DumpStats voor vlinderfitness

66,395 +69225 -2830

Kudos

#740 (Top 0.2698%)

Kudos/dag 23.32
Kudos/reaguursel 103.26
Meeste kudos op 1 reaguursel 7519
Minste kudos op 1 reaguursel -480

643

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.23
Topreaguursels 36
Woorden per reaguursel 20.8
Reacties per reaguursel 0.85
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 20
Gestart op 16-01-2017

Kudoverloop over tijd

-8 kudos 2024-01-05 19:00:54 door Machine86 op Klein vraagje
Het is natuurlijk wel zo dat deze geestelijk beperkte mensen zich al veel eerder dan 18 jaar "anders" voelen. Dus voor hun is hulp op een eerdere leeftijd wel op zijn plek.

43 kudos 2024-01-05 18:39:31 door Ik fin er wat van op Klein vraagje
Precies, laten we kinderen alsjeblieft een keuze maken die impact heeft op de rest van hun leven met desastreuze gevolgen als mogelijkheid, dat is pas vrijheid.
Er is een reden waarom je 18 moet zijn om te mogen drinken, rijden en roken.
Ik wilde vroeger een piraat worden, ik ben blij dat mijn been niet is afgezet voor een houten been...

3 kudos 2023-09-30 13:29:54 door Jiggle_Physics op Ze motte tampons hebben
Klopt, met het slaat nergens op om voor één op de paar honderd transmannen tampons op het mannen toilet te hangen. Ze willen dit om te provoceren en een statement te maken, niet omdat het praktisch is.

4 kudos 2023-09-30 13:27:16 door Cirkel5 op Ze motte tampons hebben
In reaguurders taal: zit er een piemol op dan mannen toilet, geen piemol is netjes in de rij wachten voor de dames.

1 kudos 2023-07-30 16:26:17 door Fabalot op Pak jij de stoelen even?
@Ken Kerin | 30-07-2023 | 13:05:
inderdaad, bij volleybal kun je beter tegenover de dames gaan zitten.

-7 kudos 2023-07-30 16:10:49 door DaarZitWelWatInJa op Dronebiem in Moskou
@mrbever och je weet het zo goed te vertellen vanaf je veilige zoldertje. Jij zou natuurlijk zonder nadenken de wapens op pakken. Waren er maar mensen zoals @mrbever @bonzi_buddy ach natuurlijk, alles is zwart wit. Alle Russen zijn slecht en alle Oekraïeners zijn goed. Waarom is het zo lastig om gewoon te beseffen dat er inderdaad ook een hoop goede Russen zijn die dit eigenlijk helemaal niet willen, maar niet voor 30 jaar naar Siberië gestuurd willen worden. Want ja, dat gebeurt en daar zijn genoeg voorbeelden van. Betekent dat we niet moeten vergelden op de Russische bevolking? Nee, laat de gewone Rus de gevolgen maar voelen, want dat is inderdaad de enige manier hoe je ze in opstand kan laten komen. Echter komt er ook weer een tijd aan dat er aan vrede gedacht moet worden en dan hoop ik dat genoeg mensen beseffen dat niet alle Russen slecht zijn en dat we samen verder moeten gaan. Net zoals we samen verder zijn gegaan met de Duitsers. Ja het is verschrikkelijk wat de Russen nu doen, maar de leiders zijn de verantwoordelijken niet een gehele bevolking.

14 kudos 2023-07-30 14:37:16 door Bonzi_Buddy op Dronebiem in Moskou
@luchtbakkers | 30-07-2023 | 10:55: Zo moe wordt ik van dit naïve domme gelul. Het barst van de russen die dit helemaal prima vinden. Dat volk ook als slachtoffer beschouwen is een dolk in de rug van de Oekraïners die dagelijks worden afgeslacht door russen. Putain schiet niet zelf die raketten af, hij verkracht ook zelf niet de vrouwen, hij executeert ook niet eigenhandig Oekraïners. Wat moet een Oekraïner wel niet denken na alle gruwelijkheden als een domme naïve westerling dat russiche klote volk als slachtoffer afschildert?

