1,182 +1253 -71
Kudos
#33332 (Top 10.4299%)
| Kudos/dag | 1.68 |
| Kudos/reaguursel | 20.74 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 276 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -21 |
1,182 +1253 -71
Kudos
#33332 (Top 10.4299%)
| Kudos/dag | 1.68 |
| Kudos/reaguursel | 20.74 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 276 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -21 |
57
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.08 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 23 |
| Reacties per reaguursel | 0.47 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 17-10-2023 |
| Eerste reactie op | 23-07-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-3 kudos 2026-06-24 21:00:34 op Maatje heeft nieuwe motor gekocht
Linksplakker
-3 kudos 2026-06-23 13:59:40 op Even door het verkeer heen om een schone onderbroek te halen
Poeh die heeft mazzel dat andere mensen wél opletten...
11 kudos 2026-06-23 13:51:01 op Heethoofd op de weg
Je zou maar een duel op leven en dood uitvechten voor 3 meter asfalt, om vervolgens niemand van je overwinning te kunnen vertellen omdat anders iedereen weet dat je een evolutionair ongelukje bent.
0 kudos 2026-06-16 14:36:43 op Sneek trekt vergunning marathon week van tevoren in
Waarom deze gast geen enkelband heeft begrijp ik niet. Hij is blijkbaar al jaren een gevaar voor de samenleving.
1 kudos 2026-06-13 22:11:52 op Visser springt in eigen net
Godmiljaar je liet me even graven in mijn geheugen...
6 kudos 2026-06-06 16:24:43 op Tewaterlating ging goed
Vraag zelf even aan ChatGPT waar het knopje op jouw apparaat zit
5 kudos 2026-06-06 15:28:48 op Boom op de weg door windvlaag!
Bij MyOffice wachten ze tot iemand onderuit gaat voor ze achteloos doorrijden. Lekker dan...
2 kudos 2026-06-06 12:02:27 op Zwaan word lijp
De zwaan werd lijp....?
154 kudos 2026-06-04 22:06:05 op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
Mwah volgens mij zag je hem aankomen en deed jij vooral heel erg je best hem er niet tussen te laten. Rij rustig, dat scheelt je dit soort teleurstellingen...
2 kudos 2026-06-04 20:54:50 op Mark in Kyiv
Mark parafraseert hier het presidentiële decreet van Zelensky op 8 mei. Erg leuke grap, maar niet van Mark helaas.
13 kudos 2026-06-04 15:40:47 op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
Dit is een gevaarlijke jongen...
3 kudos 2026-06-03 22:49:50 op Algerijnse fans gedragen zich perfect bij uitzwaaiwedstrijd
Dat waren vast geen lieverdjes. Gelukkig hebben wij brave Hollanders ons heel behoorlijk gedragen in diezelfde periode.
11 kudos 2026-06-02 14:27:53 op Is dit de beste intro van een WK-game everooit?
Windows 95, dikke computerkast in de woonkamer, moeder die een wekker van 30 minuten bijhield waarna mijn grote broer van 7 mocht spelen en ik commentaar ging geven, allebei dachten we dat 'J. Cruijff' Johan was. Wat een tijden... Die wil ik wel terug
-1 kudos 2026-05-30 15:00:47 op Je kunt beter een professional inhuren
Marie Kondo Verhuisservice
39 kudos 2026-05-27 20:16:33 op Zweefvliegmanmeneer met skills
Zonder achteruitkijkspiegels heb je blijkbaar drie loopings nodig om te kijken of je die paraglider wel echt had geraakt...
30 kudos 2026-05-14 11:45:02 op Marokkaanse NL-ers missen wat
"Ik wil niet generaliseren maar over het algemeen hebben Marokanen geen zelfreflectie"
Had nog wel leuk geweest als ze er achteraan had gezegd: "Maar dat ligt echt niet aan ons!"
1 kudos 2026-03-13 21:37:32 op Geschiedenisles met Fara Bellinga
Arme arme kinderen.... Wat gaan die een ingewikkeld leven tegemoet.
