DumpStats voor pro-bankzitter 👶

440 +544 -104

Kudos

#50251 (Top 15.7240%)

Kudos/dag 4.63
Kudos/reaguursel 7.86
Meeste kudos op 1 reaguursel 143
Minste kudos op 1 reaguursel -13

56

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.59
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 24.9
Reacties per reaguursel 0.46
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 21-03-2026
Eerste reactie op 22-03-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-13 kudos 2026-06-15 14:58:10 op DSI pakt 2 mannen op
Dit lijken mij meer nep-agenten zoals het er aan toe gaat.

18 kudos 2026-06-13 07:30:20 op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
Ik heb de doorgang in mijn winkel verkleind naar 75 cm en nu geen schade meer binnen. De meeste stappen van de scootmobiel af, rennen door de winkel, betalen en stappen weer op. De rest breng ik bij de mensen thuis.

21 kudos 2026-06-11 16:20:57 op Hangjeugd in mijn portiek
Ik heb ook last van hangjeugd in het portiek. Bij de Plus kost 1 ltr. Amoniak 1,39. Gooi een fles leeg in de ruimte en zijn ze zo weg. Je hebt pas echt ellende als ze de geur lekker gaan vinden.

5 kudos 2026-06-11 11:22:10 op Invoegen zonder brein
Tussen 0800 en 1500 zie je mij niet meer op de weg. Dan komt het randdebielen verkeer op gang. Let er maar eens op.

-7 kudos 2026-06-06 09:10:02 op Maak eens wat ruimte!
In Nederland horen witte kentekenplaten voldoende ruimte te geven aan gele kentekenplaten houders.

6 kudos 2026-06-06 07:02:31 op Spannende helikopterrit
Dit zie ik wel vaker als ik speel op mijn PS5. Dat zijn vliegers die niet weten dat ze ook hun voeten moeten gebruiken voor de besturing van een helicopter.

5 kudos 2026-06-06 06:57:13 op Bier dood?
Dit bierglas is in de jaren '70 juist ontwikkeld om snel koolzuur te verliezen. Het zgn. doordrinker glas. In de jaren erna kwam een Amsterdams biermerk met het fluitje.en later Amsterdammertje. Ook om dezelfde reden - snel koolzuur verliezen.

41 kudos 2026-06-05 15:23:08 op Hele levenswerk weg
Denk dat een windbelasting berekening niet is gemaakt en dat opwaardse kracht niet is meegenomen in de verankering. NEN-EN 1991-1-4

1 kudos 2026-06-05 12:44:32 op Vrouw achter het stuur
Deze dame is keurig bezig met haar afrijden, examen om de openbare weg op te kunnen in India. 40 rondjes volhouden en dan ben je geslaagd.

-9 kudos 2026-05-28 05:39:38 op Motorwappie heeft haast
Als je op de motor de Politie achter je aan hebt zitten, is dit een van de betere oplossingen om onder je boete uit te komen. Even het gas erop en volgende afslag terug in de ander rijrichting de snelweg weer op.

-9 kudos 2026-05-27 19:30:57 op Malloot uit Beilen
Die is op zoek naar Beileroord. Helaas voor deze bestuurder:

Beileroord is een voormalige psychiatrische inrichting in Beilen die in 1923 werd opgericht. Het stond bekend om een uniek experiment in Nederland: gezinsverpleging voor witte Golf bestuurders. Patiënten woonden bij lokale gezinnen en kregen behandelingen en ondersteuning vanuit de inrichting.

5 kudos 2026-05-27 07:15:41 op Collega wordt geëlektrocuteerd
Een beetje handige renault monteur past zijn lastrafo een beetje aan zodat voltage niet blijft hangen op 45 V als er een stroom gaat lopen. Dit werkt bijzonder goed en veelal toegepast in west afrikaanse landen.

1 kudos 2026-05-25 06:31:07 op Vliegtuigje raakt paraglider in Oostenrijk
Kijk-pak-kijk-trek-pak-trek. Vtoeger weleens geleerd om je nood chute te trekken. Maar dat gaat niet zo klungelig als met een paraglider.

20 kudos 2026-05-17 05:34:01 op Boem in Bangkok
Er is een gele markering op het wegdek aangebracht en daar moet je gewoon niet op stil gaan staan en dus altijd vijhouden. Da's in ons land niet anders.

22 kudos 2026-05-16 06:41:57 op Nederlanders zijn de mooiste mensen
Een sociale huur woning krijg je toegewezen en kost je bijna niets. Dan hou je voldoende geld over voor een dure auto.

17 kudos 2026-05-15 10:20:04 op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Mijn vrouw werkt in de GGZ en ziet dit gedrag dagelijks. Tijdens de behandeling hoort ze vaak van dit soort types "eigenlijk hoor ik hier niet thuis, maar omdat er aangifte is gedaan moet ik toch bij jullie langs." Dat heet boete of kans.

-9 kudos 2026-05-15 06:48:39 op Stout paard
Volgens de dagelijkse reclames op TV zijn daar creme's voor mocht je hier een schimmel aan overhouden. Drie dagen smeren en je kunt er weer alles mee doen.