11 kudos 2023-07-30 09:33:53 door mr.bever007 op Dronebiem in Moskou
@luchtbakkers | 30-07-2023 | 10:55: hou toch eens op met dat verhaal. De meeste Russen vinden het gewoon prima, zolang het hen maar niet raakt. Er zijn ook Russen die tegen de oorlog zijn, maar die zijn met te weinig (of het zijn gewoon laffe herders). Als je met genoeg bent, kun je alles bereiken. Recentelijk voorbeeld is nog wel Oekraïne zelf (in 2014, zie documentaire Winter on fire), maar ook genoeg andere voormalig Sovjet-Staten die zich hebben losgemaakt.

2 kudos 2023-07-30 08:55:13 door luchtbakkers op Dronebiem in Moskou
Ik vind het dubbel. Want de meeste russen zijn het helemaal niet eens met de oorlog maar durven niets te doen omdat ze anders ''verdwijnen''.

7 kudos 2023-07-06 12:43:20 door Ketanusprik op Stukje geschiedenis
@vlinderfitness | 06-07-2023 | 14:12: Een mening hebben maar niet weten waar je over praat. Miljoenen europeanen zijn verhandeld als slaaf in het ottomaanse rijk en door piraten uit noord afrika. En dit ging door tot de 20ste eeuw. Europeanen hebben de slavenhandel proberen te stoppen. Dat kan geen andere cultuur zeggen.

-3 kudos 2023-07-06 12:39:03 door vlinderfitness op Stukje geschiedenis
@blauwpetje, gezien je het vraagt: "zwarte" als persoonlijk voornaamwoord zou ik inderdaad een beetje bot vinden, maar ik zie dat ook als een dingetje wat je vanuit je omgeving of opvoeding gewend bent. Denk dat dat over tijd wel verdwijnt. Maar "zwarte" en "witte" als bijvoeglijk naamwoord heb ik geen probleem mee.

1 kudos 2023-07-06 12:38:02 door Zwiebeertje op Stukje geschiedenis
@vlinderfitness | 06-07-2023 | 14:21: Dit was één voorbeeld. De barbarijse slavenhandel waren ook miljoenen slaven. Wij hebben onszelf moeten ontwikkelen na invasies van buitenaf en kregen daar geen hulp bij. Tijd voor de jankerds die steeds over de koloniale tijden beginnen om hetzelfde te doen.

1 kudos 2023-07-06 12:34:47 door vlinderfitness op Stukje geschiedenis
Je verplaatst de doelpaal Roland. Je hebt het nu over hedendaagse immigratie en groepeert huidige "gelukszoekers" met slaven 200 jaar geleden.

3 kudos 2023-07-06 12:32:48 door Insomnia87 op Stukje geschiedenis
@vlinderfitness | 06-07-2023 | 14:21: Jij bent mede oorzaak voor de discriminatie met je "Witte" en "zwarte".

Zo hypocriet als de klote want nu zal je mij waarschijnlijk racistisch noemen omdat ik "zwarte" zeg en dat is enkel een privilege voor "zwarte" toch ?

8 kudos 2023-07-06 12:32:23 door Blauwpetje op Stukje geschiedenis
Flauwekul weer met structureel de lul zijn. 40% van de Surinamers kiest er geheel vrijwillig voor om in Nederland te wonen, want hier is het beter voor ze dan in Suriname.

8 kudos 2023-07-06 12:27:47 door Roland op Stukje geschiedenis
Ondanks dat mensen van kleur roepen dat ze in onze samenleving zoals jij het formuleert "structureel de lul zijn", komen ze graag, en met drommen, deze kant op. In het land van herkomst is het dus nóg slechter. Ik zou dáár eens wat aan doen als ik hen was.

-7 kudos 2023-07-06 12:25:34 door vlinderfitness op Stukje geschiedenis
Hele punt is dat dit verhaal wordt gepresenteerd als een tegenargument van mevrouw. Terwijl beide verhalen kut zijn en niemand ontkent dat, ook deze vrouw niet (gok ik, geen reden om anders te denken). Dus de haat in deze resguursels aan haar adres is in mijn ogen totaal misplaatst. En dat komt van een halfbloedje in dit geval. Groetjes

-18 kudos 2023-07-06 12:21:18 door vlinderfitness op Stukje geschiedenis
De Christelijke generatie is niet zo aan t klagen omdat zij niet structureel gediscrimineerd worden vandaag de dag. Daarbij heeft deze man over duizenden slaven, vanuit afrika zijn er tientallen miljoenen mensen over de Atlantische oceaan verscheept waarvan de nazaten (vooral in Amerika) nog steeds geen idee hebben waar hun roots liggen maar wel in hun huidige land benadeeld worden. Dat is voor de huidige Christelijke bevolking toch een ander verhaal. En als je oprecht denkt dat beide groepen in hetzelfde schuitje zitten dan heeft deze hele discussie natuurlijk geen zin meer.