6 kudos 2026-02-28 20:15:18 op Vanuit de getroffen toren in Bahrein
Mooie beelden voor de kijkers thuis, maar knettergek dat je op zo'n moment bij het raam blijft staan...
0 kudos 2026-01-19 14:24:40 op Treinramp met HSL in Spanje
@kayenta | 19-01-26 | 14:06: Jij voelt blijkbaar de behoefte om op afstand en anoniem iemand te wijzen op de onzin van het op afstand en anoniem tonen van empathie. Wonderlijk :)
86 kudos 2026-01-17 14:05:39 op Luchtfilter Porsche Panamera vervangen
Bij mij was vooral mijn banksaldo doorslaggevend. Maar ik vond het luchtfilter ook echt een minpunt hoor.
6 kudos 2026-01-10 12:53:23 op Ome Donald gaat Groenland pakken
In jouw hoofd is dat lekkere klare taal, maar helaas is het niet zo simpel. Hoe ver terug in de tijd moeten we dan gaan? 50, 500 of 1000 jaar? En moeten de Amerikanen niet zelf ook hun land teruggeven aan de inheems-Amerikanen?
-5 kudos 2026-01-10 01:38:06 op Video door ICE‑agent die vrouw doodschoot
Op het moment dat ze gas geeft staat haar stuur helemaal naar rechts gedraaid, duidelijk om weg te sturen van de agenten, en staat een agent te schreeuwen en aan de portier te trekken. Ik vraag me af of ze uberhaupt doorhad dat deze schietgrage agent ineens voor haar auto was gaan staan.
0 kudos 2026-01-07 10:55:07 op Trump doet weer raar
@Jee.Wee | 07-01-26 | 10:36: Nou nou, dat valt ook wel weer mee. Ook om serieuze dingen mag je soms best lachen toch? Laten we niet proberen allemaal deugneuzen te zijn.
-21 kudos 2026-01-07 10:12:38 op Trump doet weer raar
"That's so unpresidential". "But I did become president!"
Kutvent of niet, ik vond hem grappig.
87 kudos 2026-01-05 11:52:05 op Brandweerbevelvoerder doet aan werkverschaffing?
De mooiste zin uit het NOS nieuwsbericht hierover: "Brandstichting staat haaks op de kernwaarden van de brandweer"
-1 kudos 2025-12-30 09:52:25 op Eindejaars aptoniem
Scherp! Wat een pareltje. Nu had alleen nog één van die klanten op de achtergrond Koning moeten heten...
42 kudos 2025-12-29 16:58:17 op Opkomen als een baas deel 2
Opkomen als een baas, maar einde wedstrijd ook afgaan als een dwaas.... Zonde!
33 kudos 2025-12-29 10:05:36 op Gezellig vuurwerk inslaan in Duitsland
Is dit dan de definitie van devolutie?
2 kudos 2025-12-22 14:15:21 op Elk jaar gaat het beter
Gepensioneerd denk ik
0 kudos 2025-07-04 10:53:33 op Fiets <3 scooter
@Kwaaie tor | 03-07-25 | 20:39: Ook hier zou ik zeggen; maak je niet te druk over andere mensen! :-) In de zin waarmee je mij op mijn taal aanspreekt maak je zelf een taalfout én een niet kloppende zin.
0 kudos 2025-07-04 09:23:19 op Fiets <3 scooter
@nassischijf | 03-07-25 | 20:37: Goeie gok, maar helaas. Ik heb alleen een oude verroeste Gazelle.
-15 kudos 2025-07-03 20:30:11 op Fiets <3 scooter
Nou nou.. jij maakt het wel heel erg allemaal. Die gast heeft gewoon even niet opgelet. Doe jij vast ook wel eens. Neem een lekker pilsje vanavond en doe rustig aan ;-)
18 kudos 2025-06-23 18:02:32 op Titelfeestje MC Alger eindigt in drama
@Deuger | 23-06-25 | 17:23: Zouden er ook vaders, broers, collega's, vrienden tussen zitten? Wellicht dat je sommige gedachten beter even voor jezelf kunt houden.
