DumpStats voor Aristotalloss

43,064 +52251 -9187

Kudos

#1352 (Top 0.4231%)

Kudos/dag 9.86
Kudos/reaguursel 22.74
Meeste kudos op 1 reaguursel 2077
Minste kudos op 1 reaguursel -408

1,894

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.43
Topreaguursels 8
Woorden per reaguursel 17.3
Reacties per reaguursel 0.26
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 16
Geregistreerd op 11-07-2014
Eerste reactie op 11-07-2014

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

9 kudos 2026-06-19 20:38:17 door Aristotalloss op Shelfcloud boven Vlaardingen ZH
@Mr.Turtles | 19-06-26 | 22:29: De Oekraïeners vinden van wel! Uit een reportage van 1Vandaag dit jaar: "... Deze week werd bekend dat Destinus samen met Duitse wapenfabrikant Rheinmetall ook raketsystemen gaat bouwen, een unicum voor Nederland. Het gaat om kruisraketten en ballistische raketten. ..." En Thales dat state of the art radars maakt voor onze bondgenoten...
Een volmondig JA! dus. Hengelo is hard nodig!

-1 kudos 2026-06-18 11:50:12 door satoer op Re: Oekraïne slaat weer toe
Snap niet dat zulke info bekend gemaakt wordt. Dit zouden ze lekker allemaal geheim moeten houden.

-27 kudos 2026-06-18 09:54:08 door Attelenooje op Re: Oekraïne slaat weer toe
Laten we de oorlog vooral hier heen halen! Wie gaat er trots voorop lopen als het zover is? Dan is er ineens een stuk minder trots verwacht ik en moeten andere het oplossen. Ver wegblijven van al die ellende want dan komt er alleen maar meer ellende!

17 kudos 2026-06-18 09:42:24 door Poopulist op Re: Oekraïne slaat weer toe
@blackphilip | 18-06-26 | 10:27: Welke rechter heb je het nu over? Frank Visser? Want als ik google op "ruling MH17" krijg ik een heel ander beeld dan jij.
En wat is jouw definitie van moord? Want het helpen bij de defentie van een land dat eenzijdig wordt aangevallen door een agressor, met militair grondpersoneel, en dat dat grondpersoneel daarbij om komt, is iets anders dan een civiel lijnvliegtuig vol burgers uit de lucht schieten met een raket. Toch?

-55 kudos 2026-06-18 08:27:52 door blackphilip op Re: Oekraïne slaat weer toe
@reageer_meneer | 18-06-26 | 10:21: Volgens de rechter was het een ongeval en bovendien niet bepaald opzettelijk op ons gericht. Stel dat NRC artikel klopt dan heeft Nederland geholpen 35k te vermoorden. Denk nu dat de Russen juist een appeltje met ons te schillen hebben als je kijkt naar de cijfers.

113 kudos 2026-06-18 08:21:14 door reageer_meneer op Re: Oekraïne slaat weer toe
Wij hebben ook nog een appeltje te schillen met de Russen, ze hebben 298 onschuldige reizigers (waaronder 196 Nederlanders) in koele bloeden vermoord door de MH17 aan te vallen. Die rekening is nog bij lange na niet vereffend (niet dat dat ooit mogelijk is) Dus sturen wat we sturen kunnen, ze hebben het verdiend.

0 kudos 2026-06-08 14:02:39 door Graham op Ik maak me onzichtbaar
Laat haar gewoon opdraven in een van die kansloze series die er al zijn met dit soort volk. Heel Videoland staat er vol mee.

3 kudos 2026-06-02 16:59:30 door Deleukste op Toespraakje Theo Maassen
Of je Theo Maassen een goede cabaretier vindt of niet dat heeft met smaak te maken maar wat wij met z'n allen hier zeker weten is dat hij veel grappiger en gevatter is dan jij. En dat hij een vrouwenmepper zou zijn is door zijn zus, dochter en vrouw ontkracht dus als jij denkt bijdehand te zijn sla je de plank volledig mis, treurwilg.

