35,106 +38769 -3663
Kudos
#1760 (Top 0.5507%)
| Kudos/dag | 9.78 |
| Kudos/reaguursel | 21.59 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1436 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -299 |
35,106 +38769 -3663
Kudos
#1760 (Top 0.5507%)
| Kudos/dag | 9.78 |
| Kudos/reaguursel | 21.59 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1436 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -299 |
1,626
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.45 |
| Topreaguursels | 9 |
| Woorden per reaguursel | 12.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.64 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 51 |
| Geregistreerd op | 25-08-2016 |
| Eerste reactie op | 25-08-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-22 04:16:08 door zoindepoepertt op Re: Bestelling in Aziatisch fastfoodrestaurant
probeer niet zo paranoide te zijn joh, is niks ai aan, op hun youtube staan tientallen filmpjes uit dezelfde winkel, https://www.youtube.com/@Dance...
6 kudos 2026-06-14 17:46:31 door powerpoes op Lekker stukje vlees op de BBQ
@Zolderkamerheldje | 14-06-26 | 12:51: ga komkommers knagen!
9 kudos 2026-06-14 11:06:58 door altijd-guus op Onzinnige dingen kopen
kerel, ga gewoon in je bed liggen en vergeet deze dag...wat een zure lul ben jij zeg....
-17 kudos 2026-06-14 10:51:27 door Zolderkamerheldje op Lekker stukje vlees op de BBQ
En een reserve hart is ook niet verkeerd.
3 kudos 2026-06-13 21:06:08 door ikwilbolletje op Even de parasol verplaatsen
@owikzegmaarwat | 13-06-26 | 22:01: waarde van 1 kg goud is +100k op dit moment. dus als jij voor 4200 euro goud koopt, heb je 35 gram aan goud.
-10 kudos 2026-06-13 20:01:58 door owikzegmaarwat op Even de parasol verplaatsen
4200? Is dat ding van goud met platinum ingelegd?
7 kudos 2026-06-08 20:52:55 door NoNoThatIsSoNotRight op Kakkerlak heeft een vriendje dat er uit wil
Nog vóór hij hersencellen verloor.
16 kudos 2026-05-14 07:54:19 door Tuumek op Gijzeling in Turkijee
Utrecht
1 kudos 2026-05-05 22:38:07 door DiePanzerVorwaerts3 op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
No Jews, no news.
6 kudos 2026-05-05 20:31:30 door Anyways op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
@Youtoo | 05-05-26 | 12:38: Zelfs niet over de oorlog in Oekraïne.
-1 kudos 2026-05-05 13:24:06 door TommeltjeHorlepiep op Nieuwe productie in Irak
Dan kun je ook even aan je pols voelen. En werken aan je emotionele volwassenheid.
66 kudos 2026-05-05 10:38:50 door Youtoo op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
En nog hypocriet ook want over de genocide in bijvoorbeeld Soudan, Ethiopië of Myanmar hoor ik ze niet.
50 kudos 2026-05-05 10:29:19 door lekkerNSFW op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
Meestal is het ook gewoon haat aan eigen land / cultuur.
4 kudos 2026-04-14 20:56:54 door Routine op San Diego K9 mag aan het werk
Een "overkill" is beter. Dat vermindert het risico voor de agenten en de verdachte/dader. Als je alleen of in dit geval bijvoorbeeld met 3 mensen op een verdachte af gaat, is de kans veel aannemelijker dat het een worstel/vechtpartij wordt, waarbij de kans op letsel voor 1 van de partijen veel groter is. Met meer mensen (5/6 bijvoorbeeld), kun je een verdachte (met stok) veel eenvoudiger controleren.
3 kudos 2026-04-14 18:00:20 door Kwaaie tor op San Diego K9 mag aan het werk
Er is niemand dood gegaan, dus dat lijkt me niet.
23 kudos 2026-04-14 17:56:55 door Loosecanon op San Diego K9 mag aan het werk
Ik vind dat hij de hond nog lang van zich af weet te houden.
2 kudos 2026-03-07 16:07:45 door gagen1515 op Tettenfest ep1
Ik moet ineens aan maagden denken.
0 kudos 2026-03-03 22:30:46 door KenJijDeSwaffelman op Vluchten in El Brasil
@Dries68 | 03-03-26 | 12:41: In NL kan dat ook, als de politie denkt dat verdachte gewapend is.
3 kudos 2026-03-03 19:45:05 door paverm op Vluchten in El Brasil
@Dries68 | 03-03-26 | 12:41: moeten ze hier ook doen
-12 kudos 2026-03-03 11:41:46 door Dries68 op Vluchten in El Brasil
Alleen in Amerika mag je schieten op vluchtende mensen. Dat heet dan in het Trumpiaans 'legal defence'.
10 kudos 2026-02-19 21:02:27 door FreddyboyK op Zielig meisje moet alleen spelen
Geen zin in jouw reet.
12 kudos 2026-02-19 20:50:41 door zeurpiet op Zielig meisje moet alleen spelen
Dat had ik ook al gedaan zonder dat je het zei
11 kudos 2026-02-16 12:46:28 door owikzegmaarwat op Pranken op z'n Japanees
hij bleef inderdaad wel erg lang zn haar wassen voordat hij omdraaide. nou ja wassen, het leek meer alsof hij zn haren van zn kop probeerde te trekken. wie "wast" er nou zo zn haar?