143 kudos 2026-05-14 06:16:38 op Baba mag blijven!
De allereerste Fries die fatsoenlijk Nederlands spreekt.

1 kudos 2026-05-14 06:13:29 op Iemand bedreigen
Dat we in dit land straks rond gaan rijden in onze ORANJE bus...?

1 kudos 2026-05-14 06:12:14 op Iemand bedreigen
Dat zeg ik ook steeds tegen mijn kinderen.

-3 kudos 2026-05-14 06:07:35 op Botsing tram Amstelveen..
Personeel lijkt niet te weten hoe de deur niet te openen met de noodbediening.

1 kudos 2026-05-12 16:44:34 op Goed met pijpen
Nu nog warm en koud omdraaien en het werkt ook nog.

13 kudos 2026-05-09 09:22:29 op Twee witte mannen en Ali
Deze man is de chauffeur van Ali-B en ziet zijn inkomsten verdampen.

54 kudos 2026-05-09 05:54:36 op Verstappen test in Super GT500 auto
Ipv van die stomme accu's hadden ze prima op biobrandstoffen met verbrandingsmotoren kunnen blijven racen in de F1.

10 kudos 2026-05-07 16:53:27 op Left Laser vs Volkert deel 2
Volkert is berecht door een links rechter aldus een gerespecteerde krant: Onder collega-rechters heeft Bauduin de reputatie van een onverstoorbaar vakman. Ze roemen hem om zijn uitgebalanceerde vonnissen, zoals in de Ahold-zaak en in het proces tegen de moordenaar van Pim Fortuyn, die 18 jaar cel kreeg. Toenmalig hoogleraar strafrecht Ybo Buruma noemde de rechtszaak indertijd een 'sieraad' voor de rechtsstaat, omdat de rechters zich niet hadden laten leiden door de maatschappelijke wens hem levenslang op te leggen, zoals het Openbaar Ministerie had geëist.

Zijn vlekkeloze reputatie onder juristen kon niet voorkomen dat Bauduin in het gepolariseerde debat rond het Wilders-proces werd weggezet als 'eerste rangs linkse hobbyist'.

5 kudos 2026-05-03 06:35:43 op CEO Starbucks verdedigt achterlijk duur bakkie koffie
We zijn een keer wezen kijken hoe ze bij Starbucks koffie branden in Milaan. Zoek maar op roastery starbucks Milaan. Eenmaal daar geweest weet je hoe het zit en zie je hoe onlogisch en inefficient ze bij Starbucks werken. Dan kosst een kop koffie bij de Starbucks ook echt zoveel.

9 kudos 2026-05-02 10:46:36 op Troep uit het raam in Rotterdam
Zeker. Prachtig land! De eerste boete is SING$ 1000,- (EURO 670,-) en daarna moet je toch echt je baas even bellen of je vakantie met 10 weken verlengen ivm CWO (Cleaning Work Orders) Dat is een taakstrafje waar je niet omheen kunt en met harde hand zal worden bijgebracht. Als laatste geldt hiero dat als je shit meeneemt, ze je ophangen en daar weet de Nederlandsche familie van Damme alles van. Johannes is op 27 september 1991 gearresteerd toen hij shit meenam en op straat bracht. Nier slim.

-4 kudos 2026-05-01 06:46:02 op Vet, een MG huren in Marokko!
Blijf daar maar droeftoeter. Dat je in de bij Erg Chigaga vast mag komen te staan.

28 kudos 2026-05-01 06:41:50 op Bus neemt omgereden paaltje mee
Iedere buschauffeur, taxichauffeur, vuilnisman wil zo snel mogelijk die wijk weer uit. Gas erop !

3 kudos 2026-04-30 14:39:17 op Brandje Veluwe vanuit QR273
Het valt heel erg mee en vanaf zaterdag weer regen. Waarom al die drukte.?Wat nu verbrand is, kan later dit jaar niet nog een keer branden.

3 kudos 2026-04-26 19:12:02 op Wie gaat hier in de fout?
Ik geef DPD altijd voorrang, want gaat het mis, dan heb je zo'n lamlul aan de deur met familie, omdat je adres op het schadeformulier staat.

1 kudos 2026-04-25 06:47:34 op Soda Pump testen
Heel goed. Houden we TATA Steel ook nog een beetje aan de gang.

-5 kudos 2026-04-21 13:21:18 op Dak-het-zelfster aan de bak
Gehoorbescherming op, maar dan enkel nog een veiligheidsbril. Wat een topper !

28 kudos 2026-04-20 19:17:05 op Dat is even ijskoud doorschakelen
Heel wat jaren geweest aan boord NL vrachtschip. Het is prima land om te verblijven met een klimaat als Nederland. Het zijn echt keiharde werkers die niet zeuren en voordat ze aan hun werk beginnen, van hoog tot laag, bijeenkomen om even samen te sporten. Maar om er te wonen moet je denk ik van goede huize komen en de taal spreken, want anders kom je er nooit tussen en blijf je een buitenlander. De steden zijn kolosaal en het platteland vaak uitgestorven. De jeugd trekt naar de stad. Openbaar vervoer is er geweldg en stap je net als mij nooit meer in een trein van de NS. Schande.