18 kudos 2026-06-02 12:59:05 door shakaplayer op Toespraakje Theo Maassen
Je zou maar voor Ajax zijn en je beledigd voelen door Theo Maassen. Misschien moet de NPO dit ook maar verwijderen want het is wel heel erg kwetsend. Arme jongen.

-3 kudos 2026-05-18 15:15:38 door dennisnmgn op Kind aangevallen door hert
Wat een gelul, papa is gewoon lekker met z'n kleine kroost dat beest aan het voeren en in een split second besluit dat kind brood op te pakken waarvan dat beest dacht dat het van hem was. Dat maakt die ouders niet gelijk onverantwoordelijk, dit is gewoon een goede les voor zowel papa en mama als de kleine zelf. Jij bent zeker vroeger nooit op de kinderboerderij geweest?

0 kudos 2026-05-06 18:50:48 door owikzegmaarwat op Slechtvalknatuurgluurcam
@Forza_Ruud_Krol | 06-05-26 | 17:59: joh dat weten die gen-z kindjes hier niet. daarom gaan ze maar minnen. maar inmiddels is het weer +6 en ik zal ook effe plussen.

0 kudos 2026-05-06 15:59:01 door Forza_Ruud_Krol op Slechtvalknatuurgluurcam
@Afvallers | 06-05-26 | 15:27:
Ik weet niet waarom je gemind wordt want jouw uitleg is correct. "De slechtvalk komt in geheel Europa voor en was de meest door valkeniers gebruikte valkensoort. Hij heeft ook een tijd de wetenschappelijke naam Falco communis 'gewone valk' gehad."
https://www.ensie.nl/etymologi...

11 kudos 2026-05-06 13:39:07 door Mentale Retardatie op Slechtvalknatuurgluurcam
De slechtvalk heet zo, niet omdat hij 'slecht' of kwaadaardig is, maar vanwege de herkomst van de naam: het komt waarschijnlijk van het oude werkwoord 'slechten', wat 'neerslaan' of 'vernietigen' betekent. Het is een letterlijke beschrijving van zijn jachttechniek, waarbij hij prooien in de lucht neerslaat (slechten)

1 kudos 2026-05-06 13:27:20 door Afvallers op Slechtvalknatuurgluurcam
Het woorddeel 'slecht' wordt door etymologen beschouwd als een oude vorm van 'gewoon, eenvoudig'.

-2 kudos 2026-05-04 15:32:05 door Kenny0031 op Poes is niet bang
@Denverado | 04-05-26 | 15:49:
Als Eddy the Eagel echt had gewild waren Poekie z'n negen levens en met één streep doorheen gejast.

5 kudos 2026-05-04 14:32:20 door altijd-guus op Poes is niet bang
En het feit dat je nog 8 levens hebt, maakt het ook wel wat makkelijker.

1 kudos 2026-05-04 13:49:19 door Denverado op Poes is niet bang
Niets doms aan. Het reactievermogen van die kat is zo veel sneller dan dat van die arend, dat het beestje zich sowieso geen zorgen hoeft te maken.

16 kudos 2026-04-24 10:02:38 door Taalnazi88 op Scheids in Engeland POV
Je kunt ook mooi zien waarom een scheidsrechter er soms compleet naast zit; vanuit het standpunt van de scheidsrechter is een overtreding soms niet waar te nemen of ziet het erg veel erger (of juist niet) uit dan het is. Misschien krijgen mensen dan wat meer sympathie voor de (beslissingen van) scheidsrechter.

1 kudos 2026-03-23 19:03:38 door Aristotalloss op Weer een klapper in Iran
@Superjeap | 23-03-26 | 19:39: Zegt Superjeap...
Als jouw airbag opengaat bij een botsing, zeg jij dan tegen de agenten: Nou, gelukkig ging m'n botskussen / luchtzak / botsballon of veiligheidsballon open? En hoe noem jij het 'internet'? Het wereldwijde web? Ga jij echt miepen bij al die honderden anglicismen die in onze taal gemeengoed zijn geworden? Tsss...

10 kudos 2026-03-09 12:23:31 door Dweeziltje op Hotdog
En als ik dan ooit eens een paar kaarsjes aansteek zegt ze altijd dat ze hoofdpijn heeft.