26 kudos 2023-07-06 12:19:23 door Zakderin op Stukje geschiedenis
Figuren die het alleenrecht opeisen om te mogen klagen over wat hun voorouders is overkomen, zijn bijzonder kudt in de omgang. Jij doet het gewoon. Waarom zou je dit niet gewoon ter kennisgeving aannemen. Waarom zou je moeten kiezen wat slechter is geweest. Slaverij, discriminatie, racisme: alle volkeren hebben er mee te maken gehad. Wij donkere mensen (ja, ik ben Surinaams) hebben niet het alleenrecht om gediscrimeerd te mogen worden. het is geen wedstrijd.

36 kudos 2023-07-06 12:15:18 door Explisit op Stukje geschiedenis
Hij zegt eigenlijk dat de christelijke slaven het vele zwaarder hadden dan de donker getinte slaven. En dat de christelijke generatie van nu ook niet zo aan het klagen is.

-17 kudos 2023-07-06 12:12:29 door vlinderfitness op Stukje geschiedenis
Zwarte slaven uit afrike werden vervoerd in zeilschepen (onder andere door Nederland) , wat een luxe ja. Opgestapeld in het ruim onder dezelfde condities als waar meneer het over heeft. Ik kan niet precies opmaken wat zijn punt precies is, volgens mij heeft hij het over een totaal ander tijdperk, ook een verschrikkelijke situatie maar het ontkracht haar verhaal niet per sé. Zou best kunnen dat ergens anders zwarte slaven wel moesten roeien.

38 kudos 2023-07-06 12:08:45 door ginrin op Stukje geschiedenis
Volgens mij is zijn punt dat de slaven vanuit Afrika niet zelf hoefden te roeien, zoals de dame beweert.

7 kudos 2023-06-20 23:23:10 door plzDont op Welke fit kies jij?
Nee, vlinder, dat is je aangeleerd. waarom zou gender iets anders zijn dan biologisch sekse? en waarom zijn man en vrouw dan ook toevallig een gender?
Ik ben dik en wil dun zijn. Ben ik nu dun? (Nee)
Ik ben oud, maar wil jong zijn. Ben ik nu jong? (Nee)
Ik stink, maar wil schoon zijn. Ben ik nu schoon? (Nee)
En die mentaal gehandicapte duitse barby die opeens neger wilde zijn, die mocht dat ook niet.
Waarom zouden we voor sekse opeens wel een splitsing moeten maken. Je bent dingen en je wilt dingen. Heel hard willen maakt niets een realiteit. Maar het is zoals het is. punt klaar.
ps: ik vind overigens wel dat iedereen zichzelf mag zijn. kleedt je je graag als vrouw, doe je ding. Ik vind dat akelig en zal je mijden, dat is mijn ding, respecteer dat ook. Wil je zo graag de vrouwenkleedkamer in of winnen met een sport waar je gewoon net niet goed genoeg voor bent, dat je je lul er af laat snijden? Mag je wat mij betreft een betoog schrijven waarom je denkt dat jouw gevoel belangrijker is dan alle vrouwen die je benadeelt of ongemakkelijk laat voelen. Als dat een panel van weldenkende mensen zou kunnen overhalen, mag het. (maar dat lijkt me een kleine kans).

-2 kudos 2023-06-20 19:24:25 door kleine_jongen_mimimi op Welke fit kies jij?
Ik heb er last van als ik deze mensen zie. Ik heb er last van waar deze mensen voor staan. Je kan wel tolerant zijn voor alles maar dan sta je helemaal nergens voor.

5 kudos 2023-06-20 19:16:29 door Dr. Klatergoud op Welke fit kies jij?
Ik heb er geen last van, maar jij begint er nu ook weer een muur van tekst tegenaan te gooien.