-1 kudos 2026-02-16 12:33:53 door Asmodrol op Xandra Velzeboer doet het weer!!
is koreaan ...
2 kudos 2026-02-16 10:47:57 door Progue op Sla me dan!
Is dat niet gewoon schaduw?
7 kudos 2026-02-14 18:13:09 door Plankveurdekop op Heftige motorcrash op de snelweg
Had net zo goed een grote duif kunnen zijn die aangereden werd.
27 kudos 2026-02-09 22:25:56 door MikeMe op Leuke standupshow met interactie met het publiek!
Een ontvoerd meisje in Portugal.
90 kudos 2026-02-09 20:56:33 door naamdesgebruiker op Leuke standupshow met interactie met het publiek!
Madeleine McCann
0 kudos 2026-02-06 10:25:11 door CqNormAangepast op Potje voetballen met je moeder
De nieuwe generatie lijkt hier juist tegen een stootje te kunnen
19 kudos 2026-02-06 09:37:14 door Waldo.Anker op Potje voetballen met je moeder
Als ze dat deed was het commentaar "ja zo maak je er wel jank kinderen van". Prima opgelost toch, kind jankt niet en gaat lekker door. Zij ook. Worden ze hard van.
-3 kudos 2026-01-16 18:46:25 door maxammie op Kraten op ijs
spijkerbanden
4 kudos 2026-01-16 18:34:25 door BebaardeZak op Kraten op ijs
Omdat dit geen openbare weg is?
16 kudos 2026-01-07 22:53:56 door Hamburgermetpindasaus op Winkelmeneer geeft geen f*ck
Als je elke dag om 1800 dicht gaat.. Dan tel je ook de kassa.. Dat is niet echt inside informatie hoor.
-2 kudos 2026-01-07 21:21:16 door MikeMe op Winkelmeneer geeft geen f*ck
Daarom deed de winkelier ook niks, hij herkende zijn neef.
0 kudos 2026-01-06 19:43:50 door KenJijDeSwaffelman op Wat je al beveiliger allemaal al niet tegenkomt
It takes a thief to catch one.
5 kudos 2026-01-06 08:09:03 door Westsider op Niet alleen de sneeuw dropt op maandag
De drop gaat in slowmo. Daarom ziet het er onnatuurlijk uit.
-1 kudos 2026-01-05 22:49:25 door PlasStokBestuurder op Niet alleen de sneeuw dropt op maandag
Dit is hoe natuur hoort te zijn, niet die door gefokte slappe hap, van lelijke wijven waar je enkel overheen gaat als er make-up op zit.
Verbannen die zooi en weer enkel de mooiste fokken, zodat iedereen met een paar generaties mooi is.
7 kudos 2026-01-05 20:59:42 door JaapAap2 op Niet alleen de sneeuw dropt op maandag
het was me niet opgevallen en eigenlijk maakt het me ook geen fluit uit!
0 kudos 2026-01-03 19:19:06 door LuieBanaan op BMW ingebouwd met sneeuw
-weggejorist-
1 kudos 2026-01-01 20:15:30 door banjo-kazooie op Trein krijgt nieuwjaars-kleurstelling
Omdat Dumpert niet een platform is dat op waarde oordeelt.
5 kudos 2025-12-14 14:18:34 door Zjwikhoofd op De chaos in Bondi Beach als schutter random mensen neerschiet
Eén van de daders zou Naveed Akram heten. Ik kan het mis hebben, maar het klinkt Zweeds.
-2 kudos 2025-12-14 12:00:18 door StevenQ op Terrorist overmeesterd door omstander Bondi beach
In jouw waanideeën misschien, in werkelijkheid niet
-5 kudos 2025-12-14 11:46:09 door Worsthorst op Terrorist overmeesterd door omstander Bondi beach
Lul niet zo dom man, jij weet niks van de achtergrond van deze daders. Straks zit je weer voetbal te kijken en kunnen de slachtoffers weer aan het gas van hamas. Droeftoeter
13 kudos 2025-12-14 11:45:13 door kikkernek op Terrorist overmeesterd door omstander Bondi beach
@555 | 14-12-25 | 12:42:
Je naïviteit is niet te harden. De namen zijn reeds bekend en wat denk je? Juist… jij bent af
-27 kudos 2025-12-14 11:42:21 door 555 op Terrorist overmeesterd door omstander Bondi beach
OP basis van dit filmpje kan ik niet zo snel concluderen dat het hier om een bepaalde doelgroep gaat, jij blijkbaar wel. Super knap!
63 kudos 2025-12-14 11:28:14 door crazymickey op De chaos in Bondi Beach als schutter random mensen neerschiet
Moslims....100%
6 kudos 2025-12-13 01:09:48 door GinoPietersaai op Dansend het weekend tegemoet!
Haha ja, ik heb echt nooit begrepen hoe Dumpert het anno 2025 voor elkaar krijgt om elke video in 240p te krijgen. Zelfs videos van 1080p worden hier gewoon vervormd naar 240. Je ziet letterlijk geen kut.
20 kudos 2025-12-12 06:28:23 door Okikidoki op Zo die is klaar voor haar eerste vriendje
Goed om te weten, die van mij luistert soms echt slecht .
7 kudos 2025-12-11 06:55:29 door Kingcoder op Ik zit hier dus in de bar
Ik vind haar óók leuk
23 kudos 2025-12-11 06:18:47 door [[[Mad.doC]]] op Ik zit hier dus in de bar
Gelijk heeft ze.