21 kudos 2025-06-23 12:46:42 op Komt een beetje rook uit de Benz
Dit, of oei.
-1 kudos 2025-06-13 14:19:05 op Burgemeester schrijft chique stukje
Deze burgemeester had misschien eerst even zijn tekst moeten laten nalezen voor hij op verzenden klikte. Dit mag je in 3 havo echt niet inleveren.
6 kudos 2025-05-27 19:13:20 op AI werkt echt prima...
Ach vroeger had je een helpdeskmedewerker aan de lijn die je net zo goed aan het lijntje hield zonder je probleem op te lossen. Op zich prima dat ze die nutteloze figuren hebben vervangen voor AI toch? Welkom in 2025 ;-)
-19 kudos 2025-05-25 09:43:39 op Hoornaarsnest opsporen
Ik heb vooral zin om die drone met een honkbalknuppel dood te slaan
29 kudos 2025-05-24 15:40:11 op Haastmeneer heeft geen geduld
@Leyolm | 24-05-25 | 15:16: Ik dat dat de snelste manier om verkeersdoden te veroorzaken is om elkaar de les te gaan lezen in het verkeer. Focus je op het rijden. Je rijdt in een moordwapen van 1.000+kg dus je houdt je emoties in bedwang.
19 kudos 2025-05-12 17:23:00 op Worstelen is 100% echt en realistisch
Wat niet nep is, is dat die kale vol met z'n onderrug tegen de truss aankomt. Volgens mij deed dat best pijn :)
5 kudos 2025-04-29 15:01:34 op Karatemeisje met megaskills
Leuk dat ze de dagbesteding hier mee naartoe hebben genomen!
5 kudos 2025-04-12 11:26:12 op Gevecht breekt uit in de bios
Wat een ellende....
2 kudos 2025-04-07 16:29:15 op Witte Huis stafchef vraagt zich af hoe dat zit met auto's
Wat een apart volk is die Maga clan toch... Ik heb deze vraag nu al tig keer gehoord maar we verdrinken hier in de Tesla's.
90 kudos 2025-04-05 21:53:13 op Het juiste moment kiezen
Eindelijk weer ff een dashcamfilmpje waar de randdebiel ook geraakt wordt i.p.v. doodleuk doorrijdt.
17 kudos 2025-04-04 23:23:47 op Afslag gemist?
Je zou maar je leven riskeren om 5 minuten eerder in Bergen op Zoom te zijn....
2 kudos 2025-04-04 23:20:08 op Afslag gemist?
Die kruimel op je scherm is toch echt een komma...
3 kudos 2025-04-04 23:18:32 op Afslag gemist?
Je klinkt alsof je zelf vooral op de bijrijderstoel zit....
Het komt op mij eerder over alsof hij goed vooruit kijkt en een randdebiel spot voor hij zélf in gevaar kan komen. Stukje inzicht misschien?
14 kudos 2025-04-03 00:12:05 op Gendermevrouw ontmoet realiteit
Ik zou een A4'tje vol kunnen schrijven met wat er allemaal mis is met deze ene PowerPoint slide, maar wie is ooit begonnen met zichzelf 'influencer' te noemen? Als al die stumperts toch gewoon lekker een baan zouden zoeken....
2 kudos 2025-03-23 23:51:58 op Ferrari haalt Automadness niet
Goeie kans dat het een huurauto is. Met zijn eigen Ferrari zou hij waarschijnlijk nooit zo wild rijden.
-2 kudos 2025-03-23 14:52:49 op Inhaalaktie van Max
Sinds ik vorig jaar de GP Zandvoort bij de NOS keek heb ik een hele hoge pet op van het Viaplay commentaar.
24 kudos 2025-03-22 17:18:04 op Bedelaar Utrecht gaat de raampjes af
Kan iemand me uitleggen waarom deze 'bedelaars' bendes niet eens de moeite nemen om allemaal hun eigen bordje te maken? Als je van Hoog Catharijne naar Centraal loopt kom je soms wel drie keer achter elkaar exact dit bordje tegen. Tijd voor een knutselmiddagje misschien?