DumpStats voor Bill_Spleet

46,537 +48139 -1602

Kudos

#1222 (Top 0.3824%)

Kudos/dag 11.38
Kudos/reaguursel 66.39
Meeste kudos op 1 reaguursel 2698
Minste kudos op 1 reaguursel -137

701

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.17
Topreaguursels 20
Woorden per reaguursel 12.9
Reacties per reaguursel 0.44
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 27
Geregistreerd op 14-04-2015
Eerste reactie op 14-04-2015

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-09 12:48:30 door Bolzek op Jij gaat de bus uit
Ik zou het niet weten maar je kan ze volgen voor meer als je geïnteresseerd bent.

-8 kudos 2026-06-09 08:18:40 door Bertie Wooster op Jij gaat de bus uit
Misschien was dit het jaarlijkse uitje van ambulancebroeders naar Drievliet en heet hun Telegramgroep gewoon zo.

71 kudos 2026-06-09 08:12:51 door Naregeit op Jij gaat de bus uit
Ach, als ze broeders van een andere moeder zijn mogen ze toch gewoon gay zijn? Het is tenslotte 2026.

8 kudos 2026-02-22 20:44:29 door petergilles op Trump's alien speech
@Reaguurdsters, omdat Clinton net zo goed fout zat natuurlijk. Maar dat maakt Trump niet minder schuldig. Op voor 4Chan gingen we er nog van uit dat Trump schoon schip zou maken. Maar mooi niet dus. Als het aan hem ligt komen ze er allemaal mee weg

5 kudos 2026-02-22 20:30:40 door Reaguurdstert op Trump's alien speech
Ja, en toch is het opmerkelijk dat de democraten 4 jaar lang bovenop deze files hebben gezeten zonder die tegen hem te gebruiken. Nee, ze probeerden hem wel op vele andere manieren aan te klagen. Waarom zou dat zijn, denk je?

1 kudos 2026-01-30 13:50:58 door altijd-guus op Ik ben verkouden
@TellMeWhy | 30-01-26 | 14:17: Jij onderschat de bagger die rondgaat op onlyfans....

5 kudos 2026-01-30 13:17:33 door TellMeWhy op Ik ben verkouden
Je hebt het idee wel maar met je nijlpaard gaat het niet lukken

10 kudos 2025-10-10 12:33:05 door Bounty82 op Nueq ja!
Niet elke bruine is een Moslim en niet alle Moslims zijn bruin. Goed weekend.

5 kudos 2025-08-31 08:40:40 door 666Paulito op Hond is keidronken
In Afrika heb je wildparken en reservaten. Parken hebben een hek, reservaten niet. Wilde dieren kunnen dus gewoon je tuin in lopen en honden ook het reservaat in

1 kudos 2025-05-05 15:16:30 door Broek der Broeken op Aftocht propallies Wageningen
Ik snap daar het probleem niet van. Los van de discussie of het een goede zaak is of niet, maar wat is er vreemd aan je willen inzetten voor een zaak die niet de jouwe is? Dat is vrij menselijk denk ik. Ik zet me als linkse lul in voor een beter klimaat terwijl de opwarming van Nederland me persoonlijk aan m'n reet zal roesten als ik op 30 april met 26 graden in de ligweide van het buitenzwembad lig.

0 kudos 2025-01-17 21:34:10 door HankySPanky op Kind redden uit de branding
@nee_geur | 17-01-25 | 18:35:
Ik heb het gevoel dat jij wel meer niet snapt.
Omdat het hier standaard is dat je een zwemdiploma behaalt betekent niet dat dit overal zo is.

27 kudos 2025-01-17 18:27:12 door Klerkberk op Kind redden uit de branding
Van mij en mijn broertjes zijn vroeger, door mijn ouders, helemaal geen filmpjes of fotos gemaakt. Ik neem ze dat nog steeds kwalijk. Dus; Laat deze vader toch rustig zijn zoontje filmen!

-27 kudos 2025-01-17 17:35:46 door nee_geur op Kind redden uit de branding
Ik snap geen kut van je comment. Er is iemand aan het filmen en die stopt niet. De rest in vrij incompetent.

3 kudos 2025-01-13 20:13:51 door Kwaaie tor op Wie zit er aan mijn huisje?
@MijeMe, Even een beetje respect voor degene die zijn leven toegewijd heeft aan het verbeteren van reaguurders ja. Hij wijst ons op onze fouten zo-dat wij er van kunnen leren! Hij zit dan ook terecht met een cape om achter zijn computer.

2 kudos 2025-01-13 18:57:20 door MikeMe op Wie zit er aan mijn huisje?
@zolderkamervragen wordt hij nou nooit moe van jezelf? Wat is er nou leuk aan elke typo te corrigeren?