8 kudos 2023-06-20 18:56:51 door Letterlijkelul op Welke fit kies jij?
Ergens snap ik nog wel dat je als vrouw zijn een man wil worden, of andersom. Maar dat is het dan ook, niet zeiken en zemelen dat je geen van beide bent en dan verwachten dat iedereen daar maar rekening mee houdt. Het is een hele makkelijke keuze lijkt mij, het één of het ander.

0 kudos 2023-04-28 08:31:30 door Hoejijwiltdatikheet op Pedo's?
@vlinderfitness | 27-04-2023 | 18:10: Het suggestiever plaatsen van teksten als jij doet kan ik me niet indenken.

Wanneer hij dus een foto van zijn kind van 2 op Twitter plaatst met een tekstje eronder van wat dat kind waarschijnlijk denkt omschrijf jij dat alsof hij zich voordoet als minderjarige op een alternatief account?

4 kudos 2023-04-27 16:38:06 door p00ner op Pedo's?
@Quatsche | 27-04-2023 | 15:27: Sinds Elon naar buiten gekomen is als een republikein, is er automatisch een grote groep NPC's die uit ideologische overwegingen alles wat hij doet in een slecht daglicht zetten. En dan krijg je het soort opmerkingen als die van vlinderfitness..

-3 kudos 2023-04-27 16:28:59 door vlinderfitness op Pedo's?
@vlinderfitness | 27-04-2023 | 18:27: "De tweet is niet* nodig..."

-4 kudos 2023-04-27 16:27:04 door vlinderfitness op Pedo's?
@vlinderfitness | 27-04-2023 | 18:10: Links werkten wel weer dus, maar goed, wat mij niet goed zit is het feit dat hij nu zo populistisch op een bizarre tweet reageert waarbij iedereen het natuurlijk met hem eens is, de tweet is nodig want nu zien des te meer mensen deze pedovlag die hem anders nooit voorbij hadden zien komen, terwijl hij dus al eens iemand vals heeft beschuldigd uit wrok en tegelijkertijd al tijden lijkt te tweeten als een minderjarige met een profielfoto van zijn zoontje welke overigens nergens anders op het internet te vinden was + meer bewijs zoals ik zei in bovenstaande links.

Ik weet dat iedereen fan is van Elon, ik vind spaceX tof, Starlink tof, Tesla ook nog redelijk tof, maar Elon zelf krijg ik inmiddels steeds meer de kriebels van.

-5 kudos 2023-04-27 16:10:34 door vlinderfitness op Pedo's?
https://gizmodo.com/elon-musk-...
https://gizmodo.com/elon-musk-...
Dumpert lijkt me geen links te laten plaatsen, maar zoals onder mij al aangegeven werd, heeft hij al meerdere keren vreemd gedrag getoond wanneer hij in t nauw zit. En bovenstaande links geven wat insights mbt zijn alt twitter account waarmee hij zich als minderjarig jongetje voordoet en rare reacties tweet op seksuele content. Heel vreemd

0 kudos 2023-04-27 15:12:08 door WimCock op Pedo's?
@Duffe | 27-04-2023 | 16:40:
En als de politie niet op tijd kan komen?

6 kudos 2023-04-27 14:40:56 door Duffe op Pedo's?
@Quatsche | 27-04-2023 | 15:27: Omdat voor eigen rechter spelen ALTIJD verkeerd is. Daar is de politie en justitie voor.

9 kudos 2023-04-27 14:18:20 door Nohara op Pedo's?
@Quatsche | 27-04-2023 | 15:27: Nou, bijvoorbeeld onschuldige personen bestempelen als pedofiel omdat je je zin niet krijgt. Zoals duiker Vern Unsworth, die betrokken was bij de Thaise reddingsactie waar Elon niet aan mee mocht doen.

9 kudos 2023-04-27 13:44:37 door Handhaving op Pedo's?
Vlinderfitness is gewoon bang dat Elon de pedohunter achter hem aankomt.

30 kudos 2023-04-27 13:29:05 door Stangkitsel op Pedo's?
Hoe kan het niet goed zijn om tegen pedo’s te zijn?

32 kudos 2023-04-27 13:27:40 door Quatsche op Pedo's?
Leg eens uit hoe dat verkeerd zou kunnen zijn dan.