DumpStats voor wijno

45 +107 -62

Kudos

#101258 (Top 31.6845%)

Kudos/dag 0.13
Kudos/reaguursel 2.14
Meeste kudos op 1 reaguursel 42
Minste kudos op 1 reaguursel -27

21

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.06
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 9.6
Reacties per reaguursel 0.76
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 02-07-2025
Eerste reactie op 14-07-2025

Scherpe Amazon Deals โšก

Shop via onze link โ€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐Ÿ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-09 19:28:04 door groenteman op De buurman is er klaar mee
De auto ziet er absoluut niet uit alsof hij al een jaar stilstaat. Waarschijnlijk is de man die de sticker geplakt heeft gewoon een beetje HSP

-1 kudos 2026-06-09 19:25:11 door Forza_Ruud_Krol op De buurman is er klaar mee
@Errujd | 09-06-26 | 21:13:
Doe normaal, dwaas.
Je hebt het over een geparkeerde auto, niet over een levensgevaarlijke situatie of een pedo die je kinderen bedreigt.
Schijnbaar heeft de gemeente geen mogelijkheid of geen zin om er iets aan te doen. Richt dan je energie er maar op om er wel iets aan te laten doen - op een normale en beschaafde manier. Verlaag jezelf niet tot tokkie of fin.

-9 kudos 2026-06-09 19:13:12 door Errujd op De buurman is er klaar mee
Persoonlijk had ik de fik er al ingezet. Dan kan de eigenaar zich weer met zijn eigen zaken bemoeien.

-2 kudos 2026-05-07 16:09:21 door DwarsLezer op Immers en daarentegen
@DwarsLezer | 06-05-26 | 23:27: kunnen jullie wel minnen, maar passeren is anders dan inhalen.

7 kudos 2026-05-07 08:10:48 door gizahrrrr op Immers en daarentegen
Flikker op met je "stay in your lane". Ga gewoon naar rechts. Inhalen doen we links en dat is dikke prima.

Er mogen wel wat meer boetes uitgedeeld worden voor diebelen zoals de uploadert.