DumpStats voor teauvenoir

5,231 +5592 -361

Kudos

#13326 (Top 4.1698%)

Kudos/dag 9
Kudos/reaguursel 20.43
Meeste kudos op 1 reaguursel 1106
Minste kudos op 1 reaguursel -49

256

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.44
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 15.6
Reacties per reaguursel 0.54
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 21-08-2024
Eerste reactie op 21-11-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-13 16:36:23 door owikzegmaarwat op Fast
@ZeikStralend | 12-06-26 | 22:57: niet iedereen heeft shazam he, en soms werkt die ook niet altijd.

1 kudos 2026-06-12 20:57:47 door ZeikStralend op Fast
@John McClane | 12-06-26 | 22:14: Shazam openen en klikken. minder moeite en sneller resultaat.

-2 kudos 2026-06-12 20:14:26 door John McClane op Fast
"Hee google/siri welk liedje is dit". Minder moeite en gelijk resultaat.

3 kudos 2026-06-12 19:04:59 door douwejan1997 op Fast
No church in the wild - Kanye West, stop de tijd!

2 kudos 2026-04-03 12:17:47 door Handige Harrie op Bloedzuigertje wordt staande gehouden
Ik denk dat veel scheidsrechters in het weekend vrijwillig op de velden staan om de maatschappij een (kleine) dienst te bewijzen, ondanks alle shit die ze over zich heen krijgen. Deze opmerking vind ik denigrerend en onnodig kwetsend naar scheidsrechters toe. Dit soort figuren als in dit filmpje is alleen maar met zichzelf bezig..

2 kudos 2026-02-22 11:46:17 door A-nagel op Rasputin Live
Farrel houdt er nu nog zijn deksel mee in de lucht.

11 kudos 2026-02-22 09:48:31 door Aleksandr op Rasputin Live
Maar die van Rasputin staat op sterk water en die van Farrel niet begreep ik.

0 kudos 2026-01-13 08:12:12 door dryke op Lichamen stapelen op in Iran
De Sjah werd dictator van Iran door Amerikaanse bemoeienis. Die Sjah was de aanleiding van de islamitische revolutie in Iran. Amerika is schuldig aan twee opeenvolgende dictaturen in dit land.

13 kudos 2026-01-12 19:38:02 door Sportweek op Lichamen stapelen op in Iran
Zelden heb ik zoveel infantiele onzin in één bericht gelezen. Je bent een trol of hebt het IQ van een visstick.

2 kudos 2025-12-10 20:43:40 door Herr Stierman op Meisje is opgepakt
Het lijkt mij dat fixen in dit geval betekent dat hij haar weer een goed mens kan maken (dat niet opgepakt wordt)
Zoals je kapotte fiets kan fixen, kan hij dat met haar.

4 kudos 2025-12-10 20:30:28 door DwarsLezer op Meisje is opgepakt
Ik denk dat het Bob de Bouwer is, maar dan in het Engels; "can we fix it? Yes we can!". Gaat die ouwe bouwvakkert toch een partijtje vreemd!

6 kudos 2025-11-23 23:16:10 door WhySoSeriousss op Start van F1 Las Vegas
En dan ensceneren ze vasdt ook weer een paar jaar wat minder spannende einde's, om genieën als teauvenoir om de tuin te leiden.
Waren wij allemaal maar zo slim als teauvenoir.

93 kudos 2025-11-18 21:22:50 door Wakemeister op Ronaldo heeft het nog steeds
Het zou ook stom geweest zijn als 'ie eigenlijk Henk had geheten, wat in jouw verhaal dus Henkinho zou moeten zijn en ze 'em toch Ronaldo zouden blijven noemen.

6 kudos 2025-10-08 16:05:23 door perendrijver op Echt of Nep?
Nee, dat ligt nabij zuidwijk. Tietwijk is in het noorden

0 kudos 2025-10-04 18:19:09 door Dakloser88 op Nee dit kat niet
@Wateenaccountnaamzeg | 03-10-25 | 23:00: Rechtse mensen zo zuur? Kan me Hans Teeuwen nog herinneren...linkse meisjes houden van...

1 kudos 2025-10-04 12:53:01 door Broek der Broeken op Nee dit kat niet
@Eenopa | 04-10-25 | 08:52: Leer eerst eens hoe je bepaalde namen schrijft en kijk de afleveringen uit die periode terug, daarna praten we verder.

-3 kudos 2025-10-04 06:57:03 door Maxima_Hartman op Nee dit kat niet
Precies dit, ik vond het altijd enorm leuk maar tegenwoordig erger ik me kapot. En dan kun je zeggen kijk dan niet, en dat is zo. Maar het was 1 van de weinige dingen op tv die ik nog terugkeek.

-6 kudos 2025-10-04 06:52:55 door Eenopa op Nee dit kat niet
@Broek der Broeken | 03-10-25 | 22:49: over biden of obamah maakten ze ook geen grappen. Je stelling slaat nergens op.

3 kudos 2025-10-04 01:13:09 door gungustav op Nee dit kat niet
Rustig maar, dat komt na de verkiezingen als ze weer een kabinet hebben