DumpStats voor vlieg_tuig

1,126 +1392 -266

Kudos

#32676 (Top 12.1445%)

Kudos/dag 0.53
Kudos/reaguursel 8.73
Meeste kudos op 1 reaguursel 152
Minste kudos op 1 reaguursel -91

129

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.06
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 30.9
Reacties per reaguursel 0.33
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 0
Gestart op 24-07-2018

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2023-04-11 22:38:23 door Schuurm op Dashcam Nederland 2023
Nee, liever niet, laat die linker baan maar lekker vrij voor mij. Gewoon niet volle bak erlangs jagen, even naast iemand gaan rijden en je krijgt meestal een gaatje.

12 kudos 2023-04-11 21:46:22 door Chang op Welkom bij Air Somalia
Of hier even om kunnen grinniken. Het hoeft niet fenomenaal te zijn.

44 kudos 2023-04-11 18:48:12 door Zo-kan-ie-wel-weer op Welkom bij Air Somalia
In plaats van dit enorme bericht uit je toetsenbord te rammen, had je natuurlijk ook een viral videootje kunnen monteren

3 kudos 2023-04-11 16:51:27 door fRiEtJeSaTe op Dashcam Nederland 2023
Eens. Er staat ritsen NA 300m. De meesten rijden alle gaatjes vakkundig dicht waardoor er niks meer te ritsen valt. En als er wel ruimte wordt gegeven rijdt de ritser deze vrolijk voorbij om op het allerlaatste moment z’n auto er tussen te gooien en vol op de rem te gaan staan. Dat alles erachter tot stilstand komt interesseert ze geen hol. NLers kunnen gewoon niet ritsen.

0 kudos 2023-03-11 18:46:17 door HaaB op Dit is Tjardo
M.b.v. Spelletjes/plaatjes/voorwerpen wordt met zo'n kleintje (en mensen met een verstandelijke beperking) ook een beter-slechter spel gespeeld, net als met volwassenen. Duurt een hendig stuk langer en het succes is ook afhankelijk van de ervaring van de testers. Zo ook met hoorapparaten.

4 kudos 2023-03-11 14:07:20 door Iamasunshine op Dit is Tjardo
Omdat de oogdruppels die ze gebruiken om de pupillen te openen vreselijk lang werken. Als kind kon ik de rest van de dag niks meer doen omdat je daarna enorm gevoelig voor licht bent.

-7 kudos 2022-12-15 21:42:51 door BertHoeMeinWille op Krakend ijs
Daar is het geluid wel bewerkt, hoor. Drones maken namelijk een tiefusherrie en dat hoor je daar niet bij de dronebeelden.

-6 kudos 2022-12-13 19:39:23 door Anaalintruder op PANPANPAN!
Ik snap sowieso al niet waarom sommige, of heel veel Nederlanders, engels zo slecht kunnen uitspreken terwijl we dagelijks wel naar een film of serie kijken op tv..

4 kudos 2022-12-13 18:24:59 door Gelehesje op PANPANPAN!
@Oberon_Sedai | 13-12-2022 | 15:17: Maar niet zo belabberd als Opper-Frans en Baas B.

-24 kudos 2022-12-13 14:17:53 door Oberon_Sedai op PANPANPAN!
het neder-engels is net zeer belabberd. net zoals het neder-frans.

1 kudos 2022-12-13 14:07:06 door vlieg_tuig op Ohno de Grinch
Klopt, over 20/30 jaar zijn we dankzij voortschrijdend inzicht hopelijk klaar met de rubber tegels, woke klagers en selectieve discriminatie. Jammer dat we hier eerst doorheen moeten bijten

1 kudos 2022-07-11 17:47:00 door Sjonnie605 op Landen met een zuchtje zijwind
@Sasto | 11-07-2022 | 19:02: Een touch & go was misschien een mogelijkheid, maar door de fout die de piloot maakte bestaat het risico dat je naast de baan komt. Het is moeilijk te zien van deze hoek dus je kan gelijk hebben, maar ik denk dat er prima gecorrigeerd is.

4 kudos 2022-07-11 17:02:19 door Sasto op Landen met een zuchtje zijwind
@Sjonnie605 | 11-07-2022 | 18:33: Je begon je verhaal goed over het "rechttrekken" maar je ging fout met je verhaal over de go-around. Tot het moment je speedbreaks omhoog gaan kan die altijd. Met of zonder een stuiter. Het zal je verbazen hoe weinig hoogte je verliest als je onder de 50ft nog een go-around maakt.

21 kudos 2022-07-11 16:33:59 door Sjonnie605 op Landen met een zuchtje zijwind
Goed verhaal maar klopt niets van. Was het een goede landing? nee. Waren de condities te heftig om te landen? Absoluut nee. De fout die de piloot maakte was om te ver boven de grond het vliegtuig recht te trekken. Daardoor werd hij van de middenlijn geduwd en moest hij corrigeren. Een go around is op dit moment al lang niet meer op tafel want je motoren hebben meerdere seconden nodig om op te spoelen en stuwkracht tegeven. Dat had de piloot niet. De piloot corrigeerde zijn fout en zal zeer zeker achteraf een gesprek gehad hebben over wat er gebeurde en hoe dit de volgende keer anders kan. Want zo is de daadwerkelijke cultuur in de cockpit.