-01-17 21:34:10 door HankySPanky op Kind redden uit de branding
@nee_geur | 17-01-25 | 18:35:
Ik heb het gevoel dat jij wel meer niet snapt.
Omdat het hier standaard is dat je een zwemdiploma behaalt betekent niet dat dit overal zo is.
27 kudos 2025-01-17 18:27:12 door Klerkberk op Kind redden uit de branding
Van mij en mijn broertjes zijn vroeger, door mijn ouders, helemaal geen filmpjes of fotos gemaakt. Ik neem ze dat nog steeds kwalijk. Dus; Laat deze vader toch rustig zijn zoontje filmen!
7 kudos 2025-01-17 17:36:37 door Scherpstemes op Kind redden uit de branding
* degenen
-27 kudos 2025-01-17 17:35:46 door nee_geur op Kind redden uit de branding
Ik snap geen kut van je comment. Er is iemand aan het filmen en die stopt niet. De rest in vrij incompetent.
3 kudos 2025-01-14 08:41:14 door Jodybernal84 op Als je kip eet, wat ben je dan?
Zas
13 kudos 2025-01-13 21:01:33 door vlasteler op Als je kip eet, wat ben je dan?
Dat is nie echt
3 kudos 2025-01-13 20:13:51 door Kwaaie tor op Wie zit er aan mijn huisje?
@MijeMe, Even een beetje respect voor degene die zijn leven toegewijd heeft aan het verbeteren van reaguurders ja. Hij wijst ons op onze fouten zo-dat wij er van kunnen leren! Hij zit dan ook terecht met een cape om achter zijn computer.
2 kudos 2025-01-13 18:57:20 door MikeMe op Wie zit er aan mijn huisje?
@zolderkamervragen wordt hij nou nooit moe van jezelf? Wat is er nou leuk aan elke typo te corrigeren?
-7 kudos 2025-01-13 18:28:10 door Zolderkamervragen op Wie zit er aan mijn huisje?
Da's. Das is geen woord maar